Gjest Raindrops Skrevet 12. april 2017 #1301 Skrevet 12. april 2017 (endret) Har ikke rørt masteren på over to uker nå. Faen ta. Endret 12. april 2017 av Raindrops
Poppie Skrevet 13. april 2017 #1302 Skrevet 13. april 2017 10 timer siden, Raindrops skrev: Har ikke rørt masteren på over to uker nå. Faen ta. Wooooord! Herregud, er det mulig å skrive en 60 stp-master på 1 mnd?
Gjest Raindrops Skrevet 13. april 2017 #1303 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Poppie skrev: Wooooord! Herregud, er det mulig å skrive en 60 stp-master på 1 mnd? Jeg håper virkelig det!
Poppie Skrevet 13. april 2017 #1304 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg håper virkelig det! Sammen i sorgen Jeg begynner å bli skikkelig redd for at jeg ikke skal klare å produsere. Er som om jeg plutselig ikke forstår hva jeg driver med, jeg har glemt alt fagstoff og hodet mitt nekter å konsentrere seg.
Anglofil Skrevet 13. april 2017 Forfatter #1305 Skrevet 13. april 2017 5 timer siden, Poppie skrev: Wooooord! Herregud, er det mulig å skrive en 60 stp-master på 1 mnd? Ikke noe problem. Jeg skrev min på 1 uke. Mvh Yvonne 1
Poppie Skrevet 13. april 2017 #1306 Skrevet 13. april 2017 8 minutter siden, Yvonne skrev: Ikke noe problem. Jeg skrev min på 1 uke. Mvh Yvonne Nå håper jeg du har dykka for langt nede i påskelikøren, Yvonne 1
Anglofil Skrevet 13. april 2017 Forfatter #1307 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Poppie skrev: Nå håper jeg du har dykka for langt nede i påskelikøren, Yvonne Haha, nei! Det skal sies at jeg hadde notater og slikt, brukte en del tid på det, men med fulltidsjobb ved siden av skrev jeg oppgaven på litt under 1 uke. Ikke tull. Jeg satt jo døgnet rundt da, en grusom opplevelse. Jeg skal aldri studere igjen! Mvh Yvonne 2
Strixvaria Skrevet 13. april 2017 #1308 Skrevet 13. april 2017 Når det gjelder sidekrav, så lurer jeg litt på hvordan det tolkes rundt omkring. Hvis man skal ha 90 sider, og du vil starte nye kapitler på nye sider, så spiser jo det av sidetallene. Er det da bedre å mose alt sammen slik at man holder seg på 90 sider, eller..? Det ser jo vanvittig rotete ut, men hvis det spiser av sidetallene og det blir sensurert med trekk hvis du er over 90 sider så har du liksom ikke noe valg. Er jeg den eneste som bryr meg om estetikk i tekst?
Poppie Skrevet 13. april 2017 #1309 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Yvonne skrev: Haha, nei! Det skal sies at jeg hadde notater og slikt, brukte en del tid på det, men med fulltidsjobb ved siden av skrev jeg oppgaven på litt under 1 uke. Ikke tull. Jeg satt jo døgnet rundt da, en grusom opplevelse. Jeg skal aldri studere igjen! Mvh Yvonne Shit! Hvor mange ord skrev du da? 1 time siden, Strixvaria skrev: Når det gjelder sidekrav, så lurer jeg litt på hvordan det tolkes rundt omkring. Hvis man skal ha 90 sider, og du vil starte nye kapitler på nye sider, så spiser jo det av sidetallene. Er det da bedre å mose alt sammen slik at man holder seg på 90 sider, eller..? Det ser jo vanvittig rotete ut, men hvis det spiser av sidetallene og det blir sensurert med trekk hvis du er over 90 sider så har du liksom ikke noe valg. Er jeg den eneste som bryr meg om estetikk i tekst? Jeg bryr meg veldig om estetikk! Jeg ville ha hørt med veileder, de ber deg ofte kutte ned
Anglofil Skrevet 13. april 2017 Forfatter #1310 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Poppie skrev: Shit! Hvor mange ord skrev du da? Husker ikke antall ord, men det var 70 sider. Grensen var egentlig 100 sider, så trodde jeg skulle stryke, men det brydde de seg heldigvis ikke om. Hadde vel kanskje skrevet fem-seks sider før en ukes intensiv skriving. Mvh Yvonne
Poppie Skrevet 13. april 2017 #1311 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Yvonne skrev: Husker ikke antall ord, men det var 70 sider. Grensen var egentlig 100 sider, så trodde jeg skulle stryke, men det brydde de seg heldigvis ikke om. Hadde vel kanskje skrevet fem-seks sider før en ukes intensiv skriving. Mvh Yvonne Holy mother of hattifnattpannekake...Du gir meg trua på at dette skal gå, takk!
Anglofil Skrevet 13. april 2017 Forfatter #1312 Skrevet 13. april 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Holy mother of hattifnattpannekake...Du gir meg trua på at dette skal gå, takk! Hehe, jepp. Alt kan med andre ord gå. Det verste er at jeg til og med fikk bedre enn E. Det er jammen godt gjort så stressa jeg var med den oppgaven. Men det meste går, men det er klart, ble lite søvn for å si det sånn - og ikke å anbefale! Mvh Yvonne
Poppie Skrevet 17. april 2017 #1313 Skrevet 17. april 2017 Flere som har blitt horrible mennesker nå mot innspurten? Jeg ORKER ikke mennesker for tiden, jeg blir sur om jeg ser folk legge ut på snap at de koser seg, om venninner snakker om barna sine (noe jeg normalt sett hører på med både interesse og tålmodighet) så har noe i meg lyst til å kauke "LALALALALALALA JEG BRYR MEG IKKE OM DEN JÆVLA UNGEN DIN" og rive ned masse bøker og sånt de gjør på film. All påskeidyllen som har blitt lagt ut på SoMe for tiden har gjort meg så sykt irritert, og jeg skjemmes! Jeg som er en person som blir oppriktig glad på andres vegne, men nå har følelsen av misunnelse og sjalusi tatt over. Jeg er overemosjonell og om jeg har skrevet noe i en gruppechat som jeg forventer respons på - men ikke får det, så går hodet mitt i full krisemodus og tror ingen liker meg. Please si det er flere som har blitt litt gærne! 1
lisske Skrevet 17. april 2017 #1314 Skrevet 17. april 2017 5 minutter siden, Poppie skrev: Flere som har blitt horrible mennesker nå mot innspurten? Jeg ORKER ikke mennesker for tiden, jeg blir sur om jeg ser folk legge ut på snap at de koser seg, om venninner snakker om barna sine (noe jeg normalt sett hører på med både interesse og tålmodighet) så har noe i meg lyst til å kauke "LALALALALALALA JEG BRYR MEG IKKE OM DEN JÆVLA UNGEN DIN" og rive ned masse bøker og sånt de gjør på film. All påskeidyllen som har blitt lagt ut på SoMe for tiden har gjort meg så sykt irritert, og jeg skjemmes! Jeg som er en person som blir oppriktig glad på andres vegne, men nå har følelsen av misunnelse og sjalusi tatt over. Jeg er overemosjonell og om jeg har skrevet noe i en gruppechat som jeg forventer respons på - men ikke får det, så går hodet mitt i full krisemodus og tror ingen liker meg. Please si det er flere som har blitt litt gærne! Jeg er like gærn! Vært sykt sint inni meg når jeg alt påskeidylltull på nettet den siste uka😋 Jeg har barn selv, så ikke fått gjort veldig mye i påska. Men det henger konstant på meg! Lykke til med innspurten:)
Poppie Skrevet 17. april 2017 #1315 Skrevet 17. april 2017 5 minutter siden, lisske skrev: Jeg er like gærn! Vært sykt sint inni meg når jeg alt påskeidylltull på nettet den siste uka😋 Jeg har barn selv, så ikke fått gjort veldig mye i påska. Men det henger konstant på meg! Lykke til med innspurten:) Hurra, vi er flere! Takk, lykke til du også :D 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1316 Skrevet 17. april 2017 11 timer siden, Poppie skrev: Flere som har blitt horrible mennesker nå mot innspurten? Jeg ORKER ikke mennesker for tiden, jeg blir sur om jeg ser folk legge ut på snap at de koser seg, om venninner snakker om barna sine (noe jeg normalt sett hører på med både interesse og tålmodighet) så har noe i meg lyst til å kauke "LALALALALALALA JEG BRYR MEG IKKE OM DEN JÆVLA UNGEN DIN" og rive ned masse bøker og sånt de gjør på film. All påskeidyllen som har blitt lagt ut på SoMe for tiden har gjort meg så sykt irritert, og jeg skjemmes! Jeg som er en person som blir oppriktig glad på andres vegne, men nå har følelsen av misunnelse og sjalusi tatt over. Jeg er overemosjonell og om jeg har skrevet noe i en gruppechat som jeg forventer respons på - men ikke får det, så går hodet mitt i full krisemodus og tror ingen liker meg. Please si det er flere som har blitt litt gærne! Jeg har veldig "snille" søsken som har brukt påsken til å bombardere meg med bilder på mms fra sin påskeidyll med familien mens jeg sitter hjemme og svetter over Macen. Knallblå himmel, sol, snø, utepils, Kvikklunsj og you name it. Attpåtil forventer de svar og kommentarer tilbake der jeg skal bekrefte hvor fint de har det. Jada, jada. Jeg har skjønt at du har det flott på ferie, liksom.. Jeg sendte et bilde tilbake av MIN påske (bilder av oppslått Mac og ørten bøker og notater i et trangt rom), men selv da tok de ikke hintet Anonymkode: 0242d...ac7
Paprika91 Skrevet 17. april 2017 #1317 Skrevet 17. april 2017 Det er nå 2 mnd til innlevering.. Hvor langt bør jeg ha kommet? (30poengers master) Status er: jeg er ikke ferdig med noe, men har påbegynt alt =rot,
Gjest Linaria Skrevet 19. april 2017 #1318 Skrevet 19. april 2017 Aah, har fått conditional offer til Mastergrad på University of Edinburgh! Trenger minst C på begge våreksamenene mine, noe jeg regner med går ganske greit, og må få 7.0 på IELTS-testen min, noe jeg burde klare lett!
Siri_H Skrevet 20. april 2017 #1319 Skrevet 20. april 2017 På 11.04.2017 den 18.33, Kraula skrev: Jeg er så lei av masteren at jeg tror helt ærlig at jeg gir faen i om jeg får D, så lenge jeg kan levere den 1. juni og være ferdig med det. Finnes ingen motivasjon igjen i denne kroppen. Jeg er også der nå at jeg neste gir litt blaffen i karakter... Hadde det ikke vært for at arbeidsgiveren min og organisasjonen jeg er ansatt i er veldig interessert i oppgaven min... og jeg antar at den skal deles ut til alle relevante personer når den er fullført og bestått... kjipt med det ekstra presset kjenner jeg.
Siri_H Skrevet 20. april 2017 #1320 Skrevet 20. april 2017 På 17.04.2017 den 22.56, Paprika91 skrev: Det er nå 2 mnd til innlevering.. Hvor langt bør jeg ha kommet? (30poengers master) Status er: jeg er ikke ferdig med noe, men har påbegynt alt =rot, Hva skriver du master i? Jeg skal også levere i juni og har 30 stp master. Hos meg har jeg skrevet en del, men det mangler definitivt en rød tråd som knytter det hele sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå