Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Bare tasser litt rundt her og ser til at folket får lagt seg og slukker lyset og sånn jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg våken vett. Måtte sove litt etter naprapat for jeg var så trøtt! Timen var visst i dag istedet...

Må innrømme det gjorde litt vondt! Masserte betennelsene så hardt han kunne omtrent, så fikk jeg 5 cm nåler rett inn i legga som var litt ubehagelig :P Er ikke så glad i nåler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begge! Så måtte gi opp amerikansk fotball i år :( Må bli bra til militæret! Benhinnebetennelse i BEGGE legger suger balle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under en sesong gjør jeg det... Da gjør det verre og verre og ender opp med å spise painkillers daglig! Spiste opptil 6 advil daglig for å kunne fungere under sesongen i fjor blant annet!

Men nå har jeg hvilt beina lenge og heller gått masse turer i skauen for å styrke leggene og trene til militæret. Så gjør ikke vondt å gå/småjogge nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advil kjøpte jeg også husker jeg. :tommelopp:

Går du på noe tabletter for betennelsen da, eller er det ingenting som funker?

Du får gå deg noen skogsturer ja.

Det har jeg også lyst til! Elsker å gå i skogen.. Men jeg har aldri vært i den skogen som så mange jogger i som ikke er så alt for langt unna deg hvis du skjønner hva jeg mener.

Det er visst mye elg der har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huska å ha prøvd noe spesielt annet enn noe for å behandle betennelse jeg hadde i underarma, men samme pillene blir brukt for bein så skulle hjulpet, men det gjorde det ikke! Hadde visst litt stive muskler, så han løsnet litt på dem og ga meg noe øvelser jeg skulle gjøre, så blir det trykkbølgebehandling ;) Bruker ikke noe piller for det nå.

Hehe er jo herlig det da! Mener du furuberget? Det er der jeg går.. Aldri sett elg der :o Går helt alene til tider også jeg, bare prøver nye stier og går utenom stier for å se hvor jeg havner. Ikke sett et rådyr engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere steder, men jeg bor like ved så slipper å tenke på det... Men. En vei som er enkel å beskrive: du vet prestrud fotballbane? nedenfor ishallen? fortsett forbi der til du kommer til en "sving", der rekkehus starter på venstre side, så svinger du inn første avkjørselen.. Fra der kan du bare kjøre rett fram til du ser skogåpningen, så parkerer du der. Eller du kan parkere på legesenteret, og gå strandveien, så går du under den første undergangen for å komme til samme sted, eller ta neste for å komme rett inn i skauen. Har flere veier og, men vanskeligere å forklare om du ikke er veldig kjent nedi her

Om du går ved legesenteret er det stor sjanse for at jeg ser deg. *hint hint*

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da går jeg IKKE ved legesenteret.. :ler:

Den første veiforklaringen, er det ved Snekkerstufeltet? Svinge opp der? Kan jo kanskje parkere på gamlejobben min og gå derfra også når jeg tenker meg om.. :lur:

Men.. Hvorfor klikker du? Masete foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha

Jepp er der ;)

Ikke bare det. Jeg mistrives sterkt! Har en dårlig situasjon... Jeg er ALLTID sint og deprimert, selv om jeg leker blid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. hvorfor det da? Har du det ikke bra med deg selv? Eller går du og irriterer deg hjemme hele tida? Det som er grunnen? Du må skaffe deg boksesekk. Få ut aggresjon! Det skal jeg skaffe meg.. liten hissigpropp jeg også skjønner du.. :sjenert:

Fikk egentlig veldig lyst til å gå en kveldstur i skogen. Er jo så fint vær nå. Men vet ikke om jeg tør i kveld.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig... Eller med meg selv har jeg det bra, men familien.... BARE krangling. Dopertante, pappa som ikke jobber, men sitter på ræva og spiller spill, bor med "pappa" OG besteforeldre, kan ikke huske sist jeg fikk noe av pappa for han bruker penga på seg selv, han klager når jeg ber han om skyss fordi han er opptatt med spill osv.. Så er det bare skriking i huset, jeg kan ikke ha besøk fordi jeg ikke har noe sted i huset å ha besøk, det er UMULIG å gjøre lekser pga all støyen, pappa klarer ikke å holde et jævla løfte, og har røyka inne i alle år selv om han har visst jeg hadde sterk astma. Dette er småtteri.. Ved høytider ligger bestefar på sofaen dritafull i 1-3 uker og kaller opp folk og maser og skriker, og da tør jeg ikke engang å ha folk i nærheten her engang for jeg er flau over det...

Når jeg SIER ifra hva som irriterer meg, så får JEG kjeft fordi de forventer at jeg skal bare nøye meg med situasjonen, og sier "pf.. jada det e rså synd på deg så...." Og når jeg sier jeg vil flytte så får jeg høre ting som; "ja, det er da bare å flytte det.. det er ikke noe synd på deg...."

Pappa klager på at han er "deprimert" så han "kan ikke" jobbe... GRUNNEN til at han er deprimert er at han har sittet på RÆVA og spilt spill i 3 år nå. JEG er mer voksen enn han.. JEG er smartere enn han, for han fullførte ikke vgs. Jeg er den ENESTE i familien som fullfører vgs, utenom bestefar som har gått mekken osv... Leksehjelp har jeg aldri fått, og for noen år siden lovet pappa meg frankriketur i 2 jævla år fordi jeg hadde så lyst til å prøve å fly, men så stakk han dit på biltur meg KAMERATER for å drikke og kose seg, mens jeg fikk 2 dager i london med BESTEFAR OG ONKEL!

Når jeg dro til usa og skulle ha underskrifter på kontrakter osv var han for opptatt med spill til å lese hva han skrev under, så han bare signa uten å spørre hva det var noen ganger.

Han har tatt meg med på EN ferie i hele mitt liv som jeg kan huske i nyere tid.. det var en uke i danmark. Og jeg får jo ikke støtte om jeg skal kjøpe dyrt "sportsutstyr" osv samme fan hvor mye jeg trenger det, fordi jeg må nøye meg med det "billige".

Nå tror jeg du begynner å forstå hvorfor jeg er hissig? Så fort hockeysesongen er ferdig begynner jeg å bokse... Blir vel litt slåssing iløpet av sesongen også regner jeg med!

Ofte jeg stikker ut fordi jeg er dritforbanna, men går liksom ikke an å bo ute heller som jeg ville gjort om jeg skulle gått ut HVER gang. Det funker bare ikke hele tiden. Jeg får jo ikke gjort lekser her heller pga bråk, så det er VANSKELIG for meg å få greie karakterer med masse bråk hjemme og NULL hjelp. Har oppdratt meg selv nesten jeg.

Husker jeg pleide å få "spør bestemor" når jeg spurte han om ting før jeg var 18 år.. Lettere sagt; han gir FAEN.

Nå fikk jeg akkurat et klikkeanfall fordi jeg tok opp det med at de bare ser ned på meg når jeg sier fra fra istad... Måtte kjefte litt, så fløy vannflaska mi gjennom rommet...

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er mye mer og med kommer ikke på alt i farta, og det er så mye at jeg ikke gidder å skrive mer, for det over her forklarer vel det meste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det høres ikke ut som om du har hatt det så greit nei! :troest:

:klem:

Skjønner godt at du vil vekk derfra. Men det er jo ikke bare bare å flytte heller.. det koster jo penger å leie hybel.. Uff jeg føler virkelig med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men tror det går an å få støtte av nav.. søstra mi ble hmm.. kanskje kasta ut, men hu fikk dekket leiligheta+2000 annenhver uke. Hvis jeg klarer å overtale nav kan jeg nok få støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...