Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2011 #281 Del Skrevet 12. august 2011 Hva slags musikk liker du, gutt? lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 13. august 2011 #282 Del Skrevet 13. august 2011 Det meste :D Går mest i rap/hip hop, techno, trance, house Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #283 Del Skrevet 13. august 2011 Det meste...bortsett fra rap/hip hop, techno, trance, house... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 13. august 2011 #284 Del Skrevet 13. august 2011 haha, men det er jo så herlig da! Blir IRRITERT nesten når naboen blaster opera liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #285 Del Skrevet 13. august 2011 Det er mye som er veldig ok musikk, men alt til sin tid og på rett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 13. august 2011 #286 Del Skrevet 13. august 2011 Joda, men opera... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #287 Del Skrevet 13. august 2011 Opera var Rock`N Roll "på den tiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 13. august 2011 #288 Del Skrevet 13. august 2011 ikke i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #289 Del Skrevet 13. august 2011 Det er helt greit det vettu. Det er forskjellig musikkstiler, fordi folk har forskjellig smak. That`s It. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #290 Del Skrevet 14. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. august 2011 #291 Del Skrevet 14. august 2011 :kgbaby: Gleder meg til i morgen... Skulle ønske jeg kunne trent HVER dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #292 Del Skrevet 14. august 2011 Baby?? Jeg gleder meg også til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. august 2011 #293 Del Skrevet 14. august 2011 ja Du skal da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #294 Del Skrevet 14. august 2011 Er du en baby? Nei jeg skal litt av hvert jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. august 2011 #295 Del Skrevet 14. august 2011 Ja Ikke noe kult du kan fortelle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #296 Del Skrevet 14. august 2011 Da så. Jeg pleier ikke å fortelle babyer hva jeg skal jeg.. Litt skummelt å fortelle deg hva jeg skal. Jeg skal en tur på biblioteket iallefall.. levere og hente noen bøker. Mer sier jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #297 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg leste forresten i avisa det der du sa om 50K som du kaller det. Det er helt sykt! Jeg blir skikkelig sur av sånt jeg! Hvorfor kan ikke kommunen sponse hockey litt også? Hvor mange MILLIONER har de brukt på fotball da??? Som forøvrig også er i 1.divisjon? Makan.. Nei jeg blir bare sur av å tenke på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. august 2011 #298 Del Skrevet 14. august 2011 Haha ikke at jeg hadde giddet å stalke deg da Skal trene og litt sånt jeg så har ikke tid til spionasje Ja, vet! Men snakka med en kamerat i går... Sønnen til treneren. Han mente det var 50 K om du skulle FÅ utstyr.. Og jeg har alt selv så KAN hende jeg får spilt alikevel uten å betale 50 K! Skal sjekke opp nærmere. Jeg vet.. Ham-Kam SUGER og storhamar fotball suger ENDA mer.. Fotballen er jo så stort allerede, de trenger ikke like mye penger for å holde ting igang. Det de bruker penger på er bare sløs.. Hamar er så... Ja.. Latterlig! Hockeyen her er MYE bedre enn fotballen, så hvorfor ikke holde hockeyen igang i hvertfall? Er helt på trynet. Er også 4 sentre elns i hamar, enda skal de RIVE hamar stadio og bygge ENDA et?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #299 Del Skrevet 14. august 2011 Ikke sant?? Jeg skjønner ikke jeg altså.. hvorfor kan ikke stadion få stå? Det er jo SÅ koselig å gå der om vinteren. Har jo Greveløkka da, men det er ikke det samme synes jeg. Du får sjekke opp prisen ja. Synes kommunen burde spytte i litt etter den avisartikkelen der! Hvis ikke burde de skamme seg! Vi har tross alt OL-hallen da!!! Uansett så blir det vel Irons da, greit nok det også sikkert. Men hadde vel vært kuulere å spille på Dragons da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. august 2011 #300 Del Skrevet 14. august 2011 Ja har vokst opp med det jeg! Bodde der når jeg var 1-4 år, så tok stefaren min med meg og søstra mi på stadion for å gå på skøyter/sitte på akebrett.. Nesten trist å tenke på, og det er så kos å stikke dit med kamerater om vintern på kvelden når lyskasterne er på! Ja er helt latterlig at de ikke innser hvor dumme de er. Sånn seriøst.. Skal ikke politikere og sånt gjøre alt mye bedre? Men fy fan så dumme dem er! Ja, har OL-hallen! Blir Irons om det skal koste 50 K bare for å spille ja! Huff. Skammelig... Men Irons er kos det og Dragons har jeg savnet, så hadde vært kos å spille der igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå