Gjest Gaby Skrevet 24. november 2012 #381 Del Skrevet 24. november 2012 Du må spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 24. november 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg vet...det er bare ikke så lett alltid. Nå lager mannen noe eggeting til meg. Får se om jeg orker å spise det når han er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. november 2012 #383 Del Skrevet 24. november 2012 Nei, noen ganger har man ikke noe matlyst. Min matlyst er stor, men jeg må spise i flere omganger fordi det plutselig blir helt fullt i magen, og hvis jeg spiser mer da kjennes det ut som alt skal komme opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 24. november 2012 #384 Del Skrevet 24. november 2012 kjenner til det med at matlysten ikke er tilstede, sånn har jeg det faktisk ganske ofte, masse i svangerskapet også :/ kanskje du kan spise litt frukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 24. november 2012 #385 Del Skrevet 24. november 2012 Rå gulrot er så godt når en egentlig ikke har lyst på noe, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 27. november 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 27. november 2012 80 dager igjen til termin. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. november 2012 #387 Del Skrevet 27. november 2012 Det går så fort nå! Jeg føler at jula er en ekstra tidsboost, den går alltid fortere enn vanlige dager (dessverre, for det er så koselig med jul). Snart ligger vi der og føder! Når fødte du i forhold til termin sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 27. november 2012 Forfatter #388 Del Skrevet 27. november 2012 Det går så fort nå! Jeg føler at jula er en ekstra tidsboost, den går alltid fortere enn vanlige dager (dessverre, for det er så koselig med jul). Snart ligger vi der og føder! Når fødte du i forhold til termin sist? I know Men det er egentlig litt deilig og. For jeg er litt lei. Ikke selve graviditeten, men at jeg har så mye vondt i bekkenet. Sist føda jeg 17 dager før termin, så jeg er spent på når nestemann kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. november 2012 #389 Del Skrevet 27. november 2012 Uff, det er nok ikke noe godt. Jeg har ikke merket noenting i bekkenet, men det blir nok litt godt å få være alene i kroppen sin igjen Oi, kanskje du ikke trenger å vente så lenge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 7. desember 2012 Tenk det at har jeg bare 1/4 igjen av svangerskapet. Føles fantastisk Magen vokser, frø er aktiv. Men bekkenet blir ikke bedre, men jeg syns heller ikke det har blitt så mye verre. Merker at det var nok lurt å ikke jobbe, selv om jeg får dårlig samvittighet. Men det er lettere å komme over vondter nå når jeg ikke jobber. I dag skal jeg til frisøren....gleder meg. Så skal jeg på julebord med jobben. Det skal bli deilig å komme seg ut å gjøre noe annet. Og i morgen skal jeg en tur til søss! Da blir det nok noen gravidbilder vil jeg tro Kan bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #391 Del Skrevet 13. desember 2012 Halsbrann *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. desember 2012 #392 Del Skrevet 14. desember 2012 Halsbrann er bare fælt. Håper det går over. Ellers bare innom for å gleeeeede meg til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 14. desember 2012 Ååååå jeg og. Vaska kjolen min i går så den er ren og pen til i morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. desember 2012 #394 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 4. januar 2013 Lenge siden jeg har skrevet her nå. Men det er liksom ikke noe å skrive om...bekkenet er det samme og formen ellers er egentlig ganske grei. Nå har jeg fått kjøpt madrass til sprinkelsenga da, og jeg har tatt første klesvask, aner ikke hvordan størrelser det er da, bare slengte inn hvitt tøy først, så får jeg sortere det etterpå. Var på kontroll på onsdag, og jordmor var faktisk litt usikker på hvordan vei han lå....og da blir jeg jo litt smånervøs, Men ordner seg vel alltids....håper jeg I dag skal jeg på siste julebord for 2012 Gleder meg, er sånn rolig greie med et styre som mannen sitter i. Og jeg kjenner jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 14. januar 2013 HAAAAAT! Bilen min holder på å dø!!!!! Og jeg har ikke råd til ny Passer så sinnsykt dårlig nå når jeg skal ut i permisjon med mindre lønn. Skikkelig dårlig gjort av bilen syns jeg....kunne venta et år eller to så hadde jeg i det minste hatt en større mulighet til å kjøpe ny. Kanskje jeg bare må sitte hjemme i permisjontiden jeg da??!! :( Kan jo gå i nærområdet...men om man vil være sosial andre steder enn sentrum og her jeg bor blir det brått vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. januar 2013 #397 Del Skrevet 14. januar 2013 Æsj, så kjipt! Veldig dårlig timing av den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #398 Del Skrevet 15. januar 2013 Æsj, så kjipt! Veldig dårlig timing av den bilen Driiiit irriterende. Og skal vi ha ny bil må vi ha lån og da må vi jo ut med ca 3500kr i mnd, men når jeg da får ca 4000kr ned i lønn så er jo ikke det noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. februar 2013 #399 Del Skrevet 16. februar 2013 Hipp hurra for lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2013 #400 Del Skrevet 16. februar 2013 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå