Gå til innhold

Stor og sterk!


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

I dag:

Hockeytrening (ganske hard)

Benkpress:

3x50kg

3x58kg

7x65kg

Enarms roing:

5x10 15kg

Db-presses (flyttet ryggen et hakk opp for hver gang til midtveis, da gikk jeg nedover igjen)

5x15 15kg

Bra økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tisser på tannbørsten min, så skal jeg vaske offentlige toaletter med din.

Det å grine gjør jenter til det svake kjønn. wiiiiii. Når jeg gikk i 10. klasse så kilte jeg og en venninne en gutt som gikk i klassen vår, han begynte å grine :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag:

Hockeytrening, litt lax men brant i låra. I tillegg hadde vi STRIPPEstraffer, så var på isen til slutt iført skøyter, susp (også sånn stilongsting), bar overkropp og hjelm. Kaldt...

Knebøy:

3x63kg

3x72kg

7x80kg

Litt tung økt siden jeg kjente det i låra etter hockey og resten av uka... Godt å ha hvile i et par dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da promper jeg på puta di så du får øyekatarr!!!! (jess, inspirert av knocked up)

Det er ikke mange gutter som er pinglete nei, men jeg har blitt overrasket flere ganger. Har hatt noen kompiser som jeg trodde var lagd av stein, men det viste seg å ikke være helt korrekt.

Strippestraff.. litt av en trener dere har! hahaha

Skjer det ofte? Skulle gjerne vært et sted der sånn foregår hyppig!

EDIT: Gjett hvilken logg jeg datt innom på TF?? :lur:

Endret av Utopia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen da spiser jeg opp maten din!

Altså... Det ER en del pinglete gutter og :P På forskjellige måter såklart! Men ikke normalt å grine av å bli kilt haha.

Ikke straff, men straffer... Altså 1 går mot keeperen og skal score på 1 skudd/finte og om man ikke klarer det må man ta av et plagg/utstyr og prøve igjen til du klarer det ;) Sånn fortsetter det til noen bare står i suspen omtrent haha. Jeg var forsåvidt i bare suspen... hadde sånn "strømpebukse", men ikke noe mer.

Nei ikke ofte heldigvis ;)

Hmmm... La meg tenke! Atle? Johnny? Vetle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen da blir jeg sur..

Jenter er ikke nødvendigvis pinglete de heller, jeg kan ikke huske sist jeg sippa. Ok, jeg har kanskje lavere smerteterskel. HEIII jeg kom faktisk på nå at menn hadde dødd hvis det var de som skulle født barn.

Åh, det hørtes dritmoro ut! Nesten som klespoker jooo!

ATLE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint :)

Nei det er sant! Men sånn totalt sett! Jenter har mindre kropper, noe som betyr at TOTALT sett tåler de mindre! Uansett hva det gjelder (vanlig person). Men ja det finnes unntak i begge kjønn ;)

Pfft. Det tror jeg ikke noe på! Jeg tror på at det hadde gjort vondt, men nå har jo ikke du født heller, så du vet jo ikke selv :lur:

Ja, var litt fett da ;)

Åjaa! visste det bare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 min. på elipsemaskin på tærne.

Div leggøvelser for å forebygge beinhinnebetennelse som jeg har slitt med og vil bli HELT kvitt sånn at jeg kan løpe igjen.

Samme+medisinball.

tåhev på en fot 3x10.

sittende tåhev 3x15.

Og noe div. mageøvelser. Orker ikke å sette opp helt konkret, siden det var bare for å fylle helga med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent litt legger og balanse i dag...

Div for balanse og tåhev på et bein.

Facepulls 5x15 32kg

shrugs 5x10 15kg

underarmscurl begge veier 3x15/25 12,5 kg

Bicepscurl med omvendt grep 4x20 12.5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benkpress:

5x55kg

3x62,5kg

8x70kg

Press m. manualer (satte opp setet et hakk pr sett og så ned igjen etter 3. settet)

5x15 17,5kg

Hantelroing:

5x10 17,5kg

Crunches m. kabel:

3x15 2 sett med 77 kg og 1 sett med 82 kg

Veldig god progresjon fram til nå! God økt.

Hockeytrening etterpå.

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent litt i dag..

Legger og balanse, og nakke og håndledd.

Noe underarmscurl for underarmer, og facepulls og shrugs på nakke. Vekt er ikke så farlig... kjørte high rep.

Jeg ble også frastjålet favorittskoene mine mens jeg trente... Når man går inn så står det "skofri sone" så man setter fra seg der og forventer at de skal stå der når man går ut igjen.. Noe så frekt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DELOAD UKE

Markløft:

5x55kg

5x65kg

5x72,5

Goodmornings:

5x15 20kg

Veldig kjedelig med deload, men herlig å ikke kjøre seg helt ut før hockeytreninger.

Legger til at jeg begynner å se at nakken begynner å vokse. Det er ikke mye enda, men jeg selv kan se at den har begynt å vokse og den er mer "framme" enn før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stangen over skuldra som i knebøy, tette bein, rett rygg, og bøye seg framover som om man bukker, sånn at beina og ryggen er 90 grader. Man må bøye bittelitt i beina og lene underkroppen bakover. Det er sånn lett forklart ;) Veldig god øvelse! Får god pump også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...