Aprilis Skrevet 29. november 2015 #3481 Del Skrevet 29. november 2015 Det er gull verdt å gå til privat jordmor 😊 jeg har ikke angret i det hele tatt på at jeg gjør det denne gangen. og hvis du bare må betale 350kr gangen så er det jo luksus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. desember 2015 Forfatter #3482 Del Skrevet 1. desember 2015 Høres ut som en deilig helg Diddles! Jeg er også glad i å gå tur i regn, så lenge jeg har riktig klær på meg OG jeg kan komme meg inn i koseklær etterpå. Ikke like gøy hvis man for eksempel skal på jobb Når det gjelder mann og julegaver er jo det en skikkelig kattepine, selv for meg med en sånn macho villmarksmann (de kjøper seg det bare selv). Hva liker han da? Øl? Filmer? Data? Bøker? Høres lurt ut å gjøre det som skal til for å få en bedre opplevelse rundt Liten sin fødsel og nestemann sin fødsel, om det er privat jordmor eller hva det nå er. Uansett lurt å ta tak i på en god måte, sånn at du føler deg ivaretatt og trygg I hear you!! Her regner det kattunger og trollkjerringer for tida, så de dagene jeg har gått til jobb har jeg vært type drukna rotte idet jeg er fremme - og har helst hatt lyst å gå hjem igjen, ta på koseklær og krype oppi sofaen Heldigvis har vi tørkeskap på jobb, så jeg kan henge/ sette fra meg klær og sko så det iallefall er tørt til jeg skal hjem igjen!! Julegave til mannen er en utfordring i år altså!! Han pleier jo å ønske seg noe, men i år er det litt sånn Han er veldig musikkinteressert, så noe i den gata hadde jo vært noe..tidligere har jeg gitt konsertbilletter, trådløse øretelefoner og ifjor fikk han platespiller..så i år?! Haven`t got a clue!!! Åh, deilig helg altså! Sånne helger er fine å putte i lomma til en regnværsdag. Kos deg på trening. Jeg er i gang med "komme i gang med trening-trening selv. Skal vi prøve på egilspinn på onsdag? Veldig deilig helg Kan gjerne ha noen sånne i samlingen min..Trening ja, det var deilig altså!! Eller - egentlig var det pain, men det gjør jo godt Det var yogainstruktøren som hadde timen, så etter en milliard rumpeøvelser (seriøst, jeg hadde _krampe_ i begge rumpeballene!!!) fikk vi en god strekk i stretchingdelen!! Det fikk meg til å innse at jeg trenger å gå på yoga, hallo stiv-som-en-stokk Trening på onsdag..ja..hvordan er det, er det greit å gå på såpass heavy timer i første trimester? Jeg har jo prøvd før å holde pulsen nede på intervall fordi restitusjon, men litt uti timen mister jeg fullstendig hodet og går totally bananas liksom Jeg er så redd for å gjøre noe feil nå helt i starten......utover i graviditeten stopper jo ting seg litt selv, men enn så lenge merker jeg ikke så veldig mye til hele greia Hva tror du? Jeg er jo vant med å gå på spinning, så det bør jo være greit...Ingerindubai driver jo og løfter 80 kg i knebøy som høygravid lizzm Det er gull verdt å gå til privat jordmor jeg har ikke angret i det hele tatt på at jeg gjør det denne gangen. og hvis du bare må betale 350kr gangen så er det jo luksus Idag har jeg booket time! Men hun ville ikke ha meg inn før etter nyttår Jeg som håpet på å få et glimt allerede nå...er så spent på om det er et lite hjerte som slår!! Kanskje fastlegen kan ta ul når jeg skal inn til ham den 18. desember!? Det er jo verdt å spør ihvertfall... Jaja, da var det helg gitt! Jobber mandag og tirsdag disse ukene..det er veldig greit å gå på jobb altså, så jeg var nok klar for det Det ble hengt opp påmeldingsliste til julebord, men der feiger jeg ut altså..selv om julemat hadde vært veldig veldig godt!! 1. desember og julekalender - nedtellingen er igang!! Liten var strålende fornøyd med den lille glass-soppen hun fikk til å henge på juletreet sitt, og en liten sjokolade fra sjokoladekalenderen Nå gleder hun seg til imorgen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2015 #3483 Del Skrevet 1. desember 2015 Eh...ja...bananasspinning er ikke noe du må bedrive i din tilstand! Kanskje jeg er litt mer på tuppa enn andre, men jeg hadde ikke dratt på en sånn time (ihvertfall ikke med Egil!) om jeg ikke hadde visst at jeg hadde klart å roe ned. Skulle det skje noe så hadde jeg aldri klart å tilgi meg selv. Men det er meg. Overbeskyttende gravidhøne.Har du lyst å prøve deg på lørdagstrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. desember 2015 Forfatter #3484 Del Skrevet 1. desember 2015 Du, da er vi to Jeg er så redd for å gjøre noe som kan bli helt ille!! *verneromdenlillespiren* Men det er jo spinn 1 kl 17.30 imorgen, hvis du har lyst å spinne? Spinn 1 tør jeg...Og lørdagstrening..styrke eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 1. desember 2015 #3485 Del Skrevet 1. desember 2015 Julegave til mannen er en utfordring i år altså!! Han pleier jo å ønske seg noe, men i år er det litt sånn Han er veldig musikkinteressert, så noe i den gata hadde jo vært noe..tidligere har jeg gitt konsertbilletter, trådløse øretelefoner og ifjor fikk han platespiller..så i år?! Haven`t got a clue!!! ...Ingerindubai driver jo og løfter 80 kg i knebøy som høygravid lizzm Det er ikke noe sånt musikk-nerdeblad han liker? Jeg hadde blitt superglad for et års abonnement i alle fall, da varer jo gaven kjempelenge!Forøvrig - jeg tror ikke vi normale mennesker skal sammenligne oss med Ingerindubai så veldig mye altså Uansett hvor godt trent vi er! Hun er superwoman!! (Og virker helt utrolig søt) Jeg må innrømme at jeg roet ned på villskapstrening da jeg ble gravid jeg og ... Håper du har det bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 1. desember 2015 #3486 Del Skrevet 1. desember 2015 Trening?!? Hva er det? jeg kan ikke trene lengre. Får kynnere og ligamentsmerter fra helv..... Men prøver å få inn noen lange gåturen de dagene jeg jobber halve dager 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2015 #3487 Del Skrevet 2. desember 2015 Du, da er vi to Jeg er så redd for å gjøre noe som kan bli helt ille!! *verneromdenlillespiren* Men det er jo spinn 1 kl 17.30 imorgen, hvis du har lyst å spinne? Spinn 1 tør jeg...Og lørdagstrening..styrke eller?! Jeg skal ut på siste julegaveraid før mannen reiser i kveld, så da er jeg opptatt dessverre. Men mulig jeg og bror lurer inn en kort styrkeøkt etter shoppingen. Vi får se. Er jo som sagt ikke akkurat pigg og opplagt for tiden. Jeg tenkte det! Men jeg sier ikke nei takk til noe annet heller altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2015 #3488 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Psst! Der jeg trener opplyses det på generelt grunnlag om at yoga er kontraindisert i første trimester. Men instruktøren har sikkert en mening om det er greit for deg eller ikke Endret 2. desember 2015 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #3489 Del Skrevet 2. desember 2015 Det er ikke noe sånt musikk-nerdeblad han liker? Jeg hadde blitt superglad for et års abonnement i alle fall, da varer jo gaven kjempelenge!Forøvrig - jeg tror ikke vi normale mennesker skal sammenligne oss med Ingerindubai så veldig mye altså Uansett hvor godt trent vi er! Hun er superwoman!! (Og virker helt utrolig søt) Jeg må innrømme at jeg roet ned på villskapstrening da jeg ble gravid jeg og ... Håper du har det bra i dag!Ah, det skal jeg sjekke opp! Takk!! Så viste han meg et armbånd han likte (han liker sånt, dill Ikke verdens mest macho mann nei! Men jeg liker ham sånn ) Hahaha, det kunne ikke falt meg inn å sammenligne meg med Ingerindubai Men det er kult å følge blogg og Insta, hun er jo en inspirasjon!! Dama må være noe av det søteste og råeste på denne jord!! Jeg bøyer meg altså i støvet!! Trening?!? Hva er det? jeg kan ikke trene lengre. Får kynnere og ligamentsmerter fra helv..... Men prøver å få inn noen lange gåturen de dagene jeg jobber halve dager Men å gå tur er bra det Kynnere er slitsomt, det hadde jeg mye med Liten også Jeg skal ut på siste julegaveraid før mannen reiser i kveld, så da er jeg opptatt dessverre. Men mulig jeg og bror lurer inn en kort styrkeøkt etter shoppingen. Vi får se. Er jo som sagt ikke akkurat pigg og opplagt for tiden. Jeg tenkte det! Men jeg sier ikke nei takk til noe annet heller altså.Okei, nå viste det seg at det passer ikke for meg heller - så det var like greit Ta det rolig med trening nå da, jeg blir litt bekymra her Vi ser det litt an med trening på lørdag, hva? Hvis du er i form til det så er jeg med, er det midt i beste sendetid det da? Kl 10?! Psst! Der jeg trener opplyses det på generelt grunnlag om at yoga er kontraindisert i første trimester. Men instruktøren har sikkert en mening om det er greit for deg eller ikke Takk for tips Kontraindisert - jeg bare ...det måtte jeg slå opp i ordboka Men ja, jeg har også hørt noe om det..gjelder det alle øvelser tro? Jeg vet at hodestående og sånn ikke er anbefalt, men trodde at sånne tøye-strekke-bevegelser var bra Jeg kan jo høre med yogainstruktøren også, men..kanskje jeg skal vente til over nyttår like godt! *** *** ***Jeg er så vanvittig svimmel idag, at yoga - eller trening generelt er helt uaktuelt!! Jeg merket det med en gang jeg reiste meg opp i senga, at jeg svimlet - men tenkte ikke noe særlig over det for jeg måtte så syyyykt tisse Men så bomma jeg på soveromsdøra, fant rett og slett ikke håndtaket - og når jeg kom meg ut av soverommet så klarte jeg ikke å gå beint; jeg bare skar på skrått og rett inn i kjøkkenbenken Der måtte jeg holde meg fast for å klare å gå til badet..og når jeg kom tilbake i senga gikk alt helt rundt! Jeg tåler lite før jeg blir veldig svimmel, så om jeg er veldig kvalm så kan jeg fort bare svime av liksom...upraktisk! Føler meg ikke kvalm heller, det er det som er så rart med hele greia - så svimmel av ingenting?! Jeg håper det går over snart, for jeg har en del som må gjøres idag..Rommet til Storesøster må ryddes og pyntes til advent - jeg rakk bare å slenge alt inn der mandagskveld, for det tok såpass lang tid å få på plass kalenderen og pynte klart rommet til Liten Så skal hun på skoleball imorgen, kjolen kom i posten igår - men hun mangler sko og pyntejakke/ bolero..det skulle hun og mammaen ordne sa hun! Og selv om jeg instendig ba henne om å si fra i god tid hvis hun trengte hjelp til å ordne dette - så viser det seg at det må vi gjøre det idag Til mammaens forsvar har hun nettopp fått baby da, så jeg forstår at det ikke er så lett å få til shopping - men da kunne jo Storesøster sendt en mld og sagt fra før igår kveld..*grumle*Liten skal på besøk til bhg-bestisen sin idag, så hun skal hentes der i 17-tida..de har for sikkerhetsskyld flyttet til ødeland, 45 minutter å kjøre hver vei!! Hvis denne svimmelheten varer ut dagen blir det rimelig travelt for mannen som da både må rydde ca hele huset etter pynteraidet mitt på mandag, dra på shopping med Storesøster OG hente Liten før han skal treffe kompis kl 18.30 Stakkar mann Jeg får prøve å rydde litt i snegletempo..se om det går! Fader ass, dette var ubehagelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2015 #3490 Del Skrevet 2. desember 2015 Iiik, svimmelhet av den graden der høres virkelig ikke gøy ut! Blodtrykksfall kanskje? Håper resten av dagen blir litt bedre enn starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 2. desember 2015 #3491 Del Skrevet 2. desember 2015 Det hørtes utrolig ubehagelig ut! Ta det helt med ro og pass på deg selv, håper det gir seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. desember 2015 #3492 Del Skrevet 2. desember 2015 Grøss, så ekkelt med sånn svimmelhet!! Det har jeg bare opplevd i fylla Pass på deg selv og ta det med ro nå da *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #3493 Del Skrevet 3. desember 2015 Iiik, svimmelhet av den graden der høres virkelig ikke gøy ut! Blodtrykksfall kanskje? Håper resten av dagen blir litt bedre enn starten! Det hørtes utrolig ubehagelig ut! Ta det helt med ro og pass på deg selv, håper det gir seg raskt. Grøss, så ekkelt med sånn svimmelhet!! Det har jeg bare opplevd i fylla Pass på deg selv og ta det med ro nå da *klemmepå*Jeg vet, det var skikkelig badass-svimmelhet!! Det roet seg litt utover dagen, men ikke helt - så den som måtte ha med seg mannen for å hente Liten, det var meg Ikke fikk jeg kjøre heller..godt han passer på meg da Idag er jeg ikke svimmel i det hele tatt, så hva det der var det aner jeg ikke!! Neppe blodtrykksfall, siden det varte ca hele dagen..men jeg leste på gravidapp`en min at svimmelhet er vanlig der jeg er nå, så da slår jeg meg til ro med det Vi fikk gjort unna skoshopping til Storesøster igår, hun endte opp med noen rålekre dusrosa prinsessesko med skyhøye hæler - litt av noen sko for en first-timer på høye hæler Så den som stolpret seg rundt på stuegulvet med høye hæler og pysjbukse igår kveld - det var Storesøster Måtte jo øve!! Idag er det o`store Skoleballet, så når hun kommer hjem fra skolen skal jeg leke stylist Negler skal legges, hår skal krølles og det ligger vel an til generell oversminking tenker jeg Heldigvis klarte jeg å snakke henne vekk fra falske øyenvipper, ellers måtte jeg lagt det også...kjøpte mascara med såkalt False lash-effect, og hun har seriøst dødslange øyenvipper fra før - så det tror jeg blir bra!! Liten var strålende fornøyd etter gårsdagens besøk, denne uka har hun vært så sosial at det ligner ingenting!! Idag satser jeg stort på at hun ikke skal på besøk til noen Jeg vil ha henne litt for meg selv idag! Vi fikk en kjip beskjed igår når vi hentet henne på besøk; bestisen skal bytte bhg etter nyttår Jeg ble litt irritert, for jeg spurte de jo i sommer, når de snakket om dette huset - om hun kom til å bytte bhg isåfall..Liten fikk jo plass i Steinerbhg, så isåfall ville vi også bytte..men neida, hun skulle gå der til hun begynte på skolen!!! Og så får vi beskjed igår om at hun skal bytte likevel - allerede etter nyttår Jeg skjønner jo at de bytter - når det er 40 minutter å kjøre hver vei, og mammaen har ikke jobb..men jeg er så lei meg på Liten og bestisen sine vegne!!! Nå skulle denne jenta begynt på skolen til høsten uansett, men i et barns verden er et halvt år LENGE - så da hadde vi hatt god tid til å forberede henne (vi har så smått begynt) men nå? Nå slutter hun jo snart!! Fader altså, det blir tøft å komme tilbake etter jul..hun har jo ei god venninne til, og flere andre hun leker med..men dette blir en stor stor sorg Blargh!! Her får bhg litt å jobbe med altså, de er klar over det også; styreren hadde sagt det når de leverte oppsigelsen; nå blir Liten utrolig lei seg!! Synes jo det er fint at folk der er obs på det, at de vet hvor mye de betyr for hverandre..samtidig gjør det veldig veldig vondt å høre at tilogmed styreren i en såpass stor bhg har lagt merke til vennskapet deres - da tenker jeg det er ganske synlig hvor glad de er i hverandre!! Åhhh, mammahjertet mitt revner av å tenke på at hun mister bestevennen sin Klart de fortsatt kan ha litt kontakt og sånn, men når det er 45 minutter å kjøre en vei for oss - så sier det seg selv at det vil ikke skje flere ganger i uka at vi møtes...og det blir uansett ikke det samme!! Å herregud, nå tuter jeg - big time!! V.O.N.D.T!! Håper det er sånn at hun koster videre, at det ikke er sånn jeg tenker at hun er kjempeavhengig av denne jenta for å trives i bhg...jeg må snakke med bhg idag! Mens jeg satt og skreiv dette evighetslange tute-innlegget kokte sosekjøttet over på kjøkken - så nå må jeg vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 3. desember 2015 #3494 Del Skrevet 3. desember 2015 Uff...skjønner veldig godt hvordan du føler det angående Liten og at hun mister bestevennen sin. Nå når vi flyttet ble Lillesnupp og hennes beste venninne splittet også, og det var tydelig vondt for henne til tross for at hun bare er 2 1/2 år. Men nå skulle begge barna bytte barnehage, så vi hadde ikke unngått det likevel. Men det er helt utrolig hvor sterke bånd disse små får til hverandre i tidlig alder. Men jeg tror nok at Liten kommer til å finne andre, selv om det kan ta litt tid. Krysser fingrene for at det går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. desember 2015 #3495 Del Skrevet 3. desember 2015 Ånei, så trist! Stakkar Liten. Vi har jo slitt en del med det samme - men samtidig ikke. A er litt ensom i sin avdeling etter at hun ble flyttet fra bestevennenne sine. Det er ikke noe gøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #3496 Del Skrevet 4. desember 2015 Off, jeg håper det går fint..måtte gråte noen tårer til de ansatte når jeg hentet Liten igår og fikk sagt noe om bekymringene mine..de forsto det godt, og sa de kjente det godt de også, men at Liten jo har flere andre hun leker med og at hun ikke er "avhengig" av bestis sånn d ser det! Bestis har hatt mye fri, spesielt nå i høst - så de mente det ville gå fint, selv om sorgen nok ville være der! Hun var veldig lei seg igår når vi kjørte hjem fra bhg, sånn lei seg der hun knapt sa noe..og når hun sa noe var det med lav stemme.."jeg vil ikke dette mamma, det er et dårlig valg av foreldrene hennes! Jeg kommer jo til å savne henne så mye!!" Hun er god til å sette ord på ting altså!! Idag er det fredag og fridag for Liten Våknet av at hun hvisket "det er så godt å være hjemme!" Ei som setter fridagen sin høyt!! Så nå ligger vi i senga med IPaden og bare sløver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #3497 Del Skrevet 4. desember 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. desember 2015 #3498 Del Skrevet 4. desember 2015 Fikk litt vondt i hjertet av Liten, og av mammahjertet ditt. Det er godt at de i barnehagen bekrefter at hun har flere hun leker med, og dette kommer nok til å gå veldig fint. Fredagene deres høres bare så fine ut. Må også si at det høres ut som om du og storesøster har et veldig fint forhold. Hun er heldig som har deg, spesielt i denne perioden som mammaen hennes naturlig nok er veldig opptatt med baby. Du virker generelt bare som et gullende godt menneske som har masse kjærlighet for de rundt deg. Håper du får en nydelig helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. desember 2015 Forfatter #3499 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Fikk litt vondt i hjertet av Liten, og av mammahjertet ditt. Det er godt at de i barnehagen bekrefter at hun har flere hun leker med, og dette kommer nok til å gå veldig fint. Fredagene deres høres bare så fine ut. Må også si at det høres ut som om du og storesøster har et veldig fint forhold. Hun er heldig som har deg, spesielt i denne perioden som mammaen hennes naturlig nok er veldig opptatt med baby. Du virker generelt bare som et gullende godt menneske som har masse kjærlighet for de rundt deg. Håper du får en nydelig helg! Tusen takk Kokos!! Det der..det var veldig veldig fint sagt - jeg måtte lese det et par ganger ekstra og tørket mer enn en tåre for å si det sånn Storesøster er helt spesiell for meg, hun er virkelig det...Hun har vært en enormt stor del av livet mitt siden hun var 2 1/2 år gammel, vi er veldig nære hverandre! Jeg ser virkelig på henne som min store jente Vi har hatt en veldig fin helg! Vi spiller spill og leker innimellom all sovingen min..Liten sier jeg må sove mer om natta siden jeg er så trøtt Men jeg er altså våken innimellom - igår kveld foreksempel, da rigget vi oss til alle 4 i sofaen med snop og chips og såg Karsten og Petra på safari - uten at jeg sovna Liten var helt i ekstase, hun syntes dette var såååå kult - at vi ville se den alle sammen! Og så fikk hun sove i Storesøster sin seng på toppen av det hele - det var en stk lykkelig 4 åring som la seg igår Idag har vi pakket inn julegaver mens vi hørte på julesanger, og Liten har dekorert gavene med glansbilder av nisser og engler - med et _litt_ annet resultat enn jeg såg for meg i utgangspunktet, men det har sin sjarm vil jeg si Hun var ihvertfall grisefornøyd, så da kan dere tenke dere Det har vært skikkelig ruskevær her i helga, så jeg har vel knapt vært utenfor dørene - og det kjenner jeg ikveld, jeg verker etter å komme meg ut!!!! Men nå kommer Eldstemann hjemom en snartur fra ikveld til imorgen, så da kjenner jeg at det blir _helt_ feil om jeg stikker ut for å gå tur liksom..ser han altfor sjelden, så de få gangene han er hjemme slipper vi omtrent det vi har i hendene for å være sammen med ham Han skal inn til 2. gangs intervju, så nå krysser vi alt som krysses kan - får han denne jobben så flytter han hjem til sommeren - og kjæresten med!!! Åh, det hadde vært så fint å hatt hele familien hjemme noen år..nå bor han vekke på 5. året, savner å ha ham i nærheten! Jeg vet jo at den gutten ikke blir boende her på vestlandet, det er han for ambisiøs til - men et par år her er bedre enn at han flytter rett til østlandet Ja, også har jeg fått unnagjort 3-4 julegaver til i helga, nettshopping er gull verdt altså Så fikk jeg litt bakoversveis når det sto at det bare er 18 dager til jul, bakoversveis og småpanikk - på tide å fikse gave til mannen!!! Han har smått om senn hostet opp et par ønsker; han ønsker seg dette armbåndet og et par sko fra Bullboxer (for de som gidder å se, det er de høye fra Bullboxer, til 1099 kr) ..så da får han få det - så oppfinnsom er jeg i år Den fineste gaven får han til sommeren Endret 6. desember 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. desember 2015 #3500 Del Skrevet 7. desember 2015 Så fin helg! Sånne kvelder er utrolig koselige. Vi gjør det støtt og stadig. Benker oss godt til rette i loftstuen, og setter på en Disneyfilm. Det var ikke bare du som var lysten på å komme deg ut i går, nei! Jeg vurderte mer enn én gang å ta ungene med ut, men så snart vi hadde fått somla oss til å begynne å tenke på det ( = d e SOL ute, mamma!), så regna det bortover og blåste storm igjen. Heldige du som har funnet ut hva du skal kjøpe til mannen. Jeg er så rådvill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå