Gå til innhold

Tykke jenter og gutter


Gjest h

Anbefalte innlegg

Ingen? Jeg har absolutt ikke problemer med å si at tykke jenter er usexy. De skal helst ikke være sylslanke heller, helst ett sted midt i mellom med runde flotte kvinnelige former.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Jeg har absolutt ikke problemer med å si at tykke jenter er usexy. De skal helst ikke være sylslanke heller, helst ett sted midt i mellom med runde flotte kvinnelige former.

Men det er di meining, din preferanse, som du sjølvsagt får lov å ha. Problemet er når ein gjer som TS - gjer sitt eiga tenningsmønster allmenngyldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Noen jenter kler veldig godt å ha noen kilo ekstra.

For eksempel Mira Craig eller Kim Kardashian.. Jenter med sånn fysikk og form synes jeg kler veldig godt å ha noen kil ekstra fordi det fremhever de deilige formene de har. Så jeg innrømmer ikke at noen kilo ekstra er usexy.. fakk off

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAAH

Sorry, måtte bare le..

En handlingsplan for at du skal finne flere folk sexy?

The ignorance.. :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noen jenter kler veldig godt å ha noen kilo ekstra.

For eksempel Mira Craig eller Kim Kardashian.. Jenter med sånn fysikk og form synes jeg kler veldig godt å ha noen kil ekstra fordi det fremhever de deilige formene de har. Så jeg innrømmer ikke at noen kilo ekstra er usexy.. fakk off

jeg har sett en del av det du har skrevet, og jeg må si at jeg liker deg godt! vi skulle hatt flere mannfolk som deg!

jeg synes mange svar her er veldig trangsynte!

slik som det første svaret- om det å få bort "det feite genet" ...

hva fader!?! ..det finnes mange bakgrunner for overvekt! bl.a medisiner! .....man blir ikke narkoman fordi man har så jævlig lyst, men bla a. fordi man har psykiske problemer. dette gjelder også fedme. svært få har LYST til å bli feit- men mange sliter med psykiske lidelser eller traumer!

men her om dagen så jeg en pappa og mamma med en barn på rundt 4-5 år på bussen. De bærte med seg 4 bæreposer fra rimi. jeg så myyyye pottis og usunn junk igjennom posen, og alle 3 var meget, meget overvektige! ( bmi tilsvarende fedme! )

Da hadde jeg mest lyst til å ringe barnevernet pga barnemishandling!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Noz, den med "feite"-genet synes jeg var bra også!

Jeg pleier fyre i bånn selv av slike diskusjoner, men denne ble faktisk bare latterlig.. Det vitner om så lav intelligens at det gjør vondt i sjela mi..

Jeg er glad jeg er for feit til å ha sex med noen av disse! :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

jeg har sett en del av det du har skrevet, og jeg må si at jeg liker deg godt! vi skulle hatt flere mannfolk som deg!

jeg synes mange svar her er veldig trangsynte!

slik som det første svaret- om det å få bort "det feite genet" ...

hva fader!?! ..det finnes mange bakgrunner for overvekt! bl.a medisiner! .....man blir ikke narkoman fordi man har så jævlig lyst, men bla a. fordi man har psykiske problemer. dette gjelder også fedme. svært få har LYST til å bli feit- men mange sliter med psykiske lidelser eller traumer!

men her om dagen så jeg en pappa og mamma med en barn på rundt 4-5 år på bussen. De bærte med seg 4 bæreposer fra rimi. jeg så myyyye pottis og usunn junk igjennom posen, og alle 3 var meget, meget overvektige! ( bmi tilsvarende fedme! )

Da hadde jeg mest lyst til å ringe barnevernet pga barnemishandling!

Hyggelig at du liker det jeg skriver.. Takk og bukk og nikk å nei =)

Jeg synes det du beskriver fra bussen er ganske trist. Som forelder har man et vist ansvar for hva barna får i seg av mat og man bør lære barna tidlig hva som er "greit" å spise og drikke til daglig.

Jeg er ikke imot godterier... nei nei nei.. =) Men jeg synes det hører til på lørdager og bør begrenses til lørdager.

(Stakkars den ungen ftw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, Noz, den med "feite"-genet synes jeg var bra også!

Jeg pleier fyre i bånn selv av slike diskusjoner, men denne ble faktisk bare latterlig.. Det vitner om så lav intelligens at det gjør vondt i sjela mi..

Jeg er glad jeg er for feit til å ha sex med noen av disse! :nigo:

jaa, tror litt for mange er er ganske uvitene.........

og bjørn; nok en gang fine synspunker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

Jeg synes særskrivingfeil er mer usexy enn 20kg for mye.

Jeg har alltid gått etter skikkelig høye og bamsete menn. Er lita selv. Feit er ikke noe jeg tenner på, men lubben og kraftig, ja takk. Er hele store mannen min som jeg tenner på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg synes særskrivingfeil er mer usexy enn 20kg for mye.

