Gå til innhold

Travle gode dager


lilljan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er sikkert og vist deilig å komme hjem også. Minn meg på til neste ferie at å fly med to småbarn er et sliiit. Heldigvis er det bare en liten del av ferien. Vi har badet og badet og badet og spist og kost oss sammen.

Forresten har jeg tydeligvis lagt til meg to vaner i ferien: for mye mat er lik 3 kilo ekstra som jeg absolutt ikke trengte og i tillegg er jeg alltid lysten på en røyk. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint se for meg at flyturen kan bli heller intens og interessant ja, men som du sier så er det jo bare en liten del av turen. Og høres da ut til at dere har kost dere skikkelig!

Ferie fører gjerne med seg noen uvaner... Men det er det vi har hverdagene til - luke bort litt uvaner igjen. Og du trenger ikke være redd, vi er flere som har en jobb å gjøre nå...

Koselig å ha deg tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk.

Jammen godt med helg når den er fortjent. Tøft å begynne på jobb igjen heldigvis er det så mange fantastiske mennesker jeg jobber med at arbeidsdagen er bare kos. Eneste er å holde energien gjennom dagen og ha nok til barna og mann. I dag skulle eldstemann i bursdag til bestekameraten som har flyttet og byttet barnehage. Gjett om de var glad for å se hverandre igjen. Kanskje vi kan prøve å holde kontakten med med 20 min reisevei og opptatt hverdag er det dessverre vanskelig.

Dietten er forresten i gang så på menyen i kveld er det gulrøtter, sukkererter og mager kesamdipp. Deilig. Handy er ikke enig og savner chipsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ekstra deilig med helg når man har begynt på jobb igjen! Håper dere får en kjempefin helg, til tross for at mannen savner chips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere fine som er her enda, med min noe varierende aktivitet.

Eldstemann sykler uten støttehjul nå. Vi øvde litt før vi reiste til syden og jeg trodde en lang pause ble dumt. Men han satt seg på å syklet i vei uten at vi trengte å holde på stangen som henger på sykkelen. Han har litt startproblemer og stopproblemer men han sykler jo på sitt vis :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...