Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Må ikke si sånn til meg, jeg får nemlig vurdering i de innleveringene jeg har gjort, resten gidder jeg ikke gjøre. Nå har du satt griller i det stakkars hodet mitt.

Gjør ikke noe det å ha lav IQ, vi kan ha lav IQ sammen. Har aldri tatt noe skade av det jeg i hvertfall :lol:

Koselige gåturer i skogen, åh, jeg vil være med! Hvertfall siden du skal bære sekken! Da kan jeg fylle den med gråstein som jeg finner og le av deg! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha unnskyld da ;)

Ja :D Men må innrømme at jeg KAN være veldig smart på enkelte områder! Er bare ikke så skoleflink :P

Ja bare å ha på seg turskoene det! :P Bare å fylle opp, tar det som god trening bare jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige måter å være smart på. Jeg er sosial smart og det hjelper veldig når jeg jobber med samfunnsfaglige fag, da tenkemåtene er lette å anvende. Dessuten synes jeg nyheter er spennende og det kommer godt med. Men snakker vi matte og slik, ja, da stikker jeg :sukk:

I'm in for å si det sånn. :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo en bra ting! Selv er jeg ikke sånn veldig god i samfunnsfaglige fag, men mer i.... Hm.. Gym og breddeidrett haha! Og litt økonomi!! Kan en del om aksjer (snart investere litt..) i forhold til hva folk på alderen min kan til vanlig.

Har alltid hatet nyheter, men nå som jeg setter meg så godt inn i aksjer har det blitt greit å følge med for å analysere selskaper osv!! "spå" utvikling osv og sjekke grafene daglig for å se om jeg har lært noe f.eks. Men matte suger ja! huff... Synd det er så viktig :P

Good in the hood! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi er jeg virkelig ikke med på ass. Hvertfall ikke aksjer, såvidt jeg har skjønt at man kan kjøpe og selge, men hvorfor og hvordan, nei det er og blir et mysterium!!

Sikkert lurt å følge med i nyhetene da, hvertfall sånne finansaviser!

Matte og diverse andre fag kunne bare dødd ut. Synd at man trenger det ja.. Men for å være ærlig så har jeg glemt nesten all matte jeg har lært på ungdomsskolen og videregående, enda det er tre måneder siden siste matteundervisning. Enda godt jeg ikke kom opp i matte i våres, ellers hadde jeg hatt en eksamen å ta opp nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er mye å sette seg inn i, men la oss si det sånn... Om du har peiling på aksjer kan du tjene gode penger ;) Men også tape :)

Ja jeg leser dagens næringsliv på skolen ;)

Ja, spesielt R1 matte :P Er så vanskelig!!

Haha, glemmer lett sånn selv, men etter USA så sitter det med likninger og geometri passe godt :P

Ja du hadde flaks! Vet du hva jeg kom opp i, i 10-ende??? Matte muntlig OOOOOG skriftlig... Jeg som var såååå dårlig i matte. Tror jeg fikk 2 skriftlig, så var det 5 muntlig eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formbilder tatt i dag:

http://imageshack.us/photo/my-images/534/p1010005vjz.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/853/p1010010km.jpg/ (får ikke til å stramme noe særlig biceps der, men de er uansett ikke så veldig store...)

http://imageshack.us/photo/my-images/689/p1010011dl.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/641/p1010012s.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/600/p1010014j.jpg/

Har faktisk fått litt strekkmerker på innsiden av låret etter hockeysesongen startet!! Har kjørt litt knebøy til nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte såvidt å karre til meg en firer i matte P2! Så jeg tror virkelig på at R1 er vanskelig!

Har forresten to lærere som er greit rike på grunn av aksjespekulering, og de kler seg ikke etter formuen for å si det sånn.

I tiende kom jeg faktisk opp i matte muntlig(4), matte skriftlig(3) og matte prøvemuntlig(3). Haha, jævlig.

I fjor kom jeg også opp i matte muntlig(4) og i år var jeg overlykkelig, ENDELIG slapp jeg matte :lur:

Shit mann, formen er knallbra jo! Spesielt bra bein, og rumpe! Og ryggen begynner å bli skikkelig bra! Bicepsene mine kommer heller ikke fram på bilder, men de er der og det viktigste er at jeg vet det i hvertfall, kanskje det er slik med deg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha forståelig nok, da! Ikke alle som gidder å bruke tid på masse lekser :P Prøvde R1 i USA jeg!! Hadde ikke sjaaaans i starten fordi jeg gikk på privatskole = mye hardere enn public school og det var så mye uttrykk jeg aldri hadde hørt og språket var en hindring akkurat da, men mot jul hadde det nok gått greit om jeg hadde fortsatt!

Har en sånn på skolen vi også :) Misunner de som tjener bra på aksjer... Jeg derimot er for redd til å gå inn med for mye i starten :P Men tror jeg skal legge inn en del i langsiktige aksjer etter litt analyse, et stabilt selskap, sånn at jeg ikke taper med 50 % på en dag og det går konkurs andre dagen liksom!

Haha du også ja! :P Husker det var noe drit! I starten av pugginga døde ene bestefaren min, og jeg fikk ikke dratt i begravelsen pga eksamen, så det var litt vanskelig å konsentrere seg selv om jeg satt en hel daaaag for å repetere (han bodde litt unna så var ikke bare bare å dra fram og tilbake på dagen).

Heldig du da! I år slipper jeg :D

Hehe takk! Joda, rumpa er på topp ;) Låra kunne vært større, men nå har jeg akkurat starta med beintrening igjen da ;) Og har allerede strekkmerker så det ser bra ut! Ja er sånn med meg også!! Litt irriterende :P Er litt større enn på bildene, men er ikke til å skryte av liksom... Men Er litt mer into styrke og vekt enn volum siden jeg trenger det for hockey og amerikansk fotball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har aldri vært motivert for matte og da gjorde jeg ikke annet enn det jeg absolutt måtte, til min stakkars mattelærers store fortvilelse. "Du kan klare en femmer hvis du bare jobber pittelitt altså!!".

Jeg ser den! Hvertfall når man blir introdusert for så mange nye ord og uttrykk!

Ja, hadde vært kult å reise tilbake i tid egentlig. Lagt masse pæng i microsoft og mac. HEHEHEH

Shit, er ikke det unntakstilstand da? For eksamen på ungdomsskolen er ikke såååååå viktig?! :kjefte:

I år kommer jeg opp i herlige fag som norsk og lignende. TJOHEIII

Du jobber hardt og resultatene kommer fort, det må jeg si! Sikkert kjempemotiverende!! :sjarmor:

Men jeg tror at jeg skal begynne å telle sauer... øyenene mine svir som søren :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tall er vanskelig :P Er så mye å holde styr på, huff! I følge lærere kan alle få 6-ern bare man jobber, men det er jo ikke helt sant. Noen klarer bare ikke tall like godt som andre! Men ingenting er umulig da...

Ja hadde vært herlig det ;) Apple har jo hatt en bra utvikling de siste årene! Og det går jo stadig bedre... Men tror ikke den kommer til å stige såååå mye som den har gjort nå framover, for nå er det liksom bare oppgraderinger, men det vil tiden vise!

Tror faktisk ikke jeg hadde fått karakter da! Man måtte møte til eksamen eller ikke få karakter om jeg husker riktig! Men skal innrømme jeg ikke tok så veldig tungt på det... Jeg er litt rar sånn. Jeg blir bare sint og får det ut, så er jeg fin en stund i hvertfall!

Ja æsj... Norsk... Lyst til å grine jeg, for kommer til å SLITE om jeg kommer opp i norsk, vet ikke med deg jeg, men det er det vanskeligste faget :P dikt og noveller er ikke helt meg!

Ja er motiverende som søren! Men må spise mer!!! Er så vanskelig med hockey for er ikke alltid jeg klarer å få i meg så mye jeg bør! Tror jeg skal skaffe gainer og noe carbofuel snart!!

Ja da får du legge deg ;) Bør nok hoppe i senga snart selv, for jeg bør få inn litt søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag:

Hockeytrening 1,5 timer (hardt)

etter oppvarming (program):

Markløft:

5x95kg

5x110kg

6x125kg

Goodmornings:

5x12 25kg

Hanging leg raises:

5x10

Synes det var en bra økt. Har hatt pause i en uke til nå, så må si markløften ble litt tung på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er visse fag man aldri vil kunne mestre 100 % uansett hvor mye man jobber! Man kan oppnå gode karakterer, men aldri full forståelse for alt. Jeg kunne nok aldri oppnådd en 6 i matte!

Slapp'a, jeg fikser tidsmaskinen, så du ta deg av investeringene - 1976, here we come!

Det kan nok stemme at du ikke hadde fått karakter, men du hadde likevel kommet inn på videregående, det er jeg 100 % sikker på. For det hender at lærerstreiker forhindrer eksamener og man kommer seg likevel videre. Minner meg på at det er lønnsforhandlinger til neste år!!!!!! STREIK :sjarmor:

Norsk, no problemo, men jeg hadde hengt meg selv om jeg kom opp i tysk eller matte, noe jeg heldigvis unnslapp i fjor!!

Motivasjonen min får seg alltid en boost hvis jeg blir dumpet av en gutt jeg liker, burde jammen skje litt oftere det! :lol:

Må le av meg selv.. jeg er fornøyd når jeg tar 50 kg i markløft, og du tar liksom såå mye mer :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok! Jeg kommer til å få dårlig snitt i år vet jeg i hvertfall! Har ikke tid til lekser. Og lærer ikke mer av det uansett så er bortkasta.

Herlig! Milliardær.2012.no here we come!

Jaja det er sant nok. Herlig! Elsker streik...

Norsk?? Er jo så hardt, da!! Må skrive så jævla mye :P Og analysere osv (hadde skrivedag i går!! måtte analysere reklame med 1000 ord ca.)

Haha, sant nok! Eller... Har aldri hatt kjæreste etter barndommen jeg da, bare hatt et par flørter, men jeg har mye annen aggresjon som gir meg motivasjon! Du bør henge opp en plakat på veggen eller noe med en drømmekropp, så gir du deg ikke før du har nådd målet. "Jeg går rett fram samme hva jeg støter på!" Tenk at du SKAL, som mora mi alltid sier :P

Haha, er ikke ille til å være jente det da ;) Ryggen og beina er liksom der jeg er sterkest mens armer og bryst f.eks. er de litt mer svakere delene! Bare å stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo prioritere skolen da vettøø!

Det at jeg er greit flink i norsk kan ha en liten sammenheng med at jeg liker å skrive, selvom det også kan være et ork noen ganger. Men jeg merker at jeg misliker skolen mer og mer!

Jeg har en motivasjonsplakat på veggen, men den har endt opp som pynt, men jeg har en plan! :lur:

Burde vel klare mer om jeg hadde trent markløft litt mer systematisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helse foran karakterer ;) Men skal jo ikke stryke da :P

Ja deeet kan det ha vet du :P Misunner det, må jeg si, for det er UTROLIG mye skriving på vgs, noe jeg ikke kan fordra!! Er bare slit liksom :P Ja det er jo forståelig! Vi skal lære det staten sier vi skal lære og vi skal lære akkurat det samme som alle andre!

Aha ;) En plan, ja! Høres bra ut. Men husk at "a plan is nothing, planning is everything!". Du må gjennomføre, og ikke bare tenke at du skal gjøre det!

Ja! 1-2 ganger i uka... 5x5 program eller RYP f.eks. det ville nok gjort deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens økt:

Oppvarming på elipsemaskin,

Benkpress:

5x47,5kg, 5x55kg, 7x62,5kg

Dumbbell press (satte opp ryggstøtta ett hakk pr. sett):

5x15 15kg

Enarms roing:

5x15 12,5 kg

Var litt småtung økt, siden jeg ikke følte meg varm nok i skuldre, og siden jeg aldri har rodd med en arm før, så den var litt uvant og tung, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntah, jaja, helse er vel viktigere enn alt annet, men det er kjipt å angre på at man ikke prøvde hardere mens man faktisk gikk på skolen!

Ja deeet kan det ha vet du :P Misunner det, må jeg si, for det er UTROLIG mye skriving på vgs, noe jeg ikke kan fordra!! Er bare slit liksom :P Ja det er jo forståelig! Vi skal lære det staten sier vi skal lære og vi skal lære akkurat det samme som alle andre!

HEHEHEHEHE, jeg elsker å skrive historier, gjerne dikt og slikt.(haha, det rimer) Ja, staten er ikke så dumme, tenk hvor viktig det er for oss å kunne veie for og i mot, å klare å skille klinten fra hveten. Ellers ville vi blitt et dumt folk. Jeg er så glad for at jeg har muligheten til å gå på skole, men jeg setter ikke like stor pris på det de dagene jeg har 9 timer i strekk!

Hvis du sender meg en pm så skal jeg avsløre planene mine, det er nemlig litt avanonymiserende å skrive de her. Utrolig nok.

Har planer altså, sånn serr! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er sant det, men skal ikke bli noe sånn sykt heller da :) satser på militæret, og hvis ikke det funker, tenker jeg personlig trener, siden jeg har funnet ut at trening er min lidenskap! Så da trenger jeg forsåvidt ikke 6 i RLE ;)

Daaa er du heldig altså! Men jo, sant nok! Men det jeg ikke forstår da... Hvorfor skal f.eks. en som utdanner seg til elektriker ha RLE i det hele tatt f.eks.? Er enkelte fag de kunne kuttet ned litt på, eller kuttet helt ut for de som absolutt ikke trenger det. F.eks. nynorsk og RLE burde vært nynorsk. Tenk så mye mer lekser folk hadde gjort om de ikke druknet i alt annet? Da hadde jeg faktisk lært noe og, om jeg hadde LITT lekser, og ikke druknet i det :P

Sender pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Militæret gir jo gratis utdanning og greier! Har kjempelyst til å bli noe innen trening selv, men jeg tror jeg må velge noe allsidig. Har egentlig mest lyst til å bli noe innen psykologi, og deretter spesialisere meg på forebygging av selvmord blant gutter.

Tenk hvis denne elektrikeren skal til et buddhisttempel for å fikse strømmen, men han forstår ikke hvorfor buddhistene ikke ønsker det splitter nye fjernkontrollstyrte lysanlegget, nettopp fordi han aldri har hatt RLE og ikke vet hva deres religion bygger på. Eller hvis denne elektrikeren sitter hjemme i stua og leser om islamistene i Afghanistan eller om de kristne i bibelbeltet? Han vil aldri ha samme forståelse som noen som har fått sammenheng mellom religionene og religionenes prinsipper matet inn med skje, dersom han ikke har hatt RLE.

Skjønte ikke nytten av fagene før jeg heller, men det er faktisk ganske lurt å bli undervist i RLE. Kommer egentlig ikke på noen fag som kunne utgått, eller jo.. Gym. Gym er det eneste faget der svake elever ikke har sjans i helvete til å lese seg opp. For de må jo ha kondisen på plass og de ulike ferdighetene. Man kan ikke forvente at en som er flink til å danse kan rule når det er fotball, dermed blir danseren taper selvom h*n er flink. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...