Diddles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #2421 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha, det er sikkert bare du og jeg som synes dette med fargekodene er rasende festlig Jeg fikk pakke i posten idag fra getinspired.no og sitter nå med casall sin kompresjonstopp på meg og føler meg helt strøken At det er litt juks snakker vi ikke så høyt om Jeg synes jeg fortjener at livet lyser på meg for tida, det har vært tøft lenge...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2014 #2422 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha, det er sikkert bare du og jeg som synes dette med fargekodene er rasende festlig Jeg fikk pakke i posten idag fra getinspired.no og sitter nå med casall sin kompresjonstopp på meg og føler meg helt strøken At det er litt juks snakker vi ikke så høyt om Jeg synes jeg fortjener at livet lyser på meg for tida, det har vært tøft lenge...... Åh, jeg trenger seriøst ny treningstights! Det frister å kjøpe på nettet, men jeg må liksom prøve føler jeg. Det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 28. februar 2014 #2423 Del Skrevet 28. februar 2014 Åh, jeg trenger seriøst ny treningstights! Det frister å kjøpe på nettet, men jeg må liksom prøve føler jeg. Det fortjener du virkelig! Kjøp en av de antishake-tightsene på get-inspired. Supergode og holder vask etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 28. februar 2014 #2424 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvilken pulsklokken har du Diddles? Min har nemlig sagt takk og farvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2014 #2425 Del Skrevet 28. februar 2014 Kjøp en av de antishake-tightsene på get-inspired. Supergode og holder vask etter vask Ja, jeg så på en av dem med høyt liv! Orker ikke at ting sklir ned. Men så var det størrelsen da...jeg tror jeg må ha M. Har L i en Røhnisch, men den er aaaltfor stor blitt. Og så har jeg sykkelbukse fra H&M i S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #2426 Del Skrevet 28. februar 2014 Kjøp en av de antishake-tightsene på get-inspired. Supergode og holder vask etter vask Helt enig, anti-shaken er dritgod!! Jeg tilber min, men den er dessverre ett hakk for stor føler jeg...så idag bestilte jeg en ny Hvilken pulsklokken har du Diddles? Min har nemlig sagt takk og farvel Jeg har Polar FT60 og er veldig fornøyd med den Bruker den kun når jeg går tur eller sykler, på treningssenteret er vi koblet opp til et system som heter Suunto via et pulsbelte..der kan vi følge med pulsen på skjermer i spinning- og sal 1, mens i styrkesalen tror jeg du bare registreres Ihvertfall får du et sammendrag sendt på mail med oversikt over puls, kalorier og treningseffekt Liker veldig godt pulsklokka som hører til beltet, så når FT`en min dør en vakker dag blir den byttet ut med en sånn siden jeg har pulsbeltet som hører til Ja, jeg så på en av dem med høyt liv! Orker ikke at ting sklir ned. Men så var det størrelsen da...jeg tror jeg må ha M. Har L i en Røhnisch, men den er aaaltfor stor blitt. Og så har jeg sykkelbukse fra H&M i S. Jeg hadde bestilt i S jeg altså, de skal være dritstramme Du kan få prøve min i M før du bestiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #2427 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg ler så jeg griner!!! Det er akkurat sånn vi har det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #2428 Del Skrevet 28. februar 2014 Har gått amok på getinspired.no Nå fikk jeg denne og denne idag...plutselig hadde jeg jammen slengt inn en bestilling på denne og denne også Det bare skjedde...liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 1. mars 2014 #2429 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har en FT80 og har vært fornøyd så langt. Har bytta beltet, for de på g-Max testa klokka og beltet og fant ut at det var beltet som var for gammelt. Men det nye beltet funker heller ikke. Så skal prøve å bytte ut pulsmåleren før jeg eventuelt må kjøpe ny klokke. Getinspired er en skummel butikk. Men nå er jeg så "heldig" at jeg fikk siste lønn på et halvt år i går,så da blir det ikke mye shopping derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2014 #2430 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er rart hvordan sånne ting plutselig hopper oppi handlekorga helt av seg selv! Jeg vil gjerne prøve din ja. Greit å vite hvordan de er på størrelsene! Jeg viste den linken til mannen i går og vi satt halve kvelden og bladde oss gjennom den bloggen. Skrattlo mer enn en gang, for gjenkjennelsesfaktoren var skyhøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2014 #2431 Del Skrevet 4. mars 2014 Lenge leve shoppetåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 4. mars 2014 #2432 Del Skrevet 4. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #2433 Del Skrevet 4. mars 2014 Omg go holy fuckshit - idag kom den råeste treningstoppen ever Jeg ELSKER den I tillegg klarte jeg (!!) å stå i bro (!!!) på yoga`en idag Det knakte og knaste faretruende, og et øyeblikk der var jeg redd jeg måtte stå i bro resten av min levetid (som forresten akkurat da føltes faretruende kort ) men jammen kom jeg meg ned i et helt stykke igjen ...og når jeg kom hjem måtte jeg jo selvsagt imponere kjære med det nye kunststykket mitt - hvorpå han uttalte at "det var en interessant stilling" og hadde det --> blikket Dream om my dear - det blir i et annet liv, når jeg er yogadronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2014 #2434 Del Skrevet 5. mars 2014 Så flink du er!! Det er faktisk supervondt å stå i bro på yoga, jeg gjør det bare på gode dager Og så må jeg og av mannen din, han bør prøve å stå sånn selv før han kommer med sånne hint... Så tenker jeg at pipa får en annen lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2014 #2435 Del Skrevet 5. mars 2014 Sånn er mannen min også. Rare tanker om sex som dukker opp helt plutselig. Her en kveld vi var i garasjen løftet han meg opp og sa at siden jeg var blitt såpass lett nå, så kunne vi jo ha sex sånn. (Man skulle tro at jeg var en svær hval før, liksom... ) Toppen var dødsfin, det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. mars 2014 #2436 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Omg go holy fuckshit - idag kom den råeste treningstoppen ever Jeg ELSKER den I tillegg klarte jeg (!!) å stå i bro (!!!) på yoga`en idag Det knakte og knaste faretruende, og et øyeblikk der var jeg redd jeg måtte stå i bro resten av min levetid (som forresten akkurat da føltes faretruende kort ) men jammen kom jeg meg ned i et helt stykke igjen ...og når jeg kom hjem måtte jeg jo selvsagt imponere kjære med det nye kunststykket mitt - hvorpå han uttalte at "det var en interessant stilling" og hadde det --> blikket Dream om my dear - det blir i et annet liv, når jeg er yogadronning Endret 5. mars 2014 av Aprilis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #2437 Del Skrevet 6. mars 2014 Alt jeg kan Idag gikk vi opp i tripod og hodestående på yogaen - OG JEG KLARTE DET!!! Herregud jeg er så kry over alt den lille knabne kroppen min får til Nå må jeg bare øve-øve-øve sånn at jeg får til å stå så lenge at kjære får tatt et bilde Dokumentasjon er viktig!!! Kroppen er øm, sår og sliten etter to yogatimer denne uka, og imorgen er det yndlingsspin Noen skal legge seg tidlig ikveld Sånn ellers har jeg verdens skjønneste unge - punktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2014 #2438 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå kjente jeg at jeg ble misunnelig på din yogasalighet og hodestående, men det gikk fort over altså! Så flink du er! Det er lenge siden jeg var oppe i hodestående, det forsvinner mirakuløst fort når det ikke vedlikeholdes... Må nok øve litt mer... ..og kanskje du bør la noen andre enn mannen din få ta bilde, så han ikke får enda flere gode ideer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2014 #2439 Del Skrevet 7. mars 2014 Du er superflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 #2440 Del Skrevet 11. mars 2014 Er det mangel på kaffe som gjør det så stille her tro..? Skjønte i boka til Belle at den helv**** kaffemaskinen lar vente på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå