Gå til innhold

Min hverdag. ♥

Azalea

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er glas for at treningsstudioet "mitt" er i 2. etg :) Jeg er slik at jeg ikke orker å bruke kjempemye penger på treningsklær, jeg kjøper det meste på H&M og det koster ikke all verdens, men de har et ganske stor utvalg. (til mitt bruk i alle fall) Tightsen jeg kjøpte der er perfekt!

Før jeg starta på treningsstudio gjorde jeg også styrke hjemme og synes denne siden er kjempebra med mange styrkeøkter, tips og informasjon :)

Du maser da ikke, bare trivelig det ;)

Ønsker deg en finfin helg :goodbye:

Etter en tøff uke så har jeg ikke begynt å trene enda. Kremt. Giii meg masse motivasjon og stå-på-vilje. :fnise:

Hatt en fin helg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter en tøff uke så har jeg ikke begynt å trene enda. Kremt. Giii meg masse motivasjon og stå-på-vilje. :fnise:

Hatt en fin helg?:)

Hehe, vet ikke helt hva jeg skal si for å gi deg motivasjon, du får bare tenke på hvor godt det er etter du har gjennomført en treningsøkt og hvor bra det er for kroppen i lengden ;)

Helgen min har vært fin den, har bare en rygg som ikke vil samarbeide :sjenert:

Hvordan har din helg vært da :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke helt hva jeg skal si for å gi deg motivasjon, du får bare tenke på hvor godt det er etter du har gjennomført en treningsøkt og hvor bra det er for kroppen i lengden ;)

Helgen min har vært fin den, har bare en rygg som ikke vil samarbeide :sjenert:

Hvordan har din helg vært da :)?

Det kommer, det kommer. :) Jeg er ikke bare sofagris altså, er i aktivitet. Men det skrittet videre er ganske stort. Tror det er der problemet ligger.. :P

Æsj da, vet hvordan det er. :( Er formen bedre nå?

Helgen har vært kos. Noen venninner av meg som har vært i Oslo i helgen, feiret dagen til hun ene på lørdag. Husker nå hvorfor jeg ikke drikker. Fysj.. Jeg blir så fort dårlig. :/ Godt jeg har en kjæreste som passer på meg. :)

Ellers er det ganske mye nytt, både på jobbfront og her hjemme. :sjenert:

På jobben har jeg blitt NK med masse ansvar. :danse: Så endelig har jeg fått igjen for all hard jobbing. Er såå glad. :)

Endret av AmK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer, det kommer. :) Jeg er ikke bare sofagris altså, er i aktivitet. Men det skrittet videre er ganske stort. Tror det er der problemet ligger.. :P

Æsj da, vet hvordan det er. :( Er formen bedre nå?

Helgen har vært kos. Noen venninner av meg som har vært i Oslo i helgen, feiret dagen til hun ene på lørdag. Husker nå hvorfor jeg ikke drikker. Fysj.. Jeg blir så fort dårlig. :/ Godt jeg har en kjæreste som passer på meg. :)

Ellers er det ganske mye nytt, både på jobbfront og her hjemme. :sjenert:

På jobben har jeg blitt NK med masse ansvar. :danse: Så endelig har jeg fått igjen for all hard jobbing. Er såå glad. :)

Formen er bedre, men ikke bra :sjenert:

Så herlig da, gratulerer! :) godt å få igjen for strevet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, men ikke bra :sjenert:

Så herlig da, gratulerer! :) godt å få igjen for strevet :Nikke:

Takker og bukker! Det er helt klart veldig godt å få igjen for strevet. Og i tillegg få noe jeg fortjener. Jeg jobber hardt og har arbeidsmoral, noen av de på jobben virker som mangler litt av akkurat det. :/

Hvordan er din 1. dag i en ny uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AmK!!

Lenge siden sist, nå! :)

*Jeg har hatt en liten KG pause...

Håper det står bra til med deg!!

Har alt gått bra med nytt hjem og ny jobb? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei AmK!!

Lenge siden sist, nå! :)

*Jeg har hatt en liten KG pause...

Håper det står bra til med deg!!

Har alt gått bra med nytt hjem og ny jobb? :)

Hei Kameline!

Så utrolig hyggelig å se deg igjen her inne! :jepp: Jeg forstår den, har hatt en pause av og til jeg og. Trenger det. :) Hvordan går det med deg? Skjer det noe spennende i hverdagen?

Her går det veldig fint. Jeg har blitt NK og har masse ansvar, noe jeg synes er mer enn okei.;) Og her hjemme har vi hentet min søte kattepus, noe jeg er veldig fornøyd med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 30 oktober. Hva kan jeg si, det er en dato jeg alltid vil huske. Etter å ha vært i smådårlig form og ikke minst litt hormonell så bestemte jeg meg for å ta en test bare for å sjekke, ble meget sjokkert da det plutselig var to blå som dukket opp. Etter to tester til som var like positive var det bare å innse at det store hadde skjedd. :gravid: En del av meg er superglad men etter MA i januar/februar må jeg ærlig si at jeg er redd. Jeg er redd for å miste en gang til. Jeg har blitt vant til tanken på at vi skal få et lite knøtt til sommeren. :rodmer:

:hjerte:

Ps. Kryss fingrene for meg da. :jepp:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mala! :klemmer:

---

Huff, 2. dagen hjemme fra jobb. Kvalm, svimmel og sliten, dette skal ikke være enkelt. :tristbla::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke på topp, for å si det enkelt. Har vært hjemme fra jobb 4 dager nå, skikkelig kjedelig. Legetime i morgen noe jeg ser frem til. Håper jeg får tett oppfølging denne gangen, er så redd for at noe er galt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en småkjip time hos legen i dag.. Ikke ble det en ordinær kontroll. Det eneste han hjalp meg med var å fortelle meg at jeg var gravid(næh?..), skrev ut en sykemelding og henvisning til fysioterapeut. Ikke fikk jeg noe info. om svangerskap eller beskjed om når jeg skal komme på kontroll. Og jeg måtte ut med 300kr.. Trodde det skulle være gratis da timen var svangerskapsrelatert? Ringte legekontoret da jeg kom hjem og da fikk jeg beskjed om at svangerskapskontroll ikke ble gitt før etter uke 12 og da var det gratis, om jeg ville inn før det var jeg hjertelig velkommen men da fikk jeg betale selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt tre timer hos legen gratis jeg! Så rart at du måtte betale.. :klo:

Jeg var en vanlig legetime bare for å prate og få forklaring på veien videre (angst for SA/MA), og så to ganger hvor jeg var og tok blodprøve for å måle hcg-stigning. Har ikke betalt noe, og det skal man vel ikke heller?

Håper formen din blir bedre! Men det er hvertfall et godt graviditetstegn da, hvis det er den som gjør deg syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tre timer hos legen gratis jeg! Så rart at du måtte betale.. :klo:

Jeg var en vanlig legetime bare for å prate og få forklaring på veien videre (angst for SA/MA), og så to ganger hvor jeg var og tok blodprøve for å måle hcg-stigning. Har ikke betalt noe, og det skal man vel ikke heller?

Håper formen din blir bedre! Men det er hvertfall et godt graviditetstegn da, hvis det er den som gjør deg syk..

Hei Selma! Og velkommen til dagboka mi. :jepp:

Jeg synes alle sammen rundt meg får komme inn gratis til legen i svangerskapet sitt, så ble skuffa da jeg ikke fikk. Og ikke minst at jeg ikke fikk noe info i det hele tatt. Jeg har mistet to ganger og er redd for at det skal skje igjen, så jeg hadde et lite håp om at han ihvertfall skulle ta en blodprøve for å følge med på hcg-stigningen. Men sukk, slik ble det ikke. Jeg skal tilbake til ny time neste mandag, så skal ta det opp med han da. Om jeg ikke får noe mer info og får tatt noen blodprøver (gratis vel merke) så skifter jeg nok lege.. Da jeg ringte om timen forrige uke sa jeg at jeg har mistet to ganger og lurte på om jeg ikke kunne få komme inn til en time.. Og da ble det ikke sagt noen ting om info om kontroll eller at jeg måtte betale. Dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dårlig!

Hvis du ikke får ordentlig forståelse neste time er jeg enig i at du bør bytte lege.. Det første jeg fikk beskjed om på min første time var at alle ting i forbindelse med svangerskapet var gratis (unntatt om jeg ville ha tidlig UL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor sier de da på legekontoret mitt at det ikke er gratis før uke 12 og utover? Argh..

Jeg tror jeg må skrive ned ting jeg vil snakke om på en liten huskelapp neste gang, så kanskje jeg husker å ta opp alt. Ble jo sendt ut fra legen i dag før jeg fikk svar på det jeg lurte på. Har akkurat skiftet fastlege og dette var det første besøket, håper virkelig at ting blir annerledes på mandag. Men om jeg fortsatt må betale så skifter jeg også.. Kan fort bli en god del penger om jeg må betale 300kr hver gang. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering, var hos legen igjen i går. Tror kanskje han følte det litt på seg da jeg dro etter forrige legetime for da jeg kom inn døra i går så begynte han å snakke om svangerskap med en gang, noe som er kjempeflott. Han snakket om termin osv., han ordnet også slik at jeg skal til legen 1 gang i uka der jeg måler Hcg-nivået så vi vet at knøttet i magen utvikler seg i riktig retning. :rodmer:

Og det ble jeg superglad for. Tror nok ikke det blir noen tidlig ul, det blir det ikke.. Legen min er sååå optimistisk og er sikker på at alt kommer til å gå bra. Noe som for så vidt er bra, men ønsker han skal forstå hvor kjedelig det er å gå rundt å være redd for å miste igjen. Ble også sykmeldt 1 uke til, men denne gangen med 50%. Skal bli godt å komme seg ut litt, dagene blir så utrolig lange når en ikke har noe å gjøre. Og til slutt, denne timen og alle andre timer jeg er inn pga svangerskapsrelaterte ting er nå gratis!!

Hvordan går det med dere jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk en positiv opplevelse denne gangen!!

Nå trenger du kanskje ikke bytte fastlege likevel? ;)

Han hørtes jo grei ut...kanskje han bare hadde en stressa dag sist gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg hos legen denne gangen! Jippi :) Blir nok fint å få målt hcg hver uke, det vil jo betrygge litt når du hører at det stiger! :klemmer:

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...