Gå til innhold

Holland: Muslimene skriker: "En hund mindre" til begravelsesfølget.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor har dere sluttet med dette nå, da?

Gikk dere lei?

Du uttaler deg veldig mye om hva andre personer her gjør eller ikke gjør. Akkurat det vet du veldig lite om. Og det er dessuten ikke tema. Tema er hvordan nordmenn faktisk viser at de tar avstand fra ting som rasisme, vandalisme på kirkegårder, m.m.

Da ser du at det er en grunn til at forebyggende arbeid på den måten ikke kan baseres på frivillig innsats...

Hva slags innsats folk legger inn her vet du veldig lite om. Samtidig er det en kjennsgjerning at de som står bak overfallsvoldtektene er ikke-vestlige innvandrere. Som regel muslimer vel? Så det er jo et godt eksempel på hvordan muslimer virkelig gjør det bra her i landet...

Dette har for øvrik ikke en dritt med at marokkanske barn i Holland kastet stein på et gravfølge så jeg føler du er stuck on repeat... Du kan bare ett argument og det bruker du i alle sammenhenger bare du hører ordet muslim.

Hvis jeg gjentar meg selv, så er det fordi du ikke leser det jeg skriver, og kommer med uttalelser som viser at jeg tydeligvis må si ting igjen for at det skal trenge gjennom.

Du lar en viss type muslimer være toneangivende. Du lar en viss type muslimer fremstå som at de representerer alle muslimer. Hvis de virkelig ikke gjør det, er det deres ansvar å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...