Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Oi.. haha.. Beklager.. Posta ett innlegg i feil tråd jeg.. :fnise:

Kom med updates snart da :)

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest henriett3

Kanskje du har noen tips til kondisjonstrening også da? :ler:

Joda! Antar at du trener på studio? På 3D-mølla bruker jeg å løpe "fartslek" Det fungerer sånn at du går i ca 10 min på level 5, og så øker du til 8 i kanskje 7 min, og øke til 11 i 5 min. Etter det går du ned til 8 i 2 min, og opp til 11,5 eller 12,0 i 6 min. Hvor fort og lenge kan du jo bestemme selv. Dette var bare et eksempel. Jeg bruker å løpe sånn i 50 min. :)

Utendørs trener jeg intervall eller bakkeløp :)

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Da er jeg hjemme igjen gitt :P Fløy med SAS ja ;) Fikk sitte i cockpit når jeg ville og resten sov jeg i en SENG :)

Ble ikke noe donuts dessverre, men ble bittelitt burger og noe italiensk mat, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsstudio er fremmedord for meg... :ler:

Har ergometersykkel hjemme. Det er det eneste.

Gutt: Høres herlig ut!! :jepp:

Ble det noen shopping?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Man kommer vel egentlig aldri i havn tror jeg, det er alltid noe man vil trene mer, haha!

Latterkrampe under arnoldpress er ikke kult, hvertfall ikke med armene i været og tunge vekter. Typisk at det er DA man får latterkrampe :fnise:

Grilldresser kan være herlige, spesielt når andre går med dem.

Jeg skal få til en tur til USA altså! Kommer sikkert til å tråle alle sjapper og med min flaks så er vel halvparten av det jeg kommer hjem med ulovlig i Norge.

Tipper man bare får høre på det som høres mest logisk ut når det gjelder trening og kosthold, er så sykt mye rart som blir sagt.

Er spent på hva du har å fortelle fra USA når du kommer tilbake. Kanskje du ser noen i grilldress? :erter:

Det er sant :)

Hehe ja! Ødelegger litt også :(

Ja er jo eyecandy det da :D

Høres bra ut! Hehe, handler mye rart jeg og, men er sjelden de sjekker egentlig :P Kom over med en pre-workout forrige gang, som egentlig ikke er lovlig i norge ENDA, eller.. De selger den ikke her. Er visst ETT stoff i den som kan slå ut på dopingtest (om man er seriøs idrettsutøver, men er ikke noe juksegreier eller bol eller noe altså).

Hehe ja, spesielt om man er lett påvirkelig som ene kameraten min -.- Han tror på ALT som blir sagt på tv og som faren sier, og selv om jeg har gått restaurant- og matfag og vi snakker om noe jeg VET jeg har rett i, så har jeg liksom fortsatt feil, fordi en FORSKER eller "ekspert" sa det på tv... De får penger for å forandre mening annenhver dag, de!! Er så lite man faktisk KAN stole på, uten å ha sett FLERE liknende rapporter!

Så ingen i grilldress, men så mye annet, haha. Blant annet ei SYLTYNN dame med håret oppsatt av proffer. Sånn at håret er kunst vet du? det var skikkelig høyt med spiraler og alt mulig sånn tullball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haloæen, så fint at du var tilbake! :goodbye:

Spennende, funket pre-workouttingen da? De har jo noen fettforbrennere i Norge som inneholder ingredienser fra WADAs dopingliste, husker ikke helt hvilken det er, men den er temmelig kjent!

Jeg hadde en kompis som kunne fortelle at han hadde prøvd en proteinshake en gang han skulle trene og da hadde han løftet kjeeempetungt. Han andre kompisen min som hørte på nikket og var helt med på det som ble sagt. Jeg og venninnene mine holdt på å knekke sammen siden vi har litt mer peiling enn de. Mange mennesker her i verden som kunne trengt noen ekstra hjerneceller :fnise:

Var håret til den dama så stort og fjongt at det så uproporsjonert ut? Det kunne vært et sykt morsomt syn! Hvorfor var du forresten så kort tid i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Jaja! Funka som fan! :) Drev med MMA da jeg var på den, og bare på 2 uker merket jeg at magefettet forsvant litt... En liten klype mindre liksom. Var helt sykt nesten. Jack3d heter det. Får det i sverige også ;)

Haha! Han trente for engangs skyld, så han trente tungt og tok en shake i håp om å bli stor og sterk eller? :P I såfall knekker jeg nesten sammen selv! haha. Har en sånn kompis også :P Tror på ALT han hører/leser, og klarer ikke å holde seg til programmer osv.. F.eks. om programmet sier han skal starte med 40 i benk, så nekter han nesten fordi han VET han kan trene med mer.. Men hva fan spiller det for noen rolle om man skal ha framgang? Er ikke meninga å "showe-off" heller da, men å vokse seg stor og sterk.

Hvis du ser denne;

Så var det liksom sånn stil.. "kunstnerisk". Ikke helt like bra, siden jeg ikke så hva det skulle forestille, men det var sykt.. :P

Faren til en kamerat er pilot, så vi var bare med han på jobb kan man si :P 700 kr. fram og tilbake og gratis hotell :) Skal dit senere også, kanskje i 4-5 dager da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, da vet jeg hva det er, kanskje jeg får kjøpe det neste gang jeg er i Sverige! Hadde vært morsomt å prøve i hvertfall!

Ja, han er en litt tjukk, men stor kar som har mye vatt mellom øra. Han synes vel det hørtes ganske logisk ut. Han påsto at jeg dopet meg fordi jeg tok proteinshakes etter trening, tro meg, da fikk han høre hva jeg mente!! :kjefte: En annen gang fikk han bli med meg på trening, og jeg satt opp noe han kunne gjøre og han gjorde alt så sykt fort at han ikke fikk utført øvelsene riktig og ikke kjente det skikkelig. Etterpå var han ikke sliten i det hele tatt, så jeg måtte få han til å gjøre alt på nytt og da hang jeg over han. "Saktere, saktere.. For guds skyld, SAKTERE!!!" og etterpå var han like sliten som han faktisk burde være.

Ntahh, så dumt, tja, jeg må også le litt av de gutta som kopierer programmet til Arnold S i håp om å få hans kropp :fnise: Du skulle fått'n til å løfte så tungt at han trenger hjelp, gi han en liten "lærepenge" så han skjønner litt i hvertfall! :lur:

Haha, man kan lage så mange stygge frisyrer altså, på Hove så jeg en fyr med 1/2 meter høy hanekam, og i regnet "brakk" den, og det så dumt ut det!

Åhhhh, det hørtes dritålreit ut, bare en tur for å være med liksom!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lest litt av bloggen din nå! :daane: Det må jeg si altså... eller.. vet ikke hva jeg skal si.. du må ha opplevd vanvittig mye!

En sånn Redbull-bil så jeg også i USA forresten.. på Times Square. :nigo:

Fikk ikke sett den ene videoen du la ut pga noen rettigheter.. :klo: Var det video du la ut fra konserten du var på?

Nei jeg får lese litt til jeg. Artig å lese altså! :jepp:

Du som er nr 8 i hockeykampen? :lur:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja, hadde ikke vært så dumt :) Får masse energi! Kan liksom holde på i evigheter, spesielt om det er noe med løping, bryting osv.. Når jeg løfta merka jeg ikke SÅ stor forskjell, men funker jo bra for å forbrenne fett osv også ;) Liten dose kreatin i det og mener jeg å huske.. Så hjelper på styrken også :)

Haha, unnskyld meg men er så mye dumme folk... Samme med foreldrene mine som NEKTET meg proteinpulver for 2 år siden når jeg starta å løfte... Jeg ville ha det fordi jeg VISSTE jeg spiste for lite proteiner og det ALDRI var noe i kjøleskapet, så jeg måtte jo få i meg noe proteiner... Etter nesten et år med kjefting og fakta om proteiner så sier de ikke noe på hva jeg har i meg lenger :P Er ikke farlig med proteiner... Med mindre man virkelig overdriver da. Det er jo ikke bra det heller.

Sånn kan det gå om folk jukser med øktene! Jeg skal ikke si en dritt til han kameraten min i hvertfall, for han nekter jo å høre, mens han ville bruke programmet jeg bruker!! Tror han liksom er så jævla sterk og undervurderer...

Haha, funker ikke med tunge vekter på han, eller.. på benken gjør det, men der vet han hva han kan ta cirka. Men på markløft og knebøy trener jeg vel med 60 kg mer enn han, så det bør være nok til at han kan forstå at det tar tid.

Ja, folk må finne noe som passer en selv, og gjerne starte med baseøvelser i stedet for syke splitter og tunge øvelser for ledd man ikke har trent så mye, og istedet starte med baseøvelser (det er forsåvidt bedre å kjøre baseøvelser om man er viderekommen også, men fint å variere litt, da..)

Haha, det så smart ut det, tenker jeg... :P

Jaja er fett det :) Fikk sove i sengene til besetningen, så var jo de beste plassene på flyet, haha.

Var en speider som stoppa når han gikk ombord og vinka til meg gjennom vinduet til cockpit, akkurat som om jeg var en kjendis. Da måtte jeg nesten flire litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med trening og folk som ikke har peiling er en dårlig miks. Jeg får flass av å lese alle de dårlige forslagene på kostholdssiden her på forumet. "Kutt ut potetene, ellers får du diabetes", "Spis lavkarbo så blir du slank", "jogg litt mer så får du fin kropp". :klaske: Derfor blir jeg ekstra glad når jeg møter folk som har forstått det. Jeg har faktisk vært uvitende en gang jeg også, men jeg gjorde faktisk noe med det!

Foreldrene mine lo av meg og alle de rare tingene jeg hadde kjøpt for å lage sunn mat, men nå synes de at det er ganske smarrt. Også fordi jeg burner dem når de kommer med tomme påstander om ditten og datten.

Han kompisen din har nok ikke optimal framgang, men man får håpe for hans del at et lys går opp for han. For alle de timene han kaster bort på dårlig planlagt trening står nok ikke til forventningene. :ler:

Folk som ikke har peiling burde rett og slett investere i en flink PT, det lønner seg.. ALLTID!

Så deiilig, var sikkert en litt annerledes flyreise på grunn av det! Hvor lang tid tok det å fly?

Er du ikke kjendis a? hehehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja haha! Mye rart å lese.. Men skal innrømme at det er noen ganger jeg blir burna selv fordi det f.eks. har kommet en ny forskning f.eks. som jeg ikke har fått med meg, eller at jeg bare er utdatert ELLER at jeg har fått med meg feil, som med det med proteiner vet du! :P Men vet MYE mer enn før jeg også! Prøver å lære noe nytt hele tiden :)

Hehe, merkelig at folk ikke klarer å høre på barna til tider :P Akkurat som om en er STOKK dum, men så viser det seg å være motsatt. Er veldig sånn her også...

Haha ja, han har ikke kosthold heller i det HELE tatt... Og han bruker GAINER istedet for rent protein, i tillegg til at han sikkert spiser 3 måltider + masse godt/brus daglig.. Bare waste...

Ja, det er sant! Spesielt om folk ikke har lyst til å ta imot hjelp...

Ja, haha, veldig behagelig! Tok ca. 7 timer begge veier ;) så fikk inn noen timer på øyet :D

Haha joda.. Kanskje bittelitt på forumet her, KANSKJE :P Bare fordi jeg er gutt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

Har fått lest litt av bloggen din nå! :daane: Det må jeg si altså... eller.. vet ikke hva jeg skal si.. du må ha opplevd vanvittig mye!

En sånn Redbull-bil så jeg også i USA forresten.. på Times Square. :nigo:

Fikk ikke sett den ene videoen du la ut pga noen rettigheter.. :klo: Var det video du la ut fra konserten du var på?

Nei jeg får lese litt til jeg. Artig å lese altså! :jepp:

Du som er nr 8 i hockeykampen? :lur:

Var litt av en opplevelse det året ja, helt klart :) Haha herlig :D

Var nok musikkvideo tenker jeg du ikke fikk sett ;)

Haha, bra du liker det da :) Står mye rart der skal jeg si deg!

Ja, eller.. Nr. 9 da ;) Har slagskuddet ved blå der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg liker å burne. Hvis man har interesse av det man leser så lærer man jo på null komma niks! Jeg liker faktisk best å lese gamle artikler og sånn, for det er mye nytt som egentlig bare er tull, mens gamle myter har blitt avkreftet og det gamle som er riktig er det som står igjen! Dermed lærer jeg mest riktige ting hvis jeg leser gammelt nytt! :fnise:

Ja, det er jo barna deres vettu, er vel en utopisk tanke at de har blitt smartere enn en selv i ett eller annet!

Når du snakker om dårlig kosthold, har en kompis som prater halvparten av tiden han er på treningssenteret, han trener bare overkropp, avslutter treningen med en new energy sjokolade OG drikker MASSE hver helg! Og han har bare tidenes flotteste kropp og veltrente kropp :snurt:

Det nytter ikke nei, prøvde å hjelpe han jeg hadde med på treningssenteret til å slanke seg, men jeg gadd rett og slett ikke fordi han ikke skjønte at han måtte følge det. Bortkastet tid for meg ass!

Ikke lenger? Trodde flyturen tok sånn 15 timer eller noe jeg!

Stakkars deg, kjendisen... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt av en opplevelse det året ja, helt klart :) Haha herlig :D

Var nok musikkvideo tenker jeg du ikke fikk sett ;)

Haha, bra du liker det da :) Står mye rart der skal jeg si deg!

Ja, eller.. Nr. 9 da ;) Har slagskuddet ved blå der..

Ok. Litt vanskelig å se nr, så ut som både 8 og 9 egentlig, men jeg hørte de sa navnet ditt.

Det var et Skikkelig bra skudd! Herlig mål! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt92

Utopia: Hehe. Er moro å lese om kosthold å trening ja :) Er man intr. så er man intr.!! Akk som fotball.. liker du det, så ser du på det og lærer navnene, reglene og alt det er som jeg knapt kan selv! Nå tildags er jo penger ALT! penger penger penger, så ja, gammel forskning er vel nesten bedre! Annenhver dag bytter de jo mening om den samme næringsgruppa, det samme stoffet, den samme maten... Blir frustrert jeg!

Ja det er sant :P Ifølge husstanden her er jeg fortsatt bare et "barn", så.... Irritabelt!

Men så sier du jo det selv da... Bare overkropp :P Vedder på at han ikke tar veldig mye i bøy eller mark! Dessuten blir det en ubalanse, og han hadde fått mye bedre resultater med trening av underkropp! Er jo støøgt med svær overkropp og spinkle bein da :P

Men er noen som er heldig med genene også da! -.- Noen reagerer annerledes på trening enn f.eks. du og jeg ville gjort!

Ja, enkelte er ikke verdt å bruke tid på! På det viset liksom.. Noen klarer bare ikke å ta imot hjelpen man får.

Hahah, nei ikke mer nei :P

Njoooa, er litt herlig og da, haha. Har da noen "venner" på forumet, istedet for å være viggo og være her uten mening i det heletatt haha.

Mia: Hehe, stemmer :) Takk takk! Men skal innrømme at jeg irriterer meg over det fordi jeg vet jeg traff dårlig haha, men skal ikke være frekk og motsi at du synes det var bra mål da! Takk for det :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du traff dårlig jeg. Du overrumplet keeperen. Han hadde ikke regnet med det der. Synes det var tøft mål jeg. Det så skikkelig bra ut på videoen! :tommelopp:

Gleder meg til å se deg i 1.div-kamp! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Haha takk takk :) Joda, litt vanskelig også med ræva forsvar som står foran keeperen :P På den måten der har jeg tatt flere skudd i magen, og fått blåmerker både her og der jeg, når jeg først skal dekke mål, for da må jeg bare ta imot, for er ikke meninga å stå FORAN keeperen som de gjør der -.- Når jeg var på sånn all star camp senere så hørte jeg etter jeg hadde skutt noen slagskudd osv på mål; "ey, that's the BG defenseman!!!" Så jeg var tydligvis veldig god for ligaen vår i USA, spørs bare om jeg gjør det like bra i norge da etter så mange år uten hockey :) Gleder meg som fan til å spille selv jeg :o Blir fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda du gjør det nok bra her også. Trodde hockeyen var et nivå høyere enn her i Norge jeg men.. :klo:

Det ser litt vondt ut å ta imot sånne slagskudd ja.. smeller skikkelig det..

Noen halter etterpå har jeg sett..

De første ordinære kampene begynner vel i september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...