AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #241 Skrevet 8. oktober 2011 Flate pupper er fine på sin egen måte. Akkurat slik som at store er fine på sin måte. Små = fastere og "søtere". store = mykere og mer å "leke med". Hooray for boos in all sizes! Hurray for booze in all forms! 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #242 Skrevet 8. oktober 2011 TS er sikkert veldig ung sida ho snakkar om "når jeg blir 18". Mine puppar har vokst mykje frå eg var 15-16 år (viss det er den alderen TS er i) og fram til eg blei vaksen. Eg starta på 70A, no brukar eg 70D. Når det er sagt, er det mange damer som har små puppar, trur ikkje mannfolk flest bryr seg så veldig om det. Og silikonpuppar er IKKJE fint. Silikon er pent når det er gjort av en dyktig kirurg som vet hvordan man kan legge inn akkurat så mye att puppene ser helt naturlige ut! Å sitte å si att silikon IKKE er pent, da tror jeg du neppe har sett mye silikon pupper. Jeg har tatt silikon selv, etter 2 barn, og kun mine nærmeste vet om dette. Det er INGEN som har lagt merke til att jeg har tatt silikon hverken når vi har vært på stranden, eller i andre annledninger. Det er MIn hemmelighet. Så jeg sier igjen. Pupper er flott uansett størrelse og form, silikon eller ikke silikon. Ja til mangfoldet! 1
Gjest imli Skrevet 8. oktober 2011 #243 Skrevet 8. oktober 2011 Tja, viss du ligg på ryggen, vil dei fleste sjå at du har silikon Elles kan det godt hende at ikkje folk ser det. Men når nokon tek på dei, blir det nok rimeleg openbert at det ikkje er ekte vare Eg har sikkert ikkje sett mange silikonpuppar. Men eg legg veldig merke til det t.d på stranda. I sumar såg eg eit par jenter. Dei var tynne, men hadde digre puppar. Når dei sprang, låg puppane heilt stille, og når dei bøyde seg ned, låg puppane framleis i same posisjon. Lekkert...
spinnwild Skrevet 8. oktober 2011 #244 Skrevet 8. oktober 2011 (...) Pupper er flott uansett størrelse og form, silikon eller ikke silikon. Ja til mangfoldet! Ja til mangfoldet! Det er større sjans for komplikasjoner med silikonbryst enn med naturlige. Det er en operasjon, og kroppen forandres. Om puppestørrelse virkelig er et slikt stort problem for noen jenter/kvinner, så er det nok underliggende problemer der. Silikonpupper er oftest pene, men det kan gå galt, og da er det gjort liksom...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #245 Skrevet 8. oktober 2011 Hva med en dame som hadde faste, runde, naturlige og passe store bryster i utgangspunktet. Hun fikk barn, ammet og brystene ble mindre, slappe, tomme og med litt heng. Hva syns du (dere) hadde vært best, ikke gjort noe med dem eller tatt silikon for å fylle dem opp til slik de i utgangspunktet var?
spinnwild Skrevet 9. oktober 2011 #246 Skrevet 9. oktober 2011 Hva med en dame som hadde faste, runde, naturlige og passe store bryster i utgangspunktet. Hun fikk barn, ammet og brystene ble mindre, slappe, tomme og med litt heng. Hva syns du (dere) hadde vært best, ikke gjort noe med dem eller tatt silikon for å fylle dem opp til slik de i utgangspunktet var? Det måtte denne kvinnen fått bestemt selv, noen bryr seg ikke om slike "oppbrukte" pupper, mens andre ikke takler det. Jeg synes alle skal få velge selv. Og i en slik situasjon så synes jeg det kanskje er litt mer akseptabelt med silikon, da hun allerede har ammet sine barn, og puppene har fått en drastisk forandring til det verre. Hovedsakelig så synes jeg silikon er greit. Men sliter med de som tror at større er bedre - uansett! "Bare jeg får større pupper, så blir livet mye bedre", når man allerede ikke har noe problem med de man har. "Bimbo-silikon" som jeg kaller det av og til. Føler at det gjøres mer for å få oppmerksomhet, ikke for å fikse noe man synes er galt med kroppen. Tar man silikon pga slitasje (barn, kreft osv) så er det jo supert at man har muligheten til å få tilbake den gamle formen (og kanskje forbedre den litt ).
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #247 Skrevet 9. oktober 2011 Tja, viss du ligg på ryggen, vil dei fleste sjå at du har silikon Elles kan det godt hende at ikkje folk ser det. Men når nokon tek på dei, blir det nok rimeleg openbert at det ikkje er ekte vare Eg har sikkert ikkje sett mange silikonpuppar. Men eg legg veldig merke til det t.d på stranda. I sumar såg eg eit par jenter. Dei var tynne, men hadde digre puppar. Når dei sprang, låg puppane heilt stille, og når dei bøyde seg ned, låg puppane framleis i same posisjon. Lekkert... Ha ha ha. Har du kjent på silikonpupper??? Mine kjennes nøyaktig like ut som før. Puppene er ikke kalde som enkelte kan bli, dem er ikke harde. Mine beveger seg godt når jeg løper, hopper og har sex. Puppene står ikke stille sånn som du anntyder. Når jeg bøyer meg ned, så fungerer disse akkurat som puppene gjorde før. Når jeg ligger så står dem heller ikke rett opp, dette kommer ann på hvor mye du legger inn, og hvor mye tomrom du har før du legger inn. Ja, tar noen for store så er alt det du sier tilfelle, men skjær ikke alle under en kam! Anbefaler deg å sjekke litt før du utaler deg, og muligens spør om å få kjenne på noen som har silikon. Mulig du blir overasket :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #248 Skrevet 9. oktober 2011 Ha ha ha. Har du kjent på silikonpupper??? Mine kjennes nøyaktig like ut som før. Puppene er ikke kalde som enkelte kan bli, dem er ikke harde. Mine beveger seg godt når jeg løper, hopper og har sex. Puppene står ikke stille sånn som du anntyder. Når jeg bøyer meg ned, så fungerer disse akkurat som puppene gjorde før. Når jeg ligger så står dem heller ikke rett opp, dette kommer ann på hvor mye du legger inn, og hvor mye tomrom du har før du legger inn. Ja, tar noen for store så er alt det du sier tilfelle, men skjær ikke alle under en kam! Anbefaler deg å sjekke litt før du utaler deg, og muligens spør om å få kjenne på noen som har silikon. Mulig du blir overasket :gjeiper: Nå ble hendene mine nysgjerrige.
Gjest MorAase Skrevet 9. oktober 2011 #249 Skrevet 9. oktober 2011 Anbefaler deg å sjekke litt før du utaler deg, og muligens spør om å få kjenne på noen som har silikon. Mulig du blir overasket :gjeiper: Av forskjellige årsaker har en hatt befatning med en del slike. Det er ikke noe ved dem som imponerer meg for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #250 Skrevet 9. oktober 2011 Hei, lurer på viss du har veldig små pupper (a-cup) om du tar av deg klærna for en gutt, blir de fleste litt skuffet da? Veldig skuffet? Eller bryr seg ikke om det. Har puppene mye å si om gutter liker deg og vil ha sex med deg. Burde jeg ta silikon når jeg blir 18 viss de ikke vokser mere, eller er det ekkelt med harde pupper?? Si din mening Det har lite å si for meg i alle fall! Så lenge det er noe der, så er det viktigere at de har fin form og at kroppen ellers ser passelig bra ut! For meg så er falske pupper en turn-off selv om de kan se bra ut.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #251 Skrevet 9. oktober 2011 skuffa... spørs jo helt det da... om man møter ei dame som det ser ut som har passe pupper.så tar hun av seg bh og da er det bare nippel og flatt der.så ja.. men regner med damer og ville blitt skuffa om man så mannen i boxser .og ser en kul i boxern .så tar man av boxeren så er det ingen ting der.bare en fylt boxer ... så ellers nei.man blir ikke skuffa om man ikke overdriver med innlegg osv....
JohnQ Skrevet 9. oktober 2011 #252 Skrevet 9. oktober 2011 Det spørs jo helt hva slags inntrykk dama har gitt fra før. Drar man med seg en deilig ons hjem fra byen, som ser ut til å ha en d-cup, også tar hun av seg bh'en (som tydeligvis er full av et eller annet) og er helt flat, er det klart man blir skuffa! Alle blir vel skuffa når de blir forespeilet noe, som overhodet ikke er slik man hadde sett for seg? Personlig har jeg en hang etter godt trente damer, og mange godt trente damer har små bryster pga lav fettprosent. Det gjør meg ingenting det, blir ikke skuffa når jeg vet hva jeg får 2
I Grosny Skrevet 9. oktober 2011 #253 Skrevet 9. oktober 2011 Av forskjellige årsaker har en hatt befatning med en del slike. Det er ikke noe ved dem som imponerer meg for å si det slik. Hva mente du med det? Var de ikke deilige å ta på? Mykhet? Konsistens? Respons? Eller er det estetisk ubalanse? Eller er det at damene har bestilt feil kur, fyllmasse i stedet for psykolog og selvtillitsarbeid?
Gjest MorAase Skrevet 9. oktober 2011 #254 Skrevet 9. oktober 2011 Hva mente du med det? Var de ikke deilige å ta på? Det var aldri en del av formålet. Mykhet? Annerledes. Konsistens? Annerledes. Respons? Det var aldri en del av formålet. Eller er det estetisk ubalanse? Estetik er så mangt. Men naturtro bevelse oppnår en ikke. Eller er det at damene har bestilt feil kur, fyllmasse i stedet for psykolog og selvtillitsarbeid? Det er nok som regel det som er værst med implantater.
Gjest Linda sofie Skrevet 10. oktober 2011 #255 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Tja, viss du ligg på ryggen, vil dei fleste sjå at du har silikon Elles kan det godt hende at ikkje folk ser det. Men når nokon tek på dei, blir det nok rimeleg openbert at det ikkje er ekte vare Eg har sikkert ikkje sett mange silikonpuppar. Men eg legg veldig merke til det t.d på stranda. I sumar såg eg eit par jenter. Dei var tynne, men hadde digre puppar. Når dei sprang, låg puppane heilt stille, og når dei bøyde seg ned, låg puppane framleis i same posisjon. Lekkert... Jeg kan si det at når jeg ligger på rygg, så detter mine silikonpupper ned til siden akkurat som naturlige pupper gjør og når jeg løper så spretter de opp og ned hvis du skjønner. Men det kommer vel ann på hvor store silikonpupper man har det. Mine er hvert fall ikke noen harde baller som ikke beveger seg. Langt i fra. Endret 10. oktober 2011 av Linda sofie
Gjest shirelle Skrevet 10. oktober 2011 #256 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) jeg har et dilemma.. 1) være helt flat eller 2) ha stygge silikonpupper (kommer til å se sånn her ut eller sånn her ut) , men da ha pupper i hvertfall hva ville du valgt.... la oss si at silikonoperasjonen ikke koster noe, så ikke tenk på pengene. Endret 10. oktober 2011 av shirelle 1
Stefan Skrevet 10. oktober 2011 #258 Skrevet 10. oktober 2011 jeg har et dilemma.. 1) være helt flat eller 2) ha stygge silikonpupper (kommer til å se sånn her ut eller sånn her ut) , men da ha pupper i hvertfall hva ville du valgt.... la oss si at silikonoperasjonen ikke koster noe, så ikke tenk på pengene. Jeg hadde aldri sett på det som et dilemma i det hele tatt. Slik er jeg født, slik elsker jeg meg selv. 2
Lutetium 71 Skrevet 10. oktober 2011 #259 Skrevet 10. oktober 2011 Ha ha ha. Har du kjent på silikonpupper??? Mine kjennes nøyaktig like ut som før. Puppene er ikke kalde som enkelte kan bli, dem er ikke harde. Mine beveger seg godt når jeg løper, hopper og har sex. Puppene står ikke stille sånn som du anntyder. Når jeg bøyer meg ned, så fungerer disse akkurat som puppene gjorde før. Når jeg ligger så står dem heller ikke rett opp, dette kommer ann på hvor mye du legger inn, og hvor mye tomrom du har før du legger inn. *Nysgjerrig* Når du ligger på ryggen, flyter de utover slik vanlige pupper gjør? Må innrømme at en av fordommene mine mot "plastikkpupper", er akkurat det at de peker rett opp i været når dama ligger.
Gjest shirelle Skrevet 10. oktober 2011 #260 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde aldri sett på det som et dilemma i det hele tatt. Slik er jeg født, slik elsker jeg meg selv. Ja, ikke sant. Jeg kan ha flate pupper og tenke at andre synes de er stygge og kjøpe meg silikon for å bli mer likt. Eller så kan jeg tenke at det er sånn jeg er og jeg skal ikke trenge å gjøre noe med det. Jeg trenger jo ikke se ut som alle andre. kan være litt spesiell jeg... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå