Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror at med mindre du bruker en masse innlegg i BHen din, så blir han ikke skuffa når du tar av deg klærne, for da vet han hva han kan forvente. Mange gutter liker små pupper også ;)

Sakens kjerne, vil jeg si. Jeg blir ikke skuffet med mindre vi snakker om falsk markedsføring.

Videoannonse
Annonse
Gjest GuttEn
Skrevet

Jeg er gutt (23 år med bra utseende for de som lurer), og min mening er at stort sett alt er bedre enn silikon. Gi meg små naturlige pupper enn store og falske så er jeg fornøyd.

Til trådstarter: nei, jeg hadde ikke blitt skuffet..så lenge du ikke hadde skrytet av at du har svære pupper i forveien da. hadde ikke blitt skuffet om du hadde gjort det heller, men da hadde du bare avslørt ovenfor meg at du har dårlig selvtillit og det er jo kjedelig :P

Gjest HunterLady
Skrevet

Så en mann er en gærning hvis han foretrekker naturlige pupper og er imot at kvinner driver rovdrift på kroppene sine?! LOL

Stakkars jenter. De skal på liv og død være så tynne som mulig, men samtidig ønsker de seg store og faste pupper. Ikke lett dette....

Selv kommer jeg ALDRI til å legge inn silikon i puppene mine. Og selv om silikonpupper i enkelte tilfeller kan se naturlige ut, så kan de aldri i verden ha samme mykhet og bevegelighet som naturlige bryster. Dessuten blir JEG forskånet for gærninger som elsker supertynne jenter med svære pupper. Jeg foretrekker menn som liker meg slik jeg er, og som forstår hvor sykt og unaturlig dagens kvinneideal er.

Er det slik du tolket det jeg skrev?? Jeeeez.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror at med mindre du bruker en masse innlegg i BHen din, så blir han ikke skuffa når du tar av deg klærne, for da vet han hva han kan forvente. Mange gutter liker små pupper også ;)

Sant sant.. å putte innlegg i BHen er nesten like fjernt som for en mann å putte ei middagspølse i buksa.

• Liker 1
Gjest guest
Skrevet

Hva syns dere om å ta brystløft da? jeg er 19 og bruker 80D og syns puppene mine er aalt for store og redd for at mange syns de henger..Vil gjerne være 100% naturlig, men brystløft må jeg innrømme at jeg virkelig vurderer. Spesielt ettersom mange mener at små å faste er bedre en store å slappe/hengete. Jeg er jomfru enda, og tror ikke jeg ville vært komfortabel med å ha sex med puppene mine :/

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva syns dere om å ta brystløft da? jeg er 19 og bruker 80D og syns puppene mine er aalt for store og redd for at mange syns de henger..Vil gjerne være 100% naturlig, men brystløft må jeg innrømme at jeg virkelig vurderer. Spesielt ettersom mange mener at små å faste er bedre en store å slappe/hengete. Jeg er jomfru enda, og tror ikke jeg ville vært komfortabel med å ha sex med puppene mine :/

Puppene dine er like naturlige, selv om du løfter de. Blir jo ingen fremmedlegemer i kroppen din pga et løft. :)

Gjest norah
Skrevet

Hva mener du?

Brystkreft for eksempel. Eller at man etter amming har mistet brystene fullstendig.

Slapp av. Menn digger pupper, punktum. Brystløft er det siste du bør gjøre, er en mye større inngripen enn silikon, faktisk.

80D er da uansett ikke spesielt stort? Jeg har hatt både 80 D og 75 B og får hverken mer eller mindre positiv oppmerksomhet av menn pga puppestørrelse. Myk pupp er menns største glede i livet, og de er myke uansett naturlige fasthet og tyngde. :jepp:

• Liker 1
Gjest - Dahlia -
Skrevet

Sikkert like skuffet som når du ser deres minitiss :)

Det tror eg faktisk isje

Skrevet (endret)
Hei, lurer på viss du har veldig små pupper (a-cup) om du tar av deg klærna for en gutt, blir de fleste litt skuffet da? Veldig skuffet? Eller bryr seg ikke om det.

Jeg kan ikke snakke på vegne av alle gutter, men jeg vet at veldig mange faktisk liker små bryster.

Burde jeg ta silikon når jeg blir 18 viss de ikke vokser mere, eller er det ekkelt med harde pupper??

Nei! Små sprettpupper er noe av det beste som finnes.

Jeg personlig liker alt fra smått til stort, så lenge det ikke blir helt grotesk. Noen av de fineste puppene jeg har vært bortpå selv var a-cup.

Så jeg kan tenke meg at du har noen fantastiske pupper du ikke har noen som helst grunn til å skamme deg for.

Endret av hulaboer
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kan prøve å si det en gang til, selv om du sikkert mistolker alt siden du allerede har forhåndsdømt meg.

Jeg tror mange foretrekker naturlige kropper og naturlige bryster. Jeg tror også at mange som foretrekker disse tingene, ikke sier nei takk til ei med silikon dersom tenningen og kjemien er der.

Jeg vet at de som dømmer mennesker med silikon ikke vet hva de prater om.

Jeg vet også at selv om man foretrekker naturlige pupper, så er man dust når man prater dritt om de som ikke har det.

Med de eksemplene som du la fram som jeg hadde skrevet, vil jeg understreke at jeg skrev noen, altså ikke alle. Skal du være den som har fasiten på at dette er feil?

Isåfall: :ler:

Sitat fjernet som ledd i rydding.

Phaedra,mod

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt pussig med alle gutta som svarer at størrelsen ikke betyr noe, så lenge dama ikke har "annonsert" at hun har større enn hun virkelig har. Betyr det at dere egentlig foretrekker store pupper, men tar til takke med små, så lenge dere ikke blir utsatt for villedende markedsføring?

Selv mener jeg at det finnes pene og mindre pene pupper. Men størrelsen spiller virkelig ingen rolle. De små spretne og de store duvende kan være like nydelige.

Men det som virkelig forundrer meg når jeg leser denne tråden, er aggresjonen noen av dere har overfor silikonpupper. Hva er greia? Hvis du ikke liker det, foreslår jeg at du finner deg en dame som ikke har det. Det kryr av dem, så det burde ikke være noe problem. Jeg foretrekker naturlige pupper selv, men kan virkelig ikke fatte dette behovet for å rakke ned på jenter som har lagt inn silikon. Har dere hatt en eller annen traumatisk opplevelse av noe slag som gjør at dere sliter med å respektere andre menneskers valg og rett til å bestemme over egen kropp?

• Liker 5
Gjest jenny
Skrevet

Nå har ikke jeg A-cup, men til og med mannen min som er skikkelig puppemann ifølge ham selv sier at selv om en mann liker å se på pupper og liker at det er litt størrelse så vil ikke det bety noe om han er virkelig glad i en person. Så lenge en mann ikke er ute etter noe som kun er overflatisk så spiller det ingen rolle, bare det er kun tilgjengelig for ham sier han :wink:

Ellers har han sagt at han faktisk var veldig glad for at jeg ikke har silikon, fordi det mener han at ville vært en skuffelse. Han sier at han heller vil ha naturlige men litt små enn store og FAKE.

Hvor gammel er du egentlig? Når jeg var 18 f.eks så brukte jeg 65B i bh'er, nå når jeg er 27 må jeg ha 85C eller 80D, alt etter hvilken fasong det er på bh'en.

Ting forandrer seg, så jeg ville ikke vurdert silikon med det første. Hvis det bare er puppene en mann vil ha deg for så er han ikke mye til mann :wink:

Mulig jeg missforstår nå, men kan ikke en skikkelig "puppemann" foretrekke små pupper da? Pupper er jo uansett pupper, uansett hva slags strl

Skrevet

Samma faen så er det glufsa som teller... :opplyser:

Skrevet
Jeg synes det er litt pussig med alle gutta som svarer at størrelsen ikke betyr noe, så lenge dama ikke har "annonsert" at hun har større enn hun virkelig har. Betyr det at dere egentlig foretrekker store pupper, men tar til takke med små, så lenge dere ikke blir utsatt for villedende markedsføring?

Jeg elsker små sprettpupper. Men nå elsker jeg større pupper også. Så lenge de har bra form, er jeg fornøyd.

Selv mener jeg at det finnes pene og mindre pene pupper. Men størrelsen spiller virkelig ingen rolle. De små spretne og de store duvende kan være like nydelige.

Jepp.

Men det som virkelig forundrer meg når jeg leser denne tråden, er aggresjonen noen av dere har overfor silikonpupper. Hva er greia?

Enig igjen. Silikonpupper kan være flott, det og.

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg missforstår nå, men kan ikke en skikkelig "puppemann" foretrekke små pupper da? Pupper er jo uansett pupper, uansett hva slags strl

Jo, det kan han.

AnonymBruker
Skrevet

Da har du mange skuffelser i vente vil jeg tro :gjeiper:

Det vil jeg tro, og mange har det blitt så langt også.

Har damene A-cup så foretrekker jeg faktisk at de bærer en bh som passer til dette, enn å pushe opp og bruke puter (paddet) til å la oss tro dere har en C-cup. Da har man forventninger deretter og har ingen grunn til å bli skuffet.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Forsøk å holde diskusjonen til tema og ikke på bruker.

Phaedra,mod

Skrevet

For min del går det på at kvinnen tydelig viser at hun ikke er komfortabel med seg selv når hun gjemmer seg bak diverse vidunderdubbedingser for å få puppene til å virke større.

Gjest Maneater
Skrevet

Så lenge du ikke gir illusjonen av å ha større pupper enn det du har (innlegg osv), så blir man ikke skuffet. Forventer man en B/C-cup, men får en A-cup, så føler ihvertfall jeg meg litt snytt. Forventer jeg en A-cup og får en A-cup, er jeg like lykkelig som om jeg forventet en C-cup og fikk en C-cup.

Og silikon er så som så. Det er pirrende å se på (om det er pent arbeid), men ikke artige å kose med + de oppfører seg merkelig under sex.

Å huff da - nå fikk jeg komplekser.

Jeg bruker innlegg da resultatet (med klær på ) blir mye bedre. Dessuten så kommer de behåene jeg liker best som regel med innlegg til.

Jeg er A80 som har større cup enn A70 f.eks.

Men heldigvis så er jeg gift og trenger ikke å lokke noen ny mann for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...