Gjest TS Medina Skrevet 8. august 2011 #101 Skrevet 8. august 2011 Spørsmålet er ikke hvor mange timer du har uteblitt fra, men hvor mange timer tannlegen har registrert deg uteblitt fra. Forøvrig, om du føler deg så urrettferdig behandlet i denne tråden så får du se på deg selv og hva du faktisk har kommunisert av holdninger. Og hvem er du til å bestemme det? Jeg la inn en tråd der jeg var forbannet på en idiot av en tannlege som jeg mener behandlet meg dårlig, og det var ikke første gang. Leser du hva jeg skriver, JEG føler meg dårlig behandlet av tannlegen og dette er ikke første gang, og uansett hva du tror eller mener der du sitter på din høye hest så finnes det en mulighet for at tannlegen ikke har gjort jobben sin riktig. Så kan jo du sitte der bak skjermen din å definere herifra og til evigheten, det får være din sak. Slik jeg ser det har ikke tannlegen gjort jobben sin, jeg har hverken fått innkaling til time eller varsel i posten, og jeg lar det usikkerhetsmomentet komme meg til gode her, ikke tannlegen. Ikke kontordama en gang kunne svare på hvorfor det ikke var sendt ut noe glemtvarsel til meg. Og når det er snakk om å føle seg sånn og sånn behandlet så lurer jeg egentlig på hva som feiler deg og ditt menneskesyn, for du kan ikke ha mye til menneskesyn sånn som du sitter og tråkker ned på og mobber folk der bak skjermen din. Og jeg vil påstå at inegn i denne tråden har vært så stygg å slem som deg!
Jade Skrevet 8. august 2011 #102 Skrevet 8. august 2011 Er det ikke mest sannsynlig at det bare har skjedd en feil (eller flere?). Hva skulle tannlegen tjene på å sende bekymringsmelding til barnevernet? 1
Kråkesaks Skrevet 9. august 2011 #103 Skrevet 9. august 2011 Tråden er ryddet for krenkelse. Kråkesaks, moderator.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå