Gå til innhold

Min hverdag. ♥


Azalea

Anbefalte innlegg

Enig med angelou - FOR en forferdelig tannlege!! Er det mulig?! Send inn en klage til kommunen eller til hvadetnåer..!!

Så bra at du fant en dyktig og flink tannlege, Angel!! Har faktisk opplevd nesten det samme selv. SKulle operere ut visdomstennene, men fikk ingen beskjed om kompressoren de hadde lagt nedi sårene. Jeg så ut som et hamster og var ikke bra. Fikk med meg en kompis som moralsk støtte og gikk til en annen tannlege som ordnet alt - uten å ta ei krone for det. *Tusen takk* :)

Så fint opplegg det er for lillegutten din! :klemmer: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff!! Hvor uheldig skal det gå an å bli da, Angel-A?

Stakkars, stakkars deg! :klemmer:

Men nå er heldigvis alt over og både tannleger og tenner kan slutte å plage deg!

Håper alt står bra til ellers om dagen! Og så bra at lillegutt vokser seg stor og fin! :)

Kos deg masse videre :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. for et tannmareritt! Ikke alle som skulle vært tannlege (eller lege) nei... Er du helt god i munnen nå?

Staaaakars deg iallfall, har ikke tid til slikt med liten baby i hus. Alt vel med den lille? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

Igjen, beklager for at jeg ikke har vært innom dagbøkene deres på en stund.. Men som dere ser så har det vært en del de siste to ukene. :sjenert:

Haha, jeg må le litt.. I tillegg til alt det med tennene + betennelsen så reagerer magen på antibiotikaen, au. Og fått betennelse i ei tå.. Ooog i dag har jeg fått påvist urinveisinfeksjon, som betyr en ny runde på antibiotikakur! At det går an.. :fnise: Nå som jeg tydeligvis har fått alt på en gang så holder det på en goood stund føler jeg. Le eller grine? Haha

Ellers er smertene i munnen så og si helt borte, kan kjenne det litt på kveldene/natten når jeg er sliten, men eller ok. Og jeg spiser ikke lengre most mat! Juhu! Er enda stiv i kjeven så får ikke til å gape helt opp enda, men hevelsen har nesten gått bort. Så absolutt på bedringens vei! :)

Får besøk av min bestevenninne i morgen, gleder meg veldig! Første gangen hus ser lille W også. Gleder meg til å både se henne + å vise frem lillegutt. :hjerte:

Lillegutt har det ellers bra. :) Vokser og trives. Han er litt urolig for tiden pga alle medisinene jeg har tatt, er ikke bra for den lille magen over lengre tid.. Men håper som sagt at ting roer seg nå så alt blir bra. :) Har fått innkallelse til Ahus for UL/Røntgen også nå, greit å vite at ting order seg. Om de finner noe så er det greit at vi får hjelp så tidlig som mulig. Han har forresten de siste to dagene vært veldig urolig.. Om han sovner i armene mine på dagen og jeg legger han fra meg så våkner han med en gang.. Han slår seg ikke til ro i det hele tatt.. Og han kan henge på puppen hele dagen(døgnet). Økedøgn? :klo: Er ikke alltid han spiser når han vil ha puppen, så er tydelig at han bruker den som trøst + til å roe seg ned.. Han våkner bare 1-3 ganger i løpet av natten for mat/skifte bleie, så der har vi rutiner. Men om dagen har vi ikke noe særlig rutiner akkurat nå pga jeg har vært mye dårlig form. Hvordan vet man om man har nok melk? Jeg føler liksom at på kvelden/natta så har jeg ikke mye melk.. Er redd for at det er derfor han er så urolig spes. på kveldene.

Stor klem til alle dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, le eller grine var jammen et godt spørsmål! Herregud, stakkars deg. Så utrolig mye du skulle gå igjennom på en gang da! Skulle virkelig ikke vært lov :fnise: Men så godt å høre at du er på bedringens vei. Blir godt for småen også..når alle medisinene er ute av kroppen.

Så bra at dere får hjelp. Er det lenge til dere får komme på røntgen?

Ang melk så vet jeg ikke... Økedøgn har vi hvertfall hatt noe av her også. Noen dager føler jeg at jeg ikke gjør noe annet enn å amme. Nesten slitsomt!

Men du kan jo snakke med helsesøster hvis du er bekymret for at du har for lite melk...Kanskje hun kan hjelpe? Det kan jo hende at du kan gi en flaske med MME i ny og ned.. Eller gå regelmessig på helsestasjonen for å veie og se om han legger på seg og sånn.. Jeg vet ikke. Helsesøster kan nok hjelpe deg mye bedre enn meg!

Så koselig med besøk av besissen! ;) Bor hun i nærheten eller må hun reise langt?

Håper dere får det kjempekoselig! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ara:

Beklager virkelig for dårlig oppdatering fra min side de siste ukene. Tiden flyr av gårde så lite tid til kg dessverre! Hadde det veldig greit da min bestevenninne fra Trondheim var på besøk, veldig godt å få litt venninnetid igjen. Det har jeg virkelig savnet kjenner jeg!

Ang. melka tror jeg nok at det bare føles lite ut, for lillegutt vokser seg stor og sterk. :) Blir veldig spennende å se hvor stor han har blitt når vi skal ned på helsestasjonen å veie på torsdag, pappaen skal også bli med denne gangen så da blir det ekstra stas. :)

Hei Angel-A!

Hvordan står det til hos dere? :klemmer:

:klemmer:

----------

Har i løpet av de siste ukene skjedd ganske mye faktisk, skikkelig herlig! Vi har fått kjøpt oss bil. :biggrin: Så nå er det bare å vente på at samboeren får kjørt opp, regner med det skjer i løpet av sept/oktober. Krysser fingrene for det i hvert fall! Skal bli veldig greit med den friheten, det er virkelig noe jeg savner kjenner jeg.

Vi har også vært på besøk i Telemark hos min far og hans samboer. Ble dessverre ikke mer enn 2-3 dager, så neste gang skal vi prøve å få til 1-2 dager ekstra. Dro rett derfra med fly til Trondheim, lillegutt var kjempeflink på flyet! Han smilte eller sov under hele turen, så foreldrene er veldig stolte! :rodmer: Lille W fikk møtt sin tante(min søster) for første gang da vi var der, hun var så stolt! Ble ikke mindre mas om at vi måtte flytte oppover til Trondheim for å si det sånn. :fnise: Hadde en fin uke i Trøndelag der vi møtte både venner og familie, herlig!

Nå har samboer permisjon og skal være sammen med oss resten av uka. Og det skal nytes! :hjerte:

Siste positive oppdatering er at alt er bra med hoftene til W! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bra med hoftene! :)

Skjønner godt at det blir lite tid til å skrive her inne ja, i allefall når det er så mye som skjer hele tiden!

Veldig koselig med en oppdatering fra deg da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke unnskylde deg for lite oppdateringer. Du har jo ditt liv og dine ting å fare med. Kan ikke ta hensyn til KG-brukere!biggrin.png

Men var hyggelig å kunne lese fra deg igjen. Gleder meg til oppdatering fra helsestasjonen. Alltid gøy å se hvor mye de små har vokst!

Hurra for gode hofter, bil og permisjon :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt står bra til med den lille familien :jepp::klemmer: Og som det sies over her; Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er innom KG hele tiden! Du har jo andre ting å tenke på :klemmer: Ha en strålende helg, søta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søte dere! :) Alltid kos å sjekke KG når det er så mange trivelige hilsener som venter på meg. :)

Vi var på helsestasjonen og veide lille W i går, han vokser og vokser! Var og veide den 14 aug. (6-ukerskontrollen) og da veide han 3985g, nå er han litt over 10 uker og veier 4870g! Nesten 1 kg det på de ukene! :laugh: Trenger ikke å bekymre meg for melka ser det ut som. :fnise:

Var også hos fysioterapeut i dag og det gikk også veldig bra. Fikk tips om hvordan vi skal stimulere og trene han. Har fremdeles tendenser til favorittside så her må vi terpe! Litt øving til så er alt ok! :)

Har ikke fått somlet meg til å kjøpe babygym enda, tror babygym er tingen for lille W.. Klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken en vi skal kjøpe. Hva har du/dere og er dere fornøyde?

Hohoi, sitter nå og tørker.. Altså, samboer har nettopp sprayet med med selvbruningsspray. :fnise: Ettersom at jeg ikke har fått sol på kroppen i sommer så bare måtte jeg prøve. Kjøpe Clinique's spray, hører den skal være ok. Skal liksom ikke overdreven brun av den og det passer meg fint. Verste jeg ser er de som egentlig er veldig lyse i huden og går for den mørkeste selvbruningen.. Isj. Er spent på om vi fikk det til greit! ;)

Håper dere får en kjempefin fredagskveld alle sammen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...