Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter/kvinner hvordan vil du beskrive den perfekte mann for akkurat deg?

1. Personlighet:

2. Utseende:

3. Interesser:

4. Sosial status blant venner/famile/osv:

5. Yrke:

6. Økonomi:

Legg gjerne til flere punkter viss du mener jeg har glemt noen.

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drømmemannen min:

1. Personlighet: Snill, intelligent, lur, omsorgsfull, oppmerksom, kanskje bittelitt sjenert og "mystisk", ikke så brautende, rolig. Jeg ser for meg en type som man må bruke litt tid på å komme innpå, men når man først har gjort det, så er man skikkelig "inne". Jeg trenger en jeg kan diskutere store og små verdensproblemer med, og som gjerne utfordrer meg litt. Han skal ha sine meninger og stå for dem.

2. Utseende: Jeg liker markerte ansiktstrekk (markert kjeve, f.eks.), dype øyne og STOR MUNN! Jepp. Mørk eller lys, stor eller liten, det har nesten ingenting å si. Markerte og kanskje litt spesielle, omså sære ansiktstrekk tiltrekker meg.

3. Interesser: Data og teknologi (veldig viktig), politikk, musikk, film, helst reising.

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Dette har jeg aldri tenkt over, og er ikke noe jeg bryr meg om.

5. Yrke: Gjerne noe innen data, f.eks. programmerer. Så lenge han trives og gjør jobben sin godt, er det egentlig det samme for meg.

6. Økonomi: Her har jeg heller ingen preferanser. Han på dog kunne ta vare på pengene og bruke dem fornuftig.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

1. Personlighet: Omsorgsfull, varm og snill - mot meg og våre barn, mot hans foreldre og familie ellers. Glimt i øyet og humor, utadvent og sosial. Intellingent og oppdatert (på samfunnet, verden og allmennkunnskap). Både avslappet og rolig, men også full av energi og spontanitet - til hver sine tider. Det er viktig at han ikke er lat, men tar i et tak når det trengs. Han må også ville ha barn og sette familieverdier høyt. Og sist: han må være god i senga! ;)

2. Utseende: Han må se ut som enn MANN, bortsett fra det har jeg ikke så mange preferanser :)

3. Interesser: Gjerne frluftsliv, både sommerstid og vinterstid. Mat(lage og spise)/drikke, musikk, film, sport/idrett (enten delta selv eller se fra sofaen :P) litteratur og reising. Også viktig: ha interesse for å prøve nye ting sammen med meg.

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Har aldri tenkt over dette igrunn... så det spiller vel ingen rolle.

5. Yrke: Et yrke han trives i! Men gjerne noe interessant og nyskapende, som utfordrer han i hverdagen, og som krever høyere utdannelse. Holder selv på med en krevende 5-årig utdannelse på Universitetet, og jeg vil gjerne ha noen å diskutere med, som skjønner litt hva det går i :P

6. Økonomi: Det som er viktig er at han er flink med den økonomien han har. Jeg har mine meninger/holdninger når det gjelder økonomi, og en perfekt mann må være på bølgelengde med meg på grunnleggende ting, deriblant økonomi. Kredittgjeld, ingen buffer på sparekonto, sløsing av penger etc. er uaktuelt for meg. Jeg kunne selvsagt tenke meg at jeg og mannen sammen har råd til å ta godt vare på oss selv, eventuelle barn, reise og oppleve, og å dyrke fritidsinteresser.

Andre punkt: For meg er det viktig at vi er enige om "de store spørsmålene" og den perfekte mannen for meg må derfor ønske barn og familie, ha samme syn på hvordan man styrer sin egen økonomi, ikke være veldig religiøs, ikke ha fremmedfiendtlige holdninger og være åpen for homofili i samfunnet.

Var dette greit nok? :) Jeg har aldri disse tankene i hodet når jeg møter gutter/menn.. jeg tenker at alle har potensiale til å være min drømmemann. Så du og andre menn må for all del ikke prøve å være slik som svarene i denne tråden for å blir mer attraktive for kvinner. Det aller viktigste er å være seg selv og tro at man kan være den perfekte mann for noen der ute - for det er dere, garantert!

• Liker 1
Skrevet

1. Personlighet: Snill, omsorgsfull, engasjert, trygg, romantisk, fylt av kjærlighet og glede, humor.

2. Utseende: Foretrekker samboers utseende jeg. :)

3. Interesser: Så lenge han bryr seg om verden rundt seg så er det i grunn det samme for meg.

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Spiller ingen rolle

5. Yrke: Ingen spesiell så lenge han trives i jobben.

6. Økonomi: Ryddig økonomi, kan ta vare på seg selv økonomisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

1. Personlighet:

Omsorgsfull, vennlig, snill, søt og morsom

2. Utseende:

Han må være litt kjekk ihvertfall. Ellers så er utseende bare ett førsteinntrykk for meg.

3. Interesser:

Helse og så bør han være samfunnsengasjert.

4. Sosial status blant venner/famile/osv:

Sier det samme som de over: Spiller ingen rolle

5. Yrke:

Noe han liker selv

6. Økonomi:

Kunne aldri vært sammen med en som ikke hadde økonomisk balanse :)

Endret av henriett3
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Drømmemannen min er nok svensk :rodmer: Han skal være seriøs men ha bra humor, ikke kriminell eller player, og like å finne på ting. Utseendemessig liker jeg ganske mørke gutter, men det er jo kjemi/personlighet det kommer an på.

Skrevet

1. Personlighet: Han må vera snill, omsorgsfull, ha respekt for seg sjølv og andre. Intelligent og generelt oppegåande. Ha humor og sjølvironi.

2. Utseende: Er svak for mørkt hår og blå auge ;) Fint om han er ganske høg og forhaldsvis slank. Treng ikkje å vera superkjekk, det handlar oftare om å like utsjånaden på folk.

3. Interesser: Ikkje noko eg er så oppteken av. Så lenge ikkje hans einaste interesse er festing...

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Bryr meg ikkje.

5. Yrke: Så lenge han ikkje er "gift med jobben" bryr eg meg ikkje.

6. Økonomi: Han må ha ryddig økonomi og verken vera gjerrig eller sløyse.

Så var det å finne han, då ;)

Skrevet

1. Personlighet: Intelligent, reflektert, snill, omsorgsfull, selvsikker, morsom, selvstendig, lettlivet, energisk

2. Utseende: Ingen "perfekt mal" her. Kan like mye forskjellig. Men gjerne en del høyere enn meg, og det gjør på ingen måte noe om han er litt veltrent (men er jo ytterst få slike, som også fyller mine øvrige "krav" ;))

3. Interesser: Trening, friluft. Like god mat/drikke, gjerne like å spise ute. Se film. Reising. Ønske å prøve nye ting. Ellers fritt frem, synes det er fint når folk har noen hobbyer.

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Han bør være litt sosial, i den grad at han trives blant folk. (men må gjerne trives i eget selskap innimellom og) Jeg liker også menn som er familiekjære og har godt forhold til sin familie.

5. Yrke: Et han trives i.

6. Økonomi: Ryddig. Ikke en over spender, som bruker over evne. Men ikke en gjerrigknark heller.

Andre ting: Han ønsker seg familie og barn en gang i fremtiden. Ikke religiøs. Noe liknende livssyn/verdensyn som meg.

• Liker 1
Skrevet

1. Personlighet: Ærlig, morsom, pratsom, omgjengelig, omtenksom, intelligent, selvsikker (men ikke ta seg selv høytidelig).

2. Utseende: Ikke viktig, er jeg glad i han er han den fineste uansett ;)

3. Interesser: Ikke noe spesifikt egentlig, man kan ha ulike interesser, sålenge man ser likt på "the basics". Like trening/friluft, wine&dine ute, reising, kunne ha en gamekveld foran TV'en men samtidig være romantisk :rodmer: (Liker han litteratur og kunst er det et pluss, men MÅ ikke være en mannlig klone av meg)

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Være sosial, men ikke all over the place. Ha godt og nært forhold til familie/venner.

5. Yrke: Noe han liker, og er stolt av!

6. Økonomi: Spiller ingen rolle, men må ha orden, være fornuftig og voksen.

Skrevet (endret)

Min perfekte mann.

Måten å være på:

Han har sitt eget liv.

En smule sjalu, den måten at han virkelig viser at jeg kun er hans.

Får meg alltid til å le, selv om jeg er oppløst i tårer!

Han bruker tid sammen med meg og bryr seg om oss.

Han ser en fremtid for oss sammen.

Han kan fortelle meg når noe er galt.

Han er en trygg og tillitsfull person med omsorg for andre. Spesielt barn og dyr.

Han er interessert i noe av det samme og ha ganske likt verdisyn.

Han må like å være ute, men samtidig kunne ta ett par frikvelder hjemme med bare oss.

Utseende:

Jeg liker menn! Bredde og høyde, litt størrelse rett og slett. Hårfarge spiller ingen rolle, men naturlig hårfarge uten farging er fint =)

Skjegg er deilig! + en hårete overkropp! Store armer med skikkelig biceps også!

Glemte yrke og familieforhold!

Yrke er ikke viktig egentlig, men må si jeg ikke har helt sansen for kontorrotter! Kjekt om de tjener godt, uten å være forsørgeren.

Fint at han har godt kontakt med familie! Det er alltid kjedelig med komplisert familieforhold.

Endret av Jordbæra
AnonymBruker
Skrevet

Jeg noterer meg her at de fleste vil ha en mann som ser ut som en mann. Hva mener dere egentlig med det? Er det det samme som at han er høy, mørk, sterk og kjekk? Hva med alle de som kanskje ikke er like heldige fra naturens side da, er ikke de fullverdige menn?

• Liker 1
Skrevet

Drømmemannen min:

1. Personlighet: Snill, intelligent, lur, omsorgsfull, oppmerksom, kanskje bittelitt sjenert og "mystisk", ikke så brautende, rolig. Jeg ser for meg en type som man må bruke litt tid på å komme innpå, men når man først har gjort det, så er man skikkelig "inne". Jeg trenger en jeg kan diskutere store og små verdensproblemer med, og som gjerne utfordrer meg litt. Han skal ha sine meninger og stå for dem.

Hvorfor trenger du en å diskutere store og små verdensproblemer med?

Fordi at han skal overbevise deg om at det går nok bra til slutt?

AnonymBruker
Skrevet

1. Personlighet: Ha ro i seg selv, god til å kommunisere.

2. Utseende: Høy nok til å rekke ned til bakken, bred nok til å passe klærne sine, og et smil som kommer innenfra.

3. Interesser: Han må han noen, og like dem! Det kan være sci-fi, frimerker, trening, turgåing, data eller noe helt annet.

4. Sosial status blant venner/famile/osv: Spiller ingen rolle, men har han venner - er det et godt tegn på ham som person.

5. Yrke: Gjerne det, da har man mer å snakke om.

6. Økonomi: Har evnen til å betale utgiftene sine, hvis han skal bli min mann.

Skrevet

Hvorfor trenger du en å diskutere store og små verdensproblemer med?

Fordi at han skal overbevise deg om at det går nok bra til slutt?

Noen mennesker synes faktisk det er givende å reflektere over fenomener i den verden vi lever i.

• Liker 1
Skrevet

Noen mennesker synes faktisk det er givende å reflektere over fenomener i den verden vi lever i.

Joda, jeg vet det. Og det blir jo omtrent like meningsfullt som å diskutere været ;) hehe

Skrevet

Jeg noterer meg her at de fleste vil ha en mann som ser ut som en mann. Hva mener dere egentlig med det? Er det det samme som at han er høy, mørk, sterk og kjekk? Hva med alle de som kanskje ikke er like heldige fra naturens side da, er ikke de fullverdige menn?

Min kjære er 1.90 høy og 100kg. Akkurat slik en mann burde være =)

Han er høy og lys. Alle søker ikke det samme.

Skrevet

Joda, jeg vet det. Og det blir jo omtrent like meningsfullt som å diskutere været ;) hehe

Kanskje for deg. Men jeg har registrert at du tilsynelatende finner det givende å berette om ditt kvinne-/mannssyn her på kg, nå er du kanskje ikke så interessert å høre på eller åpen for andre synspunkt, men regner jeg med du finner en viss mening i den aktiviteten all tid du faktisk bruker en del tid på nettopp det - og så givende som det er for deg kan du tenke at det er for andre å diskutere "små og store verdensproblemer".

Skrevet

Kanskje for deg. Men jeg har registrert at du tilsynelatende finner det givende å berette om ditt kvinne-/mannssyn her på kg, nå er du kanskje ikke så interessert å høre på eller åpen for andre synspunkt, men regner jeg med du finner en viss mening i den aktiviteten all tid du faktisk bruker en del tid på nettopp det - og så givende som det er for deg kan du tenke at det er for andre å diskutere "små og store verdensproblemer".

Misforstå meg rett; jeg kan godt diskutere været eller små og store verdensproblemer.

Det vel omtrent like "lett" å forstå kvinner som det er å spå været eller løse verdensproblemer, tenker jeg :ler:

Men du har selvfølgelig rett i det at i den senere tid har det vært kvinner og parforhold som har interessert meg mest.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Hehe, uff.. husk at vi kvinner er vanskelige å forstå :D

Det er litt vanskelig å forklare hva jeg mener med det, og hvorfor. Jeg kan tenke meg det har noe med biologi å gjøre. Tror instinktet mitt søker en alpha-hann. Han trenger ikke være mørk og kjekk (eller jo, litt kjekk :P ) og tilbringe halve dagen på treningsstudio, men gjerne høyere og kraftigere enn meg, og se ut som han kan beskytte meg. Høres kanskje litt dumt ut, men mange jenter liker "en bamse som ser ut som han kan beskytte sin lille jente". Slik er det bare.

Husk at dette gjelder den perfekte mann... han finnes ikke :P

Selv om jeg svarer her at jeg ideelt sett ønsker meg en partner som oser mann, betyr det ikke at jeg ikke kan elske enn som "ikke er så heldig fra naturens side" (som også er fullverdige menn!).

Blir vel litt det samme som at menn flest foretrekker kvinner med kvinnelige former (dette er er og biologi).. Kvinner med gutterfasong er jo likevel fullverdige kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en som er trygg på seg selv, utadvent, har humor og selvironi og som lar meg slippe ut av huset alene dersom han selv ikke vil være med på noe uten å lage et stort nummer av det. Som ikke vil prøve å forandre meg på alle mulige måter og sette meg i bur.

Av utseende bør han ikke se ut som Petter Pilgård eller hva han nå heter, og helst ikke ha en sveis som krever masse stylingprodukter. Maskinklippet eller langt hår helst! Ikke bruke en time på badet. Tatoveringer er intet minus.

Han skal ikke være fotballfanatiker eller være overinteressert i politikk og sånt, det interesserer meg midt bak. Om han kan mekke er det et stort pluss :)

Yrke spiller liten rolle, men jeg ser ikke meg selv sammen med en som bruker dress og slips hver dag....

Også bør han være villig og i stand til å betale regningene sine, og ikke la dem hope seg opp slik at inkassovarslene kommer haglende og jeg ikke kan få se på Luksusfellen og hyle triumferende at jeg aldri har eid et kredittkort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...