Gå til innhold

Min hverdag. ♥

Azalea

Anbefalte innlegg

Det høres ut som du har nok trening på jobb da ja ;)

Vi snakker mye om barn, men vi har vel egentlig kommet fram til at vi venter litt til jeg har funnet annen jobb og har jobbet der litt i og med at jeg nå bare har en liten stillingsprosent der jeg jobber... :)

Men jeg storgleder meg til den dagen vi bestemmer oss for å begynne prøvingen! :)

Alt fra 11-13timers-vakter på jobb tar på kan en si.. :P Både fysisk og psykisk. Kjenner jeg er helt utslitt! Men, blir bra nå vi endelig åpner. :)

Skjønner den. Hvilken type jobb er det du ser etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt fra 11-13timers-vakter på jobb tar på kan en si.. :P Både fysisk og psykisk. Kjenner jeg er helt utslitt! Men, blir bra nå vi endelig åpner. :)

Skjønner den. Hvilken type jobb er det du ser etter da?

Det var lange dager, bare for en periode håper jeg, så du ikke sliter deg helt ut ?

:)

Jeg ser etter noe innen salg, har jobbet på klesbutikk siden jeg var 15 år og stortrives med det. Trenger ikke være en klesbutikk selvfølgelig, bare det ikke er i dagligvare så tror jeg at jeg er åpen for det meste :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lange dager, bare for en periode håper jeg, så du ikke sliter deg helt ut ?

:)

Jeg ser etter noe innen salg, har jobbet på klesbutikk siden jeg var 15 år og stortrives med det. Trenger ikke være en klesbutikk selvfølgelig, bare det ikke er i dagligvare så tror jeg at jeg er åpen for det meste :gjeiper:

Det blir heldigvis vanlige dager fra neste uke. :) Noe som blir kjemperart også, er jo så vant til å "bo" på jobb. :P I dag drar jeg på jobb, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Tidenes lengste vakt kan en si.. :P Får prøve å få i meg nok vann og mat, så går det nok bra.

Skjønner. Jeg kan anbefale skobutikker også, det er ganske ok faktisk. :) Hvilke type butikker har du jobbet i? Jeg har selv kun erfaring fra Vero Moda innen klær frem til nå hvertfall. Ellers har jeg kun jobbet med sko. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir heldigvis vanlige dager fra neste uke. :) Noe som blir kjemperart også, er jo så vant til å "bo" på jobb. :P I dag drar jeg på jobb, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Tidenes lengste vakt kan en si.. :P Får prøve å få i meg nok vann og mat, så går det nok bra.

Skjønner. Jeg kan anbefale skobutikker også, det er ganske ok faktisk. :) Hvilke type butikker har du jobbet i? Jeg har selv kun erfaring fra Vero Moda innen klær frem til nå hvertfall. Ellers har jeg kun jobbet med sko. :)

Da må det være nok mat og drikke ja :) Blir sikkert godt når det kommer tilbake til normalt kan jeg tenke meg.

Tidligere har jeg jobbet 5 år i en liten kleskjede og nå har jeg jobbet i KappAhl i snart to år. Har faktisk tenkt litt på skobutikk også, håper det er en stillingsannonse som roper navnet mitt snart :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det være nok mat og drikke ja :) Blir sikkert godt når det kommer tilbake til normalt kan jeg tenke meg.

Tidligere har jeg jobbet 5 år i en liten kleskjede og nå har jeg jobbet i KappAhl i snart to år. Har faktisk tenkt litt på skobutikk også, håper det er en stillingsannonse som roper navnet mitt snart :gjeiper:

Sukk, endelig begynt med vanlige arbeidsvakter. Herlig! Jeg liker rutiner.. Jeg stresser så fælt om jeg ikke har det. Klarer rett og slett ikke å slappe av om ikke. :fnise:

Det er jo bare å skrive en åpen søknad, ordne cv og få tak i attester.. Så går du rundt til diverse butikker. Mange butikker som ikke utlyser stillinger. Jeg har fått to jobber slik, bare kontaktet butikken og fikk jobb. :)

Jeg begynner å bli veldig frustret.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med fremtiden. En del av meg har veldig lyst til å studere, men jeg vet jo ikke hva. Så tenker jeg mye på det med barn også.. Om jeg skulle begynne å studere og få barn underveis så blir det ganske trangt økonomisk. Om det skjer mens jeg jobber nå, så går det mye bedre økonomisk da jeg har fast 100%stilling. Tenker på permisjonspenger osv.. Jeg har lyst på barn før jeg er 27.. Og det er to år til. Men jeg vil ikke vente til jeg er 30 før jeg begynner studier.. *Tenke,tenke,tenke* Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt det der altså, har det akkurat slik selv jeg! En del av meg vil studere, men jeg vet heller ikke hva. Jeg og samboeren har kjempelyst på barn og vi har hatt det en stund også... Jeg er 21 år da, men det er sannelig ikke enkelt!

Eneste tipset jeg har er nok at du må følge hjertet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enkelt det der altså, har det akkurat slik selv jeg! En del av meg vil studere, men jeg vet heller ikke hva. Jeg og samboeren har kjempelyst på barn og vi har hatt det en stund også... Jeg er 21 år da, men det er sannelig ikke enkelt!

Eneste tipset jeg har er nok at du må følge hjertet ditt :)

Det er jo veldig greit om dere begge to er klar for det da, da er det vel ikke så mye mer å tenke på. ;) Eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått kattepusen i hus! :danse: Sukk, som jeg har savnet henne. <3

Håper alle dere der ute har hatt en fin helg! Jeg har kost meg masse sammen med kjæresten oppe i Trondheim. Veldig deilig å komme hjem til venner og familie igjen. Synd det bare var for 1,5 dag.. Håper på 1 uke neste gang. :)

Ellers noe nytt her inne på KG? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig greit om dere begge to er klar for det da, da er det vel ikke så mye mer å tenke på. ;) Eller? :)

Nei, det er forsåvidt sant det ;), men det er denne jobbsituasjonen da... :sjenert:

Håper alt står bra til og at du har hatt en fin helg :) Kattepuser er koselige og rare dyr, har selv to hannkatter som jeg er så glad i :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er forsåvidt sant det ;), men det er denne jobbsituasjonen da... :sjenert:

Håper alt står bra til og at du har hatt en fin helg :) Kattepuser er koselige og rare dyr, har selv to hannkatter som jeg er så glad i :rodmer:

Hm.. Ja, jeg forstår den. Men du jobbet ikke fast nå? Du får sette deg ned å skrive noen åpne søknader, så går du rundt til forskjellige butikker. Eller sende mail direkte til butikken der du viser din interesse. :) Så ordner det seg nok. Kjedelig å bli stoppet av jobbsituasjonen.

Kattepus er så skjønn. :rodmer: Hvor gamle er dine? Min lille diva er 3 1/2 år gammel. :) Lyst på hund og jeg da.. Burde vel egentlig bo litt utenfor byen i et hus med stor hage og et lite fjøs eller noe. *Drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja, jeg forstår den. Men du jobbet ikke fast nå? Du får sette deg ned å skrive noen åpne søknader, så går du rundt til forskjellige butikker. Eller sende mail direkte til butikken der du viser din interesse. :) Så ordner det seg nok. Kjedelig å bli stoppet av jobbsituasjonen.

Kattepus er så skjønn. :rodmer: Hvor gamle er dine? Min lille diva er 3 1/2 år gammel. :) Lyst på hund og jeg da.. Burde vel egentlig bo litt utenfor byen i et hus med stor hage og et lite fjøs eller noe. *Drømme*

Jeg jobber ikke fast nå nei...

Mine er 2 1/2 og 1 1/2. Jeg bor på gård og når vi etterhvert tar over den, da skal vi kjøpe hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke fast nå nei...

Mine er 2 1/2 og 1 1/2. Jeg bor på gård og når vi etterhvert tar over den, da skal vi kjøpe hund :)

Ah, heldiggrisen. Min drøm er å eie et hus litt utenfor byen, skal være litt landig til men ikke lengre unna at jeg kan ta en tur inn til byen uten å bruke hele dagen. Med stor plen og helst ligge så bra til at jeg kan gå en tur i skogen, eller gå ned til sjøen. Ikke høye krav i det heletatt. :fnise:

Hvilken rase har du tenkt på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, heldiggrisen. Min drøm er å eie et hus litt utenfor byen, skal være litt landig til men ikke lengre unna at jeg kan ta en tur inn til byen uten å bruke hele dagen. Med stor plen og helst ligge så bra til at jeg kan gå en tur i skogen, eller gå ned til sjøen. Ikke høye krav i det heletatt. :fnise:

Hvilken rase har du tenkt på? :)

Det er jo faktisk en drøm som kan gå i oppfyllelse det da :)!

Jeg bor egentlig skikkelig på landet med et stort skogsområde som følger med gården vår, samtidig som det er en biltur på ca. 30 min inn til Trondheim, helt ypperlig :)

Vi har tenkt på (Les: jeg skal ha en :gjeiper: )finsk lapphund, den rasen hadde passet hverdagen min på gården helt perfekt :rodmer:

Hvilken hund er det du kunne tenkt deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten perfekt ut! Sukk, som jeg savner Trondheim til tider.. Bor du sørover da eller?

Aww, de er jo så herlige. Masse god pels. <3 Oi, jeg synes det er så vanskelig å velge. Jeg kunne ha tenkt med hvertfall 10 forskjellige raser. Kanskje flere. Jeg elsker hunder! Derfor hadde det vært veldig greit å bo litt landig til + ha stort uteområde. (med skog/fjell og sjøen ved siden av.. :P) Det er en drøm som kanskje kan gå i oppfyllelse, det er det. Skal jobbe mot det hvertfall!

Hvordan går det ellers?

--------

Midt i syklusen. Ryggsmerter og stikkninger i magen. Bah.. Korsryggen kunne ha vært litt mer samarbeidsvillig..

*Dagens lille syteinnlegg* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor nord for Trondheim :) Ellers går det bra, treg vektnedgang men :sjenert:

Er lov å syte litt da ja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor nord for Trondheim :) Ellers går det bra, treg vektnedgang men :sjenert:

Er lov å syte litt da ja :klemmer:

Synes du har vært flink jeg. :) Det er vel sånn at du ikke gå like fort opp i vekt om du går ned sakte, eller? Hvordan går å trene på treningssenter? Jeg har alltid syntes det har vært litt.. Kleint? Har lyst til å trene selv, men får meg ikke til å melde meg inn. Var vel medlem på 3T for en del år tilbake, ble støttemedlem. Kremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært flink jeg. :) Det er vel sånn at du ikke gå like fort opp i vekt om du går ned sakte, eller? Hvordan går å trene på treningssenter? Jeg har alltid syntes det har vært litt.. Kleint? Har lyst til å trene selv, men får meg ikke til å melde meg inn. Var vel medlem på 3T for en del år tilbake, ble støttemedlem. Kremt.

Ja, det er vel slik at om du går fort ned i vekt, så kommer de ganske raskt tilbake også..

Det går faktisk veldig bra å trene på treningssenter, nå er det et ganske lite et jeg er medlem på da, så det er liksom ikke kjempemasse folk og det er veldig greit syns jeg :) Du er vel ikke alene om å bli støttemedlem, er redd for at jeg blir det selv, men gjør alt jeg kan for å holde motivasjonen oppe :)

Syns du bare skal ta steget og melde deg inn igjen jeg, du kommer nok ikke til å angre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel slik at om du går fort ned i vekt, så kommer de ganske raskt tilbake også..

Det går faktisk veldig bra å trene på treningssenter, nå er det et ganske lite et jeg er medlem på da, så det er liksom ikke kjempemasse folk og det er veldig greit syns jeg :) Du er vel ikke alene om å bli støttemedlem, er redd for at jeg blir det selv, men gjør alt jeg kan for å holde motivasjonen oppe :)

Syns du bare skal ta steget og melde deg inn igjen jeg, du kommer nok ikke til å angre ;)

Er treningsstudio i øverste etg. i kjøpesenteret som ligger rett over der jeg jobber, grøss.. Der er det store saler der folk står på rekke og rad og trener, jeg blir nesten flau av å se på jeg. :O Jeg hadde lett trent ute, lurer på om jeg ikke skal begynne å jogge eller noe. Må bare få tak i ordentlig treningstøy.. Noen favorittmerker? Var på kurs med 2xU og fikk litt lyst å prøve den tightsen. Er bare ikke så glad i at ting disser mens jeg trener, *tvangstanke*. :sjenert:

Veldig lyst til å trene styrke, det blir også hjemme. Har du noen tips til gode nettsider der de viser div øvelser? :klo:

Ikke meningen å mase på deg om dette altså, men er så nybegynner med hjemmetrening så trenger noen enkle men effektive øvelsker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er treningsstudio i øverste etg. i kjøpesenteret som ligger rett over der jeg jobber, grøss.. Der er det store saler der folk står på rekke og rad og trener, jeg blir nesten flau av å se på jeg. :O Jeg hadde lett trent ute, lurer på om jeg ikke skal begynne å jogge eller noe. Må bare få tak i ordentlig treningstøy.. Noen favorittmerker? Var på kurs med 2xU og fikk litt lyst å prøve den tightsen. Er bare ikke så glad i at ting disser mens jeg trener, *tvangstanke*. :sjenert:

Veldig lyst til å trene styrke, det blir også hjemme. Har du noen tips til gode nettsider der de viser div øvelser? :klo:

Ikke meningen å mase på deg om dette altså, men er så nybegynner med hjemmetrening så trenger noen enkle men effektive øvelsker. :sjenert:

Huff, jeg er glas for at treningsstudioet "mitt" er i 2. etg :) Jeg er slik at jeg ikke orker å bruke kjempemye penger på treningsklær, jeg kjøper det meste på H&M og det koster ikke all verdens, men de har et ganske stor utvalg. (til mitt bruk i alle fall) Tightsen jeg kjøpte der er perfekt!

Før jeg starta på treningsstudio gjorde jeg også styrke hjemme og synes denne siden er kjempebra med mange styrkeøkter, tips og informasjon :)

Du maser da ikke, bare trivelig det ;)

Ønsker deg en finfin helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...