Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Alt bra?

Long time, no Frigg....

Koselig at noen etterlyser meg!

Har hatt en slitsom uke med en tidligvakt, tre senvakter og en mellomvakt med kurs etterpå. Så har ikke vært hjemme før tidligst kl 19 hver kveld. I tillegg har det vært sykdom på både basen min og nabobasen, så det har blitt ekstra jobb for vår base.

Og en slitsom uke fører til at man blir syk. Var småsyk i går da jeg dro på jobb og i dag er foren heller laber.

Våknet i natt av at jeg hadde vondt i hodet, bihulene, tett i nesa og litt verking i kroppen.

Når jeg sto opp nå har jeg bare vondt i hodet, halsen og litt verk i kroppen. Men godt at det er helg!

Tror jeg skal bruke litt av helga til å lese litt om Maldivene. Vi tror vi heller skal reise dit enn på safari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vært en tur i Sverige...bare for å gjøre noe :ler:

Men det er ikke så lurt å dra dit når man egentlig ikke har penger. I alle fall ikke når en slik blir med hjem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LEI, LEI, LEI!!

Nå må all denne sykdommen og forkjølelsen gi seg altså! I dag er jeg sofaliggende med skikkelig forkjølelse. Mangler bare feberen nå, så er influensaen her. :sukk:

Liker ikke å være borte fra jobb (spesielt ikke ettersom jeg er i prøvetid), men jeg vet jo at det er det beste slik at jeg blir frisk.

Så dagen i dag blir tilbrakt på sofaen med te, bok, Kleenex og smertestillende. Kanskje få i seg litt mat, men det frister lite. Så lenge jeg har drikke så er vel det det viktigste.

Har flere ganger prøvd å lese boka Snømannen av Jo Nesbø, men beklager...den er så treig. Har kommet halvveis, og det er først nå at det kanskje, kanskje tar seg litt opp. Men skal klare å komme meg gjennom :ler:

:sjenert: Ellers driver jeg og kjære og leter etter et firma som kan vaske her hos oss. Vaskehjelp... luksus, men vi har funnet ut at hvis vi skal få mer tid til hverandre, så prioriterer vi heller å la andre ta helgevasken. Vi har det så travelt i hverdagen at vasking av hele leiligheten kan andre få gjøre.

Unnskylder meg med at det er veldig mange andre som også har det :fnise:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sosser dere er :gjeiper:

God bedring!! :klemmer:

Jepp, ordentlige sosser, og vi bor på østkanten!!! Tenk deg hvis vi hadde bodd på vestkanten da! :fnise:

Hvis du vet hvor mange som har rengjøringshjelp her i oslo så tror jeg du hadde fått hakeslepp :ler:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen blir værre. Det verker noe forferdelig i håndleddene og det kjennes ut som om hodet mitt er i en boble med snørr :ler:

Så har for det meste ligget på sofaen i dag. Har tatt meg en liten økt med å sortere papirer som regninger o.l for å få dem inn i permer. Er så elendig på å gjøre det, og nå MÅ det gjøres.

I tillegg har jeg fått gått ordentlig gjennom alle forsikringene mine og sjekket at jeg har riktige forsikringer som livsforsikringer, pensjonsforsikring o.l og ikke dobbelt opp av noe. Skal bare få snakket med kjære om at vi burde ha en gjeldsforsikring. Men det koster ikke mye i måneden og det er noe vi nesten må ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, det er noe dritt å være syk!! Tar du omega 3 og multivitaminer? Jeg har (bank i bordet) ikke vært syk siden jeg begynte med det :nigo: Verdt et forsøk!!

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, det er noe dritt å være syk!! Tar du omega 3 og multivitaminer? Jeg har (bank i bordet) ikke vært syk siden jeg begynte med det :nigo: Verdt et forsøk!!

God bedring :klemmer:

ja, det er noe dritt. har hatt en liten opptur nå i kveld heldigvis. Men skal være hjem fra jobb i morgen også, så kanskje, kanskje jeg blir frisk.

Omega 3 og multivitaminer....hva er det? :ler:

Jeg er så flink til å begynne med, men så glemmer jeg det. Men NÅ skal jeg ta det igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer også sånne ting, men etter jeg ble gravid gjorde jeg det til en vane å ta vitaminer etter tannpuss hver kveld, og nå glemmer jeg det aldri :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemmer også sånne ting, men etter jeg ble gravid gjorde jeg det til en vane å ta vitaminer etter tannpuss hver kveld, og nå glemmer jeg det aldri :nigo:

Det var en lur ting. Jeg må nesten få ting dytta opp i trynet for å huske, det i alle fall slike ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha vaner for sånt. Jeg var en vandrende katastrofe da jeg tok p-piller. Til tross for forsøk på vaner. :fnise:

God bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha vaner for sånt. Jeg var en vandrende katastrofe da jeg tok p-piller. Til tross for forsøk på vaner. :fnise:

God bedring :kose:

:ler:

Takk, takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:forkjola:

:fryser:

:forkjola:

Hmm....lurer på om dette kanskje er bronkitt eller atter en gang lungebetennelse. Tror jeg må ringe legen om noen timer hvis dette ikke gir seg. Hoster, har vondt når jeg puster, hodepine, vondt i halsen.....vondt over alt egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vits i å ringe legen du..... får bare beskjed om å gå til legevakta hvis jeg trenger lege, for min lege var fullbooket. Hvis ikke må jeg ringe i morgen tidlig :roll:

Gidder ikke å sitte på legevakta til i kveld for å få en lege til å se på meg altså. Da pakker jeg meg heller under dyna i dag og håper på at jeg blir frisk til i morgen. Og er jeg ikke frisk så får jeg vel tusle på jobben likevel.

Og de som sitter i skranken på legekontorene... lurer på om jeg skal spandere på dem en kurs i hvordan man er hyggelig med de man snakker med på telefonen + et smilekurs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt systemet her, de har alltid akutt timer om du ringer kl 8, virker som hver lege har avsatt et par timer hver dag til de som er akutt.. Enig i at legevakten er noe dritt, masse god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt systemet her, de har alltid akutt timer om du ringer kl 8, virker som hver lege har avsatt et par timer hver dag til de som er akutt.. Enig i at legevakten er noe dritt, masse god bedring!!

Takk Janne!

De har akutt timer her også, men jeg ringte nok 15min for sent. Legen min har visst ikke ledige timer før om to uker. Men jeg trenger heldigvis ikke sykmelding ettersom vi er en IA-bedrift. Så jeg kan være hjemme i 8 dager før jeg må ha sykmelding. Men det hadde vært greit å få sjekket hva som foregår i kroppen :ler:

Jeg får se an formen utover dagen i dag. Føler meg egentlig i ok form akkurat i det jeg står opp og en time etter, men så blir jeg dårligere og dårligere utover dagen og spesielt om natta. Så akkurat nå er det ikke noe annet å gjøre enn å ligge på sofaen under dyna og slappe av.

Det er så dumt (for de som er syke) at man må ringe til jobb innen kl. 14 for å si om man kommer på jobb dagen etter. Mye kan jo forandre seg i løpet av ettermiddagen og kvelden.

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...