Diddles Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #2341 Skrevet 28. januar 2014 Dere har helt sikkert rett, det føltes bare så feil ut igår kveld Jeg var nok sliten...idag føles det litt bedre! Her hjelper det ikke å si hvor jeg skal, hun vil jo ikke at jeg skal gå noe sted uten henne "Nei mamma, du tenge ikke trena!!!" Men det er nok som dere sier, noe som går seg til etterhvert..Ikveld er det jo treningsfri, og onsdag kan hun jo være oppe til jeg kommer hjem igjen hvis hun vil, da er det jo bare en 45 minutters Nå må hun vel vekkes....hun endte i vår seng inatt, og kava noe skrekkelig Ikke vet jeg hva det var, om det var nærhetsbehovet hennes som tok helt av eller hva..men hun sovna nå skikkelig tilslutt, og nå våkna hun ikke av verken vekkerklokke eller min frokostsmøring på tynne knekkebrød *skrapskrapskraaaaap* Jeg begynner egentlig 8.45 men har ubunden tid til 9.30, så da jobber jeg litt ikveld heller og går ikke på jobb før 9.30 Det var heldigvis greit for jobben..vi skal egentlig ha den ubundne tiden på arbeidsplassen, men det er litt slingringsmonn Ha en fin dag alle sammen
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2014 #2342 Skrevet 28. januar 2014 ....nei....men det har hendt at jeg har blitt det etterhvert What???? Sånn midt i offentligheten? Og jeg tror også Liten har godt av å være sammen med pappaen sin innimellom selv om det er en vanskelig tilvenning til at du ikke alltid er der. Håper du får en god dag i dag!
Diddles Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #2343 Skrevet 28. januar 2014 (endret) What???? Sånn midt i offentligheten? Og jeg tror også Liten har godt av å være sammen med pappaen sin innimellom selv om det er en vanskelig tilvenning til at du ikke alltid er der. Håper du får en god dag i dag! Du har jo møtt meg, hva tror du jeg er i stand til?? .........Eller forresten, bare la vær å svare på det Endret 28. januar 2014 av Diddles
Diddles Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #2344 Skrevet 28. januar 2014 Tirsdag, treningsfri og 1 arbeidsdag igjen *slenger beina på bordet* Vi var seint hjemme idag, klokka var nesten 17 før vi svingte inn innkjørselen! Da skulle vovvis lekes med ute på plenen, fuglene ville ha mat og det ville jammen Liten også! 2 hele skiver - med skorper og hele pakka gikk ned på høykant ( hva skjer`a???) Vips var det barnetv, og dobbeltvips hadde hun lagt seg for kvelden Jeg er så uendelig takknemlig for at ukene mine ikke er sånn! Innimellom går det nemlig opp for meg hvor vanvittig heldig jeg er som får ha så mye fri sammen med Liten ^^, Det må gjerne noen wake-up`s til for at tanken streifer meg....som f.eks da jeg sukket litt til bestis etter endt juleferie; "ååååhhh, nå er det SÅ lenge til neste langfri!!" Hvorpå hun kommenterte litt tørt; "jadda, du skal jo på jobb i hele t.r.e. dager så..." Det hadde jeg ikke tenkt på, jeg tenkte på ferie liksom...Det er til å skamme seg av *rødmer* Ikveld skal jeg (prøve å) gjøre ingenting!! Jeg skal (prøve å) la være å brette klær, jeg skal (prøve å) la støv være støv...målet er å bare nyte stillheten i huset! Kjære er på øving, og den lille skatten sover som sagt... Sist uke gjennomførte jeg 3 treningsøkter, noe jeg er godt fornøyd med! Denne uka startet godt med trening igår, så følger det trening onsdag, fredag og lørdag Jeg vil ikke gå på trening hver søndag kveld - tror jeg...Jeg merker jeg blir strengere med meg selv mtp hva jeg putter i meg med en gang jeg er igang med trening igjen - så det er jo bra!! Kjære ga seg helt ende over når jeg lørdag kveld takket nei til snop fordi jeg hadde drukket varm sjokolade litt tidligere! Jeg sier ikke at det er sånn hele tida, jeg vet jo hva som venter meg i slutten av uka; mensen og et vanvittig godtesug Så jeg nyter hver en dag jeg klarer å tenke "nei takk, ikke idag!" Mandag 20.01: Quickspin 35 min - første treningsøkta på nesten 7 uker Ikke uventa var den helt utav en annen verden tung, men fantastisk gøy!! Ant. kalorier: 402 Gj.snittspuls: 84 % Maxpuls: 93 % + funksjonell styrke i 35 min, der hele kroppen virkelig fikk kjørt seg!! Torsdag 23.01: Intervallspin 45 min - idag var kroppen uendelig sliten, musikken var dritt og jeg fikk ingenting til! Men timen ble gjennomført, med en lovnad til meg selv om at akkurat denne timen - med denne instruktøren - skal jeg ikke gå på igjen! Ant. kalorier: 459 Gj. snittspuls: 80 % Maxpuls: 92% (den eneste high peek`en jeg hadde, i siste sangen - DA kom pulsen!!) Søndag 26.01: Intervallspin 60 min - fortsatt tungt å tråkke, jeg sliter med å få pulsen med meg på et stabilt nivå og watten kan jeg bare glemme Melkesyra pumper i låra så fort jeg setter meg ned for å trø, da nytter det ikke å kjøre på med tungt tråkk - her er det ren overlevelsesstrategi som gjelder...Likevel, langt mer fornøyd etter endt time idag enn de andre dagene!! Det hjalp godt på at det var yndlingsinstruktøren idag...Og musikken var toppen!!! Ant. kalorier: 572 Gj. snittspuls: 81 % Maxpuls: 94 % Mandag 27.01: Quickspin 35 min - oh joy for en (halv)time!!!! Helt fantastisk!!! Endelig begynner kroppen å spille på lag med meg igjen *hopperoppogned* Etterfulgt av avsindig åndssvakt tung funksjonell styrke var jeg høy på meg selv når jeg trippa dyvåt av svette ut fra treningssenteret Ant. kalorier: 407 Gj. snittspuls: 83 % Maxpuls: 94 % Sånn rent vektmessig har det utgjort minus 0.5 kg denne første uka - wohoooo!! (Jeg er tross alt tilbake på vekttoppen, jeg veier like mye nå som jeg gjorde da jeg begynte med PT pre-Liten Dette etter de 3,5 kg som kom på i.l.a desember og januar så her er alle små musesteg mot en lettere kropp velkomne!!!) Måtte de neste 9,5 kiloene bare renne av Like that`s gonna happen.......Her er nok endel vann innabords også, og sånn rent erfaringsmessig vet jeg at de første 3-4 kiloene går forholdsvis fort av, til jeg når det som kroppen min anser som sin nye matchvekt () og så stagnerer hele greia! Men, hovedmålet er altså å gå ned (svimlende) 10 kg til sommeren....Det er et ambisiøst mål, I know..og jeg sitter vel ikke akkurat inne med feelingen av at det skjer denne gangen heller - men man må da prøve?? Ikke gi opp håpet lizzm!! Altså: i teorien skal det gå an å ta av 0.5 kg i uka, og det er ca 14 uker til første bikinirunde Så _hvis_ jeg klarer å holde spiriten og guts`en oppe, så skal jeg altså - i teorien - klare å ta av en 6-7 kg iløpet av de ukene..... Sånn, nok vektprat - nå skal jeg se Kakekrigen og drikke te Men først må jeg bare litt for at nestsiste 2 årsjekselen til Liten er brutt gjennom, og jeg kan skimte det hvite av jeksel nr 4 Det kan kanskje bety et lite opphold i sykdomsperioder?? For hun har jo blitt kjempesjuk hver gang hun har fått tenner......Neste tannfrembrudd etter 2 årsjekslene, er vel 6 årsjeksler? åh, det er herlig lenge til
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2014 #2345 Skrevet 29. januar 2014 I går ble mannen helt da jeg sa nei takk til sjokolade. Sjokolade-bare-i-helgene-aksjonen min har blitt en smule slapp i julen, ja. Men nå, nå er det lenge til neste bursdagsmaraton (4 dager på rad med kake ) og jeg er over på knekkebrød. Sukk. Jeg kjenner veldig på den at jeg får så lite tid med jentene. Og jeg er ferdig på jobb forholdsvis tidlig - 15:30! - men allikevel føler jeg ikke jeg får tid til noenting om kveldene. Særlig siden M legger seg så forferdelig tidlig. Nå som mannen reiser blir det bare hente i barnehagen, vi er hjemme tidligst 16:10, lage middag, spise og vips! så er det barnetv-tid. Jeg må bare bli flink til å lage middager dagen i forveien eller noe sånt. Blir stressa bare av å tenke på det! Er det yoga i dag? Må bare dobbelsjekke med mannen (han og gæmliskompisene går tur en gang i uken ), men jeg er med om det passer! Det blir nok trening i morgen også for min del, siden jeg ikke får trent på fredags formiddag.
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2014 #2346 Skrevet 29. januar 2014 Du har jo møtt meg, hva tror du jeg er i stand til?? .........Eller forresten, bare la vær å svare på det Ok, jeg overlater alt til fantasien istedenfor! Og jeg på deg som har kommet så godt i gang med treninga! Du får trene for meg også, i og med ryggen min er ødelagt... Håper den skal bli frisk snart!! Jeg er forresten som deg, og blir umiddelbart flinkere til å passe på hva jeg putter i munnen hvis jeg er flink til å trene, det er merkelig det der... Men ingenting bedre, for da blir det dobbel effekt! Hvordan gikk det forresten med å prøve å gjøre ingenting..?
Diddles Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #2347 Skrevet 29. januar 2014 I går ble mannen helt da jeg sa nei takk til sjokolade. Sjokolade-bare-i-helgene-aksjonen min har blitt en smule slapp i julen, ja. Men nå, nå er det lenge til neste bursdagsmaraton (4 dager på rad med kake ) og jeg er over på knekkebrød. Sukk. Jeg kjenner veldig på den at jeg får så lite tid med jentene. Og jeg er ferdig på jobb forholdsvis tidlig - 15:30! - men allikevel føler jeg ikke jeg får tid til noenting om kveldene. Særlig siden M legger seg så forferdelig tidlig. Nå som mannen reiser blir det bare hente i barnehagen, vi er hjemme tidligst 16:10, lage middag, spise og vips! så er det barnetv-tid. Jeg må bare bli flink til å lage middager dagen i forveien eller noe sånt. Blir stressa bare av å tenke på det! Er det yoga i dag? Må bare dobbelsjekke med mannen (han og gæmliskompisene går tur en gang i uken ), men jeg er med om det passer! Det blir nok trening i morgen også for min del, siden jeg ikke får trent på fredags formiddag. Jeg går alltid så hardt ut, har så høye tanker om alt jeg skal klare - også går jeg på en smell hver gang Noen har lest seg tilbake i boka si og sett at de målene jeg har satt meg har jeg jammen satt før også Men altså, viljen er der......og det må være lov å kose seg, bare det ikke blir kun kosing med usunn mat Så jeij for at du strammer inn igjen, da kan vi heie hverandre litt frem! Skjønner så godt at du kjenner på det, himmel jeg kjenner jo på det selv!! Men ett tidsbesparende tiltak er jo å lage opp store porsjoner og fryse ned, slik at middagen er klar til å varmes opp når dere kommer hjem Vi bruker å lage supper (tomat, blomkål, kylling, kjøttsuppe osv.) endel av de dagene jeg jobber, så lager vi litt andre ting når vi har bedre tid..men så har jeg suppe-elskende barn også, som ikke akkurat rynker på nesa av å få det Så enkle middagsretter i ukene er jeg absolutt for!! Ingen yoga idag søte du, men spin 1 kl 17.30 hvis du vil? Evt. er det step/ styrke kl 19.30? Jeg skal i klubb imorgen...hvilken time tenkte du å gå på imorgen da?
Diddles Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #2348 Skrevet 30. januar 2014 (endret) hva da svimete? Idet jeg satte meg på spinningsykkelen igår tikket det inn en melding fra bestis om at hun måtte avlyse klubb for sin del pga sykdom..og jeg bare...klubb? Ikveld?? Såklart, det var jo onsdag vi avtalte denne gangen Så det ble litt mer styr enn jeg hadde tenkt treningen varte til 18.20 (dritbra time btw!!) så skulle jeg hjem og legge Liten..jeg lovte henne å komme hjem til hun skulle legges..."du lesa for meg mamma, ikke pappa!!! så var det å hoppe i dusjen før jeg måtte kjøre i 20 minutter til klubbvenninna - alt dette innen 19.30 Det sier jo seg selv at det ikke gikk!! Men jeg var bare 20 minutter forsinka, og det var de andre også, så da gjorde det ikke så mye Vi fikk kjempegod pastasalat og foccaccia, skravlet til skravla tok oss og lo og hoiet da det viste seg at to av klubbvenninnene var gravide og hadde termin med dagers mellomrom Så kom sjokolade og chips med dip på bordet og jeg bare Jeg hadde SÅ lyst på, men klarte jammen meg å ikke spise en liten bit engang Stor stor seier!! De andre var superimponerte jeg er jo som kjent en sukkerslave...... Idag sov vi til 9, helt utrolig ultradeilig Våknet av et kyss på munnen og en liten hånd som rusket meg i håret "våkna mamma, de e ikke natt lenger!!" Så har vi bare tuslet rundt med pysj og bustehår begge to etterpå, hun har sett litt på tv og jeg har fått unnagjort litt Nå var tanken at vi skulle ut og mate fuglene, men Liten nekter å kle seg as usual Så da trakk jeg meg vekk, hun får være sint for seg selv litt...så får jeg se om vi klarer å få dressen på om litt Endret 30. januar 2014 av Diddles
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2014 #2349 Skrevet 31. januar 2014 Så flink du er som trener viljestyrken! Jeg er imponert, og mistenker at du stjal min da vi møttes... Jeg har nemlig ikke sett den på en stund...
Diddles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2350 Skrevet 31. januar 2014 Det var på tide jeg fikk et snev av viljestyrke Det har ikke vært noe av motstandsvilje what so ever siden gudene vet når Det skal bli tøft ikveld da når kjære og Storesøster spiser snop og ser Norske Talenter mens jeg har te, frukt og bær...kanskje jeg skal lage meg en smoothie, i håp om at det kan dekke noen behov Nå SKAL jeg klare å ikke spise snop og annet godis annet enn lørdager!!! Igår fant kjære seg en diger skål is...jeg knasket gulrøtter Så enn så lenge går det riktig så bra "mamma, koffår du bare bise knekkebrø heile tiden??" sier min lille skatt Det er visst merkbart at jeg har lagt om kostholdet!! Nok en kosedag foran oss Den lille har fortsatt pysj og sovesveis, men jeg tok meg i nakken og dusja og sminka meg Jeg venter på mensen, den er rett rundt hjørnet kjenner jeg *murrmurr* så jeg kan ikke daffe rundt, da blir jeg i dårlig humør Vi sitter sammenkrølla i sofaen og ser Lille Gruffalo på Appletv...varm te i koppen, varm liten kropp inntil meg Et lite blaff av hverdagslykke!! Vi har ingen spesielle planer..hun har lyst å male, så da må vi få tak i mer store tykke maleark..that's it! En tur med Liten i vogna og vovvis ved siden av meg, og Så venter trening ikveld kl 17.30 Jeg gruer meg litt, for idag vet jeg at kroppen ikke kommer til å spille på lag! Det hjelper nok å få i seg et par paracet da..og trening peier å hjelpe mot menssmerter! Vi får se Catslide står på planen, etter en quickspin..spennende å prøve noe nytt! Og styrketrening er absolutt noe denne kroppen trenger mer av!!!
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2014 #2351 Skrevet 31. januar 2014 Vi kan være sammen om det...kropper som ikke spiller på lag altså. Sår etter i går, ja. Det jeg koser meg med når mannen sitter og gomler chips er eplebåter som jeg dupper i vaniljeyoghurt. Det er godt det! Nå har jeg gått til innkjøp av en sånn 0%-yoghurt og håper at den er like god som Tine sin.
Diddles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2352 Skrevet 31. januar 2014 Nå har jeg gått til innkjøp av en sånn 0%-yoghurt og håper at den er like god som Tine sin. Det er den ikke Nå har jeg smertestillende innabords, venter bare på at de skal slå skikkelig inn *kramper* Liten er SÅ god og snill, "stakkar mamma" sier hun og stryker på meg Hun er søt altså!!
Diddles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2353 Skrevet 31. januar 2014 Dagen happy-list: Kafékos med smoothie, kaffe latte og et solstrålebarn Varmt og godt hus med fyr i ovnen og tente lys på bordet Endelig Det er fredag!!
Diddles Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2354 Skrevet 31. januar 2014 Trening overstått, om enn bare halvparten av det som var planlagt...catslide utgikk, jeg klarte bare ikke!! De dagene rett før mensen er jeg veldig svimmel og sliten, så etter 35 minutter på spinningsykkelen kastet jeg inn håndkleet Jeg skulle så gjerne gjennomført, men når det prikker foran øynene mine og jeg føler jeg må spy, da må jeg høre på kroppen min! Så jeg sier meg fornøyd! Til nå i uka har jeg jo vært 3 ganger på trening, og ikke spist noe usunt Dritstolt av meg selv!!!! Nå gjenstår generalprøven denne uka; Norske Talenter sammen med kjære og Storesøster - uten godis for min del, men fulle bordet for dem Det skal holde hardt Men imorgen skal jeg unne meg litt ekstra Trening denne uka Mandag 27.01: Quickspin 35 min + funksjonell styrke 35 min Ant. kalorier: 407 Gj. snittspuls: 83 % Maxpuls: 94 % Onsdag 29.01: Spin 1, 45 min Ant. kalorier: 455 Gj. snittspuls: 82 % Maxpuls: 92 % Fredag 31.01: Quicspin 35 min Ant. kalorier: 380 Gj. snittspuls: 81 % Maxpuls: 90 % Nå skal jeg hive sammen en pastasalat før jeg skal kjøre og hente Storesøster på fredagsklubben i kirka (!!!) Hallo...der er det er sikkert dritfestlig Halleluja allesammen, det er fredag
Diddles Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #2355 Skrevet 2. februar 2014 ...og vips var det søndag kveld Skjønner ikke hvordan det er mulig at 4 fridager kan gå SÅ fort!! Eller, når jeg ser på alt som har skjedd så skjønner jeg det jo Disse kidsa i seg selv er jo noen gedigne tidstyver ..og den minste er vel gjerne helst den største tidstyven i så måte! Men åh, de er fine altså disse jentene våre - så utrolig glad i hverandre Det er en fryd å se på de sammen, aldersforskjellen til tross, de kan tutle på med sitt i timesvis sammen!! Storesøster er kjempegod på å møte Liten på hennes premisser, og Liten ELSKER "dadda`en" sin Så innimellom får jeg puste, sette meg ned og bare nyte når Storesøster er her - før det braker løs igjen!! Bestis sin mormor gikk bort på fredag, og helga mi har naturlig nok vært endel prega av det...mye tekstmeldinger torsdag og fredag, og så var jeg hos henne på lørdag, fra tidlig formiddag til litt utpå ettermiddagen - både godt og vondt på en gang! Godt å kunne være en form for støtte, og innimellom få henne til å le litt..vondt fordi jeg føler meg så hjelpesløs når hun er så lei seg :troeste: Det er jo egentlig ingenting jeg kan gjøre, jeg kan jo ikke trylle mormoren tilbake...Så river det jo opp i min egen sorg over farmor og farfar som aldri forsvinner, så tårene har sittet løst disse dagene og jeg har følt meg ganske tom! Da er det godt å ha disse kidsa som river en tilbake i virkeligheten, overøser meg med kjærlighet og får meg til å føle meg så mye bedre Liten stakkar fanget bare opp bruddstykker av det som foregikk, og det endte opp med at hun trodde det var hennes mormor som var død - og hva betyr det?? Hun skjønte ihvertfall at det ikke er noe som er bra, så hele lørdagen var hun superlei seg før det gikk opp for meg hva som plaget henne!! Jeg tok henne på fanget og spurte hvorfor hun var så lei seg, og når svaret kom "eg vil ikke mormor værra dø" da ringte vi til Mormor og Beste og inviterte de hit på pizza, dere skulle sett gleden i ansiktet hennes når hun innså at alt var bare bra med de Så det var lørdagen, de gikk vel i 19- tida, da fikk jeg Liten i seng og så spilte vi spill med Storesøster et par timer før det endelig og omsider var "voksentid"..som lørdag betydde meg sopvende å sofaen med smertestillende innabords og varmeflaske på magen Damn you menssmerter fra helvete!!! Jeg har gleda meg i ei uke til å spise sjokolade, og gikk på litt av en smell - det var jo ikke i nærheten så godt som jeg mente det skulle være For all del, sammenlagt den gode maten, desserten etter middagen idag og litt is nå på kvelden har jeg garantert nådd "dosen" min av søtsaker i helga, men det var en overraskelse å ikke synes at melkesjokolade var "verdt å vente på"!! Jeg rundet helga av med tidenes spinningtime, jeg sitter fortsatt og diskuterer med meg selv om det var et lurt trekk eller ei å gå - det var en helt vill time Når kroppen er såpass ute av lag som den er disse dagene, hadde det sikkert vært smartere å la den hvile...men når jeg først gikk, så var det jo gøy at det var en sånn time da!! Pyramide-intervall kalte gale instruktøren det, og løypa var som så: 3x4 min intervaller med 2 min pause mellom hver 3x3 min intervaller med 1,5 min pause mellom hver 3x2 min intervaller med 1 min pause mellom hver 3x1 min intervaller med 30 sek pause mellom hver Av alle spinnigøkter jeg har vært på (og det er endel!!) så er dette det sykeste Lista lå ufattelig høyt, stemningen var supergira, salen var s-t-a-p-p-full av godt trente folk!! Det var helt sykt varmt, altfor lite oksygen og skyhøyt tempo Flere ganger tenkte jeg "nå klarer jeg bare ikke mer", svetten silte og rant, melkesyra pumpa vilt og det gjorde adrenalinet også - så jeg holdt ut Endte på gjennomsnittspuls på 85 %, maxpuls på 94 % og utrolige 720 kalorier forbrent på en time!! Så joda, det var verdt det, men om det var så lurt kan vel diskuteres.............jeg er sliten nå!! ...jobb og ny time imorgen Vi får nå se hvordan den økta blir Nå er det natta *tudeluuuu*
LilleBallerina Skrevet 2. februar 2014 #2356 Skrevet 2. februar 2014 *sukk* Nydelige Liten Alt de går og tenker på...
Gjest Neferet Skrevet 3. februar 2014 #2357 Skrevet 3. februar 2014 Det hørtes ut som en hektisk helg! Puh! Håper mandagen behandler deg pent!
Diddles Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #2358 Skrevet 6. februar 2014 Voooosj, der var arbeidsuka over og dag 1 av de hellige fridagene er allerede brukt opp Dagene flyr jo, men det er kanskje ikke så rart når det er så travelt...Når kjære er bortreist i 2 dager og jeg etter dag 1 nærmest ber på mine knær om at jeg aldri aldri noengang ever trenger å bli alenemor, da har det vært hektisk Torsdagen har svosjet forbi med husvask, begravelse og trening på planen, og en Liten som såklart ikke var enig i at mamma skulle gjøre noen av delene imorgen er det oldemorbesøk, trening og jobbfest som venter! Jeg er streng streng streng med meg selv nå, og viker ikke en millimeter fra det jeg har bestemt meg for ifht hva jeg spiser Jeg drikker kun 1 kopp latte til dagen, og har alltid med meg epler og vann i veska (det siste der har redda meg flere ganger!!) Dette gir resultater, sammen med treningen da..Idag viste vekta minus 2,5 kg Syklusen min har sikkert sitt å si også, men jeg nyyyyter at det tikker nedover, samme hva grunnen er! Jeg vet ihvertfall med meg selv at nå gjør jeg det jeg kan uten å verken sulte meg, overtrene eller noenting Dagens spinningøkt med var bra den, drøye 500 kcal på en spin 1 sier jeg meg nøgd med!! Pulsen var med meg idag og formen føles stigende Jeg hadde en skikkelig på sykkelen vedsidenav idag, jeg lurer på hvorfor han egentlig var der Han var nemlig mer opptatt av å smile til den supersøte dukkeinstruktøren (heldig som jeg er fikk jeg også et par blink med øyet og solstrålesmil ) enn han var av å tråkke...pen å se på var han jo, for all del, men utover i timen ble det hele litt kleint - jeg ser ikke helt poenget med at han var der Jaja, vi har hver våre mål med øktene vi tar..... Liten hadde verdens søteste kommentar igår når jeg kom for å hente henne i bhg Jeg avspaserte kl 11 og dro for å hente henne etter en tur med vovvis..da lå hun jammen og sov så søtt i vogna si (hun sto opp kl 5.30 den dagen, så jeg sa de bare måtte legge henne!) så jeg dro på kjøpesenteret en tur og så ringte jeg bestis for å litt før jeg dro tilbake til bhg for å hente Liten..Når jeg kom hadde hun akkurat blitt tatt opp, og hun kom gledesstrålende hoppende imot meg Så sier hun: "mamma, kom du å henta meg akkurat når eg va blitt store jenta ijenn?!" Og jeg bare har du vært liten jente du da? Så svarer hun: "ja, eg kvilte i vognå mi å va litå jenta" Hun er så søt!!! Fine jenta med en haug fine kommentarer!! Idag hadde hun sneket til seg en tutt og rigget seg til i sofaen for å se på tv...jeg spurte henne om hun egentlig skulle ha tutt nå?! Hvorpå hun påsto at "jo, de tenge eg nå, eg ska slappa av sjønne du" Jeg smelta jo helt og sa hun kunne få ha tutten en liten stund..da kommer det kontant med det glimtet i øyet; "ikke liten stonn mamma...STORE stonn!!!"
Mazilla Skrevet 6. februar 2014 #2359 Skrevet 6. februar 2014 Åh så herlig hun er!! Ante ikke at unger var så kule før jeg fikk en selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå