Gå til innhold

Holland: Muslimene skriker: "En hund mindre" til begravelsesfølget.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss.

Fredens, respektens og kjærlighetens religion makter virkelig å frembringe vakker, blomstrende ungdom. Den vekker det beste i dem, og gir meg tilbake troen på hele prosjektet med muslimske skoler. Sånn burde vi hatt det her, også, dere!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært begravelsen til en av mine slektninger vet jeg ikke om jeg hadde klart å kjøre videre...

Det er veldig sånn "internet tough guy talk", men jeg kunne finnet på å hoppe ut og begynne å sloss eller kjøre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Funnet en ny sak å lage tråd om og beskylde samtlige av verdens muslimer for?

Lite å gjøre i sommerferien?

Det er egentlig ikke nødvendig for vi vet dere hater utlendinger, så dere kunne spart plassen til noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet en ny sak å lage tråd om og beskylde samtlige av verdens muslimer for?

Lite å gjøre i sommerferien?

Det er egentlig ikke nødvendig for vi vet dere hater utlendinger, så dere kunne spart plassen til noe bedre.

Men dette er hollanske utlendinger?

Ingen av våre utlendinger ville gjøre noe slikt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se at de gjør noe galt? Det er faktisk ytringsfrihet.

De som stopper en begravelsesbil og skriker "en hund mindre"?

Det finnes mange former for "galt".

Jeg er ikke så sikker på hvor kriminelt det er å oppføre seg som en kødd overfor sørgende. Men jeg tror at vi kan være enige om at ingen har særlig mye respekt for dem som ter seg slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Funnet en ny sak å lage tråd om og beskylde samtlige av verdens muslimer for?

Lite å gjøre i sommerferien?

Det er egentlig ikke nødvendig for vi vet dere hater utlendinger, så dere kunne spart plassen til noe bedre.

Typisk. Må da vel kunne gå an å kritisere enkelte muslimer uten at det skal bety at man kritiserer alle. Det er bare så typisk! Men det er visst noe som heter det faktisk i den muslsimske verden; kritiser EN muslim og man kritiserer de ALLE. Derfor dukker de også alltid opp flere for å banke opp en mann..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk. Må da vel kunne gå an å kritisere enkelte muslimer uten at det skal bety at man kritiserer alle.

Men da får dere holde dere til den som gjør noe galt og slutte å si "muslimene", "muslimene i gjen", "muslimene gjør ditt og muslimene gjør datt".

Når Phelps gjør det samme så hører jeg folk si hvor grusom Phelps familien er og ikke hvor grusom kristne er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da får dere holde dere til den som gjør noe galt og slutte å si "muslimene", "muslimene i gjen", "muslimene gjør ditt og muslimene gjør datt".

Når Phelps gjør det samme så hører jeg folk si hvor grusom Phelps familien er og ikke hvor grusom kristne er.

Dårlig eksempel.

F.eks så tviler jeg på at kristne verden over hadde samlet seg i lynsjemobber dersom et medlem av Phelps-familien hadde blitt slått ned i forbindelse med å hetse et begravelsesfølge. Som de gjør titt og ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Typisk. Må da vel kunne gå an å kritisere enkelte muslimer uten at det skal bety at man kritiserer alle. Det er bare så typisk!

Ja, herreguuud ass, typisk! :filer:

Kanskje fordi hver gang noen muslimer gjør noe så står det alltid 'muslimene' (generaliserende) og ikke 'en gjeng muslimske gutter' o.l (spesifikt).

Dessuten virker det i utallige emner her inne at det virker som om en del elsker å hate muslimer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, herreguuud ass, typisk! :filer:

Kanskje fordi hver gang noen muslimer gjør noe så står det alltid 'muslimene' (generaliserende) og ikke 'en gjeng muslimske gutter' o.l (spesifikt).

Dessuten virker det i utallige emner her inne at det virker som om en del elsker å hate muslimer.

Jeg har aldri hørt en selvstendig tenkende muslim jeg...ihvertfall kommer alle deres tanker og meninger fra en bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt en selvstendig tenkende muslim jeg...ihvertfall kommer alle deres tanker og meninger fra en bok.

Det gjelder alle som tror blindt på en religion,så I don't get your point.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det gjelder alle som tror blindt på en religion,så I don't get your point.

Hvor mange muslimer er det som ikke tror på den boken..ihvertfall vet de sin tilhørighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvor mange muslimer er det som ikke tror på den boken..ihvertfall vet de sin tilhørighet.

Nei jeg har ingen tall på det. Eller har du det kanskje? Har du snakket med enhver som kaller seg for muslim her i verden til å uttale deg om hvor stort antall det er snakk om? Eller skal du referere til VG eller DB der du viser meg bilder av muslimer i protest, for så å telle antallet? Eller, hvordan har du tenkt å gjøre din research? Kilder? Anything, enn din egen trangsynthet?

Ærlig talt. Jeg ser ikke hva bablingen din har noe med emnet her å gjøre. Utenom å selvsagt diskutere muslimer opp og ned. Muslimer ditt, muslimer datt. Gjesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aliyyah

Jeg har aldri hørt en selvstendig tenkende muslim jeg...ihvertfall kommer alle deres tanker og meninger fra en bok.

De aller fleste tanker mennesker har er som regel farget av et eller annet.

Om selve startinnlegget. Helt horribelt. Spiller ingen rolle hvilken religion man tilhører, sånt gjør man bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De aller fleste tanker mennesker har er som regel farget av et eller annet.

Ja, det er sant. Mine er farget av det jeg har hørt om muslimer...og jeg tror dessverre det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aliyyah

Ja, det er sant. Mine er farget av det jeg har hørt om muslimer...og jeg tror dessverre det er sant.

Mine meninger blir farget av hvordan mennesker er hvis/når jeg møter dem- ikke hva jeg leser om dem.

Ikke alt som står i media er helt sant. Media klarer aldri å bli heelt nøytral.

Har vært en del saker i det siste som har vist seg å være usanne. Derfor bør man ta det man leser med en klype salt.

Muslimer finnes i forskjellige varianter likesom det finnes forskjellige varianter av kristne. Ikke alle kristne er fundamentalister for eksempel. Så derfor synes jeg kanskje heller at man skal peke på dem som gjør noe galt istedenfor å ta en hel gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...