kisskissbangbang Skrevet 26. januar 2014 #2321 Skrevet 26. januar 2014 Nei, ikke bare du. Herregud. Jeg trodde aldri jeg skulle bli gal av å høre ham si "mamma", det er jo så søøtt, men hjelpemeg. Hundre og femti ganger på fem minutter - det gjør deg "dalen"! Det skravles i ett sett, og som du sier; det skal svares tvert. Hver gang! Gjenkjennelsesfaktoren i denne boka er så høy, og du skriver så godt, elsker det (og Liten, for en sjarmbombe!) !
Diddles Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #2322 Skrevet 26. januar 2014 Så godt å høre Hun mangler ikke vilje, så navnet hennes kler henne Igår skulle vi i bursdagsselskap til Belles lille M, og begynte forberedelsene 2 timer før vi skulle være der - erfaringsmessig vet vi at det hjelper å ha god tid! Eh...det hjalp ikke igår Hun skulle bade, i en evighet...da var det jo selvsagt en tragedie når hun måtte komme opp av vannet etter nesten 1 time i bløyt! Så skulle hun ikke ha klær på..og ihvertfall ikke kjolen hun hadde bestemt rett før hun gikk oppi badestampen Jeg prøvde meg med å si at det ikke går an å gå naken i selskap, men det påsto hun at gikk fint an "Joooda, de kan eg!!" Etter mye om og men fikk jeg kjempet på henne truse og singlet, mens snott og tårer spruta og hun var sint som et lite lemen Hun nekta fortsatt å ta på seg "pynteklær" som hun kaller det, hun skulle ha vanlige klær - men hun skulle ikke ha de på !! Jeg gav opp og hun søkte ly hos pappaen..han klarte å lirke på henne tights og genser, og med litt Pez i bakhånd (veldig lite pedagogisk å kjøpe sin egen datter med godteri, men må man så må man ) fikk jeg jammen på henne yttertøy og sko uten at hun gikk totalt i vranglås igjen Vi var bare 20 minutter forsinka...da var vi begge helt pumpa Men det var et veldig koslig selskap, så når vi skulle gå ville hun selvsagt ikke bli med hjem Haha, man kan bli matt av mindre!! Idag har hun flydd rundt som en virvelvind, skravla i ett bankende, lekt med alle lekene sine på en gang og slitt oss fullstendig ut - men hun har vært i strålende humør Så jeg hadde faktisk litt energi innabords til treningen ikveld Spin intervall, en hel time - ikke 45 minutters som jeg hadde forberdet meg på Det var t-u-n-g-t og hardt, men jeg overlevde med rimelig greie resultater sånn puls- og kalorimessig Jeg merker kroppen ikke er helt med enda, men det kommer den sikkert ikke til å bli før jeg er in a better place sånn syklus-messig Dette pre-menstruelle greiene mine begynner bare tidligere og tidligere for hver gang, nå går det jo snart i ett Jeg er avsindig trøtt og tung i kroppen...Note to self, ta det opp med fastlegen!! Men wehey, trening 3 ganger denne uka er verdt å klappe seg selv på skuldera for Imorgen er det quickspin/ funksjonell styrke igjen bare til å manne seg opp!! Vi har planleggingsdag imorgen, bedriftshelsetjenesten kommer og skal kartlegge det fysiske og det psykososiale arbeidsmiljøet..ergo bør jeg ha overskudd nok til å klare meg sånn noenlunde gjennom treningen litt senere!! Det var en heavy time, men det er vel da resultatene kommer raskere..når man presser seg til det ytterste Nå er det bare sofaliv resten av kvelden..det blir tidlig natta på meg ikveld kjenner jeg - er sånn godt sliten i kroppen ikveld!
Mazilla Skrevet 26. januar 2014 #2323 Skrevet 26. januar 2014 Høres ut som S noen ganger det der... Åh, det er så deilig å være sånn godt sliten! Savner det jeg..
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2014 #2324 Skrevet 27. januar 2014 Isj, kjenner meg igjen, ja! Det er helt sykt hvor stor vilje disse små kroppene har! Vi hadde en periode for 3-4 måneder siden der A var helt gal når det gjaldt påkledning. Hun ble helt rabiat dersom vi prøvde å kle på henne noe hun ikke ville ha på seg...tror hun fremdeles har traumer om én spesiell genser, for den nekter hun den dag i dag å ha på seg. Den ligger helt ubrukt i skapet, er superfin og har ugler på seg. Kooos deg på trening i dag! Skulle gjerne vært med - selv om jeg må innrømme at jeg tenkte mens jeg syklet til jobb at det kanskje var like greit at jeg ikke kunne være med.
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2014 #2325 Skrevet 27. januar 2014 Jeg hørte henne si til pappaen sin på kjøkken "eg må leka romme mitt pappa, du værme meg? Mamma blir dalen" Mulig jeg må revurdere uttrykkene jeg bruker Jeg skal nyte stillheten og brette klær..... Det må jo være umulig å bli sjarmert av det der, sånn selv om du drives til vanvidd altså...!
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2014 #2326 Skrevet 27. januar 2014 Hva var den der ufyselige teen du tok (tar?) for å motvirke vann i kroppen? Føler meg sååå oppblåst for tiden. Sikkert fordi jeg ikke mister 14 liter vann pga nattamming lenger.
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2327 Skrevet 27. januar 2014 Isj, kjenner meg igjen, ja! Det er helt sykt hvor stor vilje disse små kroppene har! Vi hadde en periode for 3-4 måneder siden der A var helt gal når det gjaldt påkledning. Hun ble helt rabiat dersom vi prøvde å kle på henne noe hun ikke ville ha på seg...tror hun fremdeles har traumer om én spesiell genser, for den nekter hun den dag i dag å ha på seg. Den ligger helt ubrukt i skapet, er superfin og har ugler på seg. Kooos deg på trening i dag! Skulle gjerne vært med - selv om jeg må innrømme at jeg tenkte mens jeg syklet til jobb at det kanskje var like greit at jeg ikke kunne være med. Så da går det over m.a.o? Jeg er redd vi har laga et lite naturistbarn Jeg gleder meg faktisk (bitte)litt til trening idag, begynner å kjenne at piffen kommer tilbake Skulle gjerne hatt deg med kjære...... Det må jo være umulig å bli sjarmert av det der, sånn selv om du drives til vanvidd altså...! Jo, sjarmert blir jeg - i senk Men åh altså, avogtil kunne jeg bytta sjela mi mot 5 minutters stillhet Etter 5 minutter er det helt greit igjen, det er bare det at jeg trenger en pause nå og da! Hva var den der ufyselige teen du tok (tar?) for å motvirke vann i kroppen? Føler meg sååå oppblåst for tiden. Sikkert fordi jeg ikke mister 14 liter vann pga nattamming lenger. Brenneslejuice?? Lykke til sier jeg bare, fy og faen Det er det verste i omtrent hele verden!! Jeg tar det periodevis, en flaske varer ca 14 dager..så nå har jeg hatt pause siden flaska ble tom Du ser ikke videre oppblåst ut med det blotte øye, det er nok mer en følelse enn en realitet! Hvis du hadde sett anklene mine, så skjønner du hva det er å samle vann *elefantankler* Men akkurat nå orker jeg bare ikke tanken på å drikke det jævelskapet Jeg pøser heller nedpå litervis med vann, det gjør vel i og for seg samme nytten? Ihvertfall hvis jeg er forsiktig med salt og sukker i tillegg........
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2014 #2328 Skrevet 27. januar 2014 Om du har laget et naturistbarn har hun vel lært det et sted...
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2329 Skrevet 27. januar 2014 HVA mener du?!? ...jeg er redd du har rett
Mazilla Skrevet 27. januar 2014 #2330 Skrevet 27. januar 2014 ...men du pleier kanskje ikke å ville gå naken på fest?
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2331 Skrevet 27. januar 2014 (endret) WOOOHAAA, holy fuckshit og mother of Jesus for en time I love quickspin & funksjonell styrke!!!! Ikveld er jeg SÅ fornøyd Nå har jeg tatt en lang god dusj, pusset opp føttene mine og pakket meg inn i myyyke klær, under et teppe En haug med rugsprø på tallerken, varm te i koppen og Kakekrigen på tv - jeg er enkel å glede *happy-shiny-diddles* Endret 27. januar 2014 av Diddles
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2332 Skrevet 27. januar 2014 ...men du pleier kanskje ikke å ville gå naken på fest? ....nei....men det har hendt at jeg har blitt det etterhvert 1
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2336 Skrevet 27. januar 2014 Jeg skulle ønske du var med også Det var veldig-veldig gøy!! ...men nå sitter jeg her med en liten klump i halsen, og vil egentlig bare inn og klemme Liten Hun er jo vandt til at mamma alltid er her..så gikk jeg på trening igår akkurat idet hun skulle legge seg, gikk på jobb akkurat idet hun våknet idag tidlig (hørte henne nynne idet jeg lukket døra bak meg..) og så gikk jeg igjen idet hun skulle legge seg ikveld også Hun hadde blitt kjempelei seg og sagt "mamma bare går ifra meg, vil ikke værra me meg lengår" Stakkar liten kropp!! Og stakkars mammahjerte, som det verker nå Treningsfri imorgen, men da har jeg seinvakt og får ikke hentet henne før 16.30...ergo får vi bare 1 1/2 time sammen før hun legger seg, og så går jeg på jobb grytidlig morgen på onsdag ...men så skal vi ha 4 dager fri sammen Prioriterer jeg feil her? Tror dere det er dumt av meg å gå på trening akkurat idet hun skal legge seg flere ganger i uka?! Hun har jo pappaen sin her....uff....og au!!
Mazilla Skrevet 27. januar 2014 #2337 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Jeg tror det er sunt for henne å ha noen kvelder med bare pappaen sin jeg! Hvis du aldri hadde vært tilstede, hadde det vært annerledes, men dere har jo mer tid sammen enn mange andre Blir det bedre hvis du går litt tidligere, sånn at du ikke går midt i legginga? Jeg reiser jo ut hver søndag, men det er S så vant til at hun såvidt gidder å si hadet. Hun pleier å si at jeg ikke får lov til å gå, men nå er det mest for å ha sagt det, uten den helt store innlevelsen Endret 27. januar 2014 av Mazilla
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2338 Skrevet 27. januar 2014 jeg har tenkt det samme, at dette bare er bra for både henne - og pappaen!! Han har jo aldri lagt henne mer enn en gang innimellom til nå nylig, det har alltid vært "min greie" Det henger igjen fra tiden jeg ammet, det gjorde jeg jo til hun var 18 mnd..innen den tid var vi "grodd litt fast" i et slags mønster! Så jo, det er nok sunt, men jeg har så vondt av henne hvis det er sånn hun føler det - at jeg ikke vil være med henne?? Himmel, det er jo alldeles ikke tilfelle Jeg går når hun har begynt kveldsstellet sammen med pappaen..jeg synes jo det er kjipt å gå før jeg strengt tatt må - spesielt de dagene jeg har vært på jobb - fordi det stjeler av den dyrebare tiden min sammen med henne Ugh!! Egentlig skulle jeg ønske kjære ikke hadde fortalt det Men på den andre siden så sier vel Liten det selv imorgen, så det er greit å være forberedt
Diddles Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2339 Skrevet 27. januar 2014 Ligger i senga med en varm liten hånd på kinnet mitt Det hjelper mammahjertet litt....god natt
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #2340 Skrevet 28. januar 2014 Den følelsen er fæl! Men vet du...dere har så mye tid sammen at et øyeblikk noen dager i uken ikke gjør noe, det garanterer jeg. Hjelper det å forklare hvor du skal? Det gjør det her. Nå drar A også på trening når hun skal gjøre noe. Og Liten og pappaen har definitivt godt av å være bare de to. Jeg tror bare dette er noe som vil gå over når det blir en vane.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå