Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Stemmer :) Men du kan forsåvidt bli noe innen trening selv om du gjør noe med psykologi da. Er nok lurt det om du interesserer deg for det, og det er jo bra for samfunnet! Men f.eks. et år på PT-skole f.eks. så kan du bli personlig trener OGSÅ. Jeg har tenkt til å flytte år til brazil/bali, så USA eller canada og fortsette (også siden jeg nå kjenner en haug av folk over dammen). HVIS jeg ikke kommer videre i militæret da. Så alt er mulig! Trenger jo ikke å være psykolog HELE livet :)

Synes det var litt urelevante eksempler her altså! :P Jeg har for det førse aldri lest om lys i buddhisttempler, for det andre tviler jeg sterkt på at Ola Nordmann hadde kommet seg til dette tempelet. Og skal man bli elektriker så skal man jo bli elektriker. Man trenger ikke å vite hvordan systemer religioner prefererer, men hvordan man faktisk setter opp hele greia, så får kunden heller komme med innspill. Må si jeg har lært svært lite religion selv også. Kan ikke noe særlig mer nå enn i 9. klasse utenom det jeg lærte i USA (religion hver dag). Sånn jeg tenker det så er det ikke fordi det er helt uviktig alle ikke bør ha det, men fordi mange faktisk har 0 utbytte av det nå på vgs for eksempel. Jeg lærer ikke noe nytt fordi jeg har så mye annet å tenke på, sant, så det bare går gjennom øra og så fort prøva er over så er jeg akkurat like blank som før vi startet.

Men forskjell på å ha det på barneskolen og litt på ungd. skolen og å ha det på videregående også da. JEg føler jeg har lært det jeg trenger og lærer faktisk ikke noe mer... Blir ikke klokere på religion. Men gym og da... Det er satt opp feil! På ungd. skolen i hvertfall, for der får du karakter på hvor GOD du er, ikke hvor godt du presterer... Det blir helt feil, sant... For ALLE har ikke dansa, eller spilt fotball (jeg suger på begge), men jeg derimot driver med amerikansk fotball, hockey og sånne sporter, som de ikke kan ha i gym, men hvordan skal jeg få god karakter da? Er sikker på at om vi hadde gjort noen av de idrettene i gym uansett, hadde alle fått minst like god karakter som meg, fordi flertallet ikke kan det.

Skolesystemet er litt småretarded spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt meg boksesekk. Savner å drive med MMA, og siden de ikke har det her jeg bor og jeg ikke har tid til kickboksing, så tenkte jeg å fortsette litt privat og få med noen kamerater for å sparre osv. Da har jeg i hvertfall mer å finne på for å drepe tid når jeg kjeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst til å ta PT-kurset på Bali, hadde i grunn vært dritmoro!

Dersom jeg skal kombinere noe så må det bli ernæring og noe i tillegg. Synes ernæring er knallmoro, leste til og med universitetsboken om ernæring. Tungt, men spennende stoff!

Et norskt buddhisttempel da vel! På ungdomsskolen drøfter man ikke, man gjør ikke rede for hvorfor det er slik som det er i de ulike religionene. Grunnen til at man må ha RLE er for at man skal vite om de ulike religionene som styrer majoriteten av verdens befolkning(ja, styrer). Uansett, det er nok en grunn til at man har fagene man har.

Tror det har litt med interesse å gjøre, jeg personlig mestrer faget godt og har ganske normal interesse for RLE, men jeg skulle ønske hele verden var ateister til tider!

Gymopplegget er heeelt tåpelig. Alle har ikke god nok kondis til å få 6 på cooper - eller biiptesten. Jeg blir helt dårlig når jeg hører om opplegget i gymmen. Heldigvis har jeg en gymlærer som knapt er til stede i gymmen. Så jeg pleier å trene på styrkerommet, kooos!! :lur:

Synes boksesekker er for harde til at jeg får utbytte av det. AUU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser herlig ut! Altså.. Trenger ikke å SLUTTE etter bali da ;) Kan gå noe skole for ernæring og trening også!

Vet det er en grunn for alt, men ærlig talt... Det er mye bullshit også! For folk som ikke har interesse for enkelte ting i det hele tatt, som alle VET at folk hadde klart seg uten.

Jaja man har forskjellige interesser, men derfor hadde det vært fint å tilpasse skole litt bedre. Hadde faktisk klart meg med alle fagene om det ikke var for de fordømte leksene. Altså... Man må da få ha litt fri også.

Ja jeg blir så forbanna på det der... Finnes til og med folk som ikke KAN gjøre diverse ting pga sykdommer osv og. BLir dumt å gi karakter for noe DE vil sette karakter for og ikke på grunnlag av hvordan innsatsen er.

Finnes lette sekker også da! Jeg har bestilt en på 70 kg, men nå har jeg slått fra meg litt før da:p btw, prøv med støttebånd. Sånn rundt håndleddet som boksere bruker... Jeg måtte ha det selv fordi jeg slo hardere enn det håndleddene tålte og var vant til. Lett å skade seg på sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er veldig vanskelig å få jobb innen ernæring, markedet er mettet. Så jeg skal finne meg en jobb der folk trengs.

Synes skolen kunne latt leksene være ja, blir dausliten av det ass. ALDRI fred å få!

Ja, gymfaget burde egentlig være et fag der man har deltatt eller ikke deltatt som karakter. Det vil si at dersom du møter opp i de fleste timer så vil man bestå. ENESTE grunnen til at man har gym er for å få ungdommene i aktivitet. Ikke at to timer a 70 minutter hjelper veldig mye... :sukk:

Mye morsommere å sloss da! ELLER håndbak. Bruker litt skitne triks når jeg tar håndbak så jeg har vunnet over noen gutter, hihi. Synes det er sååå moro å bryte i fylla, noe som resulterer at jeg våkner opp med diverse vondter. Det hadde vi i gymmen en gang, bryting, og det gikk villt for seg!! Hvertfall siden jeg brøyt mot en som bryter for å vinne og ikke for å ha det gøy. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men om du har bakgrunn med trening så er PT null stress i hvertfall.. Kan til og med starte eget senter!

Ja. Alle sier lekser er sunt og sånt, men folk tar da vel ikke med jobben sin hjem de heller? Og synes at arbeidet i arbeidsdagen er nok? Sånn er det tydligvis ikke for elever, for de orker jo alt! Fungerer nemlig ikke sånn som trangsynte gamlinger tror. Irriterende.

Ja skulle vært det. Men gym er viktig da... Aktivitet i det hele tatt. For mange er det den eneste aktiviteten de får!

Det er det, men fleste vennene mine surver bare jeg er borti dem, så det funker dårlig ;o Og gidder ikke å gå ut for å bråke, for jeg vil ha muligheten til å flytte til USA/canada, og ha muligheten til å gjøre noe i militæret. Lett å få ting på rullebladet!

Bryting i gymmen faktisk! Skulle ønske vi hadde det også... Da hadde jeg lett vunnet, med jiu jitsu bakgrunn! Du er glad i å bryte du, ja... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens økt:

Oppvarming på sykkel.

Knebøy etter oppvarmingssett:

5x57,5kg

5x67,5kg

5x77,5

Leg curl:

5x15 30 kg

Sittende tåhev:

5x15 30 kg

Leg raises:

3xmaks

God økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt stress å drive eget senter, men moro er det sikkert!

Gleder meg litt over at jeg slipper unna alt det køddet som sikkert kommer nå. Blir høyere og høyere krav til grunnskoleelever!

Gym er ikke såå viktig.

Hallo, er ikke sånn at jeg bråker eller noe, men det er just 4 fun. Men jeg ser jo den, hadde ikke giddi å rota meg borti noe kødd hvis jeg hadde hatt dine planer!!

Det er knallmoro, spesielt når man virkelig kommer i gang og tør å få litt vondt for å så sette inn "dødsstøtet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men du tjener gode penger og du gjør noe du liker, sant!

Haha ja, sånn sett tror jeg vi alle er glade! Synes vi har hatt nok skolearbeid jeg...

Jo det er faktisk viktig. Altså, kanskje ikke bare den ene timen, men bedre helse (trim) = bedre prestasjon i arbeid også.

Jaja, ser den! Men sånn sett er det bra jeg får tid til å bokse på klubb mot våren igjen da ;) Og spiller jo hockey... Nok slossing der!

Ja det vil jeg tro :P Har ikke brutt siden jeg var liten (uten om jiu jitsu i usa), jeg! Heldig du. Bryte mot jenter måtte vært veldig morsomt btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men du tjener gode penger og du gjør noe du liker, sant!

Haha ja, sånn sett tror jeg vi alle er glade! Synes vi har hatt nok skolearbeid jeg...

Jo det er faktisk viktig. Altså, kanskje ikke bare den ene timen, men bedre helse (trim) = bedre prestasjon i arbeid også.

Jaja, ser den! Men sånn sett er det bra jeg får tid til å bokse på klubb mot våren igjen da ;) Og spiller jo hockey... Nok slossing der!

Ja det vil jeg tro :P Har ikke brutt siden jeg var liten (uten om jiu jitsu i usa), jeg! Heldig du. Bryte mot jenter måtte vært veldig morsomt btw!

Ja, det er sant! Finnes heldigvis uendlige muligheter innen ernæring og trening.

Egentlig synes jeg man skulle hatt lekser i gym, og at alle skoler har en samarbeidsavtale med treningssenter i nærheten eller ha et velutstyrt styrke - og kondisjonsrom, da snakker vi!!

HAHA, det klikker for meg når jeg er med på en eller annen form for lagsport. (les: dytting, løpe ned folk og bruke albuer)

Jeg kunne godt tenkt meg å bryte med jenter jeg og.... hehehehehe. Nærmeste jeg har vært å bryte med en jente er vel å nærme meg med hånda oppi en brystlomme, da ble jeg bitt i håndleddet.

Ellers er det som oftest gutter som inviterer til bryting og etter litt overtaling er jeg som oftest med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også sant... Men f.eks. naprapati og fysioterapi? Det har jeg vurdert og, sammen med PT... Naprapater driver for seg selv = GODE penger om du er litt populær. Mange muligheter INNEN trening/muskler/kosthold.

Ja det hadde vært bedre enn å drive med meningsløs aktivitet... Ikke at det er meningsløst å løpe, men at en som ALDRI har vært borti en ball skal spille fotball. Hadde fått mer ut av det ved å konse på det han er god på, eller trenger å bli god på (ikke sport).

Ser den, du er ikke alene ;) Har faktisk høy toleranse vanligvis, men kommer an på humøret... Det sier plutselig pang, og du har aldri sett meg så sint før :P (hockey/amerikansk fotball/mma). Men det er jo bra da! Man må ha instinkter vet du!

Såpass ja :P jojo passe på sine edle deler!

Jammen er jo god trening det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag:

Hockey.

Markløft:

3x87,5kg

3x100kg

10x112,5

Good mornings:

5x12 27,5kg

Hanging leg raises:

4x10

Bra økt. Kjente bra framgang fra forrige trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også sant... Men f.eks. naprapati og fysioterapi? Det har jeg vurdert og, sammen med PT... Naprapater driver for seg selv = GODE penger om du er litt populær. Mange muligheter INNEN trening/muskler/kosthold.

Ja det hadde vært bedre enn å drive med meningsløs aktivitet... Ikke at det er meningsløst å løpe, men at en som ALDRI har vært borti en ball skal spille fotball. Hadde fått mer ut av det ved å konse på det han er god på, eller trenger å bli god på (ikke sport).

Ser den, du er ikke alene ;) Har faktisk høy toleranse vanligvis, men kommer an på humøret... Det sier plutselig pang, og du har aldri sett meg så sint før :P (hockey/amerikansk fotball/mma). Men det er jo bra da! Man må ha instinkter vet du!

Såpass ja :P jojo passe på sine edle deler!

Jammen er jo god trening det :jepp:

Ja, det virker spennende det, men jeg tror jeg heller satser på fullt innen ernæring da!

Får håpe politikerne skjønner at det er veien å gå etterhvert.

Jeg har høy toleranse, men jeg taper ikke. Jeg taper ALDRI. UANSETT!!!! Ok, noen ganger taper jeg, men det gjelds ikke.

Ikke misforstå, jeg skulle ha noe som var i brystlommen :fnise: Sparker ikke baller altså, men kanskje like ved. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja smaken er som baken ;) Mye muligheter der også!

Ja... God fysikk=god mental helse. Sånn generelt innen skole og jobb altså.

Er vel sånn alle vil tenke ;) Nei greit så telles det ikke da! Men jeg vinner ALLTID. UANSETT :lur:

Jeg kan si at en bolle er ei ku og vinne diskusjonen. Helt sant!

Ahaaa ;) Da skjønner jeg!

Fint for det er... VONDT. Vondere enn du noensinne kunne trodd! Bare et bittelite slag gjør en kvalm liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økten i dag (kjørte bare lett siden det er hviledag)

Underarmscurl:

3x12 (grep både under og over), kjørte lett

Facepulls:

4x12 37/41 kg

Shrugs:

4x12 12,5kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja smaken er som baken ;) Mye muligheter der også!

Ja... God fysikk=god mental helse. Sånn generelt innen skole og jobb altså.

Er vel sånn alle vil tenke ;) Nei greit så telles det ikke da! Men jeg vinner ALLTID. UANSETT :lur:

Jeg kan si at en bolle er ei ku og vinne diskusjonen. Helt sant!

Ahaaa ;) Da skjønner jeg!

Fint for det er... VONDT. Vondere enn du noensinne kunne trodd! Bare et bittelite slag gjør en kvalm liksom :P

Ja, føler meg mye bedre når jeg trener og spiser riktig!!

Hvis du vinner den diskusjonen, så kan jeg ha givende samtaler med steiner.

Har hørt noen rykter om hvor jævlig det er, nesten så jeg har lyst til å kjenne samme smerten bare for å ha kjent den typen smerte, men det er vel ikke før i en av mine neste liv at jeg får den sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, så skjønner ikke hva gamlinger som ikke letter på ræva sier at lekser er det VIKTIGSTE i skolen omtrent... Man må ha energi til det.

Snakker med sandkasser fra før av jeg...

Nei du vil ikke kjenne på det faktisk :P

Ja får nå se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også den varme skolematen da...Hvor er den?

Hvis du snakker med sandkasser, så har jeg fortrolige samtaler med fjell.

Joda, det vil jeg, men vondt gjør det sikkert. Glad for at jeg ikke har et så svakt punkt. Og jenter er det svake kjønn, yeahhh right!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor er den! Mange som ikke spiser i det hele tatt liksom... Glemmer mat, glemmer penger...

Da snakker jeg med snø! Så TISSER JEG på tannbørsten din!

Ja vær glad du slipper den smerten av å få en ball mellom beina! Veeel... Jenter griner av mye rart da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...