Gå til innhold

Tykke jenter og gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

Hvorfor er det galt å si at både tykke jenter og tykke gutter er ytrolig usexy? Det er hverken bra for helse eller for sex livet å gå rundt med 20 kilo ekstra. Et nasjonalt handlingsprogram må til. Norske jenter og gutter må på slankekur, ellers forsvinner all sex lyst. Hva mener dere?

Fedme er genetisk . Fedme kan gå i arv .

Ikke få barn med feite folk . Og en ny slank generasjon vil vokse opp . Forde de mangler fedme-genet . Og passiv og lat - genet dør ut .

Jeg er en naturlig slank jente . Og det mener jeg er genetisk . Jeg liker å være aktiv og jeg kan spise så mye fet mat jeg vil , uten å bli tykk .

Gjest Gjest
Skrevet

Fedme er genetisk . Fedme kan gå i arv .

Ikke få barn med feite folk . Og en ny slank generasjon vil vokse opp . Forde de mangler fedme-genet . Og passiv og lat - genet dør ut .

Jeg er en naturlig slank jente . Og det mener jeg er genetisk . Jeg liker å være aktiv og jeg kan spise så mye fet mat jeg vil , uten å bli tykk .

Jeg må si jeg har fått mye mer respekt for deg women. Du virker å ha koll på dine saker. satser på at du får den beste kuken du noen gang har hatt i sommer. Lykke til :)

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg må si jeg har fått mye mer respekt for deg women. Du virker å ha koll på dine saker. satser på at du får den beste kuken du noen gang har hatt i sommer. Lykke til :)

Så hyggelig , takk . Håper også at jeg får rulle meg rundt i senga med mine drømmemenn i sommer : ) Da hadde min sommer blitt toppers : )

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig ung du er, ts.

• Liker 12
Skrevet

Er det ikke litt naivt å tro at ordet "sexy" innebærer akkurat det samme for hele menneskeheten?

• Liker 23
Skrevet

Hvem definerer hvilke tyve kilo som er "ekstra"?

Er det de tyve kiloene oppå en grunnvekt basert på gjennomsnittlig normalBMI?

Er det de tyve kiloene oppå gjennomsnittlig vekt av skjelett og beinstruktur?

Er det de tyve kiloene med ekstra hud og større muskler etter kraftig vektnedgang?

Er det de tyve kiloene som utgjør forskjellen på "undervektig" og "overvektig"?

Hvilke kilo er det? :vetikke:

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Noen er disponert for å være tykkere enn andre og det er ikke noe galt i det egentlig hvis de likevel finner noen. Et nasjonalt handlingsprogram for å holde folk sexy etter en eller annens bilde av hva som er sexy blir bare for dumt. Men det er bra med tanke på helsa, vi vil vel ikke bli som USA der fedme fører til masse økte helseutgifter.

Selv tenner jeg på normalvektige jenter men henger meg ikke opp i om andre jenter har en del ekstra. Hvis jeg hadde blitt sammen med ei slank ei og hun bare lot seg forfalle veldig med en gang derimot så hadde jeg ikke likt det noe særlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en aktiv sterk jente. jeg har lært det er viktig å være glad. være fornøyd. Er man fornøyd med seg selv, så skal vi andre respektere det. Viktig å være glad i seg selv. ok tipper på noen der ute har det bra med par ekstra kilo mer, og det er kjeeeempeflott! Og hva vet du om sexlysten til tykkere mennesker, Ts? Har du vært i den situasjonen siden du snakker for alle tykke mennesker?

• Liker 1
Skrevet

Einig i at tjukke gutar og jenter ikkje er spesielt sexy, men barn skal heller ikkje vera sexy ;)

Er det derimot menn og kvinner me diskuterar, kjem det å vera sexy og attraktiv an på så veldig mykje anna enn kroppsvekt. Eg er jammen glad eg er såpass vaksen at eg forstår det. Må vera slitsomt å tru at ein persons verdi kun avheng av talet på badevekta.

• Liker 18
Skrevet

Noen er disponert for å være tykkere enn andre og det er ikke noe galt i det egentlig hvis de likevel finner noen. Et nasjonalt handlingsprogram for å holde folk sexy etter en eller annens bilde av hva som er sexy blir bare for dumt. Men det er bra med tanke på helsa, vi vil vel ikke bli som USA der fedme fører til masse økte helseutgifter.

Selv tenner jeg på normalvektige jenter men henger meg ikke opp i om andre jenter har en del ekstra. Hvis jeg hadde blitt sammen med ei slank ei og hun bare lot seg forfalle veldig med en gang derimot så hadde jeg ikke likt det noe særlig.

Bra svart:)

Skrevet

Jeg tror du må skille mellom hva som er din subjektive oppfatning av hva som er sexy og usexy - og hva som er sunt/usunt, og ikke blande dette sammen til en objektiv sannhet. Folk har forskjellige seksuelle preferanser - og det er noe annet enn kunnskap om overvekt og helse.

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

Min mening er at jeg syntes kvinner kan ha noen kilo ekstra (ikke veldig stor overvekt, men kilo ekstra for kurvenes del) mens menn ikke kan ha det.

Skrevet

Min mening er at vakre mennesker er nettopp det for meg, uansett hva slags kropp de har. Hvis min utvalgte er vakker inni seg, er han også vakker utenpå. Handicap, overvekt, undervekt: absolutt ingen hindring. Absolutt ikke stygt i det hele tatt.

Det aller, aller styggeste hos et menneske er dets fordømmende tanker.

En god :klem: til alle som får beskjed av andre om at de "ikke holder mål". Klart at vi gjør! :)

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kan fint innrømme at fedme er usexy, og har heller ikke opplevd så veldig mange som sier det motsatte.

Men å sitte å si at alle bare kan slanke seg om de vil, blir utrolig feil. Fedme er sammensatt av mange ulike faktorer, spesielt psykisk.

Det kan i enkelte tilfeller sammenlignes med "prosjekt: få en anorektiker tykk!". Alle som vet litt om spiseforstyrrelser, vet hvor vanskelig det kan være.

• Liker 6
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg er enig med TS jeg. Feit er ikke sexy. Trippelhake er ikke sexy. Å ha så stor mage at den henger over utstyret er ikke sexy.

Ja, det er sikkert noen av dere der ute som synes det er superdigg. Men jeg er ikke en av dem.

Samtidig vil jeg si at det kan være veldig sexy å være litt rund, eller ha noen kilo for mye. Men å være feit/direkte overvektig - det kan aldri bli sexy i mine øyne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan fint innrømme at fedme er usexy, og har heller ikke opplevd så veldig mange som sier det motsatte.

Men å sitte å si at alle bare kan slanke seg om de vil, blir utrolig feil. Fedme er sammensatt av mange ulike faktorer, spesielt psykisk.

Det kan i enkelte tilfeller sammenlignes med "prosjekt: få en anorektiker tykk!". Alle som vet litt om spiseforstyrrelser, vet hvor vanskelig det kan være.

Enig med deg HL.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med TS jeg. Feit er ikke sexy. Trippelhake er ikke sexy. Å ha så stor mage at den henger over utstyret er ikke sexy.

Ja, det er sikkert noen av dere der ute som synes det er superdigg. Men jeg er ikke en av dem.

Samtidig vil jeg si at det kan være veldig sexy å være litt rund, eller ha noen kilo for mye. Men å være feit/direkte overvektig - det kan aldri bli sexy i mine øyne.

Joda, men selv om du og TS (og sikkert en god del andre) syns det er usexy, så er det fortsatt idioti å foreslå at vi skal lage et nasjonalt handlingsprogram for å få folk til å bli slankere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig arrogangt å skrive det TS gjør! Sette seg selv på sin høye "sexy" hest og dømme i vei!!

Vi mennesker har da ulike smak, noe tenner på det ene og andre på noe annet.

Jeg for min del var veldig tynn før, og jeg en vel nå en 10-15 kg større enn jeg var for fem år siden. Og, jeg har aldri fått så mye kommentarer/komplimenter og hyggelige blikk fra menn som nå.

Gå med hodet hevet, smil og bær din kropp med stolthet - det er sexy det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si det er få ting jeg finner så lite sexy som en tynn liten pingle mann :fnise:

Nei, da er det bedre med en stor, sterk og barsk mann. Han må gjerne ha både muskler og litt kosemage - men ikke være skrapa!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...