Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Gjest gutt92

Spørs heeelt hvor man er i USA! :P Vi spilte mot sånn prep. school der skoler har kommende NHL stjerner osv og tapte bare 1-0 pga EN dum tabbe av min fellow d-man, for han fucka opp på midten så jeg var alene mot mål, og de hadde 2-3 framme, så selv om jeg redda første skuddet så kom det en på retur.

Men før så har de tapt 7-0 osv, så jeg ser på det som suksess. Laget vårt var veldig bra! Vi hadde bra system vi spilte.

Ja, er lett å måtte gå av bana om man blir skutt på riktig plass :P

Tja, det er vel noe sånt! Regner med noen uker på is før vi spiller i hvertfall ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg ja det ser vondt ut.. Dere høres ut til å være veldig flinke ja! :jepp:

Ååååå som jeg gleder meg til hockeysesongen! Kan nesten ikke vente!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hehe, ene på laget ender ratt opp i NHL han og da.. En av bestekompisene mine i USA :) Han spiller med 3-5 år eldre liksom, og har gjort det siden han var 12-13, nå er han 14 og han har blitt trent av mario lemiux eller hvordan det skrives.. han spilte i NHL og laget var "junior penguins". Syntes bare det var morsom fakta :P Mye man får oppleve i USA :)

Må si meg enig der :P Komme seg ut på isen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja huff, for mye :( Savner det!

Hva skal man gjøre med en gjeng retards btw? Alle de nærmeste er SVETTE gamere som bare fan og tør ikke å gå ut fordi det HAR regna og finne på noe engang.. Hva fan skal man ta seg til når man ikke trener da???? Skal bytte vennekrets så fort skolen starter, men er liksom ikke til å unngå heller. Byen her og folka er helt invalide. Jeg prøver hardt på å finne på ting med folk, men folk skal SPILLE framfor å være sosiale. Blir så sint jeg. Så mye tid jeg legger inn på de og så snill som jeg er, mens de bryr seg ikke om å sende meg en meld engang når de først finner på noe.

Jævla nørder as.

EDIT: Og når vi først har blitt enige om å prøve å finne på noe "etterpå" og de ringer meg på skype, så blir jeg TOTALT ignorert.. er som om jeg ikke er der, for de svarer meg aldri, bare fordi jeg ikke gamer som bare faen. Jeg synes det er bortkasta tid, så jeg gidder ikke, men hvorfor i helvete eksludere den i gruppa som er MEST inkluderende? Fan så provosert jeg blir.. 50 % av gruppa her er jeg så lei at jeg har bestemt meg inni meg for å ikke ta kontakt med eller prate med med mindre jeg er med noen som er med dem igjen, og er et par jeg lett kunne slått ned av sinne, men sånn er jeg ikke bare. Ikke at de har gjort noe dumt mot jeg, men de gir seg ikke med spydigheter liksom... ALLTID spydige.. Samme f. hvor snill jeg er. Han ene tør ikke engang å sove uten å slå av LYSET!! Til og med med kamerater på samme rom!! Så er han spydig mot meg? Og de er sånn at om jeg såvidt tar på de så griner de da så.. Går ikke an å ha det moro med dem. Bare et par av dem, når alle andre er BORTE.

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hørtes ikke helt greit ut.. :troest:

Tar du deg lett nær av spydigheter? Jeg er nemlig veldig spydig til tider. :lol:

Men det er ALDRI vondt ment fra min side, bare så det er sagt..

Gamere hater jeg også.. har en kamerat som er sånn, han sitter bare og spiller, ser på film eller surfer på nett hele tiden... Sitter mye foran PC'en her også altså.. men ikke når jeg har besøk. Blir alltid rastløs når jeg er hos han. Vil bare ut og finne på noe.. ikke bare sitte inne hele tida liksom..

Du får nok flere venner når du begynner på skolen ja.

Og på hockeyen tenker jeg også. Vet ikke åssen miljøet er på 1.div-laget men på laget til sønnen min har de iallefall veldig godt samhold!

Vet ikke helt hva mer jeg skal si jeg..

Men kjipt å ikke ha noen å finne på ting med.. Godt du har KG da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

Neeei, ikke sånn uskyldig spydighet, men der noen PRØVER å drite en ut for å føle seg bedre, selvom jeg har behandlet vedkomne superbra!

Jaja det skjønner jeg ;) Men han her gjør det bare for å være kvalm.. Eller er et par av dem. Jævla gamers, haha.

Sitter foran pcen jeg også, men det er pga jeg ikke alltid har noen å finne på noe med som jeg VIL være med.. Kjenner masse folk, men er ikke sånn som er med hvem som helst liksom:p Noen er bare ikke morsome å være med... Vil ut jeg også, men er umulig å få med seg noen! I morgen skal jeg trene alene, så får jeg vel være litt produktiv og bare slutte å snakke med folka der...

Ja, blir nok flere å være med! Spesielt fra hockeylaget.. Kommer til å være på is nesten hver dag så :)

Nå er det vel bra samhold på laget her også, for folk er mer modne, men når jeg var mindre var alle bare ekle mot hverandre...

Ja godt jeg har KG :)

På sånne tider skulle man hatt dame! Bare stikke til hu liksom.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. ekle mot hverandre? Huff.. trenerne til laget til sønnen min er iallefall veldig opptatt av at alle skal ha det bra.

Ja du skulle nok hatt dame ja! :lol:

Men da hadde du ikke vært så mye på KG. :ler:

Kjenner til det der med å ikke ha noen å være sammen med.

Jeg er jo innflytter og det er ikke BARE lett å komme inn et etablert nettverk når man er voksen og alle har "sine" venner liksom.. Er ikke av den typen som hiver meg over folk og spør om de vil finne på noe.

Men jeg har heldigvis fått en del gode venner nå. Ei av dem er faktisk bedre enn noen jeg har hatt noengang! :strix:

Så det er håp! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja haha, og trenerne var likedane. Han ene var så opptatt av å bli likt og favorisere stesønnen og kameratene og sånt så alle andre fikk liksom "gjennomgå" uten at de sa en drit.. Eller.. De tok det opp, men så ga de f etter det liksom. Derfor jeg slutta, fordi jeg mistrivdes SPESIELT med trenerne..

Deeet er sant, haha. Men hadde da kommet innom da ;)

Ja ikkesant! Man må føle seg vel med folk også!

Det er bra da :) Har 4-5 barndomsvenner selv jeg som jeg ikke kommer til å gi slipp på mest sannsynlig, men 3 av dem er hardcore gamere, såeh... Er bare en gang iblant jeg gidder dem.

Det er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det skal ikke være enkelt. Hvor mange år spilte du før du slutta da? Du virker jo ganske flink ut ifra det lille klippet jeg så.

Å føle seg vel med folk er veldig viktig! At man kan være seg selv og vet hvor man har personen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo det er det som er så sykt, han har den fineste rumpa jeg noen gang har sett, flott rygg, flotte brystmuskler og fine muskuløse lår. Tipper han trener i smug et annet sted jeg for han var visst tykk før fikk jeg høre av broren :fnise:

Det er bra, jeg er heller ikke vigdis venneløs. Jeg vil tro det er bedre å være gutt og kjendis på et kvinneforum enn å være jente og kjendis på et manneforum. For hvordan blir man kjendis på et manneforum mon tro? haha :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Det er bra, jeg er heller ikke vigdis venneløs. Jeg vil tro det er bedre å være gutt og kjendis på et kvinneforum enn å være jente og kjendis på et manneforum. For hvordan blir man kjendis på et manneforum mon tro? haha :sexy:

Haha! Den var litt bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Spilte vel i 4 år elns tror jeg : p men har gått på skøyter hele livet så var en av de bedre på skøyter, men hadde ikke veldig bra kølleteknikk i starten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

Men hallo det er det som er så sykt, han har den fineste rumpa jeg noen gang har sett, flott rygg, flotte brystmuskler og fine muskuløse lår. Tipper han trener i smug et annet sted jeg for han var visst tykk før fikk jeg høre av broren :fnise:

Det er bra, jeg er heller ikke vigdis venneløs. Jeg vil tro det er bedre å være gutt og kjendis på et kvinneforum enn å være jente og kjendis på et manneforum. For hvordan blir man kjendis på et manneforum mon tro? haha :sexy:

Haha, kanskje han har vært seriøs før, så ble han useriøs da? :)

Haha ja! Føler meg mer tilpass her jeg enn dere ville på et manneforum der 90 % spør om dere skal møtes og ha dere, haha.

Mia: hehe takk :)

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja menn altså.. husker da jeg var på mIRC. Samme nick der. Fikk MANGE henvendelser fra menn i 40-åra.. og da var jeg 16-17... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt92

Haha mirc for hva? husker før når jeg spilte gikk jeg dit for å finne matcher, men :P Ja fysj.. Flau på vegne av mitt kjønn! Synd ikke alle damer er sånn, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke no' om, men jeg det er ikke såå viktigt. Bare litt fascinerende!

Nå har ikke jeg hengt så mye på manneforum, men det er veldig klart at det finnes mange mannegriser der ute. Husker jeg spilte på jippii.no.. Det gjorde jeg ikke lenge for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...