Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

:nigo:

Er så fornøyd etter å ha prøvd på sommerklærne mine som var for små i fjor. Nå i år er det meste litt for stort! Kan vel ikke bli bedre enn det ;-)

I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting bortsett fra å kost meg i sola hjemme hos svigermor. Utrolig deilig her når det er sommer,sol og varmt. Stor hage ute på landet hvor man ikke trenger å gjøre noe som helst annet enn å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig positivt! :tommelopp:

Høres herlig ut! Det er så deilig å kunne sitte i hagen og bare kose seg! :strix:

Minuset er hagearbeidet som må gjøres :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og skulle lysten til hagearbeid melde seg, er det bare og komme!!

:5: for sommerklærne som passer!

Jeg har en topp som satt som et pølseskinn da jeg prøvde den i fjor, men nå sitter den fint på meg.

Godt er det, siden jeg har som mål og komme inn i den til sommeren!

Nyt den siste fridagen din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en deilig følelse! har hatt fråtseuker i det siste, så jeg må virkelig ta å skjerpe meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en fantastisk deilig dag i går. Men i dag er jeg solbrent og trøtt. Så nå er planen å komme seg i dusjen snart ettersom jeg fryser å så få smurt meg inn i litt mer selvbruningskrem, slik at jeg får litt mer farge på beina til vi skal i bryllup til helga. Har nok farge på armer, bryst og ansikt, men beina vil aldri bli brune eller røde for den saks skyld :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er to som har sånne bein Frigg. :jepp:

Det er så kjipt.. men jeg har aldri prøvd selvbruningskrem før. Tør nesten ikke. :ler:

Redd det skal bli stor forskjell på den andre fargen på kroppen.

Eller.. farge og farge.. :ler:

Ikke godt å være solbrent da. :troest:

Bryllup er kjempekoselig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vi er to som har sånne bein Frigg. :jepp:

Det er så kjipt.. men jeg har aldri prøvd selvbruningskrem før. Tør nesten ikke. :ler:

Redd det skal bli stor forskjell på den andre fargen på kroppen.

Eller.. farge og farge.. :ler:

Ikke godt å være solbrent da. :troest:

Bryllup er kjempekoselig! :strix:

Tror det er mange som sliter med å få farge på beina. Men nå er de brune nok etter selvbruning. Ble heldigvis ikke skjolder denne gange, fikk vasket av det i dusjen idag tidlig :jepp:

Solbrentheten har for det meste gått over. Har aloe vera med smertestillende i og det hjelper. Men jeg må nok komme meg på apoteket og kjøpe en kortisonsalve til soleksemen jeg får på brystet, for det ser ikke noe pent ut. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også redd for å få skjolder. Derfor jeg ikke tør bruke det. Kanskje sånn Dove-lotion funker? :klo:

Auda.. Soleksem er nok ikke godt.

Jeg har også fått farge istedenfor rødhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også redd for å få skjolder. Derfor jeg ikke tør bruke det. Kanskje sånn Dove-lotion funker? :klo:

Auda.. Soleksem er nok ikke godt.

Jeg har også fått farge istedenfor rødhet ;)

Så lenge man gjør et godt forarbeid, så skal det ikke bli skjoler. Skrubb kroppen GODT og smør den inn med bodylotion først + at man tar på selvbruningskremen i sirkelbevegelser, så er man nesten garantert at det ikke blir skjolder. Men nå har jeg bare tatt det på beina da, for tror ikke jeg får det til ordentlig på resten av kroppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag igjen med jobb, så er det fri i morgen. Gleder meg masse til å reise opp og til bryllup :jepp: Er så koselig når venner gifter seg, det er liksom litt annet enn når familiemedlemmer gifter seg synes jeg. men nå er det å komme seg på jobb og ut på tur i :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennebryllup er nok litt annerledes ja. :jepp:

Har ingen venner som har giftet seg jeg. De er så trege. :ler:

Du får kose deg masse i helgen! Har fri til søndag jeg. Deilig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennebryllup er nok litt annerledes ja. :jepp:

Har ingen venner som har giftet seg jeg. De er så trege. :ler:

Du får kose deg masse i helgen! Har fri til søndag jeg. Deilig. :jepp:

Deilig å ha fri så lenge da :jepp:

Koos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart på tide å begynne å pakke, men jeg synes det er så kjedelig at jeg utsetter det så lenge som mulig :ler:

I dag fikk jeg melding og mail om at jeg kommer til å bli tatt ut i streik på tirsdag hvis man ikke kommer til enighet innen den tid. Så får vi se da hva de finner på :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da har vi vært i bryllup og er i bilen på vei hjem. Greit å være tre stykker som bytter på å kjøre når det er rundt 8 timer med kjøring.

Bryllupet var veldig koselig og morsomt :jepp: tiden fløy avgårde, og plutselig var kl 2 og det var på tide å komme seg til hotellet igjen i natt.

Er noe helt annet med bryllup med mange venner og bekjente,for da har man alltid noen å snakke med.

Ble ikke mange timene med søvn i natt,men med en fantastisk hotellfrokost og litt redbull i bilen så skal vi vel komme oss hjem :-)

I morgen er det jobb igjen. Er spent på om streiken avblåses eller ikke innen tirsdag.

Skrives senere godt-folk! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har kost dere! :jepp:

Hotellfrokost er digg! :nigo:

Vel da ble det vel streik på dere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har kost dere! :jepp:

Hotellfrokost er digg! :nigo:

Vel da ble det vel streik på dere da ;)

Hotellfrokosten vi fikk var den beste jeg noen gang har både sett og spist her i Norge :jepp:

Streik ja...ble nok det. Men er spent på hvordan de gjør det,for vi er 32stk fra jobben som skal ut. Men vi blir sikkert satt opp på en vaktordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Hva slags hotellkjede var det? :)

Jeg tror kanskje ikke alle blir satt til å gjøre noe? Eller blir dere det? :klo:

Ja jeg har ikke peiling.. aldri blitt tatt ut noengang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...