Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Du hadde nok ikke funnet den om du hadde prøvd.. :lol:

Kanskje du ser den i området der du bor. Er jo en del i ishallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant akkurat ut at jeg MÅ ha konsentrasjonsvansker! Ratt så har jeg ADHD uten å vite om det eller noe.. (Har skikkelig temparament, men klarer å kontrollere det bra nå). Jeg KLARER IKKE å sitte stille og lese mer enn 3 linjer av gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spist sunn og næringsrik mat i det siste da? Når jeg ikke spiser riktig så blir jeg akkurat som du har beskrevet. Klarer heller ikke å se på en episode av noe en gang, pauser 40 ganger for å gjøre noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spiser ganske bra! Men har alltid vært sånn! Klarer bare ikke å konsentrere meg over tid... Og hvis du leste litt over om fam. situasjonen min så gjør det, det også enda verre! Blir helt distrahert liksom.

Haha samme her! Spesielt på pc.. Men på tv så klarer jeg.

Men har alltid hatt SKIKKELIG problemer med sinnet mitt... Noen år tilbake, tror jeg ikke du hadde hatt lyst til å se meg sint, for da ble jeg veldig sint. VELDIG sint. Og det for småting bare til og med, og ENDA sintere for større ting. Har ikke testa for adhd men søstra mi spesielt trodde jeg hadde det, så er en liten mulighet. Og da får man jo kons. vansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltids verdt å sjekke, hvertfall hvis man har en liten mistanke. Skader liksom ikke.

Men når det kommer til sinne så kan jeg også bli fly forbanna altså. Jeg klikker i vinkel hvis noen hever stemmen til meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :P Bare at jeg hater blodprøver! Og vil ikke gå på noe medisiner som ritalin, så tror jeg bare står over og prøver noe annet! hehe.

Jaja det kan jo være vanlig nok det, men ikke så vanlig at man ber faren sin gå å henge seg og kaller opp mora si og sånt for ALT mulig du kan tenke deg!

Men så er jeg veldig sint på "faren" min fra før av da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bedre når du begynner med hockey tenker jeg. :jepp: Da får du nok å gjøre.. men ikke ta for stygge taklinger da.. :fy_fy:

Det med å ikke kalle opp foreldrene har kanskje noe med manerer å gjøre? Uansett hvor sint jeg har vært på foreldrene mine så har jeg ALDRI kalt dem noe stygt, aldri sagt hold kjeft til dem engang.. såpass respekt har jeg da for foreldrene mine. Har selvfølgelig skreket til mamma.. hehe.. men ALDRI kalt henne stygge ting.

Men jeg hadde kanskje ikke hatt så mye respekt for dem om jeg hadde blitt så dårlig behandlet som du har blitt da.

Nå skal jeg straks :reise:

:goodbye:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kalt moren min for mye stygt hvis det ikke hadde vært for at hun er så sykt god til å prate når jeg krangler.

Du er faktisk 18 år nå og en blodprøve er ikke store greiene for en stor og sterk gutt. :kgbaby:

Men såklart, når man ikke har det så lett med foreldrene sine så kan det også være opphav til vanskeligheter ellers, men nå kjenner ikke jeg deg såå godt så jeg tør ikke påsto noe her altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ei i klassen og hun droppa ADHD medisinene, dessverre, hun ble rimelig sinna noen ganger. Gutta i paralellklassene gjorde det til en lek å disse a'. En dag slo hun ned den ene av dem, etter det holdt de seg laangt unna.

Uansett, moralen er medisiner er ikke bare dumt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, good girl! Skal ikke la noen tråkke seg på tærne.

Neeei, det er det ikke, men jeg slår ikke uten at jeg har god grunn, uansett. Jeg kontrollerer sinnet ganske bra, men kan bli SINT fordet altså. Men vet du hva.. Skal faktisk sjekke etter symptomer på adhd nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetssvikt

Lite oppmerksom på detaljer og gjør lett slurvefeil.

Har problemer med å opprettholde konsentrasjon under arbeid og ved fritidsaktiviteter.

Reagerer ofte ikke på direkte tiltale.

Oppfatter ofte ikke instruksjoner og mislykkes ofte i å fullføre påbegynte oppgaver.

Dårlig evne til å organisere oppgaver og gjøremål.

Misliker og prøver å unngå oppgaver som krever mental utholdenhet.

Tendens til å miste eller rote bort gjenstander som er viktige for arbeidsoppgaver eller fritidsoppgaver.

Blir lett avledet av utenforliggende inntrykk (mister fokus)

Er glemsom i det daglige.

Hyperaktivitet

Kroppslig uro, som fikling med hendene, ristende føtter eller stadig skifting av sittestilling. til tider

Må anstrenge seg for å sitte på plassen sin på møter eller i andre sammenhenger hvor det forventes.

Har stadig følelse av rastløshet eller indre uro.

Har vansker med å opptre stille og rolig under spill eller andre fritidsaktiviteter.

Virker ofte “hyper” eller “giret”.

Er ofte “overdrevent” pratsom. - av og til

Impulsivitet

Begynner ofte å svare før spørsmålet er ferdig stilt.

Har en tendens til å avbryte andre eller bryte inn i andres pågående aktivitet.

Har vansker med å vente på tur.

EDIT:

Angst - pleide å ha, men er kvitt den

Depresjoner

Søvnforstyrrelser tar alltid lang tid å få sovnet med mindre jeg er helt DAU fra før av

Tvangslidelse

Dyssosial adferd

Rusproblemer

Lærevansker tar tid for meg å lære ting

Psykisk utviklingshemming

Aspergers syndrom

Organiseringsvansker (spesielt struktur, åpenbart kjennetegn!)

Humørsvingninger

Utsettelsesvanvidd

Lav selvfølelse

Tilkortkomming i sosiale situasjoner

Dårlig på stresshåndtering

Tendenser til avhengighet

Alle i uthevet skrift = meg

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har mistanke så er det vel greit å sjekke, det blir kanskje lettere for deg også, hvis du vet at det ikke er din skyld, men ADHDen?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stikk, så får du vite! Nå skal det sies at jeg har mange av disse symptomene jeg også, men jeg tviler sterkt på at jeg har ADHD :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...