Gjest Katee Skrevet 1. desember 2011 #421 Del Skrevet 1. desember 2011 OI! Ja, da er det greit at den ble halvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #422 Del Skrevet 9. desember 2011 Huff har hatt det helt forferdelig de siste dagene. Jeg slet så innmari med den ene stilen jeg må levere inn på tirsdag. Jeg fikk helt angst å ringte gråtende hjem til Norge og sa at jeg ikke orket å studere mer. Men det har ordnet seg. Etter masse arbeid har jeg greid å skrive den nesten ferdig. Selv om det ikke er noe særlig bra. Nå er jeg skikkelig klar for en lang norsk juleferie. Jeg har prøvd å slappe av litt med blåfjell i dag. Men det er nok best at jeg fortsetter å jobbe helt frem til tirsdag slik at jeg vet at jeg har gjort mitt aller aller beste. Fra nå av skal jeg jobbe hardt hele året og ikke la ting hope seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. desember 2011 #423 Del Skrevet 10. desember 2011 Å, Chi! Godt å høre at det ordnet seg for deg Jeg håper du får en kjempefin juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja det håper jeg også. Men samtidig håper jeg den blir alt for lang slik at jeg vil tilbake igjen, får nå er jeg skikkelig lei av å studere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2011 #425 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvor lenge skal du være hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 12. desember 2011 En måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2011 #427 Del Skrevet 12. desember 2011 å, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. desember 2011 #428 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #429 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2011 #430 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år, Chi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Mvh Yvonne Godt nytt år, Chi Åh Søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2011 #432 Del Skrevet 31. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2012 #433 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #434 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #435 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan går det? Hei! Litt sent. Hehe. :gjeiper: Det går bra! Eller... stresser litt. Jeg skal tilbake til England neste uke, og jeg har ikke lest noe særlig i ferien. Noe som jeg burde ha gjort. Og... jeg skal til syden igjen. Mormoren min har spandert tur til Gran Canaria for hele familien til påske. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. januar 2012 #436 Del Skrevet 10. januar 2012 Å, Syden høres utrolig deilig ut akkurat nå! Jeg skulle gitt min høyrearm for å fått reise nå Jeg trodde faktisk at du var der borte allerede er du klar for et nytt semester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 11. januar 2012 Å, Syden høres utrolig deilig ut akkurat nå! Jeg skulle gitt min høyrearm for å fått reise nå Jeg trodde faktisk at du var der borte allerede er du klar for et nytt semester? Nja... Gleder meg i alle fall. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. januar 2012 #438 Del Skrevet 11. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå er jeg tilbake. Og jeg har hatt en ganske ok dag. Jeg har bestemt meg for å være litt streng med meg selv når det kommer til rutiner. Jeg skal lese mye mer, jeg skal trene mye mer, og jeg skal ligge meg tidlig slik at jeg alltid er opplagt til neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. januar 2012 #440 Del Skrevet 16. januar 2012 God plan! Det er litt deilig med et nytt år. Nye, blanke ark og nye sjanser Hvordan går det i England? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå