Gå til innhold

Chiyo sin dagbok

Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest Mauna Lee

Jeg vil også svømme!! Men jeg har ikke klart å spore opp noen svømmehaller i nærheten :( (er sånn passe nyinnflytta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chi??? :lete:

Jeg er her snupsie! Hehe bare tulla. Likte Chi, det var et søtt kalle navn. :rodmer:

Jeg er hos mormoren min. Dro med meg mamma på svømming etter jobb, og hun bor ikke langt vekke fra der. Har handla for henne. Oh yeah! I am that nice.

Btw. I går trente jeg drit hard. Jeg tok to runder i sol steiken. Gjett om jeg var rød i trynet etterpå? Jezuz lizm. :trene::danse: Whohoo! Jeg er blitt så mye flinkere til å trene. Jeg er litt flinkere hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også svømme!! Men jeg har ikke klart å spore opp noen svømmehaller i nærheten :( (er sånn passe nyinnflytta)

Bare fortsett å lete. Hvis jeg aldri kunne svømme ville jeg blitt helt gal. Jeg er som skapt for vannet, selv om jeg er litt redd for havet. Det er så mye skummelt der nede i dypet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Du er utrolig flink :)

Awww.... takk. :rodmer:

Skal ut å jogge i morgen etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Må bare få ut noe her... Jeg har nettopp hatt en samtale med mamma om at jeg liker jenter. Det føles så rart. Vi har pratet om dette en gang før. Og det blir liksom slik at jeg er skikkelig nervøs for å ta opp tema, men så når jeg gjør det føler jeg meg mye mer trygg og vi kan prate ordentlig.

I dag har jeg spurt henne om hun har sagt til noen at jeg liker jenter. Det har hun ikke. Ikke til pappa en gang. Hun sier at hun kan si det til han for meg, men hun syns at jeg bør fortelle brødrene mine det selv. Og jeg sa til henne at broren min har sagt at han ikke syns personer av samme kjønn bør være i lag. Jeg startet en tråd om dette som AB for litt siden. Vet ikke hvorfor jeg valgte å være AB, men nå bryr jeg meg ikke. Nå vet jeg at hun kommer til å si det til faren min i alle fall, så det er bra. Men jeg håper at hun sier det til brødrene mine også. Jeg har sagt til henne at jeg vil ikke være i skapet, så hun kan si det til hvem hun vil. Men hun føler at det er noe eg må gjøre selv.

Jeg tror hun mener at hvis ikke jeg kan si det til alle, så bør ikke hun heller. Selv om jeg har gitt henne lov. Jeg antar at det gir mening, men det hadde vært så mye enklere hvis hun kunne bare spre ordet og så ville alle vite det uten at jeg måtte informere hele verden om legningen min.

Anways... det var det jeg måtte si. Jeg må si det til noen, selv om det er i en dagbok til et anonymt forum. :sukk:

Det foregår nemlig mer i livet mitt enn bare trening om dagen. Hvorfor må akkurat dette være så vanskelig? Det faktisk det å vite at jeg vet hvem jeg er som gjør meg lykkelig. Jeg vil at alle skal vite det.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

oiiiiiiiii! så fliiink!

Da må vi feire sååååååååå mye:

:is: :is: :ol: : :ol: :ol: :sjokolade::duskedame::vin::skaal::danser::gave::danse::dagens-rose::kristin::bolledeig:

---> :raudruss: ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en suuuuperkjapp tur innom for å si gratulerer så masse :nigo::hallo::danser::kyss::5::briller::danse::dagens-rose::blomst:

Bare en kjapp tur? Har du noe mer viktig å gjøre en å henge på dagboka mi kanskje???? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Hurra :danse:

Har du studert noe i Norge og? Virker det som om det er vanskeligere å få gode karakterer i England enn i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld har jeg tenkt å se på Pacific Blue. :popcorn:

Boy does that bring back memories? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :danse:

Har du studert noe i Norge og? Virker det som om det er vanskeligere å få gode karakterer i England enn i Norge?

Nei. Jeg har bare gått på Gymnas i Norge. Jeg fikk over gjennomsnittlige karakterer i England, og jeg gjorde nesten ikke en dritt.

Men til neste år skal jeg definitivt lese mye mer. :jepp:

Hehe vi skal lese Ibsen. Jeg føler jeg har et forsprang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...