Gå til innhold

Blir gutter skuffet av flate pupper

Fremhevede innlegg

Gjest shirelle
Skrevet

Jeg lurer litt på hva som må til for at man gidder å ta silikon. Jeg har hatt veldig lavt selvbilde i perioder, men aldri tatt steget og bestilt den konsultasjonstimen. Og jeg kan få operasjonen gratis til og med, er jeg sikker på. Man får seg jo kjæreste og ligg så lenge resten av kroppen og ansiktet ikke ser ut som en burugle. Så jeg lurer på hvor dårlig man må føle seg for å ta silikon. Eller kanskje ikke alle føler seg dårlig i det hele tatt.. Jeg vet ikke.. Men det er ganske heftig å ta en operasjon for å endre utseendet sitt. Man risikerer ganske mye. Og føler man seg egentlig så mye bedre med to implantater operert inn i kroppen?

Jeg har jo vurdert silikon. Men kommer stort sett fram til at jeg ikke trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Ja, ikke sant. Jeg kan ha flate pupper og tenke at andre synes de er stygge og kjøpe meg silikon for å bli mer likt. Eller så kan jeg tenke at det er sånn jeg er og jeg skal ikke trenge å gjøre noe med det. Jeg trenger jo ikke se ut som alle andre. kan være litt spesiell jeg... :P

Man skal være stolt av det man har, uansett. I tillegg er du heldig nok til å kunne utelukke overfladiske menn på et tidlig tidspunkt... Ville du hatt en mann som ikke ville sett to ganger på deg om du IKKE hadde fått utført dette inngrepet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hva som må til for at man gidder å ta silikon. Jeg har hatt veldig lavt selvbilde i perioder, men aldri tatt steget og bestilt den konsultasjonstimen. Og jeg kan få operasjonen gratis til og med, er jeg sikker på. Man får seg jo kjæreste og ligg så lenge resten av kroppen og ansiktet ikke ser ut som en burugle. Så jeg lurer på hvor dårlig man må føle seg for å ta silikon. Eller kanskje ikke alle føler seg dårlig i det hele tatt.. Jeg vet ikke.. Men det er ganske heftig å ta en operasjon for å endre utseendet sitt. Man risikerer ganske mye. Og føler man seg egentlig så mye bedre med to implantater operert inn i kroppen?

Jeg har jo vurdert silikon. Men kommer stort sett fram til at jeg ikke trenger det.

Det som ofte skjer er at unge jenter får det for seg at et inngrep vil forandre alt. At de av den grunn vil få et mye bedre liv. At selvbildet med ett blir rettet på. Det er sjeldent så enkelt. Det er mange som sliter videre med seg selv også etter de har fått utført inngrepet. Grunnen er at man bare rensker overflaten. Dårlig selvtillit/selvbilde har ofte dypere grunner enn kun en kroppsdel. Det er bare så deilig å ha noe å kunne peke på. Jeg vil heller råde deg til å jobbe med deg selv. Om det er for tøft, skaff deg en coach, eller lignende, kanskje du også må jobbe dypere mentalt. Det kommer helt an på hvor ille selvbildet ditt er. Uansett tror jeg neppe et slikt inngrep vil være hele løsningen. Det er nok av menn/kvinner der ute som vil elske deg slik du er.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

*Nysgjerrig*

Når du ligger på ryggen, flyter de utover slik vanlige pupper gjør? Må innrømme at en av fordommene mine mot "plastikkpupper", er akkurat det at de peker rett opp i været når dama ligger.

Mine gjør ikke det i hvert fall :) De detter ned til siden og flyter utover som du sier, men har man svæe silikonpupper kan det godt hende de peker rett opp.

Gjest Linaria
Skrevet

Synes ikke du skal ta silikon med en gang du blir 18.

For det første bryr gutter seg mye om resten av kroppen også, så det er ikke bare puppene som betyr noe. For det andre kan puppene vokse etter du er fylt 18 også. Jeg fylte 20 for et halvt år siden og det siste halvåret har puppene mine vokst fra ca. a-cup til c! Skjønner ikke hva som har skjedd, men kjæresten er fornøyd, hehe.

Skrevet

Mine gjør ikke det i hvert fall :) De detter ned til siden og flyter utover som du sier, men har man svæe silikonpupper kan det godt hende de peker rett opp.

Ok. Da har jeg blitt kvitt en fordom idag. (Mange igjen ;))

Skrevet

Det finnes mer enn pupper.

Jeg hadde ikke blitt skuffet eller noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke skuffet over små pupper, hvis dama ellers er den jeg vil ha!

Blant kjendiser er både Siri Kalvig, og den tidligere programlederen i Schrödingers katt, Gry Molvær, "dårlig utstyrt" i frontpartiet. Det var likevel intet hinder for å havne på mange menns hot-lister.

Gjest MorAase
Skrevet

Synes hverken Gry eller Siri var spesielt flate over bysten.

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke skuffet over små pupper, hvis dama ellers er den jeg vil ha!

Blant kjendiser er både Siri Kalvig, og den tidligere programlederen i Schrödingers katt, Gry Molvær, "dårlig utstyrt" i frontpartiet. Det var likevel intet hinder for å havne på mange menns hot-lister.

http://www.google.no/imgres?q=Gry+Molv%C3%A6r&hl=no&client=firefox-a&hs=Bgg&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1024&bih=674&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=qFnDUsXavAET0M:&imgrefurl=http://www.tu.no/bildeserier/article118374.ece&docid=BxLPyr8Fb7oZZM&w=832&h=1248&ei=jz-TTqTtJJHtsgat-NQg&zoom=1&iact=rc&dur=287&page=1&tbnh=142&tbnw=85&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=63&ty=58

Du regner dette som "dårlig utstyrt"? Da lurer jeg virkelig på hva jeg er. :tristbla:

• Liker 2
Gjest Raindrops
Gjest MorAase
Skrevet

Gry er en virkelig flott Kvinne å beskue. At hun har ett bra hode er heller ikke noe å kimse av.

Skrevet
Her er sånn jeg husker henne på tv-skjermen!
Gjest MorAase
Skrevet

Her er sånn jeg husker henne på tv-skjermen!

Ikke en gang der kan en si at hun er flat over bysten min gode mann! Jeg trodde menn fra naturens side var begunstiget med evnen til å beskue en kvinnes figur gjennom flere lag med tekstiler. Kan jeg få anbefale ett knippe med optikere? :) En ser da vitterlig at det strammer i blusen og er tildrag til kløft.

Skrevet (endret)

Måtte nesten ta en liten tur innom memory lane her. Gravde opp Schrödingers Katt fra februar 2005, Grys gullalder! :)

Få med dere innslaget på slutten (det om Saturnmånen Titan); science B.A.B.E. ! :rodmer:

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/64917/

Ok, har det surrende i bakgrunnen her, og det er sterkt distraherende :Hehe:, men det begynner allerede 7minutter uti! :)

*Jaaa, ta ett godt tak i den sotete isklumpen, Gry!! AAaah!* :rodmer:

(Gå vekk ekle geologmann)

Moro det som skjer ved ca23:30 også!

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Ikke en gang der kan en si at hun er flat over bysten min gode mann! Jeg trodde menn fra naturens side var begunstiget med evnen til å beskue en kvinnes figur gjennom flere lag med tekstiler. Kan jeg få anbefale ett knippe med optikere? :) En ser da vitterlig at det strammer i blusen og er tildrag til kløft.

HÆ? Ok jeg ser jo at det er "noe" der, men ikke mye. Kløft ser jeg ikke, bare litt av siden på ett lite bryst. Cupstørrelse og sånne ting kan kanskje du svare på?

Gjest otrivin
Skrevet

Når det diskuteres om silikon. Jeg har vært mye frem og tilbake her, ikke bare for å se bedre ut for andre, men for meg selv. Men hadde jeg ikke visst om at det var "kult" med store pupper ville jeg jo ikke vært misfornøyd eller tenkt på det, for jeg har aldri syns jeg har stygge pupper og jeg syns de ser veldig sexy ut selvom de er små. Men jeg har altså bestemt meg for å ikke ta fordi

1) Jeg gidder ikke lide i smerte fordi NOEN KANSKJE blir skuffet av puppene mine (når jeg selv er fornøyd)

2) Hvis de blir skuffet, så er de uansett ikke noe å ta vare på og da er jo saken klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...