Gå til innhold

Tykke jenter og gutter


Gjest h

Anbefalte innlegg

Lat er ikke en sexy egenskap nei. Men ikke fordi det gir noen form for vektøkning, men heller fordi det betyr at personen er lite oppfinnsom, lite engasjerende, lite nysgjerrig på ting, lite nytenkende.

For meg blir det for banalt å diskutere "sexy" uten å ta med personlighet i beregningen. Jeg kan se et bilde av en person og se at han/hun er vakker/pen/søt, men sexy? Det har å gjøre med personlighet mer enn utseende. Den person som er villig til å ha sex med noen annen uavhengig av personlighet til vedkommende er selv usexy (og desperat, ikke minst).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe problemer med å innrømme det, men jar har problemer med å proklamere det og rope det ut til alle av hensyn til mennesker med fedme, da jeg synes synd på dem.

Det er jeg også litt usikker på om jeg bør si, at jeg synes synd på dem. Det kan jo hende de blir fornærma da også. Jeg holder bare tankene mine om utseendet deres for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

Du har ikke lest mye på dette forumet du eller?

Og selv om DU syns at det er usexy, så betyr ikke det at absolutt alle andre syns det er usexy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner snart å grine av alle disse tykke-folk-over-60-kg-er-ekle-trådene...

Jeg syns dumme mennesker burde på oppsmartningskurs, men det kommer ikke til å skje bare fordi jeg vil det. Så hvorfor skulle man sende folk på slankekurs fordi du vil det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syntest ikke overvekt er sexy. Ikke for tynne mennesker heller. Uten at det spiller noen rolle , ingen kan syntest alle er like sexy , og mange har ingen intresse av å fremstå som sexy. Er lei hele sexy ordet! Vi er alle forskjellige , heldigvis , og kommentere andres vekt eller utseende gjør jeg meget skjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg er overvektig. Men jeg trener mellom 1 og 2 timer hver dag. Hvis det tallet må økes til 5 timer per dag for å kunne ha sex, så må jeg si at da vil jeg heller leve i sølibat resten av livet! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overvektig. Men jeg trener mellom 1 og 2 timer hver dag. Hvis det tallet må økes til 5 timer per dag for å kunne ha sex, så må jeg si at da vil jeg heller leve i sølibat resten av livet! : )

nei, det går vel hvis du nøyer deg med en feit gutt :)

Sikt på eget nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det går vel hvis du nøyer deg med en feit gutt :)

Sikt på eget nivå.

Så du bør nøye deg med en helt vanvittig ufølsom kjæreste? Siden du bør sikte på eget nivå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

nei, det går vel hvis du nøyer deg med en feit gutt :)

Sikt på eget nivå.

Så slanke og veltrente gutter/jenter får ikke lov til å like lubne eller tykke jenter/gutter - og vice versa?! Trodde dette var et fritt land, jeg. Jeg tok tydeligvis feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Så du bør nøye deg med en helt vanvittig ufølsom kjæreste? Siden du bør sikte på eget nivå?

Intens lyst til å rope "BA DUM TISH!" her. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det går vel hvis du nøyer deg med en feit gutt :)

Sikt på eget nivå.

Finn en som ikke tør å stå for meningene sine heller "anonymbruker" , så kan dere være feige og usympatiske sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du bør nøye deg med en helt vanvittig ufølsom kjæreste? Siden du bør sikte på eget nivå?

Det har ingenting med ufølsomhet å gjøre. Det handler om at AB ikke skjønner at folk ikke nødvendigvis alltid tenner på kopier av dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

nei, det går vel hvis du nøyer deg med en feit gutt :)

Sikt på eget nivå.

Det kan godt være jeg gjør, da jeg ikke avviser folk etter hvordan de ser ut. Men nå skal det sies at jeg faktisk har vært sammen med flere ''normalvektige'' gutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts!

Jeg er feit, kan jeg komme med min mening da?

Det mest usexy jeg vet om er idioter, uansett hvordan de ser ut. Altså siden jeg har over 150 i iq, så synes jeg egentlig at alle med iq under 100 ikke burde få formere seg. Dere er så belastende for oss smartingene, ok? :hallo:

Aner du hvor forferdelig det er for oss å høre på pisspreiket deres hver dag?

Siden du ikke kommer til å finne kuren på kreft eller noe annet som får samfunnet til å gå framover, så kan jeg ikke se hva slags nytte vi har av at du reproduserer deg? Det er nå iallefall ganske turnoff!

Til dere andre; jeg som feit gir blanke faen i om du mener min vekt er sexy eller ei. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre! Min elsker synes jeg er sexy, antar jeg siden han fant tjukke meg? Men om han ikke synes det så er det hanses og ikke mitt problem likevel. Blir pult heftig og godt jeg

Alle har da lov til å ha si egen mening. Men siden jeg er på KG nå så bør jeg vel slenge på: "ingen mannfolk liker å ha sex med et beinrangel som de stikker seg på", og "det er ikke pent å se ut som et skjellet" osv osv.

Men nei, jeg mener ikke det.

Også hva er det med å dra inn medisiner og gener som grunner for overvekt i slike diskusjoner? Altså om en person er feit og en annen ikke tenner på personen på grunn av det, så er det vel likegyldig hvorfor h*n har blitt feit?? :murvegg:

Kos dere folkens, uansett hva slags kropslige preferanser dere har!

Hvilken IQ-skala refererer du til? Som du vet finnes de tre skalaer. Selv har jeg en IQ på 141 på Standford-Binet. Du slår meg imidlertid, uansett skala. IQ og intelligens er imidlertid ikke det samme, noe vi begge vet. Intelligens er en skjelden vare, noe dette forum er et godt eksempel på. Bruk av krefter for å motbevise en tråd som denne, vitner om at intelligensen har tatt en lang og ufortjent ferie. Svelger dere virkelig alt rått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en IQ på 141 på Standford-Binet. [....] Intelligens er en skjelden vare, noe dette forum er et godt eksempel på.

Sjelden. Ikke skjelden. Skulle tro en med IQ på 141 kunne korrekt rettskriving...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Sjelden. Ikke skjelden. Skulle tro en med IQ på 141 kunne korrekt rettskriving...

...

Et idiotisk argument, da IQ ikke har noe med rettskriving å gjøre.

Forsåvidt er IQ oppskrytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjelden. Ikke skjelden. Skulle tro en med IQ på 141 kunne korrekt rettskriving...

Å pirke på grammatikk på et så uformelt forum som dette viser ikke akkurat et tegn på intelligens fra deg heller. Snakk om å fokusere på små trivielle detaljer som ikke har noe med debatten å gjøre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pirke på grammatikk på et så uformelt forum som dette viser ikke akkurat et tegn på intelligens fra deg heller. Snakk om å fokusere på små trivielle detaljer som ikke har noe med debatten å gjøre..

Hvis du leser på side 1 i denne tråden kan du se at jeg allerede har bidratt med det jeg føler behov for å bidra med i forhold til "debatten".

Og at IQ ikke har noe særlig med rettskriving å gjøre er et uholdbart argument. Og flere av KGs brukere mangler nok EQ i tillegg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvis du leser på side 1 i denne tråden kan du se at jeg allerede har bidratt med det jeg føler behov for å bidra med i forhold til "debatten".

Så dermed hjelper du til med å avspore debatten?

For å svare deg:

Hvem definerer hvilke tyve kilo som er "ekstra"?

Er det de tyve kiloene oppå en grunnvekt basert på gjennomsnittlig normalBMI?

Er det de tyve kiloene oppå gjennomsnittlig vekt av skjelett og beinstruktur?

Er det de tyve kiloene med ekstra hud og større muskler etter kraftig vektnedgang?

Er det de tyve kiloene som utgjør forskjellen på "undervektig" og "overvektig"?

Hvilke kilo er det? :vetikke:

For det første er BMI teit å bruke, da det ikke tar hensyn til alt for mye.

Ellers kan man sette de tyve kiloene i mange forskjellige system:

Det kan være de 20 kiloene som gjør en person ekstra utsatt for sykdommer.

Det kan være de 20 kiloene som hindrer en person i å leve livet slik de vil.

Det kan være de 20 kiloene som hindrer en person i å tiltrekke den partneren de selv vil ha.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at andre ser ned på personen.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at en sliter med å finne klær.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at en må bestille to flybilletter, ikke kan være med på kino, teater og heller ikke kan sitte på vanlige kaféstoler.

------

Må innrømme at jeg er lei av normaliseringen av overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er BMI teit å bruke, da det ikke tar hensyn til alt for mye.

Ellers kan man sette de tyve kiloene i mange forskjellige system:

Det kan være de 20 kiloene som gjør en person ekstra utsatt for sykdommer.

Det kan være de 20 kiloene som hindrer en person i å leve livet slik de vil.

Det kan være de 20 kiloene som hindrer en person i å tiltrekke den partneren de selv vil ha.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at andre ser ned på personen.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at en sliter med å finne klær.

Det kan være de 20 kiloene som gjør at en må bestille to flybilletter, ikke kan være med på kino, teater og heller ikke kan sitte på vanlige kaféstoler.

------

Må innrømme at jeg er lei av normaliseringen av overvekt.

Hvilke 20 kilo gjør en person ekstra utsatt for sykdommer? Jeg har selv vært femti kilo over normalvekt, men hadde ingen følgesykdommer. Hadde jeg ikke de 20 kiloene det snakkes om her da?

Hvem bestemmer hvilke 20 kilo som forhindrer en person fra å leve livet slik han eller hun vil? Det er vel igrunnen bare vedkommende selv? Hvorfor skal vi andre da mene noe om det?

Hvis man selv ser at man er overvektig og at overvekten forhindrer en fra å få den partneren man vil ha, hvem er det da som kan gjøre noe med den overvekten? Vi, eller vedkommende selv? Tror du virkelig det vil hjelpe å få slengt etter seg ting som at en ikke lenger er sexy, sett ifra andres perspektiv, når man har selv har samme oppfatning?

Jeg er lei av samfunnets kroppsideal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...