Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ELSKER flate pupper!

Kate Hudson in my heart. Kinda!

-Domino

Videoannonse
Annonse
Gjest shirelle
Skrevet

Jeg ELSKER flate pupper!

Kate Hudson in my heart. Kinda!

-Domino

hvordan er det mulig å elske flate pupper?:)

men fint at noen gjør det! :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg har små pupper men ikke flate (kun når jeg ligger på rygg), kan noen vise meg en ev. forskjell?

Skrevet

Det vil være et fåtall som vil bli oppriktig skuffet av flate pupper - selv om de i utgangspunktet gjerne blir tiltrukket av en annen type pupper.

Og da er jo spørsmålet om du skal ta kirurgi for å tilfredsstille behovet til en marginal gruppe som du sannsynligvis ikke vil være interessert i uansett(de vil nok være overflatiske på flere felt).

Så enkelt er det.

Om du så tar innlegg vil du alltid sitte med følelsen av at de jo ikke er dine egne bryster, og også måtte forsvare hvorfor du tok innlegg til gud og hvermann.

Ser endel silikonbryster fra tid til annen, og jeg har ikke til dags dato sett noen som har vært penere enn naturlige bryster, selv om operasjonen forsåvidt har vært vellykket og de ser bra ut til å være falske.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Det viktigste er definitivt at størrelsen på puppene er ehh...større enn størrelsen på hjernen!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kun blitt "skuffet" av flate pupper ved en anledning i livet mitt.. I mine velmaktsdager som ungkar møtte jeg ei dame på byen som hadde pupper som pekte rett frem og hun benyttet enhver anledning til å pushe de opp i ansiktet mitt.. Vel hjemme hos henne den natta så tok hun av seg bh'n og svosj.. der pekte de rett i gulvet gitt.. Men; de virket som de skulle de ;)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

I mine velmaktsdager som ungkar møtte jeg ei dame på byen som hadde pupper som pekte rett frem og hun benyttet enhver anledning til å pushe de opp i ansiktet mitt.. Vel hjemme hos henne den natta så tok hun av seg bh'n og svosj.. der pekte de rett i gulvet gitt..

Been there, done that :)

Skrevet

Jeg har små pupper men ikke flate (kun når jeg ligger på rygg), kan noen vise meg en ev. forskjell?

Flate bryster = Acup eller mindre? Type Keira Knightley(rett stavet??)og Kate Hudson når de ikke bruker bh - og små bryster er tja...mellom A-Bcup - men fyller ikke ut en Bcup?

:klo:

Jeg har en slags B til C altettersom og oppfatter ikke det til å være små pupper. Eller store. Trøster meg uansett tilfelle med at enn sålenge så blir de geografisk samme plass når bh`en går av :ler:

Har prøvd D+cup pupper, og det var jo bare stress - fikk jo ikke kneppa igjen noesomhelst uten den flotte spriken. Hallo puppen.

Ingen menn kikket mer på puppene, venninner kommenterte at de ville ha den størrelsen, og jeg var mest sur som aldri fikk plass til puppene i fine topper.

Medium pupp = mest praktisk for eieren.

• Liker 1
Skrevet

*Nysgjerrig*

Når du ligger på ryggen, flyter de utover slik vanlige pupper gjør? Må innrømme at en av fordommene mine mot "plastikkpupper", er akkurat det at de peker rett opp i været når dama ligger.

Mine flyter utover, akkurat som dem gjorde før jeg fikk silikon ( men da var det ikke så mye som fløt utover.)

Men nå tok jeg silikon når jeg var 30 år og hadde ammet to barn. Hadde en c-cup før jeg fikk barn, og etter mye amming så fikk jeg en a-cup, om jeg rullet puppene oppover og dyttet dem ned i bhèn. Faktisk ganske komisk å ta av en bh hvor puppene ruller ut..

Hadde med bilder til kirurgen av hvordan puppene var før jeg fikk barn, og ønsket å få noe av det samme resultatet. Ikke kun for å få fine pupper, men også for å finne klær og bikinier som passet mine slappe tomme ammepupper.

Første 4 ukene med silikon var jeg nok litt skuffet. De var harde, sto stille uansett hva jeg gjorde og jeg kunne ikke presse dem sammen å lage kløft. Ble faktisk litt engstelig om det var sånn dem ville bli. Men så begynte det å skje ting. Muskelen som implantatene ble lagt under begynte å slippe taket. Dvs att puppene sank noe ned og fikk en veldig naturlig form. Når jeg ikke hadde bh på begynte dem også å bevege seg som mine gamle pupper og trente jeg måtte jeg ha en god sportsbh, siden puppene hoppet opp og ned.

Når jeg ligger i sengen så står dem ikke rett opp, noe jeg også var forberedt på att kunne skje. De fløt utover til siden akkurat som mine gamle, og beveget seg også når vi hadde sex.

Men første 6-8 ukene etter operasjon ser det ut som silikon ja! Men viss en har kun fylt opp ett tomrom som jeg har gjort, vil puppene være så like naturlige faste pupper att du ikke ville sett forskjell.

Var i en diskusjon med endel veninner på stranden nå i sommer. Ingen vet att jeg har silikon. Der satt vi å plukket ut hvem som hadde silikon og hvem som ikke hadde. Flirte litt inni meg, da ingen kommenterte mine. For mange av dem vi så hadde fylt i alt for mye og var veldig unge, og der sto puppene rett opp når de lå på ryggen og solte seg. De beveget seg heller ikke så mye når dem gikk/løp til vannet. Men som sagt unge jenter, med alt for store innlegg. Men siden ingen av mine venner reagerte på mine, tar jeg det som ett tegn på att dem ikke har den minste misstanke til att jeg har gjort dette.

Så det jeg vil frem til er att silikon kan være riktig for mange, men unge jenter bør vurdere å vente til etter å ha fått barn. Hos noen er silikon rett og slett stygt, men hos noen vil du aldri kunne merke det, såfremt du ikke ser arret. ( jeg har arret under armen, så det er så lite og tynt att nå 2 år etter operasjonen ser en det ikke så lenge man ikke står helt opppi armhulen og gransker.)

Så ikke bare fordom silikon, jeg har vært gift i så mange år att jeg trenger ikke pupper for å få oppmerksomhet. Mannen min likte også mine gamle pupper, men elsker mine nye. ( selv om han var litt imot det, og redd jeg skulle få komplikasjoner.)

Jeg har også alltid hatt god selvtilit så det hadde heller ikke noe med mitt valg. Jeg ønsket kun å få tilbake det jeg hadde, og kunne finne flotte kjoler som passet over brystet, og kjøpe meg bikinier og undertøy som ser bra ut på. Og for å være ærlig, jeg kler meg aldri for å vise kløft osv. Jeg kler meg helt normalt og ikke klær for å fremheve puppene. Og etter 2 år er det kun 3 personer som vet om operasjonen min. ( men utrolig mange veninner av meg skryter av puppene mine, att dem fortsatt er så fine etter amming.)

Håper dere gå dere som er imot silikon uansett en liten pekepinn på hvorfor noen velger å gjøre dette.

• Liker 1
Skrevet

Når det diskuteres om silikon. Jeg har vært mye frem og tilbake her, ikke bare for å se bedre ut for andre, men for meg selv. Men hadde jeg ikke visst om at det var "kult" med store pupper ville jeg jo ikke vært misfornøyd eller tenkt på det, for jeg har aldri syns jeg har stygge pupper og jeg syns de ser veldig sexy ut selvom de er små. Men jeg har altså bestemt meg for å ikke ta fordi

1) Jeg gidder ikke lide i smerte fordi NOEN KANSKJE blir skuffet av puppene mine (når jeg selv er fornøyd)

2) Hvis de blir skuffet, så er de uansett ikke noe å ta vare på og da er jo saken klar

Så lenge du er fornøyd med puppene dine, så ser jeg ingen grunn til att du skal vurdere dette i det hele tatt! Små faste pupper er sexy, og det hadde jeg før jeg fikk barn. ( hadde a eller liten b cup, men veldig faste og en liten håndfull som mannen så fint sier det.)

Viss noen gutter blir skuffet over puppene dine, er dem virkelig ikke noe å samle på for deg! Det att du ikke vil lide deg igjennom smertene er også forståelig, for ja, det er smertefult å legge inn silikon, og det er en forholdsvis stor operasjon. Vet ikke om du har barn, men viss ikke så kan det jo hende du ønsker å få tilbake dine gamle etter amming, viss dine ble som mine att en må rulle den sammen for å få dem i bh. Viss ikke ville jeg nok aldri gått igjennom en operasjon. ( men for meg så hadde jeg 10 år med tomme ammepupper før jeg ble operert, og jeg føler jeg hadde ett liv før silikon og ett liv etter silikon.) Sexen mellom meg om min mann har aldri vært bedre, da jeg elsker puppene mine, sexy undertøy som ikke passet før og liker att puppene er tilbake som dem var. Når jeg hadde tomme ammepupper la det en demper på mitt sexliv, da jeg følte meg utilpass, mannen har alltid elsket puppene mine uansett, så det var jeg som var problemet.)

Men jeg støtter valgene dine fult ut, små faste ekte pupper er best!

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

hvordan er det mulig å elske flate pupper?:)

men fint at noen gjør det! :D

Fordi noen menn er mer opptatt av respons en noe annet. Da er angivelig små bryster som oftest de som responderer best. Samt at noen like blonde biker, mens andre liker brunhårede piker. Det handler som smak og preferanser, og alt er da mulig.

Når det kommer til hva som er flotte bryster tror jeg vi skal la oss lytte til heterofile menn på over 30.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Når det kommer til hva som er flotte bryster tror jeg vi skal la oss lytte til heterofile menn på over 30.

Vel, en av to er vel ikke så halvgæærnt ;)

Jeg liker alle typer brysterså lenge de sitter på flotte kvinner, det er mer urovekkende om du hører på ABBA eller ser på Allsang på grensen. Uææææææææææææææææ.....

Skrevet

Mine flyter utover, akkurat som dem gjorde før jeg fikk silikon ( men da var det ikke så mye som fløt utover.)

Men nå tok jeg silikon når jeg var 30 år og hadde ammet to barn. Hadde en c-cup før jeg fikk barn, og etter mye amming så fikk jeg en a-cup, om jeg rullet puppene oppover og dyttet dem ned i bhèn. Faktisk ganske komisk å ta av en bh hvor puppene ruller ut..

Hadde med bilder til kirurgen av hvordan puppene var før jeg fikk barn, og ønsket å få noe av det samme resultatet. Ikke kun for å få fine pupper, men også for å finne klær og bikinier som passet mine slappe tomme ammepupper.

Første 4 ukene med silikon var jeg nok litt skuffet. De var harde, sto stille uansett hva jeg gjorde og jeg kunne ikke presse dem sammen å lage kløft. Ble faktisk litt engstelig om det var sånn dem ville bli. Men så begynte det å skje ting. Muskelen som implantatene ble lagt under begynte å slippe taket. Dvs att puppene sank noe ned og fikk en veldig naturlig form. Når jeg ikke hadde bh på begynte dem også å bevege seg som mine gamle pupper og trente jeg måtte jeg ha en god sportsbh, siden puppene hoppet opp og ned.

Når jeg ligger i sengen så står dem ikke rett opp, noe jeg også var forberedt på att kunne skje. De fløt utover til siden akkurat som mine gamle, og beveget seg også når vi hadde sex.

Men første 6-8 ukene etter operasjon ser det ut som silikon ja! Men viss en har kun fylt opp ett tomrom som jeg har gjort, vil puppene være så like naturlige faste pupper att du ikke ville sett forskjell.

Var i en diskusjon med endel veninner på stranden nå i sommer. Ingen vet att jeg har silikon. Der satt vi å plukket ut hvem som hadde silikon og hvem som ikke hadde. Flirte litt inni meg, da ingen kommenterte mine. For mange av dem vi så hadde fylt i alt for mye og var veldig unge, og der sto puppene rett opp når de lå på ryggen og solte seg. De beveget seg heller ikke så mye når dem gikk/løp til vannet. Men som sagt unge jenter, med alt for store innlegg. Men siden ingen av mine venner reagerte på mine, tar jeg det som ett tegn på att dem ikke har den minste misstanke til att jeg har gjort dette.

Så det jeg vil frem til er att silikon kan være riktig for mange, men unge jenter bør vurdere å vente til etter å ha fått barn. Hos noen er silikon rett og slett stygt, men hos noen vil du aldri kunne merke det, såfremt du ikke ser arret. ( jeg har arret under armen, så det er så lite og tynt att nå 2 år etter operasjonen ser en det ikke så lenge man ikke står helt opppi armhulen og gransker.)

Så ikke bare fordom silikon, jeg har vært gift i så mange år att jeg trenger ikke pupper for å få oppmerksomhet. Mannen min likte også mine gamle pupper, men elsker mine nye. ( selv om han var litt imot det, og redd jeg skulle få komplikasjoner.)

Jeg har også alltid hatt god selvtilit så det hadde heller ikke noe med mitt valg. Jeg ønsket kun å få tilbake det jeg hadde, og kunne finne flotte kjoler som passet over brystet, og kjøpe meg bikinier og undertøy som ser bra ut på. Og for å være ærlig, jeg kler meg aldri for å vise kløft osv. Jeg kler meg helt normalt og ikke klær for å fremheve puppene. Og etter 2 år er det kun 3 personer som vet om operasjonen min. ( men utrolig mange veninner av meg skryter av puppene mine, att dem fortsatt er så fine etter amming.)

Håper dere gå dere som er imot silikon uansett en liten pekepinn på hvorfor noen velger å gjøre dette.

Bra innlegg!

Fikk ett nytt syn på silikon etter å ha lest dette. Så kluet er å bare erstatte det som opprinnelig var der? Det er når man skal forstørre det går galt?

Jævlig morsomt at veninnene dine plukker ut silikonbabes, men er totalt uvitende om deg! ;)

Lurer på en ting: Det som går tapt, er det vanligvis fettvev? Merkelig at formen kan bli så naturlig når man legger inn innlegget under muskelen da? Samtidig så blir vel formen på innlegget skjult av muskelen, så..

Gjest MorAase
Skrevet

Vel, en av to er vel ikke så halvgæærnt ;)

Jeg liker alle typer brysterså lenge de sitter på flotte kvinner, det er mer urovekkende om du hører på ABBA eller ser på Allsang på grensen. Uææææææææææææææææ.....

Beklager, jeg mente å ekskludere homofile menn der. Bifile menn har da fremdeles evnen til å sette pris på kvinner.

Skrevet

Jeg er jente, og jeg liker pupper!

Da jeg skulle ha trekant med et par for et års tid siden, så ble jeg kjempeskuffa da det viste seg at dama ikke hadde pupper i det hele tatt (små pupper som har ammet 3 barn og ikke var noe å ta i det hele tatt)

Bare det er grunnen til at jeg ikke vil ha trekant med det paret igjen. Jeg tenner rett og slett ikke på dama siden hun ikke hadde noe særlig pupper.

Og det skal legges til at jeg ikke har kjempestore krav! Har selv 75B og synes det hadde vært nok i massevis..

Gjest MorAase
Skrevet

Jeg er jente, og jeg liker pupper!

Da jeg skulle ha trekant med et par for et års tid siden, så ble jeg kjempeskuffa da det viste seg at dama ikke hadde pupper i det hele tatt (små pupper som har ammet 3 barn og ikke var noe å ta i det hele tatt)

Bare det er grunnen til at jeg ikke vil ha trekant med det paret igjen. Jeg tenner rett og slett ikke på dama siden hun ikke hadde noe særlig pupper.

Og det skal legges til at jeg ikke har kjempestore krav! Har selv 75B og synes det hadde vært nok i massevis..

Har hevet ut det selvmotsigende i innlegget ditt.

Skrevet

Har hevet ut det selvmotsigende i innlegget ditt.

Hva er selvmotsigende i det??

Jeg skriver at jeg liker pupper - ergo derfor tenner jeg ikke på damer som har små pupper

Gjest MorAase
Skrevet

Hva er selvmotsigende i det??

Jeg skriver at jeg liker pupper - ergo derfor tenner jeg ikke på damer som har små pupper

Hadde du likt bryst hadde du virkelig likt dem. Nå, nå er du bare sykelig opptatt av én bestemt type bryst.

Skrevet

Hadde du likt bryst hadde du virkelig likt dem. Nå, nå er du bare sykelig opptatt av én bestemt type bryst.

Ok, jeg burde kanskje skrevet litt mer utfyllende da:

Jeg liker pupper i den forstand at jeg liker følelsen av at de fyller hånden min, og at jeg kan løfte de og kose med de.

Når de er så små at det i fysisk sett ikke er noen pupper der som kan fylle det jeg liker ved de, nei da liker jeg ikke alle typer.

Bryst har alle. Pupper derimot har ikke alle dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...