Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

Hehe det er eldstemann og minstemann, men han minste vil vel alltid være nurket for meg og ha eldste den revolusjonerende prinsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg skjønte det måtte være noe når du hadde vært innom boka mi på en mandag. Det er jo ellers onsdagstradisjon ;)

God bedring til febergutta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til gutta!

Her stålsetter jeg meg for forkjølelsesesongen som er på vei.

Vi slapp greit unna i fjor, men for 2 år siden var TM syk i to uker med høy feber nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal minstemann i barnehagen første dag etter sykdom. Eldstemann skal få en ekstra kosedag med mamma'en sin :rodmer:

Ikke quote, mye lett gjenkjennelig her :fnise:

Endret av lilljan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja stifter er vondt. Det ser iallefall ikke bra ut, og nå er det to store stifter som står i hodet på han over ett sår. Herlighet, ikke rart jeg synes han er helt. Tøffere enn mamma'n iallefall :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gjerne litt tøffere enn man tror også, er de ikke? Hørtes ikke noe greit ut det der, men han var veldig flink! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Deilige lørdagen.... I dag høster eldstemann goder av å fått hulll i hodet. Kos og overnatting hos farmor, pakke i posten av mormor. Det var så vidt han hadde tid å si god morgen før han dro i dag morges. Farmor og han har et unikt bånd. Nesten fra jeg gikk gravid hadde farmor våt øyekrok med tanke på det første barnebarnet, og da han i tillegg kom for tidlig, pakket hun han inn i ull og bar han rundt i timesvis mens hun sang. Vi bor nærmt hverandre og det første året var hun mye på besøk og vi bodde jo sammen hos de en periode i oppussingen også. Jeg har flere venninner som har spurt om jeg ikke blir irritert eller sjalu, men jeg synes bare det er så fantastisk at min lille mann har så mange mennesker som elsker han - hvordan kan man mislike det. Heldigvis er minstemann et sjarmtroll av rang, der eldstemann spiller på fornuft og kloke tanker tar bare minstemann frem smilet og fanter seg litt. For et vakkert RADERPAR!

Nå skal jeg nyte lørdagen, snart skal minstemann sove og da vi noen timer for oss selv. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så herlig for eldstemann å ha en farmor som er så glad i han! Om man skulle være sjalu på noe sånn, ville man bare vært smålig. Uansett hvor mye han digger farmor, er det ingen i verden som kan måle seg med mamma :hjerte:

Kos deg med minsten og mannen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et sånt forhold ønsker jeg virkelig at mine eventuelle barn får til sine besteforeldre også! :rodmer: Problemet her blir vel avstand, er ikke så lett å få et så nært forhold når alle besteforeldrene bor minst fire timer unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer juliane - sånt forhold håper jeg evt barn her også får til besteforeldrene! :strix: SÅ herlig!

Avstand kan være en utfordring... Men er man flink til å se muligheter i stedet for begrensninger, og reise en tur innimellom selv om det er litt styrete, så får man et godt grunnlagt. Mine besteforeldre på ene kanten bodde langt unna da vi var små (ca 4 timer), men mine foreldre reiste innover stort sett en gang i måneden, eller så kom besteforeldrene hit. Alltid hatt et veldig godt forhold!

Nyt mandagen, lilljan! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra atte, og glad for at min ikke tilstedeværelse blir merket. Jeg har hatt to foreldresamtaler og en del husarbeid på tapeten så da gikk fridagen i ett... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er godt å høre om gode forhold til besteforeldre. Min bestemor (mormor) er fantastisk, og jeg ringer henne nesten hver eneste dag.. det har jeg gjort de siste 10+ årene, og hun blir like glad hver gang. Jeg lytter til at hun forteller om liktorner og vonde hofter, og at hun skal på fest, og at hun og bestefar har vært ute på tur, at det er salg på strømpebukser, at naboen deres har blitt enke, at det bygges en ny blokk ved siden av deres, på temperaturer, og at åpningstider her og der er endret.. alt mulig. Jeg prøver å alltid ta meg tid, og gruer mseg til den dagen jeg ikke får dele sånne ting med henne mer..

Øh, det jeg prøver å si er at du har helt rett. En mamma er en mamma uansett, og en bestemor er en fantastisk bonus. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...