Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Du rakker ned på lave menn, og sier de ikke eier autoritet eller seksuell tiltrekningskraft. Og så er du 1,57 cm selv? Snakk om å kaste stein i glasshus. Du er selv langt lavere enn gjennomsnittshøyden for kvinner, så du burde virkelig roe deg ned når du angriper menn som er 1.70 cm.

He, he, he. Du glemmer en meget viktig detalj, jeg er en kvinne og vi kan være små uten at det går utover vår tiltrekningskraft. Bittelille meg har en diger mannedam og boltre meg i. En dame på 1.80m har det ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

1,57m.

Du er en cm lavere enn eksen min. Fancy.

AnonymBruker
Skrevet

He, he, he. Du glemmer en meget viktig detalj, jeg er en kvinne og vi kan være små uten at det går utover vår tiltrekningskraft. Bittelille meg har en diger mannedam og boltre meg i. En dame på 1.80m har det ikke.

Det er et psykologisk fenomen der man hater/misliker trekk ved andre som man ikke liker ved seg selv. F.eks noen homofile menn som ikke ønsker å være homofile, projiserer sinnet/hatet mot andre homofile, ved at de er homofobe. Det faktum at du er kortvokst, og bruker forumet på kvinneguiden for å angripe kortvokste menn, tyder på at du sliter med din egen høyde, og letter på dette ved å projisere sinnet mot andre kortvokste individer.

Men husk at ved å angripe andre kortvokste individer, så bidrar du bare til å trykke deg selv ned, og du vil føle deg liten. Både du og dine medmennesker fortjener bedre, er du ikke enig? Ha respekt for dine medmennesker, så vil du få respekt tilbake.

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er et psykologisk fenomen der man hater/misliker trekk ved andre som man ikke liker ved seg selv. F.eks noen homofile menn som ikke ønsker å være homofile, projiserer sinnet/hatet mot andre homofile, ved at de er homofobe. Det faktum at du er kortvokst, og bruker forumet på kvinneguiden for å angripe kortvokste menn, tyder på at du sliter med din egen høyde, og letter på dette ved å projisere sinnet mot andre kortvokste individer.

Men husk at ved å angripe andre kortvokste individer, så bidrar du bare til å trykke deg selv ned, og du vil føle deg liten. Både du og dine medmennesker fortjener bedre, er du ikke enig? Ha respekt for dine medmennesker, så vil du få respekt tilbake.

Jeg går ikke til åtak på lave menn, jeg bare laget en tråd hvor jeg hyller de høyere utgavene av arten mann. Ser ikke problemet.

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Du har vel strengt tatt en mindre dam å boltre deg i enn ei dame på 1.80 som ikke har et problem med at mannen er lavere.

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Du har vel strengt tatt en mindre dam å boltre deg i enn ei dame på 1.80 som ikke har et problem med at mannen er lavere.

Vel, hvis du ser sånn på det.

Gjest Cosette
Skrevet

Vel, det er en sannhet med kraftige modifikasjoner. Vet om flere menn som blir avtent om dama er for lav. Er man veldig kort, ser man lettere stutt og kompakt ut, og legger man på seg noen kilo får man lett tønne-look'en. Jeg ser f.eks. sjelden korte damer med lekre, slanke, lange ben - selv om det finnes hederlige unntak.

Så nei.. Jeg er fornøyd med å være en elegant svane på énfemogsytti centimeter, med lange ben og hele pakka :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Men en dame på 180 er langbeint og vakker

• Liker 2
Skrevet

Vel, det er en sannhet med kraftige modifikasjoner. Vet om flere menn som blir avtent om dama er for lav. Er man veldig kort, ser man lettere stutt og kompakt ut, og legger man på seg noen kilo får man lett tønne-look'en. Jeg ser f.eks. sjelden korte damer med lekre, slanke, lange ben - selv om det finnes hederlige unntak.

Så nei.. Jeg er fornøyd med å være en elegant svane på énfemogsytti centimeter, med lange ben og hele pakka :nigo:

"høye" kvinner har en eleganse som er vanskleig å slå ja

• Liker 2
Gjest Nedfall
Skrevet

:rodmer:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Personlig så synes jeg små kvinner beholder sitt unge utseende lengre enn høye kvinner. Noen kilo for mye eller ikke. Skal glatt innrømme at det finnes mange høye flotte damer også ja.

Endret av "gjest"
  • Liker 1
Skrevet

Jo, det har de da? Damer på 1,80 er ofte selvsikre og bryr seg lite om mannen er en smule lavere enn henne. Kjenner mange menn som foretrekker høye damer - at du ikke gjør det "gjest", er kanskje ikke så merkelig?

Jeg er forresten 1,76 og har aldri opplevd at noen har ment jeg er for høy. ;)

• Liker 1
Skrevet

Personlig så synes jeg små kvinner beholder sitt unge utseende lengre enn høye kvinner. Noen kilo for mye eller ikke.

Dette har jeg også lagt merke til. :)

Det er jo litt moromt hvor defensive høye kvinner er på dette forumet. Man er ikke nødvendigvis modellmateriale bare fordi man er høy. Ro dere ned, jenter.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jo, det har de da? Damer på 1,80 er ofte selvsikre og bryr seg lite om mannen er en smule lavere enn henne. Kjenner mange menn som foretrekker høye damer - at du ikke gjør det "gjest", er kanskje ikke så merkelig?

Jeg er forresten 1,76 og har aldri opplevd at noen har ment jeg er for høy. ;)

Jeg er "bare" 172 og har ofte fått høre at jeg er sååååå høy. Jeg blir visstnok for høy når jeg tar på meg hæler. Men jeg liker jo å se ned på folk, så bryr meg ikke så mye om akkurat det. Min kjære er uansett høyere enn meg når jeg har på 10 centimetrene mine.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt moromt hvor defensive høye kvinner er på dette forumet. Man er ikke nødvendigvis modellmateriale bare fordi man er høy. Ro dere ned, jenter.

Man er heller ikke modellmateriale når man er 1.57 cm høy, som TS er. Når en kvinne må kjøpe barneklær, og ser ut som en barneskoleelev, så tenner ikke det mannfolka. Sorry ass.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Man er heller ikke modellmateriale når man er 1.57 cm høy, som TS er. Når en kvinne må kjøpe barneklær, og ser ut som en barneskoleelev, så tenner ikke det mannfolka. Sorry ass.

Jeg liker hvordan alle vet hva mannfolk - som en homogen masse - tenner på.

Det som er digg med korte kvinner, er hvordan formene blir framhevet. Det er på en måte mer former per meter.

Det som er digg med høye kvinner, er de lange fine kurvene. Hvordan alt strekker seg, holder seg stramt osv.

Også liker jeg veldig godt sjokoladekake. Og kvinner nesten uansett høyde.

• Liker 2
Skrevet

Faen 185 her. 2 cm unna men men :) har i det minste selvtilliten og formen i orden så klarer meg fint :sjenert: Har funne meg en formel som funker hver gang. Har veldig mye krøller å passe langt hår og med 3 dagers skjegg og litt bart får jeg oppmerksomhet på byen hver gang :P:sengekos:

Hilsen gutt/mann 27

Krøller og tredagers :rodmer:

185 funker fett det også.. :)

Skrevet

Jeg er 1.78 selv og syntes at høye menn er flott.

Tror alle mennesker, uannsett hvor mye selvtilitt man har føler behov for å ha noen å lene seg på en gang i blandt, en som fremstår som stor og sterk og passer på en i en noen ganger vanskelig hverdag. Alle har

kjipe dager og samme hvor mye selvtillitt man har, kan man føle et behov for å bli litt passet på. Det er kanskje primitivt, men en stor mann fremstår som en som vil passe litt ekstra på meg. Har av og til følelsen av at med en gang du er høy tenker folk at "hun kan passe på seg selv", og stort sett er det sant, men noen ganger har jeg et behov for å føle meg liten og beskyttet.

Og det tror jeg menn har også, har alltid hatt litt problemer med "Kvinner er fra Venus, menn er fra Mars" tankegangen.

Gjest "gjest"
Skrevet

De fleste små kvinner ser man er voksne mennesker. Og det er veld det menn flest tenner på?

Jeg liker hvordan alle vet hva mannfolk - som en homogen masse - tenner på.

Det som er digg med korte kvinner, er hvordan formene blir framhevet. Det er på en måte mer former per meter.

Det som er digg med høye kvinner, er de lange fine kurvene. Hvordan alt strekker seg, holder seg stramt osv.

Også liker jeg veldig godt sjokoladekake. Og kvinner nesten uansett høyde.

Ord, vennen, ord. :klemmer:

• Liker 1
Gjest ISOLATION iterns
Skrevet

Jeg er 1.78 selv og syntes at høye menn er flott.

Tror alle mennesker, uannsett hvor mye selvtilitt man har føler behov for å ha noen å lene seg på en gang i blandt, en som fremstår som stor og sterk og passer på en i en noen ganger vanskelig hverdag. Alle har

kjipe dager og samme hvor mye selvtillitt man har, kan man føle et behov for å bli litt passet på. Det er kanskje primitivt, men en stor mann fremstår som en som vil passe litt ekstra på meg. Har av og til følelsen av at med en gang du er høy tenker folk at "hun kan passe på seg selv", og stort sett er det sant, men noen ganger har jeg et behov for å føle meg liten og beskyttet.

Og det tror jeg menn har også, har alltid hatt litt problemer med "Kvinner er fra Venus, menn er fra Mars" tankegangen.

Jeg er ikke helt sikker på logikken i innlegget ditt, men om du mener at høye menn er flotte fordi de får deg til å føle deg trygg har jeg følgende spørsmål:

Følger du samme primitive (ditt begrep) når det gjelder rollefordeling i hjemmet, eller begrenser du det til dette? Hvis du begrenser det til dette, hva er så rasjonalet for dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...