Gå til innhold

Tykke jenter og gutter


Gjest h

Anbefalte innlegg

Herregud, noen av kommentarene her inne er utrolig patetisk, trist å se at VOKSNE mennesker komme med så usaklige kommentarer. Jeg er selv 17 og mer voksen enn dere. Skjerpings. Personlighet har vel mer å si enn utseende? Vil du heller være sammen med en syltynn jente med utrolig stygg personlighet som ikke eier humor, eller en med litt ekstra kilo som har en fin personlighet og eier humor?

tykke folk kan også være pene. venninna mi er overvektig, men hun har ett utrolig pent ansikt, fint hår, sminker seg pent og går i fine klær, og er utrolig morsom. skjønner ikke hele hat-greia mot overvektige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, noen av kommentarene her inne er utrolig patetisk, trist å se at VOKSNE mennesker komme med så usaklige kommentarer. Jeg er selv 17 og mer voksen enn dere. Skjerpings. Personlighet har vel mer å si enn utseende? Vil du heller være sammen med en syltynn jente med utrolig stygg personlighet som ikke eier humor, eller en med litt ekstra kilo som har en fin personlighet og eier humor?

tykke folk kan også være pene. venninna mi er overvektig, men hun har ett utrolig pent ansikt, fint hår, sminker seg pent og går i fine klær, og er utrolig morsom. skjønner ikke hele hat-greia mot overvektige.

det innlegget likte eg^^bra det ennå finnes sånne folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

haha! TS, ser ut som du får "hele" Norges overvektige befolkning etter deg nå.LOL!

Ingen blir så sur som feite folk når de får en reality slæp i tryne ang. vekt.

TS, det er ingenting galt i å si at tykke folk er usexy, syns selv det samme.

Du og jeg, og MANGE flere her i verden!

Ser noen skriver at fedme er genetisk og gud vet hvor mye piss folk klarer finne på som unnskyldninger. Ja, kanskje i 1% av alle tilfeller er det medisiner eller lignende som gjør at kroppen f.eks samler på vann. Men la oss være ærlig people of Norway! Cut out the fatty foods og TREN! Fedme er dessverre uhorvelig mye LATSKAP og et HELT feil bilde på mat.

Jeg trener daglig, og er god nok kunnskap om mat til å skjønne at kebab, kaker, burgers og lignende er BAD. Jeg er derfor ikke i nærheten av å være chubby på noen områder. En bra form trenger en GOD innsats for å oppnå!

Er nok mange haters der ute som vil kaste småstein på innlegget mitt. MEN før dere gjør det. Spør deg selv:

1) Er jeg overvektig? En valk for mye? 2 x dobbelhake?

Ok,

2)Hva har jeg i matskapet? Cokies, Brus, chips, brød osv osv..?

3)NÅR var jeg sist i fysisk aktivitet? Jogget, syklet, gikk på ski, treningssenter?

Hvis svaret er noe annet enn iløpe av de siste 7 dagene, så bare la vær å kommentere

:D hohoho!

Nei så gøy innlegg! Skal vi se...

1. Ja jeg er overvektig. Ja jeg har nok både en og to valker for mye. Dobbelthake har jeg faktisk ikke.

2. I matskapet har jeg på hverdagene ingenting av chips, brus, cookies e.l., men brød spiser jeg (hjemmebakt da kjøpebrød smaker æsj). I helgene må jeg nok innrømme at jeg har cola og sjokolade i skapet.

3. Jeg var i fysisk altivitet igår, da gikk jeg meg en tur i skogen og langs veien, inkludert en skikkelig powerwalk i oppoverbakke så svetten silte og pulsen var på maks. Jeg prøver å komme meg ut hver dag og gå meg en skikkelig tur. Kjenner allerede etter to måneder med turgåing at kondisen er mye bedre.

Dette kunne jo ha blitt en artig spørreundersøkelse hvis du hadde laget flere og mer spennende spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

P.S. tror ikke det er så veldig digg for en gutt å ha sex med en syltynn jente...må vel være som å stikke pikken i en spikerpakke

Og med den kommentarer gjorde du alle dine foregående kommentarer ugyldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med den kommentarer gjorde du alle dine foregående kommentarer ugyldig.

mener du at jeg sa at jeg ikke kommenterte utseendet til folk? jeg gjør ikke det, nå prøvde jeg bare å vise empati å sette meg inn i en gutt sin situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å lure...

Kan det være en person der ute som et par ganger i uka legger ut en " alle feite mennesker er dumme\stygge eller late" tråd på KG bare for å sitte og flire av alle som går i fistel gang på gang på gang. Kanskje slenger inn en eller annen kommentar her og der bare for å holde liv i underholdningen?

Hva med å bare ignorere neste tråd som sikkert dukker opp innen få dager et eller annet sted på forumet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

mener du at jeg sa at jeg ikke kommenterte utseendet til folk? jeg gjør ikke det, nå prøvde jeg bare å vise empati å sette meg inn i en gutt sin situasjon.

Nei, jeg mener at med en gang du kommer med en slik synsing, så tar jeg ikke noe av det du sier seriøst. I det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neivel...men det der var egentlig en venninne av meg som sa det en gang...du velger selv om du tror på det eller ikke. kan ikke få deg til å tro på det jeg sier og akseptere synspunktet mitt heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

Fete jenter er forferdelig for oss gutta. Tipper at fete gutter er like forferdelig for jenter. Flesk og vom dreper sexlysten. Gutter og jenter med hengvom burde ta seg sammen å slanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen av kommentarene her inne er utrolig patetisk, trist å se at VOKSNE mennesker komme med så usaklige kommentarer. Jeg er selv 17 og mer voksen enn dere. Skjerpings. Personlighet har vel mer å si enn utseende? Vil du heller være sammen med en syltynn jente med utrolig stygg personlighet som ikke eier humor, eller en med litt ekstra kilo som har en fin personlighet og eier humor?

tykke folk kan også være pene. venninna mi er overvektig, men hun har ett utrolig pent ansikt, fint hår, sminker seg pent og går i fine klær, og er utrolig morsom. skjønner ikke hele hat-greia mot overvektige.

Det må ikke være enten eller. Slanke kvinner er ikke nødvendigvis dårlige mennesker, på samme måte som overvektige mennesker ikke nødvendigvis er gode mennesker. Videre er det en illusjon å tro at en persons vekt ikke sier noe om vedkommende: Overvekt er(i svært mange tilfeller)et resultat av at man er lat, og at man mangler selvkontroll.

For øvrig er ikke denne "voksenheten" du referer til noe du kan bedømme deg selv i; det er nu en gang opp til andre å vurdere en som person, både på den ene og den andre måten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det må ikke være enten eller. Slanke kvinner er ikke nødvendigvis dårlige mennesker, på samme måte som overvektige mennesker ikke nødvendigvis er gode mennesker. Videre er det en illusjon å tro at en persons vekt ikke sier noe om vedkommende: Overvekt er(i svært mange tilfeller)et resultat av at man er lat, og at man mangler selvkontroll.

For øvrig er ikke denne "voksenheten" du referer til noe du kan bedømme deg selv i; det er nu en gang opp til andre å vurdere en som person, både på den ene og den andre måten.

poenget med kommentaren min var at kjempe mange av kommentarene her er utrolig patetisk og useriøse. ja, mange av de som er overvektig er late, men herregud, ikke si at alle er det. selv har en venninne som har utrolig lyst å begynne å trene og gå ned i vekt, men hun eier ikke selvtillit (og derfor vil ikke gå på treningssenter) pga patetiske folk som alltid må komme med useriøse teite kommentarer som er blitt sagt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. tror ikke det er så veldig digg for en gutt å ha sex med en syltynn jente...må vel være som å stikke pikken i en spikerpakke

Det er i hvert fall bedre enn å meske seg i fett og valker :skratte:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christina

Det må ikke være enten eller. Slanke kvinner er ikke nødvendigvis dårlige mennesker, på samme måte som overvektige mennesker ikke nødvendigvis er gode mennesker. Videre er det en illusjon å tro at en persons vekt ikke sier noe om vedkommende: Overvekt er(i svært mange tilfeller)et resultat av at man er lat, og at man mangler selvkontroll.

Måten jeg forsto det hun sa det med personlighet og vekt og sånn var vel bare et eksempel? Til de som skrev over her en plass at "de over 70 kilo rører man bare ikke" en kommentar til det liksom, if that makes sense.

Jeg synes vel ikke at fedme er sexy, men betyr vel ikke at dere trenger å henge ut de som sliter med det? Det blir vel litt barneskole i min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare la andre være i fred? Jeg synes det er patetisk å dømme mennesker etter utseendet, det er hentet fra middelalderen etter min mening. Oppføre nå oss som siviliserte mennesker som faktisk kan tenke noe utenom utseendet da...Modne folk kommer allikevel til å legge mer vekt på personligheten, for hvis du skal velge deg en partner du skal være med(forhåpentligvis livet ut kanskje), så vil du vel ikke ha en som er ondskapsfull, mangler humor og har dårlig personlighet men utrolig søt/pen/digg(velg et eller annet), vil du? Skjønnheten varer jo ikke for evig den heller, mens personligheten/intelligensen/humoren gjør som regel det, med mindre du får demens eller noe da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er i hvert fall bedre enn å meske seg i fett og valker :skratte:

Synsing fra din side. Personlig liker jeg å meske meg i fett og valker, jeg. Det er så mykt og godt. Men det er kanskje fordi jeg har en myk og snill personlighet. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta dere sammen dere overvektige, late og usexye folk! Fedme gir samfunnet store kostnader som vi skattebetalere får svi for.

Andre vi skattebetalere må punge ut for:

-Nikotinslaver (stump røyken din dritt!)

-Uføretrygdede (ta deg sammen å begynn å jobb!)

-Psykisk syke (slutt å synes synd på deg selv!)

-Trafikkofre (sånn går det når du kjører som en idiot)

-Kreftpasienter (ja det er sikkert selvforskyldt det også...)

Listen er lang dersom man tenker over det....

:ironi:

Jeg har: 20 kg for mye,

en grandiosa i ovnen,

cola på bordet,

en pris snus under leppa,

en mann jeg har et bra sexliv med,

fått flere tilbud fra menn som har lyst på et ligg,

Og det beste av alt: Jeg elsker meg selv, og driter i om andre syns jeg er feit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedme er genetisk . Fedme kan gå i arv .

Ikke få barn med feite folk . Og en ny slank generasjon vil vokse opp . Forde de mangler fedme-genet . Og passiv og lat - genet dør ut .

Jeg er en naturlig slank jente . Og det mener jeg er genetisk . Jeg liker å være aktiv og jeg kan spise så mye fet mat jeg vil , uten å bli tykk .

Fedme er ikke genetisk faktisk. Det er hva du gir dine barn som vil faktisk forme deres helse som eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekt er(i svært mange tilfeller)et resultat av at man er lat, og at man mangler selvkontroll.

Slank er (i svært mange tilfeller)et resultat av at man teller kalorier

Tynn er (i svært mange tilfeller)et resultat av at man løper som en galning og har et usunt forhold til kosthold

Du ser hvor jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg har: 20 kg for mye,

en grandiosa i ovnen,

cola på bordet,

en pris snus under leppa,

Du går altså en lys framtid i møte, med godt sinn? Minner meg om komikeren Gabriel Iglesias. Han har en del artige livsmottoer. Bl.a. elsker han mat så mye, at han vil dø av overspising.

"Når rettsmedisineren kutter meg opp, vil jeg at hele området skal lukte kake!"

og min favoritt:

"I don't wanna die tomorrow and know I could have had cake today!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...