Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny uke og jeg begynner uka med tidligvakt :Gjesp:

Er trøtt og uopplagt, og regnværet hjelper vel kanskje ikke helt på det. Men har fått brukt helgen på å hvile og gjøre minst mulig. Dette var den siste frihelgen på mange uker. Fremover kommer det til å bli hektisk med fest, utdrikningslag og sosiale ting.

Må komme meg på trening etter jobb idag. :trene:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trøtt i dag. Men til mitt forsvar har jeg jobbet og :skaal:

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet heller litt stressende. T-banen var innstilt og den som kom bak ble forsinket pga den første. Ble derfor 15min for sen til jobb. Der viste det seg at vi bare ble to på jobb,så var alene til 0930. Men det gikk veldig fint altså. Blir heldigvis tre igjen på jobb i morgen. Er en del forkjølelse nå,så folk er nok hjemme pga det...forståelig nok.

Nå er det å komme seg på trening,så butikken å handle inn til litt middag,hjem å dusje og spise å så gå gjennom boden før kaste-på-bilen-selv kommer rundt kl 19.

Travelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes litt stressende ut ja..

Hva trente du? :)

Ble ikke så stress tom jeg trodde. ;-)

Trente en halv time på mølla og en halv time på ellipsemaskina. Tok det rolig ettersom det er første trening etter forkjølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To på jobb i dag også , men det har gått greit. Men kjente at jeg var en smule lei i løpet av dagen og at jeg ikke hadde lyst til å bare dra hjem etter jobb. Da vet jeg at jeg ikke klarer å slappe helt av og koble av fra jobben. Så jeg og kjære dro ut og spiste og tok noen øl etter jobb :nigo: Har funnet oss en favorittplass i Oslo hvor de har DET øl-kartet :sikle:

Kom ikke hjem før nesten 21, og nå er det på tide å komme seg i seng :lur:

Ny dag i morgen med for lite folk, så må ha nok søvn kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Aldri hørt om. Er det langt fra Karl Johan? Kanskje det hadde vært noe for :bigfoot: Kanskje de har nettside også? Har de mat der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fant det Frigg. Tror vi skal prøve det neste gang vi er i Oslo. :) Så ut til å være god mat der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg fant det Frigg. Tror vi skal prøve det neste gang vi er i Oslo. :) Så ut til å være god mat der også :)

Vi har bare spist burgerne der, og de er gode. Men det er ikke helt stedet å gå hvis man skal ut for å spise. Dette er plassen for å fråtse i masse forskjellig øl :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: De har spare-ribs der ser jeg. :) Og diverse drinker også så det ut til.

Jeg kommer aldri til å venne meg på øl. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å lære meg å like øl, så denne må vel nesten testes ut :)

Frigg: De har spare-ribs der ser jeg. :) Og diverse drinker også så det ut til.

Jeg kommer aldri til å venne meg på øl. :ler:

Øl er jo sååå godt da :jepp: Og der har de i alle fall all slags typer øl, så noe finner man nok som man liker. Og jo flere øl, jo mindre kresen blir man utover kvelden :fnise:

Spare-ribs spiser jeg ikke ute på restaurant....synes det er så mye klin og gris med det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...