Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er da ingen hindring det? Om han blir skuffa eller ei, kommer an på hva han hadde håpa på, men tror ikke han hadde sagt nei fordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en håndfull C-cup, men de henger litt. Jeg er fornøyd med de, så helt ærlig bryr jeg meg ikke om en mann foretreker små eller fyldige :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ville du blitt skuffet hvis partnereren din hadde en liten pikk?

Der går i det samme. Noen liker små, noen liker store, noen bryr seg ikke.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Jeg mener så absolutt at du må ha silikon. A-cup er noe de aller, aller færreste av gutta syns er fint. Det er de gutta som tenner på maratonløpere og jenter som ser ut som unge gutter i kroppen. Kanskje noen av dem er skaphomser.

Min erfaring er at det er de som er mest opptatt av å kalle andre for homser som selv er i skapet. De som er sikre på sin egen seksualitet trenger ikke prøve å speile sin skapseksualitet over på andre.

I biologiens verden er ofte det som blir mest likt, det som er mest vanlig. En supermodell er satt sammen av alt det som er mest vanlig, uten noen biter av kroppen som ser unormale ut, eller veldig sære.

Da er det jo interessant at supermodeller ofte har veldig små bryster...

Vil dere ikke høre sannheten, ikke start en tråd.

Dine meninger er ikke sannheten. De er bare dine egne meninger. Det skjønner vel selv du, lille venn?

Endret av hulaboer
  • Liker 2
Skrevet

For å være helt ærlig, så spiller ikke puppestørelsen noen særlig rolle - Det er fitta vi er interessert i :biggrin:

Nei, det er feil. Pupper og rumpe er viktige! Men for meg er det ikke slik at det enten er den typen eller den typen jeg liker. Jeg liker pupper generelt, og størrelsen er ikke spesielt viktig for meg.

Skrevet

Små pupper er fantastisk. Er bare å se på Kate Hudson, verdens nydeligste kvinne ;-) Og jeg vet at gutter som prater høyt om at store pupper er å foretrekke, liker i grunn små pupper best. Er en allmen oppfatning blant gutter å like store bryst, selv om det ikke er sannheten. Som flere sier, smaken er som baken ;-)

-Domino

Jupp, way to go, diss store pupper du! Det skjer alltid, noen spør om hva menn mener om små pupper, og man går rett i "Menn liker egentlig ikke store pupper"-fella.

TS, menn liker pupper.

Skrevet

Pupper er digg stort sett samme hvordan de ser ut :)

Skrevet

Glem det jenter. Små bryster er bare lekkert.

Det som teller er at brystvortene blir stive, når vi koser med dere.

Som en slags kvittering på at vi er snille med dere.

Jenter / damer som ikke liker kroppen sin er LITT avtennende.

Hvorfor ikke bare akseptere den som den?

Den er da i 90% av tilfellene MYE, MYE finere enn dere tror.

Dessuten bryr vi gutta oss ikke så mye.

Det vi (i alle fall jeg) elsker er en jente som har humor, og tør å spøke med det meste.

Var med en jente i senga, som feis.

I stedet for å bli dritflau, sa hun:

"Ooh. Nå fikk jeg ut litt luft. Nå blir magen min flatere"

Googlet: "Tuny tits": Fant disse 2 gudinnene:

Er det noen menn her inne, som synes disse er stygge?

Avgjør selv:

http://hosted.x-art.com/galleries/my_eden_fhg/index.php?PA=1923406

Få gjerne kommentar.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Glem det jenter. Små bryster er bare lekkert.

Det som teller er at brystvortene blir stive, når vi koser med dere.

Som en slags kvittering på at vi er snille med dere.

Jenter / damer som ikke liker kroppen sin er LITT avtennende.

Hvorfor ikke bare akseptere den som den?

Den er da i 90% av tilfellene MYE, MYE finere enn dere tror.

Dessuten bryr vi gutta oss ikke så mye.

Det vi (i alle fall jeg) elsker er en jente som har humor, og tør å spøke med det meste.

Var med en jente i senga, som feis.

I stedet for å bli dritflau, sa hun:

"Ooh. Nå fikk jeg ut litt luft. Nå blir magen min flatere"

Googlet: "Tuny tits": Fant disse 2 gudinnene:

Er det noen menn her inne, som synes disse er stygge?

Avgjør selv:

http://hosted.x-art.com/galleries/my_eden_fhg/index.php?PA=1923406

Få gjerne kommentar.

Det så ut som jentene var 14.

Små pupper er ikke stygt, men for å kompensere for så små pupper, så må man gjerne være så tynn som disse jentene også, dvs at ribbein stikker ut og underhudsfettet er så godt som ikke-eksisterende.

Jeg tror ikke du ville syntes de puppene var så fine dersom magene til jentene hadde vært større enn brystene, noe som er mer realistisk på jenter med høyere fettprosent enn begynnende anorektikere.

• Liker 3
Skrevet

Det så ut som jentene var 14.

Små pupper er ikke stygt, men for å kompensere for så små pupper, så må man gjerne være så tynn som disse jentene også, dvs at ribbein stikker ut og underhudsfettet er så godt som ikke-eksisterende.

Jeg tror ikke du ville syntes de puppene var så fine dersom magene til jentene hadde vært større enn brystene, noe som er mer realistisk på jenter med høyere fettprosent enn begynnende anorektikere.

Jentene er 22 og 23 ifølge Google.

Men OK tynne.

Skrevet

Jeg har ikke fått noen negative tilbakemeldinger, men fikk et teit spørsmål fra en teit eks da jeg var i tenårene : "Kunne du ønske du hadde større pupper....?" Nei, er fornøyd jeg.

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg hadde ikke blitt skuffet. Hadde jo vært en deilig jentekropp å kose med der :) Har jo en fav. størrelse og det er de som passer i hånden men små pupper hadde ikke plagd meg.

Har ikke noe imot silikon heller så lenge det ikke er overdrivelse. Nå har jeg aldri tatt i noen silikon pupper så kan ikke uttale meg om hvordan de er å ta på men de plager meg ikke slik som de tydeligvis gjør noen her inne.

Har heller ikke noe imot tatoveringer eller percings så lenge det ikke er noe tull som en trampstamp eller en tribal rundt armen. En tatovering bør jo helst bety noe og ikke bare være noe man gjør fordi man vil prøve å passe inn eller være kul.

Skrevet

Ville du blitt skuffet hvis partnereren din hadde en liten pikk?

Der går i det samme. Noen liker små, noen liker store, noen bryr seg ikke.

Nei, det kan ikke sammenlignes. Penis skal man ha inni seg.

Skrevet

Jeg synes ikke det har noe og si i det heletatt.

Skrevet

Selv tror jeg at folk liker forskjellige ting - noen liker store, andre liker små..

Tror det viktigste er hva DU liker. Hvis du er fornøyd så finner du garantert noen andre som er fornøyd. Tar du sikikon fordi DU syns dette er fint og dette er noe DU vil, så finner du garantert noen som syns det er lekkert også.

Selv syns jeg det er pent med begge deler - både naturlig og silikon. Pene pupper er pene pupper - uansett om det er flesk eller silikon inni :fnise:

Skrevet

Nei jeg hadde ikke blitt skuffet. Hadde jo vært en deilig jentekropp å kose med der :) Har jo en fav. størrelse og det er de som passer i hånden men små pupper hadde ikke plagd meg.

Nuvel, det er jo små pupper som passer i hånda... :ler:

Skrevet

små hender/store hender ;)

Skrevet

Glem den puppe-STØRRELSE-fokuseringen.

Gi oss vorter som blir store når dere er kåte.

Henger de ned må noe gjøres.

Skrevet (endret)

Ikke i mine hender.

Endret av Katten.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...