Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper


Gjest b

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEI! Vi blir ikke skuffet av flate pupper. De er deilige!

:kaffekopp::tristbla::sengekos::skratte::sjenert::klemmer::skravle: :gjeiper: :popcorn::goodbye::kjefte: :kgbaby: :rodmer::yvonne::sovne::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler så mye mer om kroppen og personen puppene sitter på enn om hvor flate de er. Har vært borti "alt" av størrelser og må si at ikkenoe har skuffet meg gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minste er vel stiligst på en litt slank dame.

Hovedsaken er vel at vortene blir stive og gode når du leker med dem.

(Og gjerne ellers også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeErMer

Hei, lurer på viss du har veldig små pupper (a-cup) om du tar av deg klærna for en gutt, blir de fleste litt skuffet da? Veldig skuffet? Eller bryr seg ikke om det.

Har puppene mye å si om gutter liker deg og vil ha sex med deg.

Burde jeg ta silikon når jeg blir 18 viss de ikke vokser mere, eller er det ekkelt med harde pupper??

Si din mening :)

Jeg tillater meg å være like politisk ukorrekt som når jeg prater med gutta, og driter mer eller mindre i hva som er bra for de andres mentale velvære.

Jeg mener så absolutt at du må ha silikon. A-cup er noe de aller, aller færreste av gutta syns er fint. Det er de gutta som tenner på maratonløpere og jenter som ser ut som unge gutter i kroppen. Kanskje noen av dem er skaphomser.

For deg, så blir det neppe aktuelt å ta så mye silikon allikevel, da du har så små bryster. Litt silikon vil kanskje gi deg en B-cup, og det er helt streit, om du gjør som de andre guttene her sier, viser b-cupen din uten at den er pakket inn med inlegg. Det er mange, mange flere gutter som får stå av en B-cup enn av en A-cup.

Kanskje du kan få et kombitilbud også, dersom du skulle ha fikset på noe i ansiktet, kan du gjøre det, pluss kanskje noe fettsuging også, før du tar silikoninnlegg.

Riktig silikon gjør deg ikke tacky, for riktig mengde silikon avslører seg ikke som silikon!! Skaff en god plastikkirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tillater meg å være like politisk ukorrekt som når jeg prater med gutta, og driter mer eller mindre i hva som er bra for de andres mentale velvære.

Jeg mener så absolutt at du må ha silikon. A-cup er noe de aller, aller færreste av gutta syns er fint. Det er de gutta som tenner på maratonløpere og jenter som ser ut som unge gutter i kroppen. Kanskje noen av dem er skaphomser.

For deg, så blir det neppe aktuelt å ta så mye silikon allikevel, da du har så små bryster. Litt silikon vil kanskje gi deg en B-cup, og det er helt streit, om du gjør som de andre guttene her sier, viser b-cupen din uten at den er pakket inn med inlegg. Det er mange, mange flere gutter som får stå av en B-cup enn av en A-cup.

Kanskje du kan få et kombitilbud også, dersom du skulle ha fikset på noe i ansiktet, kan du gjøre det, pluss kanskje noe fettsuging også, før du tar silikoninnlegg.

Riktig silikon gjør deg ikke tacky, for riktig mengde silikon avslører seg ikke som silikon!! Skaff en god plastikkirurg.

Også kjent som bullshit :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også kjent som bullshit :)

Hva da?

Du mener at de fleste gutta liker A-cup?

Hva slags venner har du, og i hvilken sammenheng snakker du med dem om sånt?

I biologiens verden er ofte det som blir mest likt, det som er mest vanlig. En supermodell er satt sammen av alt det som er mest vanlig, uten noen biter av kroppen som ser unormale ut, eller veldig sære.

Dvs, nå som det blir mer og mer vanlig å være feit og stygg, så stemmer ikke overnevnte utsagn 100%, men det skyldes at omgivelsene våre har forandret seg i supertakt, og at vi lever i overflod.

Jeg blir skuffet om jeg ser flatbankere, ja. Jeg syns også det er ekkelt å se feite, gamle damer, med ølmage som menn og skikkelig utflytende brød.

Det beste er ofte det enkle, og det ikke så ekstreme. Double D er ekstremt, og det samme er A.

Vil dere ikke høre sannheten, ikke start en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En supermodell er satt sammen av alt det som er mest vanlig, uten noen biter av kroppen som ser unormale ut, eller veldig sære.

Ehhh..... i hvilken verden lever du???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hva da?

Du mener at de fleste gutta liker A-cup?

Hva slags venner har du, og i hvilken sammenheng snakker du med dem om sånt?

Jeg tror at de fleste gutter synes både A, B, C og D er fint.

Det du predikerer her er din sannhet. Jeg tviler ikke på at du foretrekker en mellomting, men jeg skjønner ikke helt hva slags posisjon du er i, som tror du kan snakke for alle menn.

Menn som liker små pupper er skaphomser? Hva slags venner jeg har er ganske irrelevant, men de er iallefall mer oppegående enn du fremstår her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du predikerer her er din sannhet.

Overhodet ikke. Jeg kjenner en venn, hvis fetter studerte humanbiologi i Bologna, og han skrev en deloppgave hvor han delte ut spørreskjema til 150 menn, og fant ut at kun 5.7% hadde A-cup som sin foretrukne puppestørrelse. Samtidig var det kun 3.2% som ikke ville ligget med en som hadde A-cup, mens 31.9% ville heller ha giftet seg med en med C-cup, dersom hadde fått valget etter først å ha truffet sin A-cup-dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Overhodet ikke. Jeg kjenner en venn, hvis fetter studerte humanbiologi i Bologna, og han skrev en deloppgave hvor han delte ut spørreskjema til 150 menn, og fant ut at kun 5.7% hadde A-cup som sin foretrukne puppestørrelse. Samtidig var det kun 3.2% som ikke ville ligget med en som hadde A-cup, mens 31.9% ville heller ha giftet seg med en med C-cup, dersom hadde fått valget etter først å ha truffet sin A-cup-dame.

Statistikken din sier meg niks og null uten flere kilder enn det du skriver.

Når det er sagt, selv om man foretrekker større pupper enn A, så vil vel ikke det samtidig si at man ikke synes små pupper er fint? Jeg foretrekker menn med mørkt hår, men det vil ikke si at jeg ikke synes menn med lyst hår er kjekke. Alt i alt nekter jeg å tro at puppestørrelsen er så avgjørende at man burde ta silikon når man har A-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig Hunterlady her. Har selv b-cup og er fornøyd nok. Når folk sier at silikon er så turn-off og snakker nedsettende om jenter som tar silikon så forstår jeg godt hvorfor hun reagerer. Det er veldig mange som liker silikon, akkurat som det er mange som liker naturlige bryster... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Overhodet ikke. Jeg kjenner en venn, hvis fetter studerte humanbiologi i Bologna, og han skrev en deloppgave hvor han delte ut spørreskjema til 150 menn.

hvis du i det hele tatt vurderer å bli tatt seriøst bør du vise noen kilder til det du skriver. hvis ikke blir det tatt for å være bullshit, noe jeg synes det du skriver er.

hvilken kropp en foretrekker/fantaserer om er jo nødvendigvis ikke det en ender opp med hos en partner da det er personligheten som avgjør hvem er blir forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg tillater meg å være like politisk ukorrekt som når jeg prater med gutta, og driter mer eller mindre i hva som er bra for de andres mentale velvære.

Jeg mener så absolutt at du må ha silikon. A-cup er noe de aller, aller færreste av gutta syns er fint. Det er de gutta som tenner på maratonløpere og jenter som ser ut som unge gutter i kroppen. Kanskje noen av dem er skaphomser.

For deg, så blir det neppe aktuelt å ta så mye silikon allikevel, da du har så små bryster. Litt silikon vil kanskje gi deg en B-cup, og det er helt streit, om du gjør som de andre guttene her sier, viser b-cupen din uten at den er pakket inn med inlegg. Det er mange, mange flere gutter som får stå av en B-cup enn av en A-cup.

Kanskje du kan få et kombitilbud også, dersom du skulle ha fikset på noe i ansiktet, kan du gjøre det, pluss kanskje noe fettsuging også, før du tar silikoninnlegg.

Riktig silikon gjør deg ikke tacky, for riktig mengde silikon avslører seg ikke som silikon!! Skaff en god plastikkirurg.

Selvbedraget lenge leve...

Resten av teksten er ikke annet enn surt oppgulp fra ett "supertroll".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En dame med selvsikkerhet og som er fornøyd med kroppen sin uansett veldig små eller store pupper, er jo det som er mest sexy! Jeg fyller akkurat hånden til samboeren og det er han veldig fornøyd med!

Jeg hadde komplekser før, men har nå godtatt kroppen min og begynt å like den ganske godt! Alle er forskjellige, men pupper er pupper altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry til damer med myggstikk, men (de fleste gutter) liker pupper (fyldige). Dere trenger ikke bli lei dere eller sure, bare ta det inn og aksepter. Deal with it. Dere kan ta silikon eller møte en fyr som ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry til damer med myggstikk, men (de fleste gutter) liker pupper (fyldige). Dere trenger ikke bli lei dere eller sure, bare ta det inn og aksepter. Deal with it. Dere kan ta silikon eller møte en fyr som ikke bryr seg.

Dere kan møde meg, som liker små pupper, og så kan Mars1 beholde fordommene sine....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...