mia83 Skrevet 4. august 2011 #41 Del Skrevet 4. august 2011 Ja men jeg vil ikke bygge kropp.. Men kan gjerne slutte å spise potetgull og for en periode ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #42 Del Skrevet 4. august 2011 For å bygge kropp må du løfte mye tunge vekter Å trene utholdende styrke 2-3 ganger i uka er mer enn nok for deg som ikke vil bygge Å slutte med det hadde vært lurt også ja Men sjokolade kan faktisk være bra om du skal bygge da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2011 #43 Del Skrevet 4. august 2011 Kanskje jeg burde kjøpt noen manualer om ikke annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #44 Del Skrevet 4. august 2011 Hvis du ikke vil på treningssenter så er manualer kurrant Hoppetau også! Hoppe 5 min. daglig er genialt! Hoppa før hver muay thai trening i USA.. ble litt pro på tau må jeg si :D Kunne ta doble spins med tauet i et hopp og sånt Men jo! Skal ikke skryte mer. Det er bra for fett i ansiktet bl.a. og selvfølgelig er det godt for resten av kroppen! Brenner bra! Så bare øker du intensiteten for hver gang.. 1 min. pr gang eller noe Så kan du kjøpe sånn for å ha i døråpninga for å ta chins osv. Du kan gjøre pushups, situps osv.. Mye man kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2011 #45 Del Skrevet 4. august 2011 Hva er chins? Hoppetau må da være mulig å skaffe seg. 5 min om dagen høres overkommelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #46 Del Skrevet 4. august 2011 Sånn gjør du Neida, sjekk denne; http://www.youtube.com/watch?v=Dorocr7gJVk Og 5 min. er 0 stress 10. min. er småhardt om du ikke har hoppa før omtrent (for meg), men for hver gang føler du det går bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2011 #47 Del Skrevet 4. august 2011 Oi den var kjekk da.. Jeg pleide å gjøre sånn i en stige da jeg bodde hjemme.. Ja vi får se hva det blir til da. Etter ferien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #48 Del Skrevet 4. august 2011 Haha funker det og Ja, kan være en fordel å starte en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2011 #49 Del Skrevet 4. august 2011 Ja. Nyttårsforsett tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #50 Del Skrevet 4. august 2011 Nyttårsforsettet kan være 8-pack, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2011 #51 Del Skrevet 4. august 2011 Med julebrus! Nei nå skal vi ikke tulle bort denne boka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #52 Del Skrevet 4. august 2011 Julebrus er viktig!!! :o Nei fy Mia, hva har du gjort med boka mi? Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. august 2011 #53 Del Skrevet 5. august 2011 Takk for energien, gutten Den kom akkurat når jeg trengte den mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #54 Del Skrevet 5. august 2011 -Bolle med havregryn -Spiseskje peanutsmør -2 kylling/kalkun grillpølser -1 banan -2 rå egg -håndfull valnøtter -3 kylling/kalkun wienerpølser Dette er kostholdet sålangt i dag. Har vært og trent og er i uke 5/6 i programmet; Benk: 4x4+dropset - 57,5 kg Roing m/bredt grep: 4x4+dropset - 52,5 kg Franskpress: 4x4+dropset - 32,5 kg Dips: bare prøvde med en 20 kg skive og tok noen uten for å få ut litt ekstra (var dødssliten så dips gikk dårlig i dag) Arnoldpress: 4x4+dropset 12,5 kg Beinpress: 4x4 (pga litt vond korsrygg om dagen har jeg kutta ut markløft, så bare kjørte litt med 198 kg for å få trent bein) Biceps: 3x4 - 58 kg eller noe.. Tenker ikke veldig på biceps siden jeg får det i mye annet, så bare kjører så jeg blir sliten og kjenner jeg får pump Mage: tok noen leg raises og sidehev med 2 kg skive (10-5-5) Pullovers: siden benk gikk lett, kjørte jeg noen pullovers for litt bedre utbytte av økten: 3x8 med 15 kg Kjenner det er mange øvelser som kunne vært en del tyngre, men det får jeg ta i neste program! Har i hvertfall økt en del i alle uansett, og ser musklene har vokst litt. Under treninga drakk jeg ca. 1,5 L vann og litt gatorade når jeg fylte flaska sist, for å få litt energi så jeg ikke tærer på musklene siden jeg holdt på en stund. Til slutt gikk jeg i badstua med en lionpower og en proteinshake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #55 Del Skrevet 5. august 2011 Takk for energien, gutten Den kom akkurat når jeg trengte den mest Herlig da! Takk for pengene! Kommer nok godt med i NY i helga om det blir noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2011 #56 Del Skrevet 5. august 2011 Har ikke lest alle innleggene, vektøkningen forstår jeg; men hvordan er det mulig å øke lengden sin med 6 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #57 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) På 2 år da, haha. Er bare at jeg hadde vokst Men for å danne dere et bilde av ca. hvordan jeg ser/så ut, så slengte jeg med høyde Endret 5. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2011 #58 Del Skrevet 5. august 2011 Nu ble jeg beroliget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #59 Del Skrevet 5. august 2011 Haha, ikke noe veksthormoner her nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2011 #60 Del Skrevet 5. august 2011 Bravoo - slik skal det låte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå