MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #41 Skrevet 28. juli 2011 Jeg pleier å anbefale det jeg opplever som best, og da anbefaler jeg ikke HTC Desire siden den begynner å bli utdatert og har én stor mangel (intern lagringsplass). Da anbefaler jeg heller S2 eller Sensation, som forsåvidt også er Android. Desire er en flott telefon for de aller fleste, men ikke bra nok til å bli anbefalt i juli 2011. Men jeg kan jo skjønne at du som eplemann fortsatt anbefaler iPhone 4, siden det ikke har kommet flere epletelefoner ennå Det som er greien med meg er jo at jeg ikke er "eple" mann.. Om telefonen min hade blitt kalt G phone og blitt produsert av tomato orp så hadde jeg likt den like godt fordi den passer til meg og mitt bruk og har gitt meg en behagelig bruker erfaring. Hvem som lager den spiller ingen rolle. Mitt problem er ene og alene at jeg ikke likte hele OS systemet "Android" Hva er greien med å MÅTTE ha siste skrik på mobil fronten? folk flestklarer seg fint me en 4 år gammel tlf enda uten å savne noe, men for dere teknofile så ser jeg jo kansje at Android er gull da det er mye mer åpent og tillater at du kan gjøre hva du vil med den. Så er jo ikke det at jeg ikke forstår gleden det kan ha for andre. Men er mindretall som velger mobil på de primissene en dem som velger etter brukervennlighet og designe.
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #42 Skrevet 28. juli 2011 Du trenger ikke å anbefale han noe som helst. Han har prøvd begge deler og foretrekker iPhone. Så lenge iPhone har en ok kvalitet, så kan du trygt la han kjøpe den. Det er OS-mangler som han driter i som er en dealbreaker for meg. Hvilken Android-versjon er det du har knotet med? Jeg kjenner meg ikke igjen, og da har jeg brukt 2.1, 2.2 og 2.3. Når han spør meg om hvorfor jeg hadde iphone først, fikk HTC og så gikk tilbake til Iphone igjenn må jeg jo svare han. Han valgte utelukkende pga egen oppfattning av disse telefonene og syntes at iphone passet bedre for han, var lettere å sette seg inn i og hadde alt han trengte. Å jeg sa som sant var, jeg har aldrig i disse årene med I produkter måtte levere inn eller reparere noen av dem. Selv brukte jeg Android 2.1 og 2.2 Det hadde jeg på både HTC og nettbrettet. Begge solgte jeg videre pga jeg ikke likte menyene.. Savnet til og med lydløs knappen på siden av tlf, irriterte meg på flere knapper, irriterte meg på hvor lett det blei riper og "slite" merker på den og gennereltikke noe jeg kjøper igjenn. Min kone hadde samsung tidligere av den eldre typen mobil, kjøpte HT til henne og hun likte den overhode ikke.. Hun kjøpte seg iphone hun også, uten påvirkning fra meg, da hun hadde ipod fra før og var fornøyd med denne. Så selv om du er flink med android og føler det er lett i bruk er det ikke så at alle må være enig med deg.. for jeg kan jo begynne å snakke om porting av motorer, flow, trimming +++ for meg er det kjempelett og forstå og gjøre, men er ikke nødvendigvis det for deg. Derfor sier jeg på nytt.. Liker noen Aplle så la dem gjøre det uten at noen trenger komentere det, å liker noen Android, så la dem gjøre det for takk og pris er vi mennesker forskjellige! Så om noen spør meg om min personlige mening, vil jeg anbefale Iphone til dem som bare fil ha seg en smarttelefon som er lett i bruk uten noe fansy styr og for dem som er teknofile og vil ha en up to date telefon, ja da sier jeg HTC eller Samsung.. LG er en katastrofe og full av feil enda.
DBM Skrevet 28. juli 2011 #43 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Du vil sammenligne enkel bruk av en Android-telefon med porting av motorer? Det er bare tull og tøys, og 2.1 og 2.2 er enkle systemer. Jeg så for meg at du hadde brukt eldre versjoner, som jeg ikke har noen kjennskap til og som kunne vært vanskelige. Jeg har ikke behov for noen lydløs-knapp, dette finnes det widgets (et fremmedord? ) for. Men hvis man må ha en fysisk knapp for dette så trykker du enkelt og greit på lyd ned til telefonen har blitt lydløs. (Edit: jeg har ikke full oversikt over knappene på alle Android-telefoner, men Desire har fysisk volumstyring) Siden jeg ikke har tatt denne diskusjonen med deg før, så kan jeg fortelle deg hva som er galt med iPhone. Dette er hva jeg har hørt både fra iPhone-brukere og andre, så du får korrigere meg om noe viser seg å være feil. Vi ser helt bort ifra jailbreak nå. Kun bruk som ikke kan føre til tap av garanti eller lignende. - iTunes (tungvint, tvang) - Støtter ikke widgets i det hele tatt (?) - Støtter ikke flash - Støtter ikke minnekort - Kan ikke velge launcher selv - Kan ikke velge design på ikoner selv - Kan ikke velge design på låsemekanismen selv - Kan ikke ta ut batteriet - Kan ikke installere apps utenom App Store Det her er bare ting jeg kommer på nå, er sikkert mer som jeg glemte. Og ting som andre Android-brukere er opptatt av, som jeg ikke bryr meg om. Å ta ut batteriet er bare kjekt å kunne, og ikke noe jeg gjør jevnlig. Andre morsomme ting er at det finnes måter for å komme seg rundt kodelåsen (topp sikkerhet ), og jeg har tilgode å høre om andre telefoner som eksploderer eller som har løpt løpsk på mobilt internett. Og det er iPhone som tilsynelatende er mest utsatt for skader på "skallet". Endret 28. juli 2011 av DBM
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #44 Skrevet 28. juli 2011 Du vil sammenligne enkel bruk av en Android-telefon med porting av motorer? Det er bare tull og tøys, og 2.1 og 2.2 er enkle systemer. Jeg så for meg at du hadde brukt eldre versjoner, som jeg ikke har noen kjennskap til og som kunne vært vanskelige. Jeg har ikke behov for noen lydløs-knapp, dette finnes det widgets (et fremmedord? ) for. Men hvis man må ha en fysisk knapp for dette så trykker du enkelt og greit på lyd ned til telefonen har blitt lydløs. (Edit: jeg har ikke full oversikt over knappene på alle Android-telefoner, men Desire har fysisk volumstyring) Siden jeg ikke har tatt denne diskusjonen med deg før, så kan jeg fortelle deg hva som er galt med iPhone. Dette er hva jeg har hørt både fra iPhone-brukere og andre, så du får korrigere meg om noe viser seg å være feil. Vi ser helt bort ifra jailbreak nå. Kun bruk som ikke kan føre til tap av garanti eller lignende. - iTunes (tungvint, tvang) - Støtter ikke widgets i det hele tatt (?) - Støtter ikke flash - Støtter ikke minnekort - Kan ikke velge launcher selv - Kan ikke velge design på ikoner selv - Kan ikke velge design på låsemekanismen selv - Kan ikke ta ut batteriet - Kan ikke installere apps utenom App Store Det her er bare ting jeg kommer på nå, er sikkert mer som jeg glemte. Og ting som andre Android-brukere er opptatt av, som jeg ikke bryr meg om. Å ta ut batteriet er bare kjekt å kunne, og ikke noe jeg gjør jevnlig. Andre morsomme ting er at det finnes måter for å komme seg rundt kodelåsen (topp sikkerhet ), og jeg har tilgode å høre om andre telefoner som eksploderer eller som har løpt løpsk på mobilt internett. Og det er iPhone som tilsynelatende er mest utsatt for skader på "skallet". Siden du absolutt vil kverulere og er en Android fanatiker så gidder jeg ikke bruke mere tid på diskutere med deg.. Du er som en pagegøye som har lært EN ting og det er best og alle i hele verden som ikke liker Android må være dumme for hadde de vært smarte hadde de ikke kjøpt iphone. Iphone er bare dritt, er full av feil, r ubruklige, har grensesnitt for en 4 åring og blir ALLTID ødelagt uansett hva brukereav dette sier. Det du sier er lov og rett på denn jord, du vil ikke tro på noe annet da du tilhører norges største trossamfunn som heter Android. Ja jeg ville sammenligne Android med porting av motorer, fordi jeg kan porting og finner det svært lett, du kan Android og finner det svært lett, og poenget er som jeg nå prøver å forklare deg at jeg kan ting du ikke kan og ikke forlanger du skal kunne eller vite noe on, og ei heller prøver jeg å forlange at det skal intrisere deg.. altså motsatt av hva du prøver på. DU mener android er lett, SÅ FINT FOR DEG, jeg bryr meg midt i -----. DU mener folk bør kjøpe Android produkt fordi DU har tvangstanker om at det er viktig og være up to date og være hipp og DU prøver å overbevise ved hjelp av formaning at Android er best og iphone er utdatert.. Den er utdatert for DEG men er ikke dermed utdatert for andre! Tenk litt gjennom ting. alle kan og mestrer forskjellige ting. Android er like jævla slitsomt for meg om du repiterer deg 800 ganger om hvor lett DU syntes det er og at ikke DU ser problemet?? Jeg had da aldrig spurt deg om du kan finne problemet heller.. Du høres ut som en egotripp som MÅ rakke ned på andres meninger og preferanser om et mobilt verktøy med forskjellige brukergrupper. Så skriv hva du vil, og lykke til i ditt nye trossamfunn. Ha en trivelig dag videre
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #45 Skrevet 28. juli 2011 PS. Skrevet av dysletiske meg på min ubruklige Iphone som ikke kan noenting og er så kjempe utdatert
DBM Skrevet 28. juli 2011 #46 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Haha, slapp av da. Jeg har i denne tråden sagt at iPhone ikke er dritt, men den har store nok mangler til å være helt uaktuell, utdatert og akterutseilt. Men telefonen er fortsatt bra, og veldig god business for Apple. Det er jo i all hovedsak iPhone-brukere som er blinde og har sluttet seg til en sekt. Ikke Android-brukere. Android-brukere er mer fleksible og benytter seg av det som til enhver tid er best. Nå er det Android, og vi får se hvor lenge det varer. Da er det vanskeligere å begrunne kjøpet av en iPhone, utover at du får med eplelogoen. Jeg er fullt klar over at de aller minst avanserte brukerne kan mene at iPhone er greiere å bruke, men da innrømmer man samtidig at man er helt grønn på "dingser". Og da er jeg som sagt skeptisk til at vedkommende skal ha smarttelefon. Når du skal komme med sammenligninger, så er det viktig at de er gode og relevante, og ikke bare har sin bakgrunn i dine evner eller dine erfaringer. Hvis du har en person som aldri har brukt en smarttelefon og aldri har rotet nedi en bilmotor, tror du det er enklest å foreta enkle gjøremål med en Android-telefon eller å porte bilmotoren? Det skal være enkelt å svare på. Litt morsomt at du i all din aggresjon mener at det er jeg med min Android-telefon som prøver å være hipp, mens det er iPhone-brukerne som kjøper et merkenavn og ikke kjøper telefonen basert på innhold og kvalitet. Endret 28. juli 2011 av DBM
Henkie Skrevet 28. juli 2011 #47 Skrevet 28. juli 2011 - iTunes (tungvint, tvang) - Støtter ikke widgets i det hele tatt (?) - Støtter ikke flash - Støtter ikke minnekort - Kan ikke velge launcher selv - Kan ikke velge design på ikoner selv - Kan ikke velge design på låsemekanismen selv - Kan ikke ta ut batteriet - Kan ikke installere apps utenom App Store He,he...er DETTE grunnene du finner for å velge Android vs iPhone :-) 1
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #49 Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor ikke velge iPhone: iTunes Flere grunner trengs ikke. Men så får da hver enkelt finne ut på hvilke måter iTunes totalt frarøver deg alle dine forbrukerretter. Forøvrig finnes det tre store onde IT-selskap i verden. Microsoft, Oracle og Apple.
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #50 Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor ikke velge iPhone: iTunes Flere grunner trengs ikke. Men så får da hver enkelt finne ut på hvilke måter iTunes totalt frarøver deg alle dine forbrukerretter. Forøvrig finnes det tre store onde IT-selskap i verden. Microsoft, Oracle og Apple. Hva er problemet med Itunes da? Du plugger til mobilen, legger inn all musikken og filmene du vil, synkroniserer og vips.. Har aldrig følt meg fanget eller begrenset i bruk der heller jeg.. Så sånn fordi jeg er nysjerrig, vil du utdype hvorda du blir frarøvet noe? Å definer Onde IT selskap.. Er de onde slik at de kommer hjem til deg om natta å setter fyr på sengen du sover i eller gjør de noe smart som gjør at dem er blitt verdens største og du bare er misunnelig på at du ikke kom på det selv? For jeg vet at jeg ville nå gjort det som jeg hadde tjent mest på jeg også om jeg hadde drevet butikk.. Så igjenn.. Kan man kalle noen ond bare fordi de er store og mektige, jeg velger kalle dem smarte og sleipe. De får det som dem vil og derfor er på toppen. Å ikke velge iphone for de begrunnelsene dere kom med over her blir litt slappe, men igjenn, jeg er heldigvis ikke noe fanatiker som hater den ene mer en andre og føler for og forsvare et merke over et annet, men jeg forsvarer meg selv i HVORFOR jeg FORETREKKER et merke forran et annet, og jeg gir alltid ting en kjangse før jeg velger å fraråde eller anbefaler noe, basert på mine egne personlige oppfattninger. Derfor sier jeg som jeg også har sakt før, man må selv som hver enkelt individ få avgjøre uten fordommer fra andre hvilket produkt hver en enkelt av oss foretrekker, uansett merke eller OS..
DBM Skrevet 28. juli 2011 #51 Skrevet 28. juli 2011 Det jeg har hørt er at du må bruke iTunes hvis du skal overføre filer mellom dataen og telefonen, i hvert fall hvis du ikke er på nett. Hvorfor skal Apple bestemme hvordan du skal overføre filer når vi skriver 2011? Jeg har aldri drevet med synkronisering av filer, utover bruk av Dropbox. Jeg plugger i kabelen og overfører som om det var mellom dataen og en minnepenn. Trenger ingen programvare á la iTunes for å gjøre dette. Men da overfører jeg også til et minnekort, som ikke eksisterer i iPhone-verden. Bare det er jo en skandale. Lista mi er ikke slapp overhodet, hvis du har et minimum av interesse for mobiltelefoner. Men du er vel som tanta mi
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #52 Skrevet 28. juli 2011 Hva er problemet med Itunes da? Du plugger til mobilen, legger inn all musikken og filmene du vil, synkroniserer og vips.. Har aldrig følt meg fanget eller begrenset i bruk der heller jeg.. Så sånn fordi jeg er nysjerrig, vil du utdype hvorda du blir frarøvet noe? Den dagen apple vil så sletter de musikksamlingen din. Dernest er det hvordan Apple gjør alt de kan for å frata deg dine rettigheter som forbruker. Legg så til at iTunes er elendig designet... Når det gjelder onde IT selskap så snkerr vi om selskap som ikek har annet mål enn å ha full kontroll over dine data. Hvilke data du får ha hvor, når du får tilgang til dataene og hva du får lov å bruke dataene til. Til og med data (dokumenter, bilder, film og musikk) som du selv har laget.
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #53 Skrevet 28. juli 2011 Det jeg har hørt er at du må bruke iTunes hvis du skal overføre filer mellom dataen og telefonen, i hvert fall hvis du ikke er på nett. Hvorfor skal Apple bestemme hvordan du skal overføre filer når vi skriver 2011? Jeg har aldri drevet med synkronisering av filer, utover bruk av Dropbox. Jeg plugger i kabelen og overfører som om det var mellom dataen og en minnepenn. Trenger ingen programvare á la iTunes for å gjøre dette. Men da overfører jeg også til et minnekort, som ikke eksisterer i iPhone-verden. Bare det er jo en skandale. Lista mi er ikke slapp overhodet, hvis du har et minimum av interesse for mobiltelefoner. Men du er vel som tanta mi Lovet meg selv og ikke diskutere mere me deg men det kan jeg ikke.. Først av alt, klarer ikke du forklare noe uten å pisse på folk? eller løfter det egoet ditt når du kan være selvgod på et område? Så over til saken.. "jeg har hørt at" sier du.. sitter du her inne å formaner en masse dritt om et produkt du ikke engang har peiling på eller har prøvd???!!!! snaker meg om tåpe.. Jeg sitter nå ikke her å snakker om jagerfly og forteller alt det negative om den når jeg aldrig har prøvd et vel, eller kun har lest om det som du har tydlig vis.. Man sier ikke noe om man ikke har greie på det. Det andre, hva i huleste skal man med et minnekort når telefonen har plenty med lagringsplass innebygd da?? gi meg en god grunn? Ja jeg må i Itunes for å flytte filer, programmet tar liten plass, er stabilt i amssevis, lett å bruke, starter av seg selv når du plugger i ledningen og du velger mapper du skal legge filee i eller ta fra. Ser ikke hva som er stress med det? Ja vi lever i 2011, å det har noe å si fordi???? Jeg personlig mener du har noen sære og rare grunner for å ikke kjøpe iphone. Men som jeg repiterer meg selv med HVER gang. Så lenge DU er fornøyd med din telefon, så er det bra for deg, men det jeg ikke fatter, hvorfor gidde bry seg med at andre IKKE liker samme ting som deg og liker noe som for dem er bedre? uavhengig om det er bedre på papiret eller ikke. Enkelt eksempel. Jeg er en hobbyfotograf. Jeg har noen dyre objektiver, "up to date" som du kaller det. med stabelisatorer, hurtige autofokuser, krem optikk +++ til mange,mange tusen.. men vet du hva? det lille gamle objektivet mitt som er 17 år gammelt å alt er manuelt på er MYE bedre å bruke i gitte situasjoner.. Det kostet 200,- og er veldig utdatert.. Poenget er enkelt.. Er ikke alltid at siste skrik er det beste selv om det er hypp på markedet. Det enkle er ofte det beste. Så før du svarer meg, ikke gidd å kom med slike ånnas komentarer om at jeg er lik den eneeller andre, for jeg er meg og vet da for pokker hva JEG ser etter i et produkt bedre en deg. Så at du føler en trang for å fortelle verden hva den Android sekten koker sammen av konspirasjonsteorier o et likestil produkt.. Det kan du spare deg for. Jeg skifter ikke mening uansett.. Kommer aldrig igjenn til å benytte noe så rotete som det var for meg. Jeg liker enkle ting som funker.. skal jeg ha vansklige ting som gir meg problemer starter jeg heller en krangel med min kone, det er hvertfall spennende!
Henkie Skrevet 28. juli 2011 #54 Skrevet 28. juli 2011 Synes iTunes fungerer aldeles ypperlig jeg. Tar automatisk backup, og er jo bare en drøm når du kjøper ny iPhone og vil sette den opp på samme måte som den gamle. Da fikser iTunes alle instillinger, kontakter osv, osv lekende lett. Finnes HELT sikkert liknende løsninger for Android, men Apple gjør det enkelt; de gir det ett valg; iTunes. Jeg ser ærlig talt ikke problemet. En annen ting jeg merker meg i diskusjonene om iPhone vs Android er at de med iPhone forteller hvor fornøyde de er med sin iPhone. De med Android forteller ikke hvor fornøyde de er, men de er veldig opptatte av å overbevise om hvor dårlig iPhone og Apple er. Merkelig 1
Henkie Skrevet 28. juli 2011 #55 Skrevet 28. juli 2011 Legg så til at iTunes er elendig designet... Elendig designet? Hva i himmelens navn mener du? Eller er det bare noe du har lest ett sted, og tatt til ditt eget... 1
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #56 Skrevet 28. juli 2011 Synes iTunes fungerer aldeles ypperlig jeg. Tar automatisk backup, og er jo bare en drøm når du kjøper ny iPhone og vil sette den opp på samme måte som den gamle. Da fikser iTunes alle instillinger, kontakter osv, osv lekende lett. Finnes HELT sikkert liknende løsninger for Android, men Apple gjør det enkelt; de gir det ett valg; iTunes. Jeg ser ærlig talt ikke problemet. En annen ting jeg merker meg i diskusjonene om iPhone vs Android er at de med iPhone forteller hvor fornøyde de er med sin iPhone. De med Android forteller ikke hvor fornøyde de er, men de er veldig opptatte av å overbevise om hvor dårlig iPhone og Apple er. Merkelig Gir meg frihet over mine egne data. Kan brukes lett med andre ting enn bare Apple sine produkter. Er rettet mot brukervalg og ikke ensidig forsøk på å få all makt over forbrukeren. Utvikles av ett selskap som sponser og jobber for åpne og frie standarder. Med andre ord så velger en demokrati og utvikling ved Android, mens med Apple produkter velger en dikatur og evig slaveri. 1
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #57 Skrevet 28. juli 2011 Elendig designet? Hva i himmelens navn mener du? Eller er det bare noe du har lest ett sted, og tatt til ditt eget... Det er det mest råttne og uforutsigbare applikasjonen jeg har brukt. Aldri igjen! Her, velg en fremtid i frihet http://amarok.kde.org/ 1
DBM Skrevet 28. juli 2011 #58 Skrevet 28. juli 2011 Du er i hvert fall en livlig fyr. Jeg trenger ikke å ha brukt en iPhone når jeg har en iPhone-frelst søster som jeg kan diskutere med. Hun bekrefter manglene, og da trenger ikke jeg å be om å få låne telefonen hennes, bare for å dobbelsjekke det som både hun og jeg allerede kjenner til. Hun er av samme oppfatning som deg, det er liksom ikke så nøye. Kanskje jeg skulle demontert telefonen hennes på leting etter minnekort eller en ledig plass til det? Og sett om jeg fant batteriet og brukt rå makt for å se om det faktisk er slik at det ikke lar seg ta ut? Hva tror du er årsaken til at alle (?) andre telefoner støtter minnekort, i tillegg til intern lagringsplass (som f.eks. S2 har mer enn nok av)? Jeg synes i hvert fall at det er veldig greit å kunne ta ut et minnekort og evt sette det inn i andre enheter. Men mest sannsynlig gjør Apple det rette, og alle de andre tar feil når de tror at minnekort er en god idé.
DBM Skrevet 28. juli 2011 #59 Skrevet 28. juli 2011 En annen ting jeg merker meg i diskusjonene om iPhone vs Android er at de med iPhone forteller hvor fornøyde de er med sin iPhone. De med Android forteller ikke hvor fornøyde de er, men de er veldig opptatte av å overbevise om hvor dårlig iPhone og Apple er. Merkelig Jeg gidder ikke å legge ut om hvor fornøyd jeg er med ting som burde være en selvfølgelighet for alle OS/telefoner i 2011.
MaxUflax Skrevet 28. juli 2011 #60 Skrevet 28. juli 2011 Du er i hvert fall en livlig fyr. Jeg trenger ikke å ha brukt en iPhone når jeg har en iPhone-frelst søster som jeg kan diskutere med. Hun bekrefter manglene, og da trenger ikke jeg å be om å få låne telefonen hennes, bare for å dobbelsjekke det som både hun og jeg allerede kjenner til. Hun er av samme oppfatning som deg, det er liksom ikke så nøye. Kanskje jeg skulle demontert telefonen hennes på leting etter minnekort eller en ledig plass til det? Og sett om jeg fant batteriet og brukt rå makt for å se om det faktisk er slik at det ikke lar seg ta ut? Hva tror du er årsaken til at alle (?) andre telefoner støtter minnekort, i tillegg til intern lagringsplass (som f.eks. S2 har mer enn nok av)? Jeg synes i hvert fall at det er veldig greit å kunne ta ut et minnekort og evt sette det inn i andre enheter. Men mest sannsynlig gjør Apple det rette, og alle de andre tar feil når de tror at minnekort er en god idé. Vist du vil ha en telefon med mulighet for å bytte minnekort så kjøper du det og bruker det, SÅ GØY FOR DEG Å en ting jeg begynner å få angst av vet du hva det er? At du har fått for deg at jeg er fanatisk eller er Apple fan.. gidder ikke gå inn på det mere, les tidligere innlegg for den biten. Det andre som pirker meg i en nerve er at du har en så stor trang for å rakke ned på Iphone.. lurer bare på hvorfor? Skulle jo tro du var blitt sexuelt missbrukt av en Imac på tvers opp gjennom hele fordøyelses systemet! Så full av fordommer du har her er og blir feil.. Du er jo telefonenes nazi hvor Android er tysklanf og iphon er jødene .. Fatter bare ikke hvorfor i alle dager folk gidder å bruke så mye tid på å rakke ned på andres valg og preferanser at de føler det nødvendigt og stigmatisere alt på denne måten.. Merklig at mange hundre tusener av mennesker er så glade i sine apple produkter vist de er så dårlige og utdaterte liksom.. og som nevnt.. At Android brukere bruker mer tid på å snakke dritt om noe dem ikke liker istede for å snakke bra om sitt eget.. Det skurrer for meg.. En gjeng skap "Iphonere" hele gjengen tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå