Gå til innhold

Tykke jenter og gutter


Gjest h

Anbefalte innlegg

men nu tror jeg du tolker vedkommendes innlegg i overkant bokstavelig. Jeg antar at han/hun mener at overvektige kvinner vil slite mer enn andre med å få seg kjæreste, og det er det ikke så vanskelig å se at vedkommende kan ha et poeng i

Jeg tolker ikke vedkommendes innlegg i det hele tatt, jeg leser det som det er skrevet, og det er nettopp derfor uttalelsen ("Kvinnfolk over 70 kg rører man helt enkelt ikke") blir så lavmåls generaliserende. Skulle jeg ha tolket det hadde jeg tolket det som et trolleinnlegg.

Feite kan kanskje slite med å få seg kjæreste, og da av flere grunner enn de rent fysiske, men overvektige har faktisk ikke vanskelig for å få seg kjæreste så lenge et snev av selvtillit er til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest döderlein

"Kvinnfolk over 70 kg rører man helt enkelt ikke"

Har ei venninne av meg som er lang og tynn-normal, som veier over 70. Hun fortalte meg at i forhold til BMI er hun på grensa til undervektig pga. høyden. Og henne ville du ikke tatt på? O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Kvinnfolk over 70 kg rører man helt enkelt ikke"

Har ei venninne av meg som er lang og tynn-normal, som veier over 70. Hun fortalte meg at i forhold til BMI er hun på grensa til undervektig pga. høyden. Og henne ville du ikke tatt på? O.o

Kanskje han liker dem små og tynne, ikke høye og tynne? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrar meg på

Se dere rundt, ta en titt når dere er i byen eller er ute og farter andre steder. Se på alle de "rare" parene dere ute som har funnet hverandre på tross av utseende. Det finnes ikke en fasit på hva alle liker, det du synes er stygt og ekkelt der kan en annen se et fantastisk menneske de ønsker å leve livet sitt med. Noen tykke har problemer med å finne seg kjæreste mens andre ikke har problemer i hele tatt, det har mer med personlighten å gjøre enn størrelsen. Tykke personer har forskjellige personligheter, akkurat som tynne folk har - ja, jeg vet at det kan være vanskelig å fatte for noen. Men hvis man tar sjansen på å bli kjent med noen som veier mer enn du setter pris på så kanskje du finner ut at de faktisk kan være ok personer. Og fedme smitter ikke, du får ingen alvorlige sykdommer av å omgås folk med høyere bmi enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Altså...jeg er sikker på at folk skal be meg holde kjeft fordi at jeg er ung, dum og sikkert andre ting. Men jeg mener allikevel at folk rett og slett skal drite i andre folk sitt utseende! Det er vel personligheten som teller mest, er ikke det sånn? Jeg syns virkelig synd på de som kun går etter utseendet, de kommer ikke til å få til et seriøst forhold før de stabiliserer tankegangen sin. For hvem vil vel være sammen med en som slår opp med deg om du legger på deg 5 kilo? Ikke jeg ihvertfall...Jeg er personlig..kanskje ikke overvektig, men har noen kilo ekstra for å si det sånn. Det er min mening ihvertfall. Men har overhodet ingen problemer med å finne venner/kjærester eller noe. For når folk blir kjent med en, så tenker de vel mest på den personlige verdien den personen har, ikke på om personen går med merkeklær, har perfekt kropp eller noe sånt. Klart man må legge litt merke til utseendet, men så lenge du passer på hygienen, er hyggelig mot folk og har noen verdifulle ting i personligheten din, så går det vel greit? Sånn er det i min vennekrets ihvertfall. Jeg kommenterer ikke andre folk sitt utseendet, jeg prøver og bli kjent med folk istedet å baksnakke dem/mobbe for utseendet eller noe. Jeg ble jo mobbet for overvekt selv(i barneskolen, var skikkelig feit) kanskje det er derfor jeg reagerer så sterkt på folk som kritiserer andre for utseendet. Jeg blir jo daglig kalt for bitch, fordi at jeg tørr å si mine meninger, har klart syn på mange saker og er ikke redd for å komme ut med sånt. Og, BTW, det med en som skrev om at "den fedme-genen må forsvinne" - ligner det ikke litt på det Hitler prøvde seg på? Å få til en "ren" rase?

P.S. tror ikke det er så veldig digg for en gutt å ha sex med en syltynn jente...må vel være som å stikke pikken i en spikerpakke

Ok først så sier du at man ikke skal kritisere noen for utseendet, men like under trasher du tynne folk? Er ikke det litt dobbeltmoralsk? man skal vel ikke kritisere utseendet på noen, hverken tynne eller store?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

mener du at jeg sa at jeg ikke kommenterte utseendet til folk? jeg gjør ikke det, nå prøvde jeg bare å vise empati å sette meg inn i en gutt sin situasjon.

Å kommentere utseendet var jo nettopp det du gjorde med den kommentaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...