Gjest Skrevet 7. juli 2011 #61 Del Skrevet 7. juli 2011 Bare en kjapp tur? Har du noe mer viktig å gjøre en å henge på dagboka mi kanskje???? Og god til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 7. juli 2011 Og god til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #63 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk. Åååå! Du må ikke gråte! Stakkars lille Chi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 7. juli 2011 Åååå! Du må ikke gråte! Stakkars lille Chi Sorry *snufs* had a rough day. De andre på jobben behandler meg som en unge. Jeg er lei! Jeg er voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #65 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg forstår deg. Jeg har aldri følt meg så liten som når jeg er på jobb Tror du morgendagen blir bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 7. juli 2011 Nope. Men på lørdag har jeg fri. Endelig. Jeg har ofte seks dagers uke, men denne lørdagen har jeg tid til meg selv. Eller jeg har lover å vaske vinduer hos mormoren min, men det tar maks en time. Så skal jeg kjøpe nye trenings-klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #67 Del Skrevet 7. juli 2011 Så utrolig flink du er til å trene Håper lørdagen blir fin Da jobber vi litt likt. Jeg jobber ofte 6dagers uke også. Ai! Vindusvask er ikke my cup of tea. Jeg er ikke flink til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 7. juli 2011 Hehe. Det er ikke jeg heller, men jeg er i alle fall flinkere enn mormor. Hun er såååå lat. Dessuten greier hun ikke så mye lenger, men jeg tror hun kunne klart mye mer hvis hun bare gadda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #69 Del Skrevet 7. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 8. juli 2011 JA! ENDELIG HELG! Jeg har fri i morgen og på søndag og jeg skal nyte hvert sekund. Hvordan???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 #71 Del Skrevet 8. juli 2011 Masse selvkos, god mat og stell! En god film mens man steller seg selv er ganske optimalt etter en slitsom uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 8. juli 2011 Masse selvkos, god mat og stell! En god film mens man steller seg selv er ganske optimalt etter en slitsom uke. God idé! Jeg kan jogge litt, så ta en god dusj, og så kan jeg se på film mens jeg gir meg selv en pedikyr eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 #73 Del Skrevet 8. juli 2011 Høres ut som en god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 8. juli 2011 Men først må jeg ta en kvil. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. juli 2011 #75 Del Skrevet 8. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 8. juli 2011 Da var jeg endelig våken. Hehe kanskje litt sent? Jeg vet ikke hva som skjedde, jeg ble bare så veldig trøtt. Fikk ikke kvilt før klokken 7 heller fordi niesen min kom på besøk. Det er klart jeg må være tilstede mens hun er her. Hun finner på så mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. juli 2011 #77 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil gjerne få følge med i dagboka di hvis jeg får lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil gjerne få følge med i dagboka di hvis jeg får lov Ja selvfølgelig. Jo flere jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. juli 2011 #79 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg må jo følge med hos andre som innrømmer på åpent forum å spille sims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg må jo følge med hos andre som innrømmer på åpent forum å spille sims Hehe Selvfølgelig spiller jeg sims. Fins det noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå