Gå til innhold

Vofsens trening og kosthold

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regnet over nå, og det ble i overkant av 14 timer. Er godt fornøyd med det, og jeg er i rute med 200 timersmålet for 2012 :)

-----------

Ikke fullt så fornøyd med at det ikke ble trening i dag :kjefte:

Jeg var nesten helt klar med alt på jobb og var i rute så jeg skulle rekke trening før venninnemiddag i kveld, så dukket det så klart opp noe som måtte ordnes i siste liten, så jeg akkurat IKKE rakk treningen. Vurderte å stikke på en annen time, men det passet ikke helt inn med tidsplanen, og den andre timen som gikk halv fem og som var litt nærmere jobben, var spinning, og jeg hadde ikke med spinningsko. Merket også at jeg mistet litt motet når jeg ikke rakk den timen jeg hadde gledet meg til. Liker ikke når ting ikke går som planlagt!

Jaja, jeg stikker heller på butikken en tur før middag i kveld, og i morgen er det få ting som kan holde meg fra trening i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet over nå, og det ble i overkant av 14 timer. Er godt fornøyd med det, og jeg er i rute med 200 timersmålet for 2012 :)

-----------

Ikke fullt så fornøyd med at det ikke ble trening i dag :kjefte:

Jeg var nesten helt klar med alt på jobb og var i rute så jeg skulle rekke trening før venninnemiddag i kveld, så dukket det så klart opp noe som måtte ordnes i siste liten, så jeg akkurat IKKE rakk treningen. Vurderte å stikke på en annen time, men det passet ikke helt inn med tidsplanen, og den andre timen som gikk halv fem og som var litt nærmere jobben, var spinning, og jeg hadde ikke med spinningsko. Merket også at jeg mistet litt motet når jeg ikke rakk den timen jeg hadde gledet meg til. Liker ikke når ting ikke går som planlagt!

Jaja, jeg stikker heller på butikken en tur før middag i kveld, og i morgen er det få ting som kan holde meg fra trening i alle fall!

Flere som blir demotivert og ikke liker når ting ikke blir som planlagt ser jeg. ;) Sånt er så kjipt, småting kan ødelegge veldig mye. Du er flink om dagen da, det skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk heldigvis trent i dag!

Stresset masse på jobb, hadde knapt tid til å spise. Men fikk heldigvis gått når jeg skulle likevel.

Prøvde en ny time i dag, en kombinasjon av stretch og intervall. Det ble ikke fullt så mye svetting som på Middels-timene, men desto hardere styrketrening. Kjennes ut som kroppen har godt av det, litt spent på hvordan jeg føler meg i morgen nå :gjeiper:

Skal til ei venninne i morgen og blir til lørdag, så da får jeg ikke til trening før på søndag. Ikke sikker på hva det blir ennå da, men snuser litt på spinningintervall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening overstått!

Stakk på spinnintervall, en time som varer 75 min. Ikke vært på den før, men det var knall trening! Svidde av 720 kcal på den tiden. Fikk jo tidenes gangsperre etter torsdagstreningen, men det gikk likevel veldig fint på trening i dag. Nå frykter jeg heller litt for hvordan jeg føler meg i morgen, er jo ikke så vant med å spinne for tida. For jeg har veldig lyst på en time Middels i morgen, gitt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink som trener på en søndag! Håper du klarer å være med på Middels timen imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, fikk meg en time Middels i dag :)

En av de hardere timene, så jeg fikk tatt ut mye energi. Eeeeegentlig har jeg lyst på en time Middels i morgen også, men får se an hvordan bein og alt føles etter to dagers hardtrening først, kanskje :) Skal ikke skorte på trening denne uka i alle fall, skal i alle fall trene både lørdag og søndag, og sikkert plutselig flere dager også! Klarer jo ikke akkurat å holde meg unna heller, med mindre jeg må på grunn av overtid, andre planer eller gangsperre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Hehe. Blitt skikkelig treningsnarkoman du :jepp: Ingenting er som å starte uka med en god treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overtid = ingen trening :kjefte:

Satser på å komme sterkere tilbake i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Overtid = ingen trening :kjefte:

Satser på å komme sterkere tilbake i morgen!

Trøst deg med at du kommer til å ha MASSE overskudd til trening i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at du kommer til å ha MASSE overskudd til trening i morgen :)

Hehe, gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk trent i dag! Selv om det ikke ble helt som jeg hadde tenkt.

Så at det skulle være vikar på timen, men jeg husket ikke navnet og visste derfor ikke hvem det var. Ble skuffa da jeg kom på timen - hun er en av de få jeg ikke liker timen til. Liker ikke musikken, liker ikke øvelsene, og hun er ikke akkurat inspirerende. Så jeg følte jeg mistet litt energi og motivasjon allerede før timen.

Så begynte pulsklokka å føkke seg i begynnelsen av timen. Sånt er så irriterende! Uansett så følte jeg ikke at timen ga meg det jeg hadde håpet, så jeg ble værende og tok en time dans i tillegg. Da fikk jeg endelig opp pulsen litt! Så jeg endte på rundt 800 kcals forbrent i dag - ikke verst tross alt :)

Kjenner jeg er litt småstøl nå. Tror jeg skal se an i morgen om jeg skal trene da eller om jeg heller trener på fredag. Og lørdag. Og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helvetesdag på jobb, men ingen overtid, så jeg fikk trent! En time Middels. Nå er jeg nokså sliten kjenner jeg, så i morgen drar jeg på venninnekveld, og trener heller lørdag og søndag. Blir ikke dårlig med fem økter på en uke uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...