Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja bildene var ganske kule. De andre som ble tatt er forbeholdt Handy, men de er også ganske kule om jeg kan si det selv... Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre. Handy fikk hakeslepp.

Om dagen sitter jeg begravet i planer og forberedelser og klargjøringer og blablabla... Det er så gøy med hektiske dager der det skjer mye. Jeg er glad for yrkesvalget mitt, men jeg er også veldig glad forat jeg har fri onsdager :lur:

Helgen var fantastisk på hyttetur og jeg skal en gang i mitt liv eie ett stort utendørs boblekar med massasjesråler og som holder konstant 38 grader.

Jeg har forresten tøffet meg ut på den store sykkelbølgen. 1,5 mil på kvelden på sykkelen er kjempegøy og hardt. Nå ønsker jeg meg bare profft utstyr. Synd høsten er på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Herlig å lese at du nyter travle, men gode dager. Du er så flink til å sette pris på det du har, det er så viktig!

God helg, søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew. Foreldremøte er over. Det er ikke akkurat favorittddelen min av jobben. Jeg er så redd for å ikke kunne alt og bli "stilt til veggs" men foreldre er jo supre og det gikk så fint. De er fornøyde og ingenting er bedre enn det. :sjenert:

I dag begynner faktisk handy på skole. Han skal gå en kveld i uken.jeg har pusher han i flere år men nå plutselig fikk han lysten over seg. Han skal ta viderutdanning og starte for seg selv om ikke så lenge.

Jeg prøver så godt jeg kan å sette pris på det som er bra, hvis ikke blir alt bare trist og tungt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, klart det er viktig å fokusere på det som er bra, men det er ikke alle som klarer det likevel ;) Du er veldig flink til det!

Spennende med videreutdanning og selvstendig næringsdrivende for Handy da! Det er tøft gjort å starte opp for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei liljan! Titter innom her jeg også! Likte tittelen på dagboken din , jeg har også 2 barn og 80% jobb , og det er virkelig travle men gode dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Borte lenge?

Kommer hjem på mandag.... Altfor lenge for meg. Ikke vant med å være alene. Sengen er såååå stor og full av barn som jeg har ansvar for helt alene... :fnise:

Hei liljan! Titter innom her jeg også! Likte tittelen på dagboken din , jeg har også 2 barn og 80% jobb , og det er virkelig travle men gode dager!

Så kjekt med nye skribenter i dagboken. Velkommen skal du virkelig være. Har du dagbok?

Ikke si det til noen men jeg har kjøpt meg 5 minutter med saft og sjokolade :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , må innrømme jeg også kjøper meg 5 min i ny og ne.... :fnise: jeg har "nickless dagbok" , den er jeg blitt glad i , kjekt å se tilbake avogtil! Riktig god helg til deg og guttene dine , lilljan!!

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh endelig den deilige sofaen... Begge barna sover søtt. Minstemann kommer fremdeles opp i sengen vår på natten. Jeg synes det er greit, handy derimot er ikke altfor begeistret... Nå ser jeg på Sigrid søker kjæreste eller oppfølgen til det. Gosh for noen søte mennesker. :fnise:

Jeg er litt trøtt om dagen og synes at en kollega som allerede er forfordelt fine arbeidsoppgaver lesser mer arbeid over meg. Jeg skjønner godt hvorfor vi har kollegaer som er over pensjonistalder hos oss. De har det ganske fint (det er uttalt fra ledelsen at de priorterer seniorer og ikke småbarnsforeldre :kjefte: ) også synes jeg det er veldig vanskelig å si fra.... Altfor vanskelig. I tillegg går denne kollegæne og småklager til meg om hvor mye arbeid hun har og at hun trenger litt fritak. Jeg er redd for at jeg plutselig sier fra. Og det er ikke noe god måte å løse det på.

Heldigvis bare en dag igjen før helg. Det er morgenen som er verst. Frokost (overalt) påkledning, matpakker, vasking, pakke sekker. For å si det slik så spiser jeg ikke frokost før til lunsj. Bra for meg at barna er Morte fugler så jeg slipper å vekke barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på i boka di igjen, Lilljan. :klem:

Koselig med en liten oppdatering!

Hvordan går det på studiet til Handy? Trives?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handy stortrives på skolen. Jeg tror han synes det er spennende og kjekt å gjøre noe annerledes. Men jeg ler litt av han og bruk av datamaskinen. Han har aldri brydd seg Eller hatt interesse for det og nå måtte han opprette Mail og ta i bruk læringsplattform. Han som knapt klarer å love inn på fb.

I dag er det høst hos meg. Levende lys er tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Levende lys er det beste med høsten! Og peis.. så bra Handy`n trives , og nå får du nok konkuranse om pc`n ! Om dere ikke har flere da , jeg og mannen har bare en , og den vil barna også gjerne ha fatt i ! Må nok snart til men nyanskaffelse der også! Freddan i morgen , nyt helgen !! Jobber du i skole el bhg? Jeg er i bhg , kjempespennende og givende , og krevende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Kjekt med livstegn fra din kant igjen :)

Må si jeg synes de har en litt merkelig personalpolitikk på din jobb. En del underlige uskrevne regler, som tydeligvis er ufravikelige og skrevet i stein. Tror ikke jeg hadde helt trivdes med å ha det sånn.

Her tennes det masse lys hver kveld. Det er det kjekkeste med høsten :)

God helg, liljan :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...