lilljan Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 21. desember 2011 Å nei da du. Har enda en jobbedag igjen. men jeg føler jeg er veldig klar for juleferie. Det skal bli fantastisk. Jeg gleder meg til å ha skikkelig tid og tålmodighet med ungene og drikke vin med mannen. Selvsagt ikke kombinert I dag har jeg vært på venninnelunsj, veldig koselig. Selv om det var stress og rekke det i tillegg har jeg en teit tendens til å irritere meg over alt jeg ikke har gjort og da var jeg redd jeg ikke skulle klare å kose meg uten dårlig samvittighet. Men jeg klarte det helt fint. Heldigvis slutter jeg kl 11.00 i morgen. Meg og mannen går i tanker om vinterferie på fjellet i år. Min familie har hytte, men den ligger litt langt borte iallefall blir det å kjøre fem timer en vei mye for en helg, med tanke på barna. Men nå har både mannen og jeg fri i vinterferien. Jeg håper vi får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 22. desember 2011 Ok, 1.5 time på jobb så feeeerie :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #123 Del Skrevet 22. desember 2011 1,5 time? Slutter du kl 10? Heldiggrisen!! Håper du får en strålende juleferie med masse fin tid sammen med nære og kjære! Her skal det jobbes "to the bitter end", og på'n igjen på tirsdag... Juleferie? Hva er det? N Y T!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #124 Del Skrevet 22. desember 2011 Riktig god ferie og god jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2011 #125 Del Skrevet 24. desember 2011 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. desember 2011 #126 Del Skrevet 24. desember 2011 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. desember 2011 #127 Del Skrevet 24. desember 2011 God Jul! Og for noen nydelige små nisser jeg så på FB her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 26. desember 2011 God Jul! Og for noen nydelige små nisser jeg så på FB her om dagen! Ja de er hel spiselige de søte nissene mine :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 #129 Del Skrevet 27. desember 2011 Ønsker fortsatt god jul i lilljan-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. desember 2011 #130 Del Skrevet 29. desember 2011 Håper du har hatt en fin jul, liljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 29. desember 2011 Ingenting er bedre enn late dager sammen med familien. Det er nesten så vi blir rastløs. Tempoet i hverdagen er altfor høyt... Nå sover vi lengre,ser på tv, leker med de nye lekene, spiller sammen, koser, smårydder og vasker litt. Hadde det bare ikke vært for all den gode maten man putter i seg.føler meg jo helt oppblåst. Ikke er det turvær heller. Men uansett fantastisk å fåvære sammen på denne måten. Jeg føler virkelig at nå lader vi alle batteriene til ny hektisk hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. desember 2011 #132 Del Skrevet 29. desember 2011 Så godt å høre at dere lader! Jeg håper på litt lading i morra, det trengs tror jeg... I tillegg skal jeg handle, forberede nyttårsaften og gjøre litt småtteri i heimen. Men skal prøve å ikke stresse! Ønsker dere et riktig godt nytt år, lilljan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 30. desember 2011 2011 - året vi giftet oss! Året har vært preget av planlegging av bryllup, selv om jeg var ganske laidback. Jeg må innrømme at planlegging og en slik begivenhet gjør virkelig underverker på et 13 år langt kjæresteforhold, en virkelig opptur på alle plan. Nye sider er oppdager og gamle sider er kommet mer frem igjen hos oss begge. Flørten, humoren, samholdet er blitt sterkere. Det er vel kanskje litt " overflatisk" å nevne sexlivet også, men det har virkelig endret seg til det positive På slutten av året er barna 3.5 og 1.5 og vi merker at tidene blir enklere og går mer på skinner, vi har for det meste vært friske ( sammenlignet med 2010). Jeg må vel innrømme at det å gå tilbake på jobb i 80% stilling har vært lurt. Vi føler vi har fin balanse mellom arbeidsliv og hjemmetid. Jeg er så fornøyd med yrket mitt. Hver dag er kjekk sammen med de jeg jobber med. Men jeg føler meg aldri ajour... Mer overskudd til venner og familie føler jeg også at vi får etterhvert. Jeg liker jo àlltid å være positiv og ikke fokusere på det negative, men det blir ikke helt riktig å bare si det som er bra. Så forholdet til min mor har endret seg en del. Jeg har mistet respekt for henne. Fra ting jeg selv reflekterer over fra egen barndom og de valg hun tar i voksenlivet sitt. Takk for det gamle KGvenner. Dere er ikke glemt, selv om jeg ikke legger igjen daglige spor hos dere. Jeg tror jeg håper på at mot slutten av 2012 har jeg en liten baby til i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2011 #134 Del Skrevet 31. desember 2011 Her har man store nyttårsønsker, skjønner jeg! Koselig med sånne forsetter Godt nyttår til deg og dine! Måtte 2012 bringe deg akkurat det du ønsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. desember 2011 #135 Del Skrevet 31. desember 2011 Så koselig med planer/ønsker om en liten verdensborger til! De beste ønsker for deg og dine i 2012, håper at både drømmer og håp går i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 2. januar 2012 kanskje jeg overdrev med baby i magen? Vet ikke, likevel. Det var bare at denne ferien er den første ferien vi kommer ut i andre enden med litt overskudd. Så isteden for å nyte det så vurderer vi å sette i gang igjen. Jeg tror jeg bruker 2012 til å tenke på det. Julens siste feriedag går med på å rette prøver. Litt deilig å komme i gang igjen. Jeg har masse kaffe og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 #137 Del Skrevet 2. januar 2012 Kaffe og ro høres bra ut! Og hvem vet hva 2012 bringer Håper starten på året har vært fin så langt, og at du beholder overskuddet fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2012 #138 Del Skrevet 2. januar 2012 Det var en klok kvinne som erklærte i min dagbok at en graviditet aldri passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 3. januar 2012 Det var en klok kvinne som erklærte i min dagbok at en graviditet aldri passer. Du asså! *sukk* hverdag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2012 #140 Del Skrevet 7. januar 2012 Kom hverdagen like plutselig på dere som hos oss og? Skjer liksom hver gang det har vært ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå