Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva om jenten har ca en håndfull med pupp. men at de henger litt?

Selvom hun bare er 20. er det turn off?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Hva om jenten har ca en håndfull med pupp. men at de henger litt?

Selvom hun bare er 20. er det turn off?

Den eneste turn offen jeg leser her, er usikkerheten.

• Liker 3
Skrevet

Bra innlegg!

Fikk ett nytt syn på silikon etter å ha lest dette. Så kluet er å bare erstatte det som opprinnelig var der? Det er når man skal forstørre det går galt?

Jævlig morsomt at veninnene dine plukker ut silikonbabes, men er totalt uvitende om deg! ;)

Lurer på en ting: Det som går tapt, er det vanligvis fettvev? Merkelig at formen kan bli så naturlig når man legger inn innlegget under muskelen da? Samtidig så blir vel formen på innlegget skjult av muskelen, så..

Flott att jeg fikk deg til å se flere sider av saken ved å ta silikon. Til spøsmålet ditt om hva som forsvinner ved amming så vil jeg tro det er fettvevet ja. Selv om puppene mine ikke føltes ut som om dem bestod av masse fett, må dem ha gjort det siden jeg etter amming kunne rullet dem sammen å slått knute på dem :fnise:

Og det att veninner ikke vet, det liker jeg. Var faktisk på jentefest for ett par uker siden, hvor det høylytt ble diskutert silikon,for og imot siden flere nå har merket tyngdekraften og virkningen til amming. Jeg deltok selvfølgelig i diskusjonen, og var både for og imot :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...