Jeg har alltid gått etter skikkelig høye og bamsete menn. Er lita selv. Feit er ikke noe jeg tenner på, men lubben og kraftig, ja takk. Er hele store mannen min som jeg tenner på.

kunne ikke vært mer enig :)

heller 7 kg for mye enn 3 for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel si at ordet "sexy" var uheldig brukt av TS... Sånn jeg mener det er ingen attraktive med 20+ kilo i den forstand at det er USUNT. Jeg får direkte vondt av tanken. Men er personen attraktiv blir personen attraktiv på utsiden, sånn er det bare :fnise: Men vi nordmenn trenger nok litt hjelp på vei, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

hahaha.. jeg hadde visst oversett den med feit-genet.. Var gøy skrevet.

Men jeg tror TS hadde slitt mye mere om folk ble skannet ved fødsel for å se om det var en hjerne eller om det var hel-ve igjennom hele toppen på folk.

Endret av Bjørn82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Men når det er sagt, jeg ville ikke foreslått en nasjonal handlingsplan for å unngå at menn under 170 får barn fordi jeg synes høye menn er mer tennende og for å redde kvinners sexlyst i fremtiden bør vi utrydde de som er for korte til å få meg i siget.

Når det er sagt så bør man jo være sunn for ens egen del, men om en mann på nesten to meter har 20kg mer i vekt enn BMIskjemaet tilsier, så er ikke det like livstruende som dersom jeg med mine 164 hadde hatt 20 kilo for mye. Lubben, tynn, mager, slank, formfull, så lenge man er sunn og fornøyd så er det ingen grunn å sende dem på bootcamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å ha "noen kilo ekstra" og FEDME.

Fedme = usexy. Syns JEG!

Er undervektig selv da, så får vel egentlig ikke lov til å mene noe. :P

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har noen så enormt behov for å konstant diskutere ande menneskers vekt, egentlig? Kan ikke det være opp til den enkelte både hvordan de lever og hvorvidt de har gode sexliv eller ei?

Syns det er i overkant mange sånne tråder her inne. Det tar jo helt over. "Å være syltynn er veien til et bra sexliv", "aldri i verden om jeg tar i ei feit jente", "man er feit om man veier over 60kg", "sånn må man slanke seg ellers blir man f-e-i-t!", "jeg mister lysta fordi dama mi la på seg fem kg".

Gaaah! Skulle tro vi alle var på ungdomsskolen igjen. Hva slags signaler er det egentlig dere som starter sånne tråder har lyst til å sende ut til unge folk?

Greit nok å mene sånt, men MÅ det ut her hver eneste dag? Gå rundt og tenk på hvor redd du er for fett, ok. Men må KG-leserne involveres hele tida?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

Forskjell på å ha "noen kilo ekstra" og FEDME.

Fedme = usexy. Syns JEG!

Er undervektig selv da, så får vel egentlig ikke lov til å mene noe. :P

Ja, jeg er enig, men det går forvåvidt på alt med dårlig helse for min del, med mindre jeg blir kjent med vedkommede og betatt av personen de er, så er det mest med dårlig helse lite attraktivt for meg.

Feks dårlig tannhelse, manglende tenner. Kan også være genetisk, men er totalt turn-off.

Tror vi er stort sett programforplikta til å luke bort tegn på svakhet og gåen helse ved valg av partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts!

Jeg er feit, kan jeg komme med min mening da?

Det mest usexy jeg vet om er idioter, uansett hvordan de ser ut. Altså siden jeg har over 150 i iq, så synes jeg egentlig at alle med iq under 100 ikke burde få formere seg. Dere er så belastende for oss smartingene, ok? :hallo:

Aner du hvor forferdelig det er for oss å høre på pisspreiket deres hver dag?

Siden du ikke kommer til å finne kuren på kreft eller noe annet som får samfunnet til å gå framover, så kan jeg ikke se hva slags nytte vi har av at du reproduserer deg? Det er nå iallefall ganske turnoff!

Til dere andre; jeg som feit gir blanke faen i om du mener min vekt er sexy eller ei. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre! Min elsker synes jeg er sexy, antar jeg siden han fant tjukke meg? Men om han ikke synes det så er det hanses og ikke mitt problem likevel. Blir pult heftig og godt jeg

Alle har da lov til å ha si egen mening. Men siden jeg er på KG nå så bør jeg vel slenge på: "ingen mannfolk liker å ha sex med et beinrangel som de stikker seg på", og "det er ikke pent å se ut som et skjellet" osv osv.

Men nei, jeg mener ikke det.

Også hva er det med å dra inn medisiner og gener som grunner for overvekt i slike diskusjoner? Altså om en person er feit og en annen ikke tenner på personen på grunn av det, så er det vel likegyldig hvorfor h*n har blitt feit?? :murvegg:

Kos dere folkens, uansett hva slags kropslige preferanser dere har!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Så lenge de ikke "reproduserer" det videre til barna sine (møtte en, mildt sagt, rundt familie på butikken - og datteren på 5-6 år var virkelig ille), eller prøver å normalisere fedme - så bryr jeg meg ikke.

Dvs, jeg tenner ikke på dem, men man skal nå få lov til å dure som man vil selv her i livet - så lenge det ikke plager for mange andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

Finnes det er ord for fobi for fedme? Finn det og oppsøk hjelp for tilstanden, det går nok bra skal du se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...