Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 #201 Del Skrevet 1. oktober 2011 Blir spennende å se når det skjer hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. oktober 2011 #202 Del Skrevet 1. oktober 2011 Inne og oppdaterer meg litt. Det blir spennende fremover. Håper bebisen din kommer snart. Du har noe fantastisk å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #203 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har du fødet????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #204 Del Skrevet 2. oktober 2011 SIGNERER! Det er så spennende at det kan skje når som helst, men denne ventetiden tar livet av meg.. Om noen få uker har vi GARANTERT de små i armene våre. Bare synd at man skal bli så utålmodig likevel Jeg er ikke så flink å høre på kroppen, men jeg skal prøve Oioioi, dette blir spennende! Kanskje du føder i natt? *følge godt med i Ariel sin dagbok* Jeg skjønner hva du mener.. Det er ikke alltid like enkelt å ta signalene kroppen gir. Men det er det beste over tid.. Ble nok ingen fødsel ..er veldig klar for å sladre altså! Innen 3 uker blir det sladrejobb på deg uansett Blir spennende å se når det skjer hos deg! Inne og oppdaterer meg litt. Det blir spennende fremover. Håper bebisen din kommer snart. Du har noe fantastisk å se frem til Hver dag og hver natt er spennende nå Jeg gleder meg veldig til å få lille baby i armene. (Selv om selve fødselen skremmer meg litt om dagen). Håper alt er bra med dere, Ripsy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #205 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har du fødet????? Nei her har det verken vært fødsel, eller noen fødsel i gang Men derimot så klarte jeg å bli sengeliggende i går.. Jeg har jo slitt med bekkenløsning veldig lenge, men har stort sett klart å holde det greit i sjakk. I gå skulle jeg bare leke litt med hunden og sparke en fotball . Kjempesmart å gjøre med bekkenløsning!!! Så da ligger jeg her da. Jeg har rett og slett skikkelig vondt, og håper at fødselen drøyer til det har blitt litt bedre i bekkenet. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å presse ut noen unge når det er såpass vondt.. Trenger jo ikke mer fødselssmerte enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #206 Del Skrevet 2. oktober 2011 Forstår tankegangen din. Har det slik selv Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare og gå gjennom en fødsel med bekkensmertene. Men jeg har lest litt rundt at det stabiliserer seg rett før fødsel og at bekkensmertene avtar, så da får vi satse på at det skjer for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #207 Del Skrevet 2. oktober 2011 Til deg for smertene dine Skjønner godt hva du mener. Har noen sånne dager jeg også, hvor jeg tenker: "ikke kom nå, for jeg har ingen energi å gå på," for eksempel. Bekkensmerter er ikke godt! Selve fødselen skremmer meg litt om dagen også.. Jeg er jo klar, og såå klar også! Men tror nok jeg kommer til å få litt småpanikk når der hele setter inn. Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan jeg kommer til å takle smertene. Men nå har jo kvinner født i hundrevis av år, så det går nok kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #208 Del Skrevet 2. oktober 2011 Forstår tankegangen din. Har det slik selv Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare og gå gjennom en fødsel med bekkensmertene. Men jeg har lest litt rundt at det stabiliserer seg rett før fødsel og at bekkensmertene avtar, så da får vi satse på at det skjer for oss begge Ahaa.. Det har jeg ikke hørt før Det er så kjekt med dere jentene her på KG altså! Da trenger jeg jo egentlig ikke å uroe meg for det. Til deg for smertene dine Skjønner godt hva du mener. Har noen sånne dager jeg også, hvor jeg tenker: "ikke kom nå, for jeg har ingen energi å gå på," for eksempel. Bekkensmerter er ikke godt! Selve fødselen skremmer meg litt om dagen også.. Jeg er jo klar, og såå klar også! Men tror nok jeg kommer til å få litt småpanikk når der hele setter inn. Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan jeg kommer til å takle smertene. Men nå har jo kvinner født i hundrevis av år, så det går nok kjempe bra! Høres ut som om vi har veldig lik tankegang, Teita! Og godt er det. Jeg tok det opp med jordmor også, og hun sa at det var veldig vanlige tanker nå mot slutten.. Så vi er nok helt normale -------------------------------------------------------- Jeg har så mageknip i dag.. Menssmerter på en måte.. Skulle ønske jeg kunne si at de kommer takvis, men neida.. De er der hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #209 Del Skrevet 2. oktober 2011 Modning kanskje? Er det noe jeg har lært av å gå gravid i ni måneder, så er det at ALT er normalt Alle opplever jo alt forskjellig, men likevel er det normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #210 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg "sliter" en hel del med mensensmerter Blir litt småredd når de kommer og kjenner etter om de kommer i tak, men det har de ikke gjort enda Vi får bare vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #211 Del Skrevet 2. oktober 2011 Modning kanskje? Er det noe jeg har lært av å gå gravid i ni måneder, så er det at ALT er normalt Alle opplever jo alt forskjellig, men likevel er det normalt. Mulig det er modning.. Ja absolutt alt er normalt.. Det synes jeg er litt moro For selv om jeg føler jeg har de snodigste spørsmål, så googler jeg det bare, og ser at det er mange før meg som har stilt det samme spørsmålet. Jeg "sliter" en hel del med mensensmerter Blir litt småredd når de kommer og kjenner etter om de kommer i tak, men det har de ikke gjort enda Vi får bare vente Knipet i magen blir bare værre og værre Har nettop tatt meg en tur på butikken og kjøpt meg lakris.. Har slitt med litt hard mage i det siste, så tenkte kanskje det ville hjelpe på å få fortgang i sakene Men det knipet er veldig intenst vondt nå.. (Antakeligvis går jeg og kjenner veldig på det i tillegg, fordi man leter etter alt av symptomer :fniser: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #212 Del Skrevet 2. oktober 2011 føler jeg har de snodigste spørsmål, så googler jeg det bare, og ser at det er mange før meg som har stilt det samme spørsmålet. (Antakeligvis går jeg og kjenner veldig på det i tillegg, fordi man leter etter alt av symptomer :fniser: ) Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #213 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Grøss og gru. Om det her blir mye værre ringer jeg på føden for å få en sjekk.. Nå har jeg fått vært på do og spist mat, og mageknipet gir seg absolutt ikke, men tar seg bare opp.. Jeg venter en time til med å ringe. Men om det skulle være noe på gang så vil fødestua her at vi ringer med en gang i og med at jeg skal til et annet sykehus 2,5 time unna... Edit: Her ser det jo ut som om jeg har spist mat på do.. Det jeg skulle frem til var at jeg både har spist mat, og fått gått ordentlig på do... Nå skal jeg gå i dusjen å se om litt varmt vann kan hjelpe på Endret 2. oktober 2011 av Ariel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #214 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dette er spennende, Ariel Men jeg må kjefte litt på deg Du frister med lakris og jeg har ikke mulighet til å gå på butikken å kjøpe! Okeeeei da, jeg har mulighet til å gå ned på benner'n å kjøpe, men jeg gidder ikke Kunne ikke de hatt "du ringer, vi bringer" når det gjelder snop også? Btw: jeg og googler ALT jeg kommer over. Har også lært at ALT er normalt Fra å tro at man er gravid med en til å være gravid med firlinger. Neida, nå overdrev jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 2. oktober 2011 beklager altså. Men om jeg skal få lov til å være ærlig var det farlig godt med lakris Dusjen hjalp ingenting og jeg sitter fortsatt med mageknip. Ringte føden ista og jeg skal vente å se en times tid. Om det ikke blir bedre skal jeg nedover å se om jeg er i fødsel. Er jeg i fødsel kjører vi straks til sykehuset slik at jeg slipper å sitte i bilen med sterke rier. Dette er absolutt overkommelig, bare som sterke menssmerter. Jeg tror ikke jeg er i fødsel, men kunne tenkt meg å vite hva som gjør at jeg har hatt vondt siden 11 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 #216 Del Skrevet 2. oktober 2011 Guriland her skjer det jo ting! Blir veldig spennende å høre om det blir fødsel på gang her også! Synes så mange får før termin, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #217 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da blir det sjekk på meg 20.30 ca. Spennende å se, selv om jeg tror dette bare er modning. (tørr ikke ha andre forhåpninger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #218 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spennende, men skjønner at du ikke tør å ha forhåpninger. Det gjør du nok lurt i Oppdater oss så fort du kan dersom det virkelig skjer noe da Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #219 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dette er VELDIG spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2011 #220 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bedre med en sjekk for mange enn en for lite! :opplyse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå