Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Ja men jeg vil ikke bygge kropp.. Men kan gjerne slutte å spise potetgull og :sjokolade: for en periode ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt92

For å bygge kropp må du løfte mye tunge vekter :P

Å trene utholdende styrke 2-3 ganger i uka er mer enn nok for deg som ikke vil bygge :) Å slutte med det hadde vært lurt også ja ;) Men sjokolade kan faktisk være bra om du skal bygge da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hvis du ikke vil på treningssenter så er manualer kurrant ;) Hoppetau også! Hoppe 5 min. daglig er genialt! Hoppa før hver muay thai trening i USA.. ble litt pro på tau må jeg si :D Kunne ta doble spins med tauet i et hopp og sånt :briller:

Men jo! Skal ikke skryte mer. Det er bra for fett i ansiktet bl.a. og selvfølgelig er det godt for resten av kroppen! Brenner bra! Så bare øker du intensiteten for hver gang.. 1 min. pr gang eller noe :)

Så kan du kjøpe sånn for å ha i døråpninga for å ta chins osv.

Du kan gjøre pushups, situps osv.. Mye man kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er chins? :klo:

Hoppetau må da være mulig å skaffe seg. 5 min om dagen høres overkommelig ut. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi den var kjekk da.. Jeg pleide å gjøre sånn i en stige da jeg bodde hjemme.. :ler:

Ja vi får se hva det blir til da. Etter ferien.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

-Bolle med havregryn

-Spiseskje peanutsmør

-2 kylling/kalkun grillpølser

-1 banan

-2 rå egg

-håndfull valnøtter

-3 kylling/kalkun wienerpølser

Dette er kostholdet sålangt i dag.

Har vært og trent og er i uke 5/6 i programmet;

Benk: 4x4+dropset - 57,5 kg

Roing m/bredt grep: 4x4+dropset - 52,5 kg

Franskpress: 4x4+dropset - 32,5 kg

Dips: bare prøvde med en 20 kg skive og tok noen uten for å få ut litt ekstra (var dødssliten så dips gikk dårlig i dag)

Arnoldpress: 4x4+dropset 12,5 kg

Beinpress: 4x4 (pga litt vond korsrygg om dagen har jeg kutta ut markløft, så bare kjørte litt med 198 kg for å få trent bein)

Biceps: 3x4 - 58 kg eller noe.. Tenker ikke veldig på biceps siden jeg får det i mye annet, så bare kjører så jeg blir sliten og kjenner jeg får pump

Mage: tok noen leg raises og sidehev med 2 kg skive (10-5-5)

Pullovers: siden benk gikk lett, kjørte jeg noen pullovers for litt bedre utbytte av økten: 3x8 med 15 kg

Kjenner det er mange øvelser som kunne vært en del tyngre, men det får jeg ta i neste program! Har i hvertfall økt en del i alle uansett, og ser musklene har vokst litt.

Under treninga drakk jeg ca. 1,5 L vann og litt gatorade når jeg fylte flaska sist, for å få litt energi så jeg ikke tærer på musklene siden jeg holdt på en stund.

Til slutt gikk jeg i badstua med en lionpower og en proteinshake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Takk for energien, gutten :) Den kom akkurat når jeg trengte den mest :hoppe:

:tommelopp:

Herlig da!

Takk for pengene! :takke:

Kommer nok godt med i NY i helga om det blir noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene, vektøkningen forstår jeg; men hvordan er det mulig å øke lengden sin med 6 cm? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt92

På 2 år da, haha. Er bare at jeg hadde vokst ;)

Men for å danne dere et bilde av ca. hvordan jeg ser/så ut, så slengte jeg med høyde :)

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...