janne84 Skrevet 18. april 2012 #641 Del Skrevet 18. april 2012 Er ikke bygget totalrenovert da? uansett bør du være forsiktig om der er noe mugg\sopp som ligg i lufta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2012 #642 Del Skrevet 18. april 2012 Kanskje det er noe med lufta ja.. huff.. skulle fått noen til å undersøke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. april 2012 Forfatter #643 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Ny uke og jeg begynner uka med tidligvakt Er trøtt og uopplagt, og regnværet hjelper vel kanskje ikke helt på det. Men har fått brukt helgen på å hvile og gjøre minst mulig. Dette var den siste frihelgen på mange uker. Fremover kommer det til å bli hektisk med fest, utdrikningslag og sosiale ting. Må komme meg på trening etter jobb idag. Endret 23. april 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 #644 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er også trøtt i dag. Men til mitt forsvar har jeg jobbet og Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. april 2012 Forfatter #645 Del Skrevet 23. april 2012 Dagen startet heller litt stressende. T-banen var innstilt og den som kom bak ble forsinket pga den første. Ble derfor 15min for sen til jobb. Der viste det seg at vi bare ble to på jobb,så var alene til 0930. Men det gikk veldig fint altså. Blir heldigvis tre igjen på jobb i morgen. Er en del forkjølelse nå,så folk er nok hjemme pga det...forståelig nok. Nå er det å komme seg på trening,så butikken å handle inn til litt middag,hjem å dusje og spise å så gå gjennom boden før kaste-på-bilen-selv kommer rundt kl 19. Travelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 #646 Del Skrevet 23. april 2012 Det hørtes litt stressende ut ja.. Hva trente du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. april 2012 Forfatter #647 Del Skrevet 23. april 2012 Det hørtes litt stressende ut ja.. Hva trente du? Ble ikke så stress tom jeg trodde. ;-) Trente en halv time på mølla og en halv time på ellipsemaskina. Tok det rolig ettersom det er første trening etter forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. april 2012 Forfatter #648 Del Skrevet 23. april 2012 Har spist god middag i dag; kyllingfilet med hvitløks-smøreost og masse gode grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 #649 Del Skrevet 23. april 2012 Kylling er godt!! Og trening er godt.. etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. april 2012 Forfatter #650 Del Skrevet 24. april 2012 Kylling er godt!! Og trening er godt.. etterpå.. Er ikke såå ille når man holder på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2012 #651 Del Skrevet 24. april 2012 Kommer an på hva man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. april 2012 Forfatter #652 Del Skrevet 24. april 2012 To på jobb i dag også , men det har gått greit. Men kjente at jeg var en smule lei i løpet av dagen og at jeg ikke hadde lyst til å bare dra hjem etter jobb. Da vet jeg at jeg ikke klarer å slappe helt av og koble av fra jobben. Så jeg og kjære dro ut og spiste og tok noen øl etter jobb Har funnet oss en favorittplass i Oslo hvor de har DET øl-kartet Kom ikke hjem før nesten 21, og nå er det på tide å komme seg i seng Ny dag i morgen med for lite folk, så må ha nok søvn kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2012 #653 Del Skrevet 24. april 2012 Oi. Hvor er det? Huff det er kjipt å jobbe med for lite folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. april 2012 Forfatter #654 Del Skrevet 25. april 2012 Oi. Hvor er det? Huff det er kjipt å jobbe med for lite folk! Amundsen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2012 #655 Del Skrevet 25. april 2012 Ok. Aldri hørt om. Er det langt fra Karl Johan? Kanskje det hadde vært noe for Kanskje de har nettside også? Har de mat der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2012 #656 Del Skrevet 25. april 2012 Tror jeg fant det Frigg. Tror vi skal prøve det neste gang vi er i Oslo. Så ut til å være god mat der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. april 2012 Forfatter #657 Del Skrevet 25. april 2012 Tror jeg fant det Frigg. Tror vi skal prøve det neste gang vi er i Oslo. Så ut til å være god mat der også Vi har bare spist burgerne der, og de er gode. Men det er ikke helt stedet å gå hvis man skal ut for å spise. Dette er plassen for å fråtse i masse forskjellig øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. april 2012 #658 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg holder på å lære meg å like øl, så denne må vel nesten testes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2012 #659 Del Skrevet 25. april 2012 Frigg: De har spare-ribs der ser jeg. Og diverse drinker også så det ut til. Jeg kommer aldri til å venne meg på øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. april 2012 Forfatter #660 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg holder på å lære meg å like øl, så denne må vel nesten testes ut Frigg: De har spare-ribs der ser jeg. Og diverse drinker også så det ut til. Jeg kommer aldri til å venne meg på øl. Øl er jo sååå godt da Og der har de i alle fall all slags typer øl, så noe finner man nok som man liker. Og jo flere øl, jo mindre kresen blir man utover kvelden Spare-ribs spiser jeg ikke ute på restaurant....synes det er så mye klin og gris med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå