Gå til innhold

Tråden for masterstudenter


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Armule

I helga har jeg omtrent ikke gjort en dritt! Har bare vært sammen med familieovernattingsbesøk jeg har hatt, og det har vært fantastisk deilig. Har lest litt korrektur, skrevet sammendrag og forord og that's it. Nå venter jeg bare på korrektur fra andre, og jeg er ferdig. Og det tar ikke lange tiden.

Er nesten litt skremt over å ikke ha noe å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg omtrent ikke gjort en dritt! Har bare vært sammen med familieovernattingsbesøk jeg har hatt, og det har vært fantastisk deilig. Har lest litt korrektur, skrevet sammendrag og forord og that's it. Nå venter jeg bare på korrektur fra andre, og jeg er ferdig. Og det tar ikke lange tiden.

Er nesten litt skremt over å ikke ha noe å gjøre..

Det er sikkert et tegn på at du har full kontroll!

Selv har jeg jobbet 14 timer i døgnet, og det ser ikke lysere ut for i morgen. Men, men, det må jo til. Det tar aldri slutt på smårusk som må endres (ei heller litt større ruskepartier...)

Huff, jeg har litt panikk nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Det ble ikke særlig mye skriving i dag - men det ble 24 biter sushi i sola :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

(For min egen del blir nok natten lang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaging:

ÅÅÅÅ, helvete!

Det var dette som ikke skulle skje! Nå sitter jeg jammen natta før og skriver (!) på oppgaven.

Nei å nei å nei :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt de siste dagene på redigering og slå sammen pdf'er, og nå er det klart til å sendes til trykk. Vondt i magen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgava ble levert i går - med litt vond magefølelse. Men men, det er bare å fortrenge det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, hvordan går det med levererne? Har dere hatt muntlig eller fått dato?

Jeg har om et par uker. Får karakteren en time før. Gruer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irritert på folk på kullet. Vi har en frist for å levere inn prosjektbeskrivelse, slik at vi kan få utdelt veiledere. Neida, noen har ikke begynt engang - og vi får ikke veileder før ALLE har levert. Syns ikke det skal gå utover oss som gjør jobben vår :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Ja, hvordan går det med levererne? Har dere hatt muntlig eller fått dato?

Jeg har om et par uker. Får karakteren en time før. Gruer meg..

Jeg har 15. juni kl. 13.00! Vet ikke om jeg ønsker å vite karakter før jeg går inn..

Har forøvrig fått blekka fra trykkeriet! Det var en merkelig følelse..men vanvittig deilig :D Ganske digg å holde et produkt av to års arbeid i handa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 15. juni kl. 13.00! Vet ikke om jeg ønsker å vite karakter før jeg går inn..

Har forøvrig fått blekka fra trykkeriet! Det var en merkelig følelse..men vanvittig deilig :D Ganske digg å holde et produkt av to års arbeid i handa.

Oi, det var ganske sent.

Jeg tror jeg må vite hva jeg går til - må jo vite hva jeg forsvarer. Ellers er jeg litt redd for intern sensor, har hørt både godt og vondt om han, men det går vel sikkert bra.

Jeg har ikke fått noe fra trykkeriet, det må vi visst ordne selv - og jeg tør ikke å lese oppgava mi ennå. Har du sett på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har muntlig om ca. 3 uker. Kjenner både intern og ekstern sensor.

Men nå har jeg mareritt om at muntlig blir avlyst pga streik eller at oppgaven blir underkjent. Gleder meg til å bli ferdig!

Må dere holde foredrag? Hvordan har dere tenkt å legge det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8 dager skal jeg skrive en halv masteroppgave! Wuhu! :D

HVORFOR sitter jeg her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Oi, det var ganske sent.

Jeg tror jeg må vite hva jeg går til - må jo vite hva jeg forsvarer. Ellers er jeg litt redd for intern sensor, har hørt både godt og vondt om han, men det går vel sikkert bra.

Jeg har ikke fått noe fra trykkeriet, det må vi visst ordne selv - og jeg tør ikke å lese oppgava mi ennå. Har du sett på din?

Ja, det er veldig sent! Skulle gjerne hatt det overstått så fort som mulig.. Men vi er ganske mange som har levert (7 stk), fordelt på to internsensorer. Internsensoren min er den samme som har hatt ansvar for seminarene, og har delte følelser om det. Men vet at han vil oss alle bare godt.

Ordne selv? Merkelig! Vi får totalt 15 eksemplarer, hvorav 6 går til universitetet, sensorer++ og vi beholder 9 selv. Går visst på automatikk når vi leverer gjennom munin.

Jeg har muntlig om ca. 3 uker. Kjenner både intern og ekstern sensor.

Men nå har jeg mareritt om at muntlig blir avlyst pga streik eller at oppgaven blir underkjent. Gleder meg til å bli ferdig!

Må dere holde foredrag? Hvordan har dere tenkt å legge det opp?

Vi må ikke holde foredrag, heldigvis :P Men mulig jeg velger å holde forskningsseminar på instituttet til høsten, men jeg får se! Må jo får skrevet en artikkel også, etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynt å skrive metodedel. Tips til hvordan man skal angripe det? :)

Vet selvfølgelig det er forskjellig fra linje til linje, men kanskje det var noen generelle tips :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen min er forsinket, så jeg har ikke fått vite dato for muntlig forsvar selv om jeg leverte for snart 4 uker siden. :snurt:

Har ikke turt å lese gjennom oppgaven ennå, og er sikker på at den er elendig. Bare gleder meg til å bli ferdig med forsvar av oppgaven. Har drømt om eksamen et par ganger, og da gikk det bra, men er sikker på at det bare er ønskedrømming :fnise:

Endret av Violen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har hatt helt motsatt drøm - det går rett til helvete. Men nå pleier jeg heldigvis ikke å være sanndrømt :ler:

Jeg har heller ikke sett på oppgaven. Det gruer jeg meg så mye til at jeg tror jeg drøyer det til ei lita uke før muntlig.

Men så kjipt å ikke få vite dato for muntlig? Det må du jo få snart - skoleåret nærmer seg jo slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det. Begynner å bli både stressa og litt bekymret, men snakket med eksamenskontoret, og det var ingenting galt annet enn at det var generelle forsinkelser.

Vil bare få alt overstått.... :sjenert:

Masse lykke til på muntlig forsvar! Blir DEILIG å få det overstått! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